Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 27: Déjà Vu

 

Lian Qiao dizüstü bilgisayarını açtı ve bir sosyal medya makalesini açtı: "İki gün önce büyük bir kamyon bir yayadan kaçınmak için yol kenarındaki bir dükkana girdi ve çarptı. Sürücü öldü. Biliyor musun?"


Xu RenDong başını salladı. "Biliyorum. Ben yayaydım.”


Lian Qiao buna şaşırmadı, bunun yerine içini çekti ve "Tabii ki haberlerdeki Bay Xu sendin. O kamyon şoförü bizim takım arkadaşlarımızdan biriydi, bunu da anlamış olmalısın.”


Xu RenDong: “Orada ölen insanların tamamen öldüğünü sanıyordum. Gerçeğe döndüklerinde tekrar öleceklerini beklemiyordum.”


Lian Qiao içini çekti. "Evet, onunla birlikte ölen diğer kişiyi, o genç adamı hatırlıyor musun? Onu da buldum. Arkadaşımın arkadaşı. Cuma gecesi ölümüne içti.”


Xu RenDong sessizliğe gömüldü. Lian Qiao başını çevirdi ve düşünceli bir şekilde ona baktı: "İkisinin ölmesi şaşırtıcı değil ama büyük kamyon şoförünün neredeyse çarptığı kişi gerçekten sendin. Bu çok büyük bir tesadüf… O gün neler olduğunu anlatır mısın?”


Xu RenDong o gece olanları Lian Qiao'ya anlattı. Lian Qiao duyduktan sonra düşünceli bir ifade sergiledi.


"Aslında son birkaç gün içinde takımdaki diğer insanlardan bazılarını buldum." dedi Lian Qiao. "Onlara sordum ve hepsi bizimkine benzer bir durum yaşamışlar. Hepsi bir ölüm kalım durumuyla karşılaştıktan sonra asansörü gördü. Bazıları asansörü gördüklerinde gangsterlerden kaçtıklarını söyleyip hiç düşünmeden içeri koşmuşlar. Bazıları suya düşüp neredeyse boğuluyormuş. Bana gelince, gece koşarken yanlışlıkla bir hendeğe düştüm. O sırada hiçbir şey hissetmedim ama ancak asansörden çıktıktan sonra düştüğüm yerin yakınında, boynumdan sadece birkaç santimetre uzağında kırık bir çelik çubuk olduğunu buldum. Ve Kardeş RenDong, bir araba kazası geçirdin. Tesadüfen neredeyse sana çarpan kişi de seninleydi ve hayaletler ve canavarlar dünyasına birlikte girdiniz.”


Xu RenDong derin bir düşünceyle sordu: "Yani... asansör ölmek üzere olan biri için bir test mi? Testi geçebilirsen ölümü aldatabilir misin?”


Lian Qiao: “Bunu böyle yorumlayabilirsin. Ama düşündüğüm bir şey daha var. Bu mutlaka doğru değil ve sadece benim tahminim.”


Xu RenDong: "Devam et."


Lian Qiao: "Kardeş RenDong, asansörü ve düğmeyi bulduktan sonra asansörün çalışmadığını hatırlıyor musun? Kamyon şoförü öldükten sonra asansör aniden çalışmaya başladı.”


Xu RenDong'un yüzü düştü: "Çıkışın ancak biri öldükten sonra açılacağını mı söylüyorsun?"


Lian Qiao bir süre düşündükten sonra başını salladı: "Sanırım o kadar basit olmayabilir. Büyük kamyon şoförü senden kaçmak için kaza yaptı. Direksiyonu çevirmeseydi ölecek olan o değil de sendin. Yani sanırım..." Tereddüt etti ve içini çekti. “Bence gerçek dünyada seninle onun arasında bir çatışma var. Birinizin ölmesi gerekiyordu. Ve sen de aynı hayalet dünyasına girdin. Bu gerçek dünyadaki olaylarla çelişeceği için dünyanın ikinizin de yaşamasına izin veremeyeceği anlamına geliyordu. Bu nedenle asansör o ölünceye kadar kullanılamadı.”


Lian Qiao'nun analizi çok mantıklıydı ama Xu RenDong bunu duyduktan sonra kaşları daha da kırıştı. Hayatta kalma çatışması argümanı makuldü ancak sorun şu ki ölümden sonra limitsiz olarak diriltilebilirdi ancak açıktı ki kamyon şoförü bunu yapamazdı.


Başka bir deyişle onunla kamyon şoförü arasındaki ölüm kalım oyununda kazanan sadece o olabilirdi. Bu haksızlık değil miydi? Eğer amaçlanan kazanan olsaydı bu tür el altından bir yöntemle kazanmak çok utanç vericiydi. Ve zafer ödülü hayatta kalmak için değerli bir şanstı. Bu Xu RenDong'u daha da utandırdı. Kendini farkında bile olmadan aşağılık bir şekilde başka birinin hayatını soyan bir dolandırıcı gibi hissetti.


 Xu RenDong daha fazla düşünmek istemedi ve şöyle dedi: "Bu arada, asansörden indiğimde hiç ses duyup duymadığını sormuştum ya? Aslında o zaman…”


Duyduğu belirsiz kelimeleri tekrarladı. Kenarda Lian Qiao hemen telefonunu çıkardı ve kaydetti: *** ***, sen *** istiyorsun. Sayısız işkenceler yaşayacaksın ama bu *** değil, ***. ***'a ulaştığınızda, *** anlayacaksınız. *** yaşayın.


Lian Qiao bu pasajı tekrar tekrar okudu, sonra başını salladı ve "Hayır, çok fazla anahtar bilgi eksik ve neyden bahsettiğini bilmiyorum. Peki, sence de özel bir cümle gibi değil mi? Tüm anahtar kelime parçaları kodlanmış. Sonraki örnekleri temizleyerek daha fazla anahtar kelimenin kilidinin açılacağını tahmin ediyorum.”


Xu RenDong "Bu durumda başka biri var mı?" diye sordu.


Lian Qiao: "Konuştuğum insanların hiçbiri böyle bir şeyden bahsetmedi. Tabii ki kasten benden saklamaları da mümkün. Bu arada Kardeş RenDong, asansöre altı kez binmedin mi? Bunu ilk kez mi duydun? Ah doğru, ben de tavşanın bize verdiği anahtarı sordum. Örnekteki şeyler gizli öğeler olmadıkça ortaya çıkarılamaz. Gizli öğeler çok nadirdir. Bırakın gizli eşyaları bulmayı, insanların basitçe hayatta kalması bile zordur. Ancak bir tane bulabilirsen sonraki örnekler için çok yardımcı olacaktır. Kardeş RenDong, daha önce hiç gizli eşya aldın mı?"


Xu RenDong şaşırmıştı ve "Eğer bir yalan söylersen onu örtbas etmek için sayısız yalan söylemen gerekecek." sözünün ne anlama geldiğini derinden kavradı.


Hayaletler ve canavarlar dünyasını altı kez deneyimlemiş olmasına rağmen hepsi aynı durumdaydı. Bırakın gizli öğeleri, hiçbir yararlı bilgiyi gerçekten kavrayamamıştı.


O anda Xu RenDong aniden, aslında tüm o bebeklerin Lian Qiao tarafından bulunduğunu fark etti. Tavşanın öldürme koşulları da Lian Qiao tarafından belirlendi. Şimdi bile Lian Qiao çeşitli ipuçları aracılığıyla hayalet dünyasının mekanizmasını yavaş yavaş anlamaya çalışıyordu.


Zekayı bir kenara bırakırsak fiziksel gücü bile Lian Qiao'nunkinden çok daha kötüydü. Lian Qiao tavşandan daha hızlı koşuyor ve Balyoz Kardeş'ten daha şiddetli savaşıyordu. Çekingen olması dışında hiçbir eksiği yoktu.


Lian Qiao ona büyük patron dedi ama aslında büyük patron kendisiydi.


Xu RenDong sustu. Lian Qiao yanlış anladı ve hemen özür diledi: "Ağabey, yanılmışım. Herkesin kendi gizli silahları olmalı. Bunu sormamalıydım. Üzgünüm, büyük patron."


Xu RenDong: “…” Kasıtsız olduğunu biliyordu ancak Lian Qiao'nun “büyük patron”u alaycı gibi gelmişti.


Neyse ki o anda Xu RenDong'un paket siparişi geldi. Hemen Lian Qiao'dan onunla birlikte yemek yemesini istedi.


Lian Qiao çok şaşırdı: "Ha? Kardeş RenDong, kendi yemeklerini yapacak tipte biri olduğunu düşünmüştüm."


Xu RenDong: “İşimle meşgulüm ve yapacak zamanım yok. Ayrıca nasıl yapıldığını bilmiyorum."


Xu RenDong ona tek kullanımlık yemek çubuklarını verdi. Lian Qiao yemek çubuklarını aldı, başını eğdi ve ne düşündüğünü belli etmedi.


Xu RenDong sordu: "Sorun ne, zevkine uymuyor mu?"


Lian Qiao aceleyle: "Yok... şey, bir şey var, aslında tüm bu zaman boyunca söylemek istedim ama biraz utandım."


Xu RenDong: "Tamam, ne söylemek istiyorsun?"


Lian Qiao: “Im… şey, mahremiyetini ihlal etmeye çalışmıyorum, gerçekten. Ya da tanıdık davranmaya çalışmak. Ama seninle ilk tanıştığımda gerçekten çok tanıdık bir his vardı. Daha önce tanışmış mıydık?”


Xu RenDong irkildi ve kalbinde aniden bir dürtü yükseldi. Lian Qiao'ya birkaç kez nasıl yeniden doğduklarını ve birlikte öldüklerini anlatmak istedi. Ama bu düşünce kalbinde belirir belirmez dudakları karıncalanmaya başladı ve dili çimentoyla yapıştırılmış gibi katılaştı.


Tabii ki gerçek dünyaya döndükten sonra bile durum böyleydi.


Tek kelime bile edemiyordu, bu yüzden sessizce başını sallamakla yetindi.


Lian Qiao düşünceli bir şekilde "Eh, o zaman déjà vu olabilir." dedi.


Xu RenDong net bir şekilde duymadı: "Ne?"


Lian Qiao: “Déjà vu… Şey, bu bir görsel algı biçimi. Örneğin daha önce hiç gitmediğin bir yere gittiğinde oraya daha önce gitmişsin gibi ya da belki bir rüyada görmüş gibi tanıdık hissedersin. Bazı insanlar bunun önceki bir yaşamdan bir hatıra olduğunu söylerken diğerleri bunun sadece beynin bir yanılsaması olduğunu söylüyor. Her neyse, spesifik fizyolojik mekanizma henüz çözülmüş bir şey değil.”


Xu RenDong bunu söylediğini duyduğunda kalbinde daha fazla acı hissetti. Dudaklarını büzdü ve hafifçe "Bu mümkün." dedi.


Lian Qiao "Ama yine de çok garip." dedi.


Xu RenDong: "Garip olan ne?"


Lian Qiao: "Senin hakkında çok şey bildiğimi hissediyorum. Örneğin, sanırım..." Duraksadı ve sonra bunu söylemekten biraz utanmış göründü.


Xu RenDong: "Tamam, devam et."


Lian Qiao başını eğdi ve pirinçle oynadı. Fısıldadı: "Bence sen önlükle yemek pişiren, aile bilincine sahip bir insansın. Ama az önce yapmadığını söyledin."


Xu RenDong: "Muhtemelen o gün yatağı senin için yaptığımdan bu yanılsamaya sahipsin. Gerçekten yemek yapmayı bilmiyorum.”


Lian Qiao başını salladı: "Sadece bu değil."


Xu RenDong: "Hı?"


Lian Qiao: “Hayalet dünyasındaki ikinci gün kahvaltı yapmadığını hâlâ hatırlıyor musun? Sana süt ve ekmek getirdim ve seni kızdırdım.”


Xu RenDong ekmek ve süt kelimelerini duyduğunda refleks olarak aniden buruştu. Lian Qiao aceleyle özür diledi: “Üzgünüm, seni kızdırmak istemedim. Bu iki şeyi yemediğini gerçekten bilmiyordum. Ama her zaman şey hissediyorum... Peki, mide problemin var mı? Sık sık zamanında yemek yemediğin için kolayca mide ağrın olduğu için mi? Ve çok soğuk olan hiçbir şeyi yiyemiyor musun?


Xu RenDong şimdi gerçekten şaşırmıştı. Ayrıca reenkarnasyonlardan biri sırasında Lian Qiao'nun bir keresinde midesinin iyi olmadığını bildiğini ve soğuk süt içemeyeceğini söylediğini hatırladı. Hatta sütü ısıtmasına yardımcı olmak için vücut ısısını bile kullanmıştı.


O sırada Lian Qiao'nun onu başka biriyle karıştırdığını düşündü. Ancak son reenkarnasyonda Lian Qiao neredeyse tüm zaman boyunca onu takip etmişti ve başka kimseyle temas halinde olmamıştı. Ayrıca fiziksel durumundan Lian Qiao'ya hiç bahsetmediğinden de çok emindi.


Lian Qiao nereden biliyordu?


Xu RenDong bir an düşündü: "Benim hakkımda başka ne biliyorsun?"


Lian Qiao içini çekti: "Bende bir sorun olmalı. Daha yeni tanıştık ama bazen sana baktığımda aklıma bir şey geliyor… Ama bir şeyleri sadece beynimin uyduruyor olması da mümkün. Sonuçta bazen yanlış tahmin ediyorum. Yemek yapmayı bilmediğin gibi ama seni önlük giymiş gibi hissediyorum.”


Xu RenDong bilinçsizce kaşlarını çattı. Doğumundan bu yana bırakın başkasının önünde giymek şöyle dursun, bugüne kadar hiç önlük giymediğinden de çok emindi.


Lian Qiao kaşlarını çatmaktaki manayı yanlış anladı ve masumiyetini göstermek için ellerini hızla kaldırdı: "Kardeş RenDong, beni yanlış anlama, ben bir 'stoka' değilim."


Xu RenDong: "'Stoka' mı?"


Lian Qiao: "Ah, bazılarını bilirsin... Seni takip ediyor, takip ediyor, sessizce her hareketini izliyor. Bu tür… tuhaf.”


Xu RenDong: “… Siz gençlerin çok garip fikirleri var.”


Lian Qiao mağdur oldu: "Seni gerçekten takip etmedim! Ben gerçekten… neden bilmiyorum, her neyse, sadece düşünüyorum… çok tanıdık geliyorsun.”


"Çok tanıdıksın" ifadesi Xu RenDong'un kalbini hafifçe kaşıyan bir kedinin pençesi gibiydi. Xu RenDong göğsünde sadece hafif bir üzüntü ve keder hissetti, bu da onu konuşmak ve tüm düşüncelerini Lian Qiao'ya itiraf etmek istemesine neden oldu. Ama yapamadı.


Sadece duygularını bastırabilirdi, aşırı bir kısıtlamayla şöyle dedi: “Ayrıca senin de bana aşina geldiğini düşünüyorum. Belki bir yerlerde birbirimizi görmüşüzdür ama unutmuşuzdur.”


Aslında bu Lian Qiao'nun belirli bir reenkarnasyonda ona söylediği şeydi. Ama şimdi Lian Qiao bunu unutmuştu.


Lian Qiao düşündüğü kelimeleri duyamadı. Sadece gözlerini kıstı ve gülümsedi: "Öyleyse bu duruma şükretmeliyiz yoksa bir daha asla karşılaşma şansımız olmayabilirdi."


Xu RenDong gülümsedi ve hiçbir şey söylemedi.


Akşam yemeğinden sonra hala erkendi. Lian Qiao evinin wifi ve elektrik prizini bir süreliğine ödünç almak istedi. Çünkü bugün henüz canlı yayın kotasını doldurmamıştı. Xu RenDong ona bir bardak su doldurdu ve merakla kanepeye, yanına oturdu: "Sizin de zaman kotalarınız var mı?"


Lian Qiao şunları söyledi: "Evet, bir sözleşme imzalayan yayın sunucuları günde iki saatten fazla canlı yayın yaptıklarından emin olmalıdır. Genelde akşam 8'den 10'a kadar canlı yayın yapıyorum. Ah… Ama canlı yayınımı izlemiştin, bu yüzden bunu bilmelisin.”


Xu RenDong şaşırdı ve sonra Lian Qiao'nun hayranı olduğunu söyleyerek daha önce gelişigüzel yalan söylediğini hatırladı. Aniden vicdan azabı duyunca gözlerini kaçırdı ve "Madem meşgulsün, seni rahatsız etmeyeceğim." dedi.


Utancı hafifletmek için sessizce başka bir yere yürüdü ve rastgele okumak için bir kitap aradı.


Lian Qiao onun okuduğunu gördü ve bilerek sesini alçalttı. Bir hırsız gibi dinleyicilerine açıklamak için fısıldadı: “Şimdi geri döndüm. Ama yanımda biri var, bu yüzden çok yüksek sesle konuşamam. Beni böyle duyabiliyor musunuz?”


Dinleyicileri yapabileceklerini ifade etti. Onu pek tanımayan bazı izleyiciler barajda sordu: “Annen baban dışarıda mı? Sahip, ev ödevini bitirdin mi?


Lian Qiao bunu görmezden geldi. Sesi yumuşak ve sevimliydi, genellikle olduğundan daha genç hissettirdiği için yanlış anlaşılıyordu. Yine de eski hayranları biliyordu ve açıklamasına yardım edecekti.


Beklenmedik bir şekilde Lian Qiao oyuna tıkladığı anda, baraj aniden ekran boyunca kaymaya başladı.


Ev sahibi arkanı dön! Ailen sana meyve gönderiyor!


Ev sahibi arkanı dön! Ailen ödevini kontrol etmeye geliyor!


Ev sahibi arkanı dön! Ailen bilgisayarına el koymaya geliyor!


Lian Qiao düşündü: Ailem ciddi bir şekilde çalışıyor! Bunu düşündü ve oldukça komik olduğunu hissetti. Elinde olmadan gerçekten başını geri çevirdi ve Xu RenDong'a baktı.


Baktıktan sonra hayrete düşmeden edemedi. Xu RenDong'u yuvarlak ve küçük sehpanın yanında otururken gördü. Yerde duran masa lambası başının üstünden sıcak sarı bir ışık yayarak, büyüleyici yüz hatlarını daha derinden ortaya çıkarmıştı.


Şu anda Xu RenDong gül çalıları arasında oturmuş, elinde İncil tutan yakışıklı bir rahip gibiydi. Okumak için başını eğdiğinde sanki kitabın dışındaki dünyanın onunla hiçbir ilgisi yokmuş gibi olan ifadesi çok odaklanmıştı. Kalın kirpikleri karga tüyü gibi siyahtı, yavaşça inip kalkıyordu ve her vuruş Lian Qiao'nun kalbinin ucunu hafifçe süpürüyor, kalbini kaşındırıyordu.


Xu RenDong bir şey fark edene ve kafasını şaşkınlıkla kaldırana kadar ne kadar izlediğini bilmiyordu. Sonra Lian Qiao aniden gözlerini geri çekti, kalbi onu ona bakarken bulacağı korkusuyla çarpıyordu.


Xu RenDong muhtemelen çok fazla düşündüğünü düşündü, oturma pozisyonunu ayarladı ve başı aşağıda okumaya devam etti.


Lian Qiao hareket etmeye cesaret edemedi ve Xu RenDong'un ondan şüphelenmediğinden emin olmak için bir süre dimdik oturdu. Ancak o zaman dikkatini tekrar canlı yayına çevirdi. Oyunu uzun süredir çalıştırmadığı için bu sırada canlı yayın odası patlamış ve seyirci çılgınca ekranı kaydırıyordu: Bitti, bitti, sahip anne ve babası tarafından götürüldü. Bitti, bitti, sahibin bilgisayarına el konuldu.


Lian Qiao, ekranı taşmak üzere olan baraja boş boş baktı ve kalbinde bir dizi büyük kelime uçuştu.


Bitti, bitti, sahip gerçekten takıntılı bir salak oldu.