Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 79: Üç Kişi Bir Kaplan Yapar 15

 

İkinci ve üçüncü katlar neredeyse tamamen araştırılmış ve bu sefer de başka bir ipucu bulunamamıştı. Nihayetinde herkes en üst kattaki cam odada toplandı. Cam duvarın dışında, boş cam odayı çevreleyen ve onu ıssız bir ada gibi hissettiren dipsiz bir karanlık vardı. Vahşi rüzgar pencerelere vuruyor ve tüm cam oda parçalanacakmış gibi görünüyordu.


On beş sandalye bir daire şeklinde toplanmış, bir tür tarikat ayinine benziyordu. Sandalyelerden birinin üzerinde bir görev kağıdı vardı. Xu RenDong notu aldı ve daha önce defalarca okuduğu kelimeleri okudu:


“Cesaret Eğitim Kampı için Talimatlar: 1. Bu etkinliğin teması: Kalpteki en derin korku. 2. Etkinliğin içeriği: Lütfen her gece 00:00'da ışıkları kapatın, cam odada bir hayalet hikayesi paylaşın ve hikayenin içindeki korkuyla yüzleşin. Her gece en az bir hikaye paylaşılmalıdır. 3. Dostça bir hatırlatma: Hikayeyi tekrar etmeyin, bu sizi öldürür. Hikaye korkutucu olmazsa bu sizi öldürür. 4. Şaka yapıyoruğm.”


 Xu RenDong bu cümleleri neredeyse ezberlemişti. Tekrar okuduktan sonra notu bir sonraki kişiye verdi ve düşüncelere daldı.


Bu durumda ölmenin iki yolu vardı. Birincisi, anlatılan hayalet hikayesinin yeterince korkutucu olmamasıydı, bu durumda anlatıcı donup buz olur ve oracıkta ölürdü. İkincisi, hayalet hikayesi gerçek olurdu ve herkes hikayenin ortamına göre ölürdü. Ancak bir kez bir hayalet hikayesi anlatıldığında sadece içindeki hayaletler canlanmakla kalmayacak, aynı zamanda bazı önemli ayarlar da gerçekleşecekti. Bunun kanıtı Lian Qiao'nun kasıtlı olarak Sadako'nun hikayesine “asansör” unsurunu eklemesiydi.


Bununla ilgili sorun, Xu RenDong'un “Ardıç Ağacı” hikayesinin önceki ayarında yatıyordu -kutunun içine bakılamazdı aksi takdirde kafa kopardı. Asansörün de bir "kutu" kategorisinde olduğunu bilmiyordu, bu nedenle Lian Qiao asansöre girdiğinde ikiye bölünerek trajik bir şekilde gözlerinin önünde ölmüştü.


Ancak bu kez durum bir öncekinden daha kötüydü. Bu kez yeniden doğduktan sonra formdan düşmüştü ve Lian Qiao'nun gözleri önünde belinden kesilmesinin şokunu atlatamamıştı. Bu yüzden baş belası Başkan'a karşı tetikte değildi ve gerçekten de iki filmin isimlerinden çoktan bahsetmişti: Elm Sokağı’nda Kabus ve Ruhun Dönüşü Gecesi. 


Sadece Elm Sokağı’nda Kabus zaten baş ağrısıydı. Şimdi iki korku filmi bir araya getirildiğine göre tüm ekibin bir gecede yok olmaması pek olası değildi.


Xu RenDong saate baktı. Gece yarısına sadece iki dakika kalmıştı. Başkan Küçük Güneş bir adım ileri çıkıp konuşmak üzereyken Xu RenDong sözünü kesti: "Her neyse, önce ben deneyeceğim. Bana bir şey olursa lütfen benim için iki küçük takipçime sahip çıkın.”


Başkan Küçük Güneş'in şaşkın bir ifadesi vardı, “Nasıl oldu da benim sözlerimi çalabildin?” der gibiydi. Ancak bir Dokuz Örnek Temizlemiş Patron olduğu için sorun çıkarmaya cesaret edemedi. Lian Qiao biraz endişeliydi. Yaklaştı ve alçak sesle, "Kardeş RenDong, ne yapmak istiyorsun?" diye sordu.


Xu RenDong ona baktı: "Pisliğini temizliyorum."


Lian Qiao: “???”


Lian Qiao aklındaki milyonlarca soruyu soramadan cam odanın ışıkları aniden söndü. Ani karanlığa uyum sağlayamayan Lian Qiao, Xu RenDong tarafından bir sandalyeye itildiğinde sersemlemiş ve kafası karışmıştı, ancak karanlıkta Xu RenDong'un alçak ve hoş sesini duydu.


“Kıpırdamadan otur ve bana güven.”


O kadar saldırgan bir enerjiyle doluydu ki Lian Qiao bu sözler karşısında bacaklarını toplayamamıştı.


Aniden, huysuz ve çılgın Xu RenDong tarafından dövülmenin ve duvara itilmenin oldukça heyecan verici olduğunu hissetti! Karşı koyacak gücü kalmayana kadar onu dövmek, sonra ona şunu bunu yapmak ve onu ağlayan bir bez bebeğe dönüştürmek daha iyi olurdu!


Vay! Çok heyecanlı!


Bekle, başka bir yöne, sapıklığa gider gibiyim…


Elbette ki Xu RenDong şu anda Lian Qiao'nun kafasında ne tür tarif edilemez şeyler olduğunu bilmiyordu. Karanlıkta sandalyelerle çevrili dairenin ortasına yürüdü. Herkesin yerini aldığını hissettikten sonra sakinleşti ve hikayesini anlatmaya başladı.


“Ben bir finansal analistim. Bu iş çok stresli ve her gün okunacak sayısız veri ve yazılacak sayısız rapor var. Sadece bu da değil, şirketteki kişiler arası ilişkim hala çok zayıf ve patronumla nasıl iletişim kuracağımı bilmiyorum. Meslektaşlarımla anlaşamıyorum, bu yüzden çok depresif bir hayat yaşıyorum.”     


“Tek umudum geceleri uyumak ve iyi rüyalar görmek için dua etmekti. Rüyalarımda her şeyi yapabiliyordum ve her şeyi kontrol edebilmenin verdiği haz, günün acısını dengeliyordu.”


“Ama yine de hayatın yükü beni yavaş yavaş bunaltıyordu. İçimde negatif enerji birikiyordu ve bunu boşaltacak başka bir şey bulmam gerekiyordu.”


“İnternette şiddet içeren görüntüler aramaya başladım. Cinayetler, araba kazaları, doğal felaketler, parçalanmış bedenler beni tahrik ediyordu. Kemikler beyaz, yağlar turunculu sarılıydı, yapışkan ve kaygan görünüyorlardı. Damarlar farklı kalınlıklardaydı ancak hepsi kırılgan görünüyordu, kesildiklerinde kanlar akıyordu ve şah damarı söz konusu olduğunda kan tavana kadar fışkırabiliyordu…”


Xu RenDong anılarını gözden geçirdi ve yavaşça tarif etti. Bu detaylı açıklamalar, parçalanmış insan bedenlerini herkesin gözü önünde canlandırmıştı ve herkesin tüyleri diken diken olmuştu. Aynı zamanda ister istemez merak etmeye başlamışlardı: Bu adamın gerçekten böyle bir hobisi var mıydı? Başka türlü nasıl bu kadar çok şey bilebilirdi?


Hiç kimse Xu RenDong'un insan vücudunun yapısı hakkında sahip olduğu tüm bu bilgileri kendi gözleriyle gördüğünü bilemezdi. Şah damarının kesilmesinin nasıl bir his olduğunu bizzat deneyimlemişti bile.


“Zaman geçtikçe artık internetteki resimler ve videolarla tatmin olmamaya başladım. Bu heyecanı bizzat yaşamayı çok istiyordum.”   


“Bir tavşan aldım, çok uysal ve iyi huyluydu. Ama kulaklarını kestiğimde uzuvları çırpınıyor ve banyoda tavşan kürkü uçuşuyordu. Yanlışlıkla kaçmasına izin verdim, kanlıydı ve evimin oturma odasını mahvetmişti. Nihayet onu yakalamayı başardım ve makası karnına sapladım.” 


"Bu bana iyi bir ders vermişti. İleride kurbağa, tavuk, kedi ve köpek aldığımda önce onları bağlayacaktım ki böylece kaçmaya yerleri olmasın. Ancak yine de makas ve mutfak bıçaklarını kullanmakta zorlanıyorum, çünkü kolayca köreliyorlar. İster bileme taşı kullanayım ister yeni aletler alayım, bu tam bir eziyetti.”


Keşke elim bıçakla bütünleşebilseydi. Uyumadan önce aklımdaki düşünce buydu."


Bunu duyan biri derin bir nefes aldı, hikayenin gideceği yönü tahmin etmiş gibiydi. Xu RenDong bir an duraksadı, herkesin kalbinde korkunun kabarmasına izin verdi ve sonra bir gülümseme ve biraz heyecanlı bir ses tonuyla devam etti:


"Rüyaya girdikten sonra dileğim gerçekleşmişti."


“Rüyamda ellerim jilete dönüşmüştü. O kadar keskinlerdi ki… Ay ışığında soğuk bir şekilde parlıyorlardı. Bu yeni 'ellere' memnuniyetle hayran kaldım. Kolumu kesmeye çalıştım ve kan hemen fışkırdı.”


“Rüyada gördüğümü ve rüyamda her şeye gücü yettiğimi biliyordum, bu yüzden olağandışı bir şey hissetmemiştim. Gece sokaklarda yürüyordum. Yürüdüm, yürüdüm ve garip bir yere geldim. O yerde patronumun bir kadına sarıldığını ve harika vakit geçiriyor gibi olduğunu gördüm. Yakından bakınca kadının aslında popüler bir oyuncu olduğunu anladım.”


"Burası rüyalar dünyasıydı ve görünüşe göre patronum da güzel bir rüya görüyordu."


“Rüyada olduğu için ona ne yapıldığının bir önemi yoktu, değil mi? Ben de jilet olarak bilinen parmağımı yavaşça vücuduna sapladım. Bir domuzunki gibi nahoş bir çığlık attı, boynunu kapattı ve bana neden burada olduğumu sordu, aynı zamanda kanı tavana püskürüyordu. Daha önce şah damarı üzerindeki basıncın ne kadar yüksek olduğunu söylemiştim, öyle ki yarayı elinizle kapatsanız bile kan parmaklarınızdan fışkıracak ve yükseğe püskürecekti…


“Kaçmaya çalıştı ve ben de kaçmasını istedim, avımı kovalama hissini seviyorum çünkü. Böylece önünde bir asansör belirdi. Gümüşi beyaz renkteydi ve asansörün kapıları açıktı. Tökezleyerek içeri girdi, üstü başı kan içindeydi. Kapıyı kapatma düğmesine bastığında dehşet içinde bana baktı. O anda yüzündeki ifade, nasıl söylesem?..”


Xu RenDong sahneden çok etkilenmiş bir şekilde dudaklarını yaladı, keyif ve zevk dolu bir ses tonuyla şöyle dedi "Asansör kapısı kapanmak üzereyken usturayla zorla açtım, ifadesi gerçekten komikti."     


Suistimal edilen ve öldürülen patronun bu hikayesi herkesin kanını dondurmuştu. Gerçekten yaşamadan böyle bir şeyi nasıl bu kadar net bilebilirdi?


Zhong Xiu ve Lian Qiao da dahil olmak üzere herkes merak etmekten kendini alamadı: Bu bir hikaye miydi, yoksa gerçek miydi?


Karanlıkta Xu RenDong hafifçe boynunu okşadı ve Jiang Li'nin atardamarı ile soluk borusuna bıçak sapladığı zamanki hissini hatırladı. Farkında olmadan dudaklarına acı bir gülümseme yayıldı.


“Patronumun paramparça olmuş bedenine bakarken, tüm stresimin silindiğini ve rahatladığımı hissettim. Memnuniyet duygusuyla uyandım ve işe yenilenmiş olarak gittim. Garip bir şekilde patronum o gün geç kalmıştım. Geç kaldığım için her zaman maaşımı kesmeyi seven o adam öğlede bile gelmemişti. Öğleden sonra birkaç polis memuru aniden şirkete geldi ve soruşturmaya yardımcı olmaları için birkaç kişiyi alacaklarını söyledi. Ancak o zaman herkes patronun dün gece öldüğünü öğrendi."


"Patronun ölüm şekli rüyamdakiyle tamamen aynıydı. Sabah saat ikide uykusunda bıçaklanarak öldürülmüştü. Katil, keskin bir bıçakla onu bir düzineden fazla sefer bıçaklamıştı ve her birini vücudunun tam ortasından geçirmişti. En ürkütücü şey boyundaki bıçak yarasının şah damarı ile soluk borusunu kesmesi ve kanın her yere fışkırmasıydı.”


"En garip şey ise olay yerinde katilin izinin olmamasıydı."


"Parmak izi yok, ayak izi yok, cinayet silahına dair bir ipucu bile yoktu. Kapılarda, kilitlerde ve pencerelerde herhangi bir hasar belirtisi yoktu. Polis, suçu bir tanıdığının işlediğinden şüphelenmişti ancak bazı soruşturmalardan sonra herkes şüpheden aklanmıştı.”


“Bu kadar çok kanama varken katilin cinayeti işlerken üzerine kan sıçraması gerektiğini düşünmek mantıklıydı. Ayrıldığında koridorda bazı izler bırakmış olmalıydı ama hayır, hiçbir şey yoktu. Katil su damlacıkları gibi buharlaşmış ve arkasında hiçbir iz bırakmamıştı.”


"Bütün öğleden sonra meslektaşlarım cinayet davasını tartışıyorlardı. Tanıdıkları patronun böylesine kanlı bir şekilde vahşice öldürülmesi herkes için hem korkutucu hem de heyecan vericiydi. Ben de korkmuş ve onların arasına karışmış gibi davrandım, vakayla ilgili çeşitli hikayelerini, analizlerini ve tahminlerini dinledim. İşten eve gelene kadar kahkahalarımı zar zor tutmuştum.”


"Yani başkalarının rüyalarına gerçekten girebilirdim."


"Onları rüyamda öldürürsem gerçekte de öleceklerdi."


Xu RenDong bu noktaya ulaştığında aniden durakladı. Herkes nefesini tutarak dinledi, devamında ne gibi korkunç sözler söyleyeceğini bilmiyorlardı.


Ancak Xu RenDong sadece gülümsedi ve daha hafif bir tonda şöyle dedi: "O zamandan beri nazik ve kibar bir insan oldum. Artık küçük hayvan satın almama gerek yoktu.”


Konuşmasını bitirir bitirmez bir "klik" sesi duydu. Cam odanın ışığı tekrar açılmıştı.


Aniden yanan ışıkla herkes şaşırmıştı. Birisi titreyerek sordu: “Kim, kim ışığı açtı?”


Xu RenDong, "Hiç kimse, kendi kendine açıldı" dedi. Bacaklarına baktı, hiçbir donma belirtisi yoktu. Görünüşe göre hikaye yeterince korkutucuydu ve sınavı geçmişti.


Kalabalığın beti benzi attı ve hepsi birbirine baktı, birbirlerinin yüzlerinde korku ve şüphe gördüler.


Başkan Küçük Güneş konuşmadan edemedi: “Az önce anlattığın hikaye neden Elm Sokağı’nda Kabus filmine benziyor? İnsanları rüyalarında öldürmek falan…”


Xu RenDong gözlerini kıstı: "Taklit ettiğimi mi söylemek istiyorsun?"


Başkan'ın yüzü az önce yediği dayaktan dolayı hâlâ yara bere içindeydi ve Xu RenDong'un sandalyesini tekrar alıp ona doğru yürüdüğünü görünce aceleyle merhamet diledi: "Hayır, hayır, hayır, taklit ettiğini söylemiyorum!”


Xu RenDong memnuniyetle sandalyesini bıraktı ve aniden herkesin ona korkmuş bir bakışla baktığını fark etti.


Rock Keşişi derin bir sesle şöyle dedi: “Demek sen manyak bir katilsin.”


Xu RenDong “…” Çok açık sözlüsün. Kibarca, “Hayır, bu sadece bir hikaye.” diye yanıtladı.


Rock Keşişi: “Öyle mi? Buna inanmıyorum.”


Xu RenDong her tarafı yara bere içinde olan başkanı işaret ederek büyük bir içtenlikle şöyle dedi: “Az önce bu adamı gözünüzün önünde feci şekilde dövdüm ve bu da nazik ve kibar bir insan olmadığımı, dolayısıyla hikâyedeki cani manyak olmadığımı gösteriyor. Anlaşıldı mı?”


Kalabalık: “…” Ne kadar da iyi gerekçelendirilmiş ve ikna edici bir çıkarım yaptın!


Lian Qiao bunu duyduğunda yüzünde karmaşık bir ifade belirdi.


Sahiden, Xu RenDong'un gerçek hayatta gerçekten de nazik ve kibar olduğunu, sadece bir örneğe girdiğinde ara sıra şiddete başvurduğunu düşünüyordu. Önceden bunun Patron RenDong'un eşsiz kişiliğinin cazibesi olduğunu düşünürdü ama şimdi düşününce, bu sadece tipik bir psikopat katilin özelliği değil miydi? Genellikle insanlara ve hayvanlara masum biri gibi davranırdı ama doğal olmayan bir ortama girdiğinde kendini serbest bırakırdı!


Lian Qiao ürperdi ve şöyle düşündü: Ne tür bir varlığa aşık oldum ben?


Hikaye anlatıldıktan sonra cam odada herhangi bir değişiklik olmadı. Kalabalık bir süre bekledi ve önce gidip dinlenmeye karar verdi.


Aşağıya indiklerinde herkes kasten Xu RenDong'dan uzak durdu. Onu sadece Lian Qiao ve Zhong Xiu takip etmişti. Xu RenDong herkes odaya geri dönmeden önce bilerek "İyi geceler, güzel rüyalar görün." dedi. Kalabalık bunu duyduğunda yüzleri daha da çirkinleşti ve aceleyle odalarının kapılarını kapatarak gözden kayboldular.


Odaya girip kapıyı kapattıklarında Zhong Xiu içini çekti: "Neden kendini bir hedef haline getirmek istiyorsun?"


 Xu RenDong çaresizce konuştu: "Bu sadece bir hikaye, gerçekten. Başkan’ı duymadın mı? Elm Sokağı’nda Kabus filminin konusunu taklit ettim.”


Zhong Xiu başını salladı: “Bundan bahsetmiyorum. Mesele sadece hikaye değil, başkana davranış şeklin. Gelir gelmez böyle yaparsan insanlar senin hakkında kötü bir izlenime sahip olacaktır. Kaba ve umursamaz olduğunu düşünecekler ve seninle işbirliği yapmayacaklar. Bu seni hedef haline getirecek ve gerçekten bir şey olduğunda insanlar tarafından dışlanan ve feda edilen ilk kişi olacaksın.”


Xu RenDong konuşmadı, sadece dinledi. Lian Qiao hoşnutsuzluk içinde, "Neden yaşlı bir anne gibi bu kadar dırdırcısın?" dedi.


Bunu duyan Xu RenDong ve Zhong Xiu hep birlikte ona baktılar, gözlerinde bir parça şaşkınlık parlıyordu. Lian Qiao'nun kafası karıştı: "Ne, yanlış bir şey mi söyledim?"


Xu RenDong doğal olmayan bir şekilde öksürdü: "Hayır... hayır." Şu anda söylenecek herhangi bir şeyin uygunsuz olacağını hemen fark etti, bu yüzden aceleyle konuyu değiştirdi ve "Erkenden dinlenelim. Yorgunum." dedi.


"Hm." Zhong Xiu bir havlu aldı: "Gidip yüzümü yıkayacağım.”


Banyo kapısını büyük bir gürültüyle kapatarak odayı Xu RenDong ve Lian Qiao'ya bıraktı. Xu RenDong'un kalbi, bu kadının nasıl bu kadar sert olabildiğini düşünerek atmaya başladı.


Beklendiği gibi Lian Qiao'nun boğuk sesi kulaklarına geldi: "Kardeş RenDong, Oidipus kompleksin mi var?" 


Xu RenDong'un alnında mavi damarlar kabardı: "Ne saçmalıyorsun? Kıskanmayacağına dair bana söz vermemiş miydin?"


Bir gıcırtıyla yatağın bir tarafı alçaldı, Lian Qiao sürünerek ona yaklaştı ve başını önüne koydu: “Hayır, elimde değil. Sen beni öpüp kırık kalbimi rahatlatana kadar olmaz.”


Bu kıskançlık değil açıkça krizi fırsata çevirmekti. Xu RenDong'un onun çenesini kaldırmaktan ve dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurmaktan başka çaresi yoktu.


"Tamam, hadi uyu." Xu RenDong kızardı, yorganı çekti ve uzanmaya çalıştı.


"Hayır, bu çok göstermelik!" Lian Qiao onu kendine çekti ve tüm vücudunu yorgana sardı. Xu RenDong o kadar kısıtlanmıştı ki hareket edemiyordu, kendini metamorfozunu tamamlayamadan kozası kopmuş bir ipekböceği gibi hissediyordu. Vücudu hâlâ kozanın içinde sıkışmış durumda ama kafası dışarı çıkmış, huzursuz ve çaresizdi.


"Sorun çıkarma..." Xu RenDong mücadele etti ama Lian Qiao onu sıkıca bastırmaya devam ediyordu. O kadar bunalmıştı ki… Aniden biraz korktu ama aynı zamanda açıklanamaz bir şekilde bir beklenti duygusu da hissetti.


Ne beklediğine gelince, tam olarak söyleyemezdi.


"Korkma, ortalığı dağıtmayacağım." Lian Qiao onun kırmızı yanaklarını dürttü, gözlerindeki gülümseme göz kamaştırıcıydı. "Sadece sana rahatlatıcı bir öpücüğün ne olduğunu göstereceğim, tamam mı?”


Xu RenDong sadece vücudundaki kanın yanaklarına doğru aktığını hissedebiliyor ve ne yapacağını bilemeyecek kadar yanıyordu. Ateşi varmış gibi hissediyordu, başı dönüyordu ve vücudu gevşekti, hiçbir güç kullanamıyordu. Fırıldak gibi başını salladı.


O anda Xu RenDong o kadar iyi ve yumuşaktı ki Lian Qiao onu çok sevdi. Sıcak, kuru parmakları doğru noktayı arıyormuş gibi birkaç kez ağzının kenarlarına sürtündü ve sonunda dudaklarının üzerinde durdu.


Bunu ilkbahar suları kadar yumuşak bir öpücük izledi.


Xu RenDong bu neredeyse boğucu şefkatin içine daldı ve şaşkınlıkla düşündü: ‘Görünüşe göre Lian Qiao öpüşmeden önce dudaklarıma dokunmayı seviyor... Bu alışkanlık nereden geldi...?’


Bir sonraki saniye.


“Ben bitirdim, siz istiyor musunuz?..” Zhong Xiu kapıyı açtı ve iki kişinin üst üste olduğunu gördü. Tepki veremeden önce sadece boğuk bir homurtu duydu…


 Büyük bir çabayla Xu RenDong bir kez daha Lian Qiao'yu yataktan atmıştı.


Zhong Xiu ne kadar uyuşuk olursa olsun az önce ne olduğunu anlamıştı. Bu yüzden utanç içinde burnunu ovuşturdu ve aceleyle banyoya geri çekildi. "Dişlerimi fırçalamayı unuttum." 


Kapıyı tekrar kapattı ve ayrıca düşünceli davranarak kilitledi!


Xu RenDong alnını tutarak yatakta oturuyordu. Nasıl oluyordu da her seferinde suçüstü yakalanıp Lian Qiao'yu yataktan atmaya devam etmek zorunda kalıyordu… Biraz utanmıştı.


Lian Qiao yatağın kenarına yaslandı ve sessizce, "Az önce nereye tekme attığını biliyor musun?..” diye sordu.


Xu RenDong: "?"


Lian Qiao: “Neredeyse kırılıyordu. Daha sonra kullanamazsan pişman olursun.”


Xu RenDong: “???”


Ha? Kullanılamayacak mı? Ne kullanılamayacak? Elleri ve ayakları iyi değil miydi? Nereyi tekmelemişti?