Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 197: 1992-2020 67

 

Lian Qiao uzun bir süre çiçek tarhında çömeldi. Nihayet gücünü toparladı, sendeleyerek okuldan ayrıldı.


Otele döndüğünde Küçük Elma ile karşılaştı. Küçük Elma onu görünce afalladı, aceleyle gelip oturmasına yardım ederek sordu: "Ne oldu? Çok kötü görünüyorsun. Çok da terlemişsin. Ateşin mi var?"


Lian Qiao'nun alnına dokunmak için elini kaldırmıştı ki Lian Qiao bilinçsizce onun elini tokatlayarak uzaklaştırdı. Nefes nefese, "Bana dokunma." dedi.


“…” Küçük Elma'nın ifadesi utanç içinde dondu.


Lian Qiao rahatsız olduğu için bir anlığına duygularını kontrol edememişti. Küçük Elma'nın o anki utangaç ifadesini görünce onun iyi niyetli olduğunu fark ederek kendini biraz kötü hissetti. Bunu düşündükten sonra özür dilemesi gerekip gerekmediğini bilemedi.


Küçük Elma'nın kendisinden hoşlandığını hissediyordu belli belirsiz. Bunda şaşılacak bir şey yoktu, birlikte ölüm kalım savaşı verdikten sonra asma köprü etkisinin ortaya çıkması kaçınılmazdı. Üstelik her ikisi de oyunları seviyordu, iletişimlerinde herhangi bir engel bulunmuyordu ve zaman zaman ortaya çıkan oyun terimleri birbirlerini daha yakın hissettiriyordu.


Bu hisler bir örnekte daha da nadirdi. Aç hayaletlerle savaştığı sırada, Küçük Elma ile daha önce hiç iş birliği yapmamış olmalarına rağmen aralarında doğal bir zımni anlayış olduğunu fark etmişti. Bu elbette yıllarca oyun oynamaktan kaynaklanan oyun zihniyetinden kaynaklanıyordu ancak başkaları görse yanlış anlamaları kaçınılmazdı.


Lian Qiao'nun en büyük korkusu RenDong'un yanlış anlamasıydı, bu yüzden bugünlerde Küçük Elma'dan kasten uzak duruyordu.


Ancak şu anda Küçük Elma sadece onun için endişeleniyor ve ateşi olup olmadığını görmek istiyordu. Ona art niyetle yaklaşmıyordu. Birinin elini bu şekilde tokatlayarak uzaklaştırırsa bu sadece onu utandırmakla kalmaz, aynı zamanda üzebilirdi de.


Sonuçta o bir kızdı…


Kısa bir tereddütten sonra Lian Qiao sonunda iç çekerek özür diledi: "Üzgünüm, ben..."


"Sorun değil." Küçük Elma sanki onun kaba davranışını umursamıyormuş gibi elini sallayıp sözünü kesti. "Ne oldu? Az önce nereye gitmiştin?”


“…” Lian Qiao sessizliğe gömüldü.


Küçük Elma: "Konuşamayacağın başka bir şey mi? Tamam."


Bu köpek çift Lian Qiao ve RenDong'un doğasını zaten tam olarak anlamıştı. Zaten ona kendilerinden biriymiş gibi davranmıyorlar ve her şeyi ondan saklıyorlardı. Ama sonuçta bu ikisi bir çift olduğu ve kendisi de onlarla şans eseri tanışan bir takım arkadaşı olduğu için bu çok doğaldı. İpuçlarını onunla paylaşmamaları mantıklıydı.


Bu yüzden sormayı bıraktı. İki adım geri çekilerek, "Yukarı tek başına çıkabilir misin?" diye sordu.


Odalarının tümü otelin birinci katındaydı. Otel çok küçüktü ve asansör yoktu.. Resepsiyon görevlisi onları yönlendirmiyordu. Küçük Elma yardım edecek başka kimseyi bulamıyordu. Lian Qiao'nun onunla fiziksel temas kurmaktan geri durduğunu biliyordu, bu yüzden geri atıp beklemek zorunda kalmıştı.


"Ben iyiyim, sadece biraz başım ağrıyor." Lian Qiao kanepenin kolçağına dayanarak ayağa kalktı. Yüzünde boncuk boncuk ter vardı. Tüm vücudu titriyordu, tekrar düşecekmiş gibi görünüyordu.


"Hey!" Küçük Elma bilinçsizce onu çekti ve çaresizce "İyi misin?" diye sordu.


Lian Qiao bu kez onu itmek yerine acı acı güldü. "Eyvah eyvah, gerçekten iyi değilim. Belki de gerçekten ateşim vardır."


"Götüm, ateşin falan yok." Küçük Elma aslında az önce alnına dokunduğunda soğuk olduğunu söylemek istemişti ama onun kendisini reddettiğini düşününce kalbi sızladı. Sözlerini yarıda değiştirdi. “...Çok terliyorsun, ateşin vardıysa bile çoktan düşmüştür.”


Lian Qiao'nun yüzü solgun ve kansızdı, otelin lobisinde öylece oturmasına izin vermek bir seçenek değildi. Sonunda ona yukarı çıkmasında yardım eden Küçük Elma oldu. Odaya girer girmez Lian Qiao usulca yatağa yığıldı, gerçekten de hastaymış gibi görünüyordu.


Küçük Elma ona acıyarak baktı ve bir bardak sıcak su doldurdu. Lian Qiao teşekkür etti. Sanki artık başka bir şey yapacak gücü kalmamış gibi gözlerini kapadı.


Küçük Elma yine tereddüt etse de sormadan edemedi: “Gerçekten  iyi misin? Sana bakması için bir doktor çağırmamı ister misin?"


Kilidi yeni açılan mahallede bir devlet hastanesi vardı. Küçük Elma bunu düşündüğünde biraz pişmanlık hissetti. Eğer onun bu kadar zayıf düştüğünü bilseydi onu hemen hastaneye götürürdü. Şimdi onunla birlikte yukarı çıkmışken onu tekrar aşağı indirmek başka bir çile olacaktı. Ve onu zaten itici buluyordu…


Ancak Lian Qiao hiçbir şey söylemedi, sadece yavaşça gözlerini açtı ve bir tür trans halinde tavana baktı.


Küçük Elma odada onunla yalnız kaldığında atmosferin biraz tuhaflaştığını hissetti. Sorununun ne olduğunu bilmiyordu, sadece her nedense burada daha fazla kalmak istemiyordu. Bu sebeple "Gidip Keşiş’i geri çağırsam iyi olacak. Daha sonra hastaneye gitmene yardım etmesini sağlayacağım… Okula gidip Xu RenDong'u bulmama ne dersin?” dedi.


Gitmek için dönmüştü ki Lian Qiao aniden ona seslendi: "Bekle Küçük Elma."


"Ne oldu?" Küçük Elma'nın kalbi, adının seslenildiğini duyduğunda hızla atmaya başladı.


"..." Lian Qiao bedenini destekleyerek yavaşça doğruldu, dudaklarını büzdü ve "Benim… Ciddi bir sorunum var. Takıldım kaldım ve bir karar veremiyorum. Sana anlatsam… beni dinleyebilir misin?”


Küçük Elma şaşırmıştı.


Ooo yüreğini açmanın adımı mı bu?


Ama bu tür şeyleri ailesinden Xu RenDong ile tartışması gerekmez miydi?


Küçük Elma düşünürken ne olduğunu anladı. Konuşmak istediği şey Xu RenDong'un bilemeyeceği bir şey olmalıydı.


İkisi de gerçekten tuhaftı. Xu RenDong'un Lian Qiao'dan sakladığı bir şeyler vardı ve Lian Qiao da yüreğinde Xu RenDong'un bilmesine izin vermeye cesaret edemediği şeyler saklıyordu. Bu ilişki gerçekten entrikalıydı, manidar değil mi?



Küçük Elma biraz karmaşık hissederek dudaklarını kıvırdı. Yine de yatağın kenarına bir sandalye çekti ve "Anlat bakalım, sorun ne?" dedi.


Lian Qiao zayıfça gülümsedi, başını indirerek boynundan bir şey çıkardı. "Bu anahtarı daha önce gördün mü?"


Küçük Elma ona baktı. Basit bir pirinç anahtardı. "Bu nereden geldi? Niye cosplay kostümlerini andırıyor?” dedi kayıtsızca.


“İlk örnekte bulduğum gizli bir eşya.” Lian Qiao anahtarın arkasını çevirerek ona üzerinde yazılı olan kelimeleri gösterdi.


"Adın mı?" dedi Küçük Elma bir anda. “Yalnız sen mi kullanabilirsin?”


"Hayır..." Lian Qiao kaşlarını hafifçe çattı, sanki söylemek istediği kelimeler çok karışıkmış da bir an nereden başlayacağını bilememiş gibiydi. Bir süre durakladıktan sonra tekrar ağzını açtı. “Bu anahtar elimize ilk defa geçtiğinde hiçbirimiz bunun ne işe yaradığını bilmiyorduk. Üzerinde benim adım kazınmıştı, bu yüzden her zaman yanımda tuttum. Daha sonra yavaş yavaş hatırladım ki bu…"


"Hatırladın mı?" Küçük Elma gözlerini merakla açtı. "Hatırlanmak derken neyi kastediyorsun?"


Lian Qiao acı acı gülümsedi: “Bilmiyorum. Sanki… Sanki uzun yıllar çalıştıktan sonra, üniversite giriş sınavı sırasında ezberlediğim bir metni aniden hatırlamışsın gibi. Neredeyse aynı duygu. Anahtarla ilgili bir şey hatırladım, örneğin... işlevi ve ödenmesi gereken bedel."


Küçük Elma şaşırmıştı. “İşlevi mi? Kilit açmak için kullanılmıyor mu?”


“Bir şeyin kilidini açmak için kullanılıyor ama başka bir kullanımı daha var.” Lian Qiao derin bir nefes aldı ve yavaşça, "Bu, örneği geçmeme yardımcı olabilir." dedi.


Küçük Elma gözlerini kocaman açtı.


"Nasıl?" Eliyle kapı açma hareketi yaptı. "Örneği sadece kapıyı açıp geçiyor muyuz?”


"Bilmiyorum." Lian Qiao başını salladı. "Aklıma gelen çok az şey var. Sadece örneği geçmemde yardımcı olacağını biliyorum, ancak herhangi bir özel etki düşünemiyorum."


"Ödenmesi gereken bedel ne olacak?"


"Bedeli..." Derin bir nefes daha aldı. "Çok önemli bir şeyi kaybedeceğim."


“…”


Küçük Elma bir an düşünerek sordu: "Neyi kaybedeceğini tam olarak hatırlamıyorsun değil mi?"


Lian Qiao başını yukarı aşağı salladı.


"Anladım. Bunu Xu RenDong'la tartışmaya cesaret edememene şaşmamalı." Küçük Elma gülümsedi, nedense bu gülümsemede bir parça acı vardı. “Bu anahtarı kullanmak sana zarar verecekse Xu RenDong onu kullanmayı kesinlikle kabul etmeyecektir. Ama şimdi bir çıkmazdayız. Örnek verilen zamanın yarısından fazlası geçti ancak asansör ve düğme hakkında hiçbir ipucu yok. Ayrıca bu sizin son örneğiniz, yani eğer şu anda kullanmazsan başka kullanma şansın olmayacak, değil mi?”


"Akıllısın." Lian Qiao gülümsedi. "Gerçekten güçlü bir anlama yeteneğin var."


“Bu sefer beni övmene karşın hiç mutlu hissedemiyorum.” Küçük Elma içini çekti. “Peki ne demek istiyorsun? Anahtarı kullanıp kullanmayacağına karar vermene yardım etmemi mi istiyorsun?”


Lian Qiao gözlerini indirip mırıldandı. "Tam olarak öyle değil... Bu mesele çok uzun zamandır kalbimde saklı, belki de sadece biriyle konuşmak istiyorumdur..."


Küçük Elma homurdandı. “O zaman bunu bana söylememeliydin. Sonuçta anahtarın bedeli benim bir şey kaybetmem değil, senin bir şey kaybetmen olur. Bana sorarsan mutlaka kullanmanı söylerim. Eğer anahtar gerçekten anında kapıyı açabiliyorsa çok şey kazanmaz mıyım? Örneği doğrudan geçemesek bile hayat kurtaran bir eşyanın veya başka bir şeyin kilidini açmak da harika olur. Bana sorman faydasız değil mi? Ayrıca anahtarı çalıp kendi başıma kullanmamdan korkmuyor musun?”


“Bu anahtarı kullanabilecek tek kişi benim.” Lian Qiao gülümsedi. "Ayrıca sen böyle bir şey yapmazsın."


"Bunu yapmayacağımdan nasıl emin olabiliyorsun? Karakterime bu kadar mı güveniyorsun?"


"Hm."


"Neden?"


"Çünkü bir kriz anında onu korumak ve kendine zarar vermeyi tercih edersin. Sen iyi bir insansın. Sana güveniyorum."


“…”


Küçük Elma hazırlıksız yakalanmış ve bir ağız dolusu daha köpek mamasıyla doldurulmuştu. Üstelik bu sefer ekstra acıydı ve yutması çok zordu. Peh diye bir ses çıkararak dudaklarını kıvırdı. "İyi be."


"Yani..." Lian Qiao bakışlarını indirdi, parmakları pirinç anahtarın üzerindeki ismini hafifçe okşadı. "Ne düşünüyorsun, kullanayım mı kullanmayayım mı?"


“Bu bana yaptığın zulüm değil mi?” Küçük Elma alaycı bir tavırla, "Sonuçlarına tek başına katlanamayacağından korktuğundan mı beni de kendinle birlikte sürüklüyorsun?" dedi.


Lian Qiao bir anlığına şaşırdı, gözleri fal taşı gibi açıldı. "Hayır, öyle değil..."


"Hayırmış, kıçımın kenarı, öyle." dedi Küçük Elma sertçe. "Anahtarı kullandıktan sonra başınıza geri dönüşü olmayan bir şey gelmesinden ve Xu RenDong'un üzülmesinden korkuyorsun. Ama aynı zamanda örneğin içinde sıkışıp kalmaktan, çıkamamaktan da korkuyorsun. Kumar oynamak istiyorsun ama cesaret edemiyorsun, bu yüzden senin adına kararı benim vermemi istiyorsun. Yalan mı? Lian Qiao, çok acımasızsın. O an gelip de bir şeyler ters gittiğinde suçu bana atabilirsin çünkü sana ben izin vermiş… Hayır, anahtarı kullanmanı engellememiş olacağım!”


Lian Qiao şaşkına dönerek aceleyle karşı çıktı. "Hayır! Ben öyle düşünmemiştim!"


Küçük Elma dudak büktü. “Sen öyle düşünmemiş olsan bile sonuç yine aynı olacaktır. Eğer başına bir şey gelirse Xu RenDong hesaplaşmak için seni bulabilir mi? Geleceği kişi ben olmayacak mıyım?!”


"Yapmayacak." Lian Qiao başını sallamaya devam etti. "O böyle mantıksız bir insan değil!"


"Hadi ama. Siz lanet olası ibneler. Ölüm kalım ilişkisinden bahsediyorsunuz. Zamanı geldiğinde ne yapacağını kim bilebilir!” Küçük Elma sandalyeyi takırtıyla itti, ayağa kalktı ve soğuk bir tavırla, "Yalvarırım beni karıştırma, birkaç yıl daha yaşamak istiyorum!" dedi.


Bununla birlikte kapıya doğru yürüdü. Lian Qiao onun neden birdenbire bu kadar sinirlendiğini anlayamadan boş gözlerle arkasından baktı.


"Ah, bu arada." Küçük Elma arkasına bakmadan kapının önünde durdu. “Bana her şeyi anlattın ama anahtarı arkamdan kullanmasan iyi olur. Aksi takdirde ölsen bile Xu RenDong'a gerçeği söylemeyeceğim. Seni gömüp rastgele bir yalan uyduracağım ve Xu RenDong'un ölene değin bir başına yas tutmasını sağlayacağım. Sessiz bir fedakârlıkla tek başına bir kurtarıcı olabileceğini düşünme. Bu iğrenç!"


Bu sözleri söyledikten sonra kapıyı kuvvetle kapattı.


Lian Qiao: “?”


Lian Qiao onun ruh halinin neden birdenbire bu kadar değiştiğini anlamamıştı. Bu sözler sanki onunla bir tür kan davası varmış gibi son derece lakayıt bir şekilde söylenmişti. O şaşkınlık içindeyken bir anda Küçük Elma'nın geri gelip kapıyı tekmeleyerek açtı.


"Hala ne halt ediyorsun?" İnanılmaz asabiydi, hücum eden bir haydut gibi dehşetliydi. “Peki, hastaneye gidiyor musun gitmiyor musun?”


Lian Qiao: "...Önemi, önemi yok... Zahmet etme..."


"Ya!" Küçük Elma var gücüyle bağırdı, ardından kapıyı çarpıp gitti.


Lian Qiao: “…”


Uzun süre defalarca çarpan kapıya baktı ve kalbi bir anda ısındı.


RenDong haklıydı. Küçük Elma gerçekten de...


İyi bir insandı.


RenDong öğleden sonra okuldan döndüğünde Lian Qiao hemen hemen iyileşmişti. Hiçbir şey olmamış gibi davranmak istiyordu. O gelir gelmez Küçük Elma'nın kendisini ifşa edeceğini hiç beklemiyordu.


"Lian Qiao'nun burada bir sıkıntısı var." Küçük Elma başını işaret etti.


RenDong: “?”


Küçük Elma'nın ifadesi berbat olmasına rağmen ona gün boyunca neler olduğunu anlattı.


"Gün içinde ne yaptın?" Küçük Elma gittikten sonra RenDong okul çantasını bırakıp yatağa doğru yürüdü.


"Imm..." Lian Qiao içinden Küçük Elma'ya sövüp saydı. Yine de neyse ki o sadece iyi olmadığını söylemiş ve anahtar meselesini açmamıştı. Lian Qiao bir an için kafasını kaşıdı ve "Sadece... sana bakmak için okuluna gittim, sonra kazara çiçek tarhının üzerinde kayıp kafamı çarptım." diye yalan söyledi.


RenDong kaşlarını çatarak önüne eğildi. "Bir bakayım."


"Bir şeyim yok, kendimi yaralamadım." Elbette Lian Qiao oracıkta bir yara oluşturamazdı, bu yüzden sadece yalan söylemeye devam etti. "Sadece biraz başım dönüyor, dönüp biraz uyuduktan sonra daha iyi oldum. Ahaha, bu biraz utanç verici, Küçük Elma gerçekten… Ondan özellikle hiçbir şey söylememesini istemiştim...”


"Gerçekten mi?" RenDong biraz şüpheciydi.


"Gerçekten." Lian Qiao umutsuzca başını sallayarak ifadesinin samimi görünmesini sağlamaya çalıştı.


RenDong bir süre ona baktıysa da herhangi bir ipucu bulamadı. Çaresizce başını salladı sadece "Neden bu kadar dikkatsizsin?" diye sordu.


"Ben de acı çekiyorum." Lian Qiao’nun ağzı acı çektiğini söylemesine rağmen yüreği çok daha fazlasıyla ağrıyordu.


“Bu arada, bu sefer içeri nasıl girdin?” diye sordu RenDong merakla. "Sorup soruşturdum ama bu okulun arka kapısı yok."


"Eee..." Lian Qiao bir an için kızarsa da kendi köpek deliğini açma meselesini dürüstçe anlattı.


RenDong bunu duyduğunda gülmekten kendini alamadı. Bir süre düşündükten sonra okul çantasından okul üniforması ceketini çıkararak Lian Qiao'nun ellerine verdi.


“Yarın öğleden sonra saat üçte beden eğitimi dersim var.” dedi. “İçeri girerken okul ceketimi giy. Böylece şüphe çekmezsin.”


"Ha?" Lian Qiao biraz şaşırmıştı, bilinçsizce RenDong'un okul üniformasını okşadı. O sırada RenDong çoktan on altı yaşına gelmişti; vücudu, görünümü ve yüzü şimdiden bir yetişkin olduğu zamanki haline yakındı. Okul üniforması hâlâ vücut ısısını taşıyor gibiydi. Lian Qiao'nun aklı bir süre göklerde gezindi. "Beden eğitimi dersinde sana eşlik etmemi mi istiyorsun?”


"Hm."


"Neden?"


RenDong gülümsedi. Gözleri yavaşça dudaklarının üzerinde gezindi. Bakışlarının sanki fiziksel bir formu vardı, Lian Qiao onun tarafından okşandığı yanılsamasına kapılmıştı.


"Sana olan borcumu geri ödemek için."


Sonraki Bölüm


Tosbağa Notu:

RenDong bir süre ona baktıysa da herhangi bir ipucu bulamadı. Çaresizce başını salladı sadece "Neden bu kadar dikkatsizsin?" diye sordu.


"Ben de acı çekiyorum." Lian Qiao’nun ağzı acı çektiğini söylemesine rağmen yüreği çok daha fazlasıyla ağrıyordu.


Bu iki paragrafın Çincesi;


忍冬盯着他看了半晌,没能发现什么蛛丝马迹,只好无奈地摇了摇头:“怎么这么不小心。”

“做贼心虚嘛。”连乔嘴里说着做贼心虚,心里更是做贼心虚。


bu şekilde. Çevirisinden emin değilim yani bilip anlayan birileri varsa fikir belirtirse çok memnun olurum.


Okuduğunuz için teşekkürler.