Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 113: “Chen Gong, dövüş sanatları çalışmaya layık değilsin.”

 

Chen Gong elinde bir kılıcı sıkıca tutuyordu. Shen Qiao bir bakışı ile fark etti ki bu kılıç, Zhuyang Ce'nin son cildinin çıkarıldığı Tai’E kılıcıydı. Aynı kılıç daha sonra Yuwen Yun'a da sunulmuştu


Kılıcın bıçağı Puliuru Jian'ın ikinci oğlunun boynuna dayanmıştı. Bu antik ünlü kılıç, Qu Yezi ve Gan Jiang arasındaki bir işbirliği olarak dövülmüştü. Son derece keskindi. Bıçak diğer kişinin boynuna sadece hafifçe dayanmış da olsa çocuğun düzgün ve hassas boynunun derisinde kanlı bir çiziğe neden olmuştu.


"A-Chuang, aceleci davranma." Shen Qiao ona doğru seslendi. Daha önce Pulluru Jian'ın bu takma adı kullandığını duymuştu.


Chen Gong küçük bir gülümseme gösterdi: "Lütfen için rahat olsun, Yanmen Prensi'ni incitmek gibi bir niyetim yok. İstediğimi elde ettiğimde burayı hemen terk edip uzak diyarlara gideceğim ve gelecekte sana sıkıntı vermek için artık gözünün önüne çıkmayacağım."


 Shen Qiao: "Ne istiyorsun?"


Chen Gong bir el hareketi yaptı: "Lütfen otur."


Elinde bir rehine vardı ama hiç aceleci değildi. Aceleci olmadığı için doğal olarak Shen Qiao da acele etmeyecekti.


"Shen Qiao, mütevazı koşullarda tanıştık ve sıkıntı içindeki yoldaşlar olarak kabul edilebiliriz. Gerçeği söylemek gerekirse sana karşı her zaman bir şükran duygusu taşıdım. Uzun zamandır ilk kez, özellikle de mevcut koşullar göz önüne alındığında şu anda birbirimizin karşısında sakince ve sessizce oturacağımızı beklemiyordum." Chen Gong ortak tarihlerini üstünkörü bir şekilde anlattı. Artık ona "Taoist Rahip Shen" diye hitap etmiyordu ve bunun yerine ona tam ismi ile sesleniyordu.


"Bu zavallı Taoist, Zhao Dükü'nün minnettarlığını karşılayamaz." dedi Shen Qiao.


Chen Gong gülümsedi ve konuştu: "O harap tapınakta kabadayıları dövmeme nasıl yardım ettiğini ve hatta bana yemem için eşek eti burgerleri verdiğini hala hatırlıyorum. O zamanlar "Bu aptal nereden geldi? Dövüş sanatları becerileri çok etkileyici, ancak yine de yemeğini gönüllü olarak benimle paylaştı." diye düşünmüştüm. Yiyecek yiyeceği olmayan yoksul bir aileden gelen bir çocuktum. Nasıl okunacağını veya yazılacağını bilmek bir yana, Jianghu'nun ne olduğunu bile bilmiyordum. Çok sonraları, bir zamanlar Jianghu içinde yüksek bir pozisyonda olduğunu, güçlü bir üne sahip olduğunu ama birine karşı düelloda savaştıktan sonra her şeyini kaybedip hasta bedenini sürükleyerek Jianghu'da dolaşmak zorunda olduğunu öğrendim. Birlikte birçok zorluk yaşadık ve yolumuza çıkan tüm engellere rağmen Huaizhou Şehri'ne kaçmayı başardık. Liuhe Grubu'na katılabilmeye bir adım daha yaklaştığımı görünce çok sevinmiştim. Birdenbire yollarımızı ayırmayı önermeni kim bekleyebilirdi ki?"


Shen Qiao'nun başlangıçta onunla konuşmak gibi bir arzusu yoktu. Diğer kişi konuşmayı kestiğinde "Seninle yolumu ayırmamın nedeni bir yük olduğun için senden hoşlanmamam değildi, sıkıntılarıma karışacağından korkmuştum." dedi.


Shen Qiao'ya göre bu son derece geç açıklama tamamen gereksizdi. Çok sayıda ihanet yaşadı, insan doğasının birçok uğursuz ve tehlikeli örneğine tanık oldu, bunların hepsi onu "temiz bir vicdana sahip biri doğal olarak masumiyetini kanıtlayacaktır" sözüne daha da sıkı bir şekilde inandırdı. Eğer Chen Gong ondan şüphe etmeyi seçerse daha fazla konuşmanın ona ne yararı olurdu ki?


Chen Gong gülümseyerek konuştu: "O zamanlar, beni hantal bulduğunuzu ve kasıtlı olarak beni terk ettiğinizi düşünmüş, kendi çarpık bakış açıma dayanarak asil karakterini yargılamıştım."


Shen Qiao kayıtsız bir tonda cevap verdi. "Bu olmasaydı bile Mu Tipo ile karşılaştığında tereddüt etmeden beni satardın. Karşılığın ne olursa olsun, bu konuda daha fazla konuşmanın bir yararı var mı?"


Chen Gong ne kadar kalın tenli olursa olsun bu sözleri duyduktan sonra utancın bir izi elinde olmadan yüzünde parlıyordu. Ancak çok hızlı bir şekilde tekrar gülümseyen bir ifade ortaya çıkardı. "Durum ne olursa olsun, yine de kalbimin derinliklerinden sana minnettarım. Beni küçük kasabadan çıkarmamış olsaydın şu anda hala saatlerce süren ağır işlerde çalışıyor, acı ve açlık içinde bir hayat yaşıyor olabilirdim. Belki de hala üvey annemin dalaveresine ve tacizine katlanmak zorunda kalacaktım."


Shen Qiao: "Chen Gong, okuma yazma bilmemene rağmen görsel bir hafızaya sahiptin ve dünyanın yollarına benden çok daha aşinaydın. Dövüş sanatlarındaki yeteneğin  Jianghu'da nadiren görülür. Ben olmasaydım bile sonunda sıkıntılı durumundan bir çıkış yolu bulmuş olurdun. Bu noktaya kadar düşmenin nedeni yeteneklerinin diğerlerinden daha düşük olması değil yanlış yolu seçmiş olmandır."


"Hayır, hatalısın." Chen Gong başını salladı. "Bir adım geride olmamın nedeni yanlış yolda olmam değil, şansımın iyi olmaması."


"Shen Qiao, Yarım Adım Zirvesi'nden düştüğünde Yan Wushi tesadüfen geçmeseydi yine de kurtulur muydun? Seni arayan Yu Ai veya Kunye olsaydı şu anda hala hayatta olur muydun? Genç yaşta yetim kaldığını ve Qi Fengge'nin altında çalışabildiğini duydum. Yine de bu dünyada iyi niteliklere sahip binlerce veya on binlerce insan arasında, Qi Fengge'nin iyiliğini alma şansına sahip olmayı nasıl başardın? O gün karşılaştığımızda kördün ve dövüş sanatların yok edilmişti, işe yaramaz bir insandan farkın yoktu. Eğer Zhuyang Ce'yi hiç elde etmemiş olsaydın nasıl solmuş bir ağacın ilkbaharda gençleşmesi gibi dövüş sanatları uzmanlarının saflarına geri dönebilirdin? Kısacası, sadece diğerlerinden daha şanslıydın. Eğer benim kaderim seninkinin yarısı kadar iyi olsaydı büyük şeyler başarmak konusunda endişelenmem gerekir miydi?"


Shen Qiao bir an sessiz kaldı ve sonra cevapladı: "Farklı yolları takip eden insanlar birlikte çalışamazlar. Bu şekilde düşünmeyi seçiyorsan bu konuda yapabileceğim hiçbir şey yok."


Chen Gong gülümsedi ve cevapladı: "Görünüşe göre benimle aynı fikirde değilsin. Onurlu bir beyefendi olduğunu ve benim gibi alışılmışın dışında bir insanın eşit şartlarda olması fikrinden asla hoşlanmadığını biliyorum. Görüyorsun ya eğer Puliuru Jian'ın bugün saraydaki ayaklanmayı kışkırtmasına yardım etmeseydin Zhao Dükü olarak pozisyonumu koruyabilirdim. Kuyudan gelen su nehirden gelen suya müdahale etmeseydi çatışma olmazdı. Ama şimdi başka seçeneğim yok. Eğer Yuwen Yun ölürse Zhou ülkesinde benim için yer kalmayacak. Puliuru Jian, Yuwen Yong'a benzer; Yuwen Yun ve Gao Wei'nin aksine benim gibi insanları kesinlikle önemli pozisyonlara yerleştirmezlerdi. Belki de yeni hanedanlığa zemin hazırlama ruhuyla benim gibi bazı 'dalkavukları' bile öldürebilirler. Bu nedenle, bugün burada oturup şartları tartışmaktan başka çare yok."


"Zhou Hanedanlığı'nın iç sarayında gizlenmiş bir Zhuyang Ce cildi olduğunu biliyorum. Ancak Yuwen Yong öldükten sonra Yuwen Yun'dan sarayda arama yapmak için almış olmama rağmen onu bulamadım. Cildin karmaşa içinde biri tarafından alınmış olması gerektiğini düşünüyorum. Jianghu'dan olmayan sıradan insanların cildi almaları için bir sebep yok. Bu nedenle onu alanın Huanyue Sekti olması kuvvetle muhtemeldi. Yan Wushi ile son derece yakın bir ilişkin olduğuna göre bu cildi okumana izin vermiş olmalı."


Shen Qiao yumuşak bir şekilde cevapladı: "Doğru. Bu cilt şu anda elimde ama bana veren kişi Yan Wushi değil Puliuru Jian'dı."


Chen Gong aniden anladı: "Şaşılacak bir şey yok, sonuçta Puliuru Jian'ın kızı Yuwen Yun'un imparatoriçesi. Su kenarındaki kulenin ay ışığını ilk alan olması doğaldır! Dövüş sanatlarını bu kadar çabuk toparlayabilmenin sebebinin Zhuyang Ce olması gerektiğini varsayıyorum."


Bu cümle bir soru değil, bir onaydı. Chen Gong aynı zamanda Zhuyang Ce'yi de uygulayan biriydi. Bununla hem onun hem de Shen Qiao'nun dövüş sanatlarının aynı kökene sahip olduğu düşünülebilir.


Shen Qiao sordu: "Yanmen Prensi karşılığında Zhuyang Ce'yi vermemi mi istiyorsun?"


Chen Gong gülümsedi: "Evet ama sadece Zhou Hanedanlığı'nın iç sarayında gizlenmiş olan hacmi istemiyorum. Ayrıca bana Xuandu Dağı'ndakini de vermelisin."


Shen Qiao: "Puliuru Jian'ın bana verdiği cilt şu anda elimde, onu sana verebilirim ama Xuandu Dağı'ndaki cilt uzun zaman önce ustam tarafından yok edildi. Ezberden okuyabilirim ama orijinal kopya olmadan korkarım içeriği tahrif ettiğimden şüpheleneceksin."


Chen Gong cevap verdi: "Eğer başka biri olsaydı şüphelerim olurdu ama eğer sen isen karakterine inancım var.


Shen Qiao'nun ifadesi kayıtsızdı. "Güvenin için çok teşekkürler." diyerek karşılık verdi.


Zhuyang Ce'nin cildini çıkardı ve Chen Gong'a fırlattı.


Zhuyang Ce'nin ciltlerinin hepsi ipek parşömenlere yazılmıştı ve yüzeydeki mürekkep, zamanla solmamalarını sağlamak için çeşitli tıbbi malzemelerle işlenmişti. Parşömenler çok hafif ve inceydi, saklaması kolaydı. Chen Gong'un elinde tuttuğu şey hafifti ve neredeyse ağırlıksızdı, bu tür materyaller nadir bulunurdu. Onu eline aldığında Tai'E kılıcından aldığı ciltle aynı olduğunu ve gerçek cilt olduğunu anlamıştı.


Onu almak için uzandı ve göğsüne sıkıştırdı: "Xuandu Dağı'nda gizlenmiş olan cildi okuman için seni rahatsız etmem gerekecek. Ezberledikten sonra Yanmen Prensi'ni serbest bırakacağım."


Rehine Chen Gong'un ellerindeydi. Üstünlüğe sahip olduğu için korkacak hiçbir şeyi de yoktu elbette.


Kucağındaki küçük çocuğun zarar görmemiş gibi göründüğünü görünce Shen Qiao, Xuandu Dağı'ndaki Zhuyang Ce cildini okumaya başladı.


Chen Gong dikkatle dinledi ve Shen Qiao okumasını bitirdikten sonra başını salladı: "İçeriğin bazı kısımlarını tam olarak anlamasam da ezberledim. Saraydaki savaş muhtemelen şimdiye kadar sona ermiştir. Eğer Yan Wushi'nin kendisini kargaşadan ayırmasını ve buraya gelmesini beklersem bu bire karşı iki kişilik bir savaşla sonuçlanacak ve bundan herhangi bir avantaj elde edemeyebilirim. Bu konuda sana danışmak için daha fazla zamanımın olmaması ne üzücü."


Shen Qiao cevapladı: "Yan Wushi Xueting ile savaşıyor ve bir süre buraya gelemeyecek. Pazarlığın sonunu zaten yerine getirdiğim için lütfen sözünü yerine getir ve rehineyi serbest bırak. Başkentten güvenle çıkışını şahsen garanti edeceğim."


Chen Gong gülümsedi ve konuştu: "Buna gerek kalmayacak. Sen bana saldırmasan bile bu diğerlerinin saldırmayacağı anlamına gelmez. Yan Wushi'nin başkentte bir öğrencisi olduğunu biliyorum ve dövüş sanatları oldukça müthiş. Şu anki becerilerimle muhtemelen birbirimizle eşitiz. . Bu riski almak istemiyorum, bu yüzden Yanmen Prensi'ni bir süreliğine bana eşlik ettirerek yanlış yapmak zorunda kalacağım. Başkentten çıktıktan sonra gitmesine izin vereceğim."


Shen Qiao, onun gibi insanlara verdiği sözleri tutmaktan bahsetmenin faydasız olduğunun farkındaydı ve gücenmek de beyhude olurdu. Bu nedenle ifadesi sakindi ve tedirgin değildi. Başını sallayıp cevap vermeden önce Chen Gong'a sadece bir süre baktı. "Öyle olsun. Ama çocuğu serbest bırakma anlaşmamızın şartlarına uymaman durumunda seni dünyanın sonuna kadar kovalamak zorunda kalsam bile seni yakalayacak ve öldüreceğim."


Chen Gong buna yüksek sesle güldü ve konuştu: "Sakin ol. Bu yükü neden yanımda getireyim? Puliuru Jian'ın o kadar çok oğlu var ki onu tehdit bile edemiyorum. Sadece Zhuyang Ce karşılığında kullanabilirim."


Malikaneden ayrılmak için ayağa kalkarken çocuğu elinde tuttu, dışarıda bir araba bekliyordu, Murong Qin önde sürücü olarak oturuyordu.


Chen Gong sakin görünse de aslında aniden fikrini değiştireceğinden korkarak Shen Qiao'ya karşı tamamen tetikteydi.


Tam çocuğu arabaya taşımak üzereyken arkasından kırılan bir şeyin sesi ile beraber hafif bir hareket geldi. Ses önce uzaktan gelmişti ama kısa süre sonra yaklaştı, başının arkasına çarpmadan önce yavaş yavaş daha da yükseldi.


Murong Qin hemen hareket etti ve Chen Gong'un arkasına geçti.


Şimşek çakması veya çakmaktaşından çıkan kıvılcım kadar hızlıydı. Murong Qin'in ona yardım etmeye geldiğini bilmesine rağmen Chen Gong elinde olmadan başını çevirip geriye baktı.


Tam o anda Shen Qiao hamlesini yaptı.


Shen Qiao'nun figürü bir hayalet kadar hızlıydı. Chen Gong'un önünde göründüğünde, arkasında neler olup bittiğini henüz net bir şekilde görememişti. Bileğinde bir ağrı hissetti ve Tai'E kılıcı elinden düştü. Shen Qiao bir eliyle Puliuru Ying'i alırken Chen Gong kollarının boşaldığını hissetti. Shen Qiao'nun diğer eli Chen Gong'un göğsüne vurdu.


Chen Gong göğsünün donuk bir acıyla zonkladığını hissetti ve vücudu istemsizce ipleri kesilmiş bir uçurtma gibi geriye doğru uçtu. Vücudu arkasındaki sütuna çarptığında hareketi kesildi ve ağır bir şekilde yere düştü.


Shen Qiao'nun bu avuç içi vuruşu gerçek gücünün onda yedi veya sekizi kadarını içeriyordu, doğal olarak güçlü bir darbeydi.


Chen Gong yere bir ağız dolusu kan tükürdü. Tepki verecek zamanı bulamadan, Shen Qiao vücudundaki tüm önemli akupunktur noktalarını çoktan mühürlemişti. Tai'E kılıcının parıltısını gördükten sonra Chen Gong elinde olmadan yüksek sesle çığlık attı ve inanamaz bir hâlde gözlerini açtı. Her şeyi elinde tutmaktan duyduğu önceki soğukkanlılık tamamen ortadan kalkmıştı.


Sen! İçsel gücüm nerede?! Shen Qiao, dövüş sanatlarımı yok ettin!" Gözleri öfkeyle açılmıştı. Yükselen sulara binen bir tekne gibi yavaş yavaş ilerleyen statüsüyle el ele giden zarif ve ince konuşma tarzı, kül ve dumanın dağılması gibi kaybolmuş gibiydi. O anda, sanki bir kez daha o yoksul genç haline gelmiş gibiydi. Korunmak için sadece harap bir tapınağa güvenebilirdi. Gerçekten de dövüş sanatlarımı mahvetmeye cüret ettin! Neden?! Sana bu hakkı veren nedir?"


Shen Qiao, Tai'E kılıcını yere fırlattı. "Kaderindeki tüm değişiklikler o yıkık dökük tapınakta benimle tanıştığın andan itibaren başladı. Ve bu nedenle bunu çözmek bana kalmış. Önyargılı bir doğan var. Sana göre dövüş sanatları, toplumun kademelerine tırmanmana yardımcı olacak bir merdiven olsa da diğerlerine göre, bunun büyük bir felakete yol açması muhtemeldir."


Başını salladı: "Chen Gong, dövüş sanatları çalışmaya layık değilsin."


Layık olsam da olmasam da buna karar vermek senin işin değil!" Chen Gong öfkeyle dişlerini gıcırdattı. Eğer bakışlar öldürebilseydi Shen Qiao uzun zaman önce parça pinçik olurdu. Chen Gong devam etti: "Ya sen ne tür birisin? Sen Yan Wushi'nin bedeninin altında ağlayıp inleyen, cinsel cazibeni kullanarak Zhuyang Ce'yi sana vermesi için ona göz kırpan bir köpekten başka bir şey değilsin. Benden nasıl daha iyi oluyorsun?"


Sonsuz bir kaba ve müstehcen kelime dalgası yaydı. Shen Qiao sessiz akupunktur noktasını mühürlemek üzereyken bir anda Puliuru Ying'in eğildiğini ve atılan Tal'E kılıcını yerden aldığını gördü. Kabzayı sıkıca kavrayarak kılıcı aşağı doğru çevirdi ve doğrudan Chen Gong'un kalbine sapladı!


Taze bir kan akışı fışkırdı. Chen Gong iki gözü açık bir şekilde ruhunu teslim etti.


Shen Qiao şok oldu: "Sen..."


Puliuru Ying, yüzünde acımasız ve şiddetli bir ifade ile Chen Gong'un cesedine baktı: "Seni aşağılık haşere, bu prensi rehin almaya nasıl cüret edersin!"


Beyninin patlamasına neden olacak kadar çok düşünse bile, Chen Gong sonunda küçük bir çocuğun elinde öleceğini asla beklemezdi.


Diğer taraftan, Bian Yanmei de Murong Qin'i bastırmış ve onu ağır yaralamıştı.


Sonraki Bölüm

 

Yazarın söylemek istediği bir şey var:


Chen Gong halledildi, hepiniz bunu görmekten mutlusunuzdur.


Chen Gong'un neden bu kadar çok sahnesi var? Bunun nedeni, onun mizacı ve kaderinin Shen Qiao ile bazı benzerliklere sahip olmasıdır. Ama yine de bazı yönlerden onlar da zıttır: bu son derece ilginç. Onun deneyimleri aynı zamanda Shen Qiao'nunkiyle zıtlıklar içeriyor. Çalkantılı zamanlarda insanların yaşamları yol kenarındaki solmuş çimler gibidir. Akıntıya karşı yüzmek için çok savaşıyor, insanların hürmet ettiği biri olmak istiyor. Ne yazık ki tüm çabaları boşa çıktı. Kaderi Shen Qiao tarafından değiştirildiği için bunu sona erdirmek Shen Qiao'ya kalmıştı.