Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 103: Anahtarsız Kilit 15

 

Shi JianChuan uyanık mıydı?!


İkisi de bir elektrik şoku gibi anında ellerini bıraktı ve yüksek derecede bir sessizlikle aynı anda birbirlerinden uzaklaştı.


Xu RenDong öksürdü ve olabildiğince sakin bir şekilde "Uyanmışsın." dedi.


Shi JianChuan gülümsedi. "Evet. Ne zamandır uyanığım sanıyorsun?"


Bu yorum, sakinmiş gibi davranan Xu RenDong'un anında yıkılmasına neden oldu ve yüzünde anında iki kızarıklık belirdi. Utancını hafifletmek için masadan bir fincan çay aldığında istemeden de olsa Lian Qiao'nun kaşlarını çattığını gördü.


Xu RenDong şaşırmıştı. Lian Qiao'nun başını çevirdiğini ve kapıya baktığını gördü. Aniden, "Dışarıdaki sesler kesildi." dedi.


Dışarıdaki sesler?


Xu RenDong dikkatle dinledi. Koridoru dolduran bağrışmaların bir süre sonra sessizliğe büründüğünden emindi. O insanların zaten kötü bir durumda olmalarından korkuluyordu. Ama Lian Qiao neden şimdi bundan bahsediyordu?


Shi JianChuan dudağını ısırdı ve gülümsedi: "Ne olmuş yani?"


Az önce seni dövdüğüm için özür dilerim. Suçlu olup olmadığından tam olarak emin değilim ama içine düştüğün lanetten, büyük patronumuz RenDong’un başına bir nemfoman olmaktan dolayı suçlusun. Büyük patronumuzun vahşi bir adam olduğunu biliyorsun. Neyse özür dilerim. Madem iyisin o zaman seni yalnız bırakalım.”


Sakince Xu RenDong'a bir bakış attı.


Xu RenDong anladı, mırıldanarak işbirliği içinde asil ve soğuk bir şekilde kapıya doğru yürüdü.


Shi JianChuan hâlâ gülümsüyordu ama gözlerinde yavaş yavaş alaycı bir ifade belirmeye başlamıştı. Hiçbir şey söylemedi ya da herhangi bir harekette bulunmadı, sadece gülümseyerek karyolanın direğine yaslandı ve sırtlarını izledi.


Ancak Xu RenDong kapıyı iterek açmak üzereyken, Lian Qiao aniden onun elini tuttu: “Dikkat et!”


Xu RenDong kulaklarında iki tıslama sesi duyunca irkildi. Baktığında oymalı pencere camının gölgesinde kıvrılmış küçük bir yılan buldu, beyaz vücudu parlıyordu ve koyu renkli yuvarlak gözleri soğuk bir şekilde ona bakıyordu. Lian Qiao onu zamanında uyarmamış olsaydı eli yılanın ağzına doğru gidecekti!


Bam. Arkasında, Shi JianChuan aniden katlanır yelpazesini açtı ve yavaşça salladı.


İçini çekti. Tembelce ve eğlenerek az önce söylediği sözleri tekrarladı: “Bil bakalım ne kadar zamandır uyanığım? Ne kadar çok şey duydum?”


Xu RenDong'un kalbi, Shi JianChuan’ın sözlerinin anlamını nihayet anladığında irkildi.


Dokuz Halka Kilidi hakkında her şeyi duymuştu!


Xu RenDong'un zihninde bir anda şimşek çaktı. Çabucak düşündü: Halkalardan ikisi ve en önemli parça olan sap da üzerlerindeydi. Shi JianChuan, Dokuz Halka Kilidinin varlığını bildiğine göre hayatta kalmak için tek şansı onlarla birlikte savaşmak olacaktı.


Ama Shi JianChuan'ı hiç yenemezlerdi!


Lian Qiao'nun yaralanması bir kenara, ikisi de en iyi durumlarında olsalar bile Shi JianChuan'daki fantastik ve hain beyaz yılana karşı kazanma şansları olmayacaktı! Shi JianChuan çok güçlüydü, onunla doğrudan yüzleşmeleri imkansızdı.


Peki şimdi ne yapmalılar?


Tek bir hayatta kalma şansı vardı ve Shi JianChuan öylece pes etmeyecekti. Peki ya onu almak isterse? Müzakere edecek başka kartları var mı? Başka bir yolu var mı… Kalbi git gide daha fazla endişeleniyordu. Xu RenDong artık gerçekten başka seçeneği olmadığını fark etti.


Shi JianChuan'ın onlarla işbirliği yapmasına hiç gerek yoktu. Seviyeyi bir ortak olmadan kolayca geçebilecek kadar güçlü ve akıllıydı.


Bu, gerçek bir Dokuz Seviye patronunun gücüdür.


Onunla kıyaslandığında ikisi anaokulunda evcilik oynayan çocuklar gibiydi!


Xu RenDong'un kalbi yavaş yavaş burkulmaya başladı. Hatta kendi kendine şöyle düşündü: ‘Neden her şeye yeniden başlamıyoruz? Artık Shi JianChuan bunu öğrendiğine göre hayatta kalmamız  imkansız… Sadece ölüp ve baştan başlayayım…’


O anda aniden Lian Qiao'nun derin bir nefes aldığını duydu.


Açıklanamaz bir şekilde, Xu RenDong sakinleşti. Lian Qiao'nun bir çözüm düşünmüş olması gerektiğini hissetti. Bu ona güçlü bir güven duygusu verdi.


Lian Qiao'ya bakmak için başını çevirdi ve Lian Qiao'nun ifadesinin sakin olduğunu gördü, ne alçak gönüllü ne de kibirliydi: "Bu örneği tek başına geçemezsin."


Sanki bir fizik yasasını belirtiyormuş gibi büyük bir kesinlikle konuşmuştu.


Shi JianChuan karyola direğine yaslanmış, hâlâ o tembel ve yavaş tavrını sürdürüyordu ama gözlerinde açıkça bir merak vardı: “Hı?”


"Çünkü..." Lian Qiao durakladı ve sesi alçaktı, "...gizlediğim bir halka var."


Shi JianChuan şaşırmıştı. Xu RenDong da sersemlemiş, gözleri faltaşı gibi açılmıştı.


Lian Qiao ondan bir halka mı saklamıştı? Bu ne zaman olmuştu?


O zaman az önce halkaları ve sapını gönüllü olarak teslim etmesinin anlamı neydi? Aptalca mı davranmıştı?


Lian Qiao iki adamın şokunu görmezden geldi ve sakince devam etti: “Az önce yukarı çıktığımda fenerde bir sorun olduğunu hissettim. Merdivenlerin girişindeki bu fenerin içindeki mum diğer fenerlerden farklı bir ışıltıya sahipti. Yukarı tırmanıp bir göz attım ve bu mumun özel olduğunu, işe yarayabileceğini gördüm. Ne olur ne olmaz diye bir tane sakladım, ona bile söylemedim.”


Lian Qiao hızla Xu RenDong'a bir bakış attı. Xu RenDong'un kalbi ağır bir darbe almış gibi, göğsü aniden boğulacak gibi oldu, neredeyse nefes alamayacaktı.


"O zaman sen..." Xu RenDong zorlukla, kelime kelime, "Az önce..." dedi.


Shi JianChuan aniden dudak büktü: "Demek şefkatli duyguların hepsi yalanmış. Sana yalan söylüyor ve sana karşı kendini savunuyordu."


Xu RenDong'un yüzü değişti ve gözleri Shi JianChuan’a bir bıçak gibi saplandı.


"Onunla işlerime karışmana ihtiyacım yok." Xu RenDong soğuk bir şekilde konuştu.


Şaşırtıcı bir şekilde, Lian Qiao bunu inkâr etmemişti. Hatta başını hafifçe eğmiş ve çok ama çok yumuşak bir iç çekmişti: “Sen olmasaydın bundan haberi olmayacaktı. Ne de olsa ondan gerçekten hoşlanıyorum.”


Çok nazikçe, çok üzgün bir şekilde iç çekti. Ancak Xu RenDong'un kalbi bu nazik bıçakla teker teker parçalara ayrıldı.


Shi JianChuan acısını bastırmak için dudaklarını ısıran Xu RenDong'un yüzüne baktı, bunu eğlenceli buluyor gibiydi.


"Söylediklerinde bir boşluk var." Shi JianChuan'ın oyuncu bakışları Lian Qiao'ya kaydı ve gülümseyerek, "Bir halka sakladın ama sonunda ne olursa olsun öğrenecekti. Çünkü dokuz halkayı bir araya getiremezsen kimse dışarı çıkamaz. Olmazsa..." dedi. Katlanan yelpazesini yavaşça salladı, dudaklarındaki gülümsemede acımasız bir zevk vardı. "Tabii, onu hiç beklemediği bir anda öldürmeye ve tüm halkaları geri almaya karar vermediysen. Bu sayede kendi başına hayatta kalacaksın. Ve ölene kadar ona ihanet ettiğini bilmeyecek."


Lian Qiao konuşmadı.


Xu RenDong'un kalbi çoktan kül olmuştu ama acısını kimseye göstermek istemiyordu. Bu yüzden Shi JianChuan’a kayıtsızca şöyle dedi: "Onun ve benim için endişelenmene gerek yok. Eğer halkaları almak istiyorsan al gitsin, neden bu kadar saçmalıyorsun?”


Lian Qiao aniden öne çıktı ve kendisini Shi JianChuan ile arasına koydu.


"Hepimizin yaşamasını sağlamanın bir yolu var."


Xu RenDong'un kalbinde aniden bir umut ışığı belirdi. Gerçekten herkesi hayatta tutmanın bir yolu var mıydı?


Lian Qiao'nun şöyle dediğini duydu: "Asansörü bulduktan sonra birbirine bağlı dokuz halkayı mümkün olduğunca çabuk bir araya getireceğim. Bu süre zarfında beni dış müdahalelerden koruyacaksınız. Bu şekilde birlikte kaçabiliriz.”


Shi JianChuan güldü: “Önce dokuz halkanın hepsinden neden vazgeçmem gerektiğini bir kenara bırakalım da... Dokuz halkanın hepsi gerçekten senin üzerinde olduğunda lanetten etkileneceğim. O zaman ben kendimi bile koruyamam, seni nasıl koruyabilirim?”


"Yapabilirsiniz." Lian Qiao masanın üzerindeki sırt çantasını aldı ve gizli bölmeden bir şey çıkardı: "Sana bunu vereceğim.”


İki adam elinde tuttuğu şeyi görünce yüzleri aynı anda değişti.


Bir oyuncak bebekti!


Anahtar oyuncuyu öldürdükten sonra rakibin ruhunu hapseden eşyaydı!


Shi JianChuan oyuncak bebeğe düşünceli bir şekilde baktı. Kısa süre sonra tekrar güldü: "Gerçekten de buna sahipsin."


Lian Qiao dedi ki: “Bunu tanıdığına göre ne için olduğunu da biliyor olmalısın. Lanetlendikten sonra rastgele bir şekilde ölürsen yeniden dirildiğinde vücudundaki tüm lanetler kalkacaktır.”


"Hmmm..." Shi JianChuan gözlerini indirdi ve sanki düşünüyormuş gibi katlanır yelpazesinin sapıyla elinin arkasına dokundu. "Sadece öl ve diril -senin için söylemesi kolay..."


Sözleri oldukça alaycıydı ama teklifi de reddetmemişti.


Çünkü Lian Qiao'nun planı uygulanabilirdi ve tek yol buydu.


Shi JianChuan ölmeye zorlanmış olsa da işbirliği yapmayı reddederse Lian Qiao'nun sakladığı halkayı asla bulamayabilirdi. Bu her iki taraf için de kaybet-kaybet durumu olurdu.


Ve Lian Qiao'nun önerisine göre Shi JianChuan bir kayıp yaşayacak olsa da sonunda hala bir yaşam şansı vardı.


O Lian Qiao tarafından halledilmişti.


Ama söyledikleri…


Shi JianChuan aniden katlanan yelpazesini kaldırdı ve Xu RenDong'u işaret etti: "Peki ya o? Planına göre kesinlikle ölecek."


Xu RenDong’un kalbi sıkıştı. Artık düşünemiyor, sadece boş gözlerle Lian Qiao'ya bakıyor ve onun cevabını bekliyordu.


Ancak Lian Qiao sessizdi.


Bu sessizlikte Xu RenDong'un kalbi biraz burkuldu.


Sonunda Lian Qiao alçak sesle konuştu: “Bu örnek çok zor. İki kişiyi hayatta tutabilmek zaten yapabileceklerimin sınırı. Üçüncüyü kurtaracak imkanım yok.”


Xu RenDong acı acı gülümsedi.


Elbette Lian Qiao “biz” dediğinde o dahil değildi.


Lian Qiao'nun bu kadar derin planları olacağını hiç düşünmemişti. Lian Qiao'nun “biz” dediği ve onu dahil etmediği bir günün olacağını hiç düşünmemişti.


Ve bir an önce, sadece birkaç dakika önce hala birbirlerine sımsıkı sarılıyorlardı, birbirlerini seviyorlardı.


Gerçekten de Lian Qiao'nun ona her şeyi vermek istediğini, ona tek hayatta kalma şansını vermek istediğini düşünmüştü. Hatta Lian Qiao'nun çocuksu fedakarlığı yüzünden öfkesini bile kaybetmişti. Lian Qiao'nun çok aptal olduğunu düşünmüştü…


Meğer tüm bunlar bir yalandan ibaretmiş. Meğer Lian Qiao onu tutup öptüğünde, onu öldürmeye çoktan karar vermiş.


Aptal kişi kendisiydi.


Xu RenDong, Lian Qiao ve Shi JianChuan arasındaki müzakereleri dinlemek istemiyordu. Aniden çok yorgun hissetti, bu yüzden halkayı ve sapı bırakıp odadan çıktı.


Shi JianChuan ve Lian Qiao onu durdurmamıştı. Muhtemelen artık işlerine yaramayacaktı.


Odasına geri döndü ve yatmaya gitti.


Çok yorgundu, bu örneğe girdiğinden beri hiç dinlenmemişti. Kafa derisi karıncalanıyordu ve başının arkası sanki biri çekiçle vurmuş gibi acıyordu.


Çok rahatsızdı ama bir türlü uykuya dalamıyordu. Yarı uykulu bir haldeyken bir gıcırtı duydu, odasının kapısı itilerek açılmıştı. Gözlerini açmaya zahmet etmedi. Sonra yatak hafifçe çöktü. Birisi yatağın kenarına oturmuştu.


"RenDong." Şüphesiz bu Lian Qiao'nun sesiydi. "Halkayı senden bilerek saklamadığımı ve sadece sana söylemeye vaktim olmadığını söylesem bana inanır mısın?"


Xu RenDong Lian Qiao'yu uyuyor numarası yaparak kandıramayacağını biliyordu, bu yüzden gözlerini açmaktan başka seçeneği yoktu. Açtığı gözleri kuruydu ve acıyordu, biraz damla damlatmak istemesine sebep oluyordu.


Lian Qiao halkaları ve sapı çıkardı, eline koydu ve dikkatlice sordu. "Dokuz Halka Kilidinin çözümünü biliyor musun?"


Xu RenDong gözlerini ovuşturarak şöyle düşündü: ‘Göz damlası olsaydı harika olurdu. Gerçekten göz damlası istiyorum.’


Lian Qiao bir an sessiz kaldı, sonra cep telefonunu çıkardı, bir arayüz açtı ve önünde tuttu: "Bu çözüm formülü. Ezberlemeli, adımları zihninde çözmeli ve ellerinle hızlı hareket etmelisin. Vakti geldiğinde zaman çok dar olacak.”


Neden bu tuhaf şeyleri söylüyordu? Shi JianChuan ile çalışmak isteyen kişinin kendisi olduğu açıktı, o halde Xu RenDong neden bu çözümü öğrensindi ki?


Sanki Xu RenDong'a tekrar yaşama şansı vermek istiyor gibiydi.


Xu RenDong artık onun sözlerindeki gerçeği tahmin etmek istemiyordu. Sadece biraz meraklıydı ama o kadar da meraklı değildi ve rastgele sordu: "Kimi öldürdün? Ne zamandı?"


Lian Qiao hayrete düştü: "Ne?...Kim kimi öldürdü?"


Xu RenDong sakin ve soğukkanlıydı: “Durum böyleyken numara yapmaya gerek var mı? Zhong Xiu bana uzun zaman önce, kilit oyuncuyu bildiğine göre oyuncak bebek hakkında da bir şeyler bileceğini anlatmıştı. Bana sana dikkat etmemi söyledi ama ben bunu ciddiye almadım. Şimdiye kadar…”


O zaman Xu RenDong kesin olarak şöyle düşünmüştü: Benden saklayacak bir şeyi olsa bile bana ihanet ettiği güne kadar ona güveneceğim.


Şimdi o gün gelmişti.


Xu RenDong sonunda dünyada ölümden çok daha acı verici şeyler olduğunu anladı.


Ancak Lian Qiao şokun da ötesindeydi: “Sana ne söyledi? Hangi kilit oyuncu? Gerçekten bilmiyorum. Ben sadece bu bebeğin hayat kurtarabileceğini biliyorum, bana bundan bahseden Zhong Xiu'ydu…" Lian Qiao aniden değişti, şaşırmış ve telaşlı görünüyordu. "Evet, son örnekteydi, gece sen uyurken Zhong Xiu'nun bu şeyi gizlice koynuna soktuğunu gördüm. Sana zarar vermesinden endişelendim, bu yüzden onunla kavga ettim. Bana bebeğin ne için olduğunu söyledi ama ben yine de ona inanmadım, bu yüzden o uyurken gizlice sakladım…”


Xu RenDong'un ifadesi sonunda biraz değişmişti. Ama Lian Qiao'nun açıklaması yüzünden değil Zhong Xiu'yu duyduğu için etkilenmişti.


Annesinin eşyasıydı.


“Daha sonra onun senin annen olduğunu anladım, sana zarar vermiş olamazdı. Annenle kavga ettiğimi sana söylemeye cesaret edemedim, ne de olsa o ölmüştü, bu yüzden bebek hakkında hiçbir şey söylemedim…” Lian Qiao aniden bir şey hatırladı ve sırt çantasını işaret etti. "Ama oyuncak bebek her zaman sırt çantasındaydı, her zaman senin üzerindeydi! Annen tarafından sana bırakılmıştı ve kendimi korumak için kullanmayı hiç düşünmedim! Söylediğim her şey gerçekten sadece Shi JianChuan'ı aldatmak içindi!"


Yatağın üzerindeki çemberi kaptı ve Xu RenDong'un eline sertçe tutuşturdu, ardından Xu RenDong'un elini iki eliyle kavradı.


"Bana bir kez güvenebilir misin? Gerçekten başka seçeneğim yok..." Lian Qiao alçak sesle yalvardı, neredeyse umutsuzluk içindeydi. "Yalan söyledim ama ona yalan söylüyordum! Sana yalan söylemedim! Bana inanmıyor musun? Seni sakladığım yüzüğü almaya götüreceğim, sonra onu saklayacak başka bir yer bulabilirsin. Bu şekilde…”


Yani gerçekten birini saklamıştı.


Xu RenDong kalbinde neredeyse zevk veren acı verici bir his yükseldi ve kendi kendine sadistçe düşündü: Fedakâr bir jestle bana halkayı ve sapı verdiğinde aslında uzun zaman önce bir çıkış yolu bırakmıştı.


Ve ben gerçekten çok etkilenmiştim.


Shi JianChuan iddialarını yıkmasaydı korkarım ihanetini anlamam için bir kez ölmem gerekecekti. Yeniden doğduktan sonra onunla böyle bir sevgi ve şefkatle karşılaşsam nasıl hissederdim bilmiyorum.


Bu gerçekten çok kötü.


Xu RenDong sakince sözünü kesti: "Gerek yok."


Lian Qiao'nun gözleri kırmızıydı ve sesi biraz boğuktu: “Şu anda bana kızma, tamam mı? Bana inanman ve beni bağışlaman için ne yapmamı istiyorsun?”


Xu RenDong Lian Qiao'nun sıkıca tuttuğu ellere baktı ve hafifçe "Sana kızgın değilim, gerçekten buna ihtiyacım yok." dedi.


Yavaş yavaş kendi ellerini Lian Qiao'nun elinden çekti, sesi o kadar sakindi ki kendisi bile şaşırmıştı: "Söylediklerimi unuttun mu? Bir yüzüğe ihtiyacım yok. Lanetten etkilenmeyeceğim, böylece Dokuz Halka Kilidini güvenle bir araya getirebilirsin. Bana aldırma."


Lian Qiao şaşırmıştı.


Xu RenDong, "İstediğini yapabilirsin, artık bunun için endişelenmek istemiyorum. Çok yorgunum, uyumak istiyorum. Uyumama izin verir misin?" dedi.


Lian Qiao ne dediğini anlamamış gibi hâlâ şaşkındı. Sadece boş gözlerle ona bakıyordu.


Onun gitmediğini gören Xu RenDong yataktan kalkmak zorunda kaldı: "Unut gitsin. Hareket kabiliyetin kısıtlı, bu yüzden bu odada kalabilirsin. Gidip başka bir yer bulacağım." Ayağa kalktı, döndü ve kapıya doğru yürüdü.


Lian Qiao aniden duygularının kontrolünü kaybetti ve ona sarılmak için koştu.


“Gitme!” Lian Qiao beline sıkıca sarıldı, gözleri kırmızıydı ve sesi boğuktu. Her kelimesi kan ağlıyor gibiydi, "Sen... benim... bana inanabilmen için... senin önünde intihar etmemi mi istiyorsun?"


"Gereksiz." Xu RenDong parmaklarını yavaş yavaş açtı ve başını çevirmeden konuştu. "Sen ölsen bile dışarı çıkamam. Asansörü bulamayacağım.”


"O zaman ben..." Lian Qiao bırakmayı reddetti, ona daha inatla sarıldı. "Asansörü bulup sana geleceğim! Birlikte dışarı çıktığımızda oturup bunun hakkında uzun uzun konuşacağız.”


Bunun hakkında konuşmak…


Birden Xu RenDong'un aklına evlerinin oturma odası geldi. Derine gömülecek kadar yumuşak kumaş kanepeyi; küçük, sıcak, uykulu sarı duvar lambasını; kucağında hafifçe buğulanan iki fincan çayı; diğer adamın kıyafetlerinde, saçlarında, boynunun arasında ve kulak memelerinde hissedebildiği tanıdık güven verici kokuyu hatırladı.


Ancak tüm bu sıcaklık Lian Qiao ona ihanet etmeye karar verdiğinde gülünç bir yalana dönüşmüştü.


O kadar yorgun ve bitkin hissediyordu ki artık geçmişi düşünmeden edemiyordu.


Bu arada, bu örneğe girdiğinden beri dört ya da beş gündür uyumamış gibi görünüyordu. Bu kadar yorgun olmasına şaşmamalıydı.


Birden kendini kederli hissetti, o kadar kederliydi ki gözleri bir anda kızardı ve neredeyse yalvarırcasına şöyle dedi: “Sadece uyumak istiyorum. Neden uyumama bile izin vermiyorsun? Sadece iyi bir uyku çekmek istiyorum, gitmeme izin verir misin?”


Lian Qiao'nun vücudu sarsıldı ve sonunda ellerini bıraktı.


Xu RenDong'un dönüp ona bakacak gücü yoktu. Aynen öylece tökezledi ve gitti.