Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 119: Eğer özürler etkili olsaydı artık kişinin işlediği suçların sorumluluğunu üstlenmesine gerek kalmaz mıydı?

 

Kalabalıktaki insanların ifadeleri bunu duyunca düşüverdi Kıdemli Lian Shen konuştu: "Tujue, Xuandu Dağı'nın onlarla bir ittifak kurmasını umduklarını söyleyerek dağa çıkmıştı. Her ne kadar Başöğretmen Y…" Başöğretmen Yu demek istemişti ama Shen Qiao'yu gördükten sonra aceleyle kendini düzeltti: "Kardeş Yu hemen reddetti. Bundan memnun olmasalar gerek ki Hehuan Sekti ile güçlerini birleştirmişler. Şu anda hala bir sonraki başöğretmeni seçmedik. Bugün dağa çıkıp sorun aramak fırsattan yararlanıyorlar!"


Shen Qiao: "Tujue Merkez Ovalar'a sızıp ele geçiremedi ve Zhou Hanedanlığı Xuandu Dağı ile aralarında duruyor. Xuandu Dağı üzerinde doğrudan kontrol sağlama planları suya düştüğüne göre korkarım Hehuan Sekti ile işbirliği yapmaktan başka çareleri yoktu."


Liu Yue, Tan Yuanchun'un konuşmasını beklemedi ve fırsatı değerlendirdi: "O zaman Kardeş Shen ne yapmamızı uygun görür?"


Shen Qiao: "Yalnızca buna göre uyum sağlayabiliriz. Sonuçta askeri general, suyu set engeller."


[her sorunun kendine göre bir çözümü vardır]


Bunu öylesine gelişigüzel ve gerçekçi bir şekilde tanımlamıştı ki… Ancak diğerleri onun kadar rahat olamamışlardı.


Tan Yuanchun: "Onlar çoktan dağa çıkmak için savaştılar. Kötü niyetten başka bir şey beslemedikleri açık. Eğer şimdi geri çekilir ve burada sinersek dışarıdaki öğrenciler bunun için acı çekeceklerdir. Şu anda sorumluluk almalı ve düşmanlarımızla yüzleşmek için ileri adım atmalıyız."


Tabii ki kimse sözlerine karşı çıkmadı. Daha önce ne kadar tartışmış olurlarsa olsunlar bu sadece Xuandu Dağı'nın iç işleriyle ilgiliydi. Artık topraklarına tecavüz eden yabancı bir düşman olduğuna göre bir araya gelmeleri gerekiyordu.


Shen Qiao onunla bu kadar küçük ve önemsiz meseleler üzerine tartışacak değildi, bu yüzden herkesle beraber dışarı çıktı.


Tam o sırada cafcaflı bir grup insan dağa varmış, Tan Yuanchun ve Sanqing Salonu'nun dışında duran diğerleriyle yüz yüze gelmişti.


Önde olan Xiao Se, yüksek sesle güldü: "Xuandu Dağı'nın tüm kıdemlilerini bizi karşılamaları için rahatsız ettik. Gerçekten çok naziksiniz!"


Liu Yue soğukça gülümsedi: "Dağa tırmanıp sektimizin öğrencilerini yaralamış olmana rağmen böyle utanmazca ve böbürlenerek konuşma cesaretine sahipsin!"


Ateşli bir mizaca sahipti ve kılıcını hemen kınından çıkarmıştı, niyeti geri durmaksızın savaşmaktı.


Ancak Xiao Se yarım adım geri çekildi ve diğerinin hareketini engellemek için yelpazesini kullandı: "Dövüş sanatların ortalama düzeyde, ustamla boy ölçüşemezsin. Neden kendini aptal yerine koymak için bu kadar acele ediyorsun? Başöğretmen Yu'nin Xuandu Dağı'nda kaybolduğunu ve onurlu sektinizin artık lideri olmadığını duydum. Şimdi haberlerin gerçekten doğru olduğunu görüyorum. Yoksa başka nasıl hepiniz bu kadar karışık ve karışık bir karmaşanın içinde olurdunuz?"


Tan Yuanchun kaşlarını çattı: "Sektimizin iç işleri sizi ilgilendirmiyor. Xuandu Dağı bugün tüm misafirlerine kapılarını kapattı ve yine de hepiniz buraya davetsiz gelmeye tenezzül ettiniz. Gerçekten çok kaba bir şekilde yetişmişsiniz!"


Xiao Se gülümsedi: "Ekselansları biraz yabancı görünüyor. Hangi kıdemli olabilirsin?"


Tan Yuanchun: "Tan Yuanchun."


Xiao Se bir kaşını kaldırdı: "Taoist Efendi Qi Fengge'nın en büyük öğrencisini duymuştum; öğrenci olarak kabul edilen ilk kişi olmasına rağmen yeteneği sadece sıradandı ve benzersiz değildi. Qi Fengge ölüm döşeğinde onun yerine kimin geçeceğini, mirasını kimin alacağını seçerken doğrudan en kıdemli öğrencisini görmezden geldi ve onun yerine ikinci en büyük öğrencisi Shen Qiao'yu seçti. Bu doğru mu?"


Shen Qiao'nun varlığını açıkça görmüş ve anlaşmazlığı kışkırtmak için kasıtlı olarak böyle konuşmuştu.


Shen Qiao'nun dikkati Xiao Se'de değildi, bunun yerine Sang Jingxing ve Duan Wenyang'a bakıyordu.


Bu sefer dağa çıkan birçok insan vardı. Ancak Hehuan Sekti'nden orada bulunan insanların sayısı Kılıç Testi Konferansı'nda ortaya çıktıklarındaki sayılarına kıyasla daha azdı. Shen Qiao, Yuan Xiuxiu'nun aralarında olmadığını fark etti, Hehuan Sekti'nin diğer birçok tanıdık yüzü de kayıptı. Shen Qiao onların isimlerini bilmiyor olsa da onlar hakkında bazı izlenimleri vardı.


Bai Rong, Shen Qiao'nun bakışları üzerine geldiğinde ona göz kırptı ve gülümsedi.


Shen Qiao rahatsız bir şekilde başka tarafa baktı.


Bian Yanme ki eğildi ve sessizce fısıldadı: "Hehuan Sekti'ndekiler erkek veya kadın olması fark etmeksizin son derece acımasızdırlar. Birini yutmak istediklerinde o kişiden geriye tükürülecek tek bir kemik bile bırakmazlar. Taoist Rahip Shen gibi bol miktarda yang özüne sahip erkeklere karşı özel bir eğilimleri vardır. Kendinizin onlar tarafından cezbedilmenize izin vermemelisiniz!"


Shen Qiao gülse mi ağlasa mı bilemedi: "...Bai Rong'un sorun olmadığını düşünüyorum."


Kendisine karşı böyle bir niyeti olmadığından bahsetmeye bile gerek yok.


Bian Yanmei, Shen Qiao'nun zihninin nasıl çalıştığını anlamıyordu ve bu yüzden onun tuzağına düşeceğinden gerçekten korkuyordu. Ona hatırlattı: "Taoist Rahip Shen, ilk bakışta masum ve saf görünebilir ama gerçek şu ki bilinmeyen sayıda erkekle ikili yetişim yaptı. Hatta o ve ustası Sang Jingxing'in alışılmadık derecede yakın bir ilişkisi olduğu bile söylenir!"


Shen Qiao bu konuyu zaten biliyordu. Tekrar duyduktan sonra elinde olmadan iç çekti: "İnsanlar bu dünyaya geldiklerinden beri herkes doğal olarak kısıtlama olmadan hareket etmeyi ve vicdan azabı çekmeden yaşamayı seçecektir. Bununla birlikte kişinin iradesine karşı hareket etmeye zorlandığının çeşitli örneklerinden başka bir şey değildir. Birisi ne kadar zalim veya kötü niyetli olursa olsun, onlarda en ufak bir nezaket olduğu sürece bu iyiliği kötülükleri lehine inkar etmeyeceğim."


O korkunç durumlarda, Bai Rong'un nasıl merhamet gösterdiğini, ona nasıl ipuçları verdiğini hala hatırlıyordu. İhtiyaç duyduğu saatlerde ona yardım etmek için yolundan sapmamış olsa da sektinin onurunu ve iyiliğini kazanmak için bir araç olarak en düşük seviyedeyken ondan kolayca yararlanabileceği anlarda, onu acımasızca takip edip daha da zor duruma sokmadı. Shen Qiao'nun nezaketini hatırlaması gerektiğini hissetmesi için sadece bu bile yeterliydi.


Bian Yanmei, Shen Qiao'nun dürüst ve nazik olduğunu uzun zamandır biliyordu ama Shen Qiao'nun Bai Rong hakkında bu kadar farklı bir görüşe sahip olmasını beklemiyordu. Gizlice kendi kendine düşündü: "Çok yumuşak bir kalbin var, ustamın senin için mecnun olmasına şaşmamak gerek."


Birkaç kelime daha fısıldadılar. Hem Xuandu Dağı hem de Hehuan Sekti silahlarını çekmenin ve savaşa başlamanın eşiğindeydi. Hehuan Sekti Xuandu Dağı'nın tanımadığı birkaç Tujue savaşçısıyla birlikte Duan Wenyang'ın yanında duruyordu. Bu ve hâlâ liderlerinin olmaması gerçeği birleştiğinde, Xuandu Dağı kargaşa içinde, kalplerinde endişe ve huzursuzluk hissediyorlardı. Bu savaşta zafer şanslarından emin değillerdi, bu yüzden ilk darbeyi vurma fırsatını kullanmadılar.


Diğer taraf da durumlarını fark etmişti. Duan Wenyang gülümseyerek konuştu: "Onurlu sektinizin bu canlı ve heyecan verici olayını izlemek için dağa çıktık. Ancak halkınızın çelişkili ve ayrılık içinde olduğu görülüyor, bir sonuca ulaşmak muhtemelen zor olacaktır. Sorunu karara bağlamanıza yardımcı olmamıza ne dersiniz?"


Tan Yuanchun onları kesin bir şekilde reddetti: "Xuandu Dağı'nın işleri yabancıların bizim adımıza karar vermesini gerektirmiyor, bunun yerine hızlı bir şekilde ayrılmanızı rica ediyoruz. Aksi takdirde nezaketsiz davrandığımız için bizi suçlamayın!"


Bunu söyler söylemez Liu Yue tarafından azarlandı: "Dağa çıkarken kim bilir kaç öğrencimizi yaraladılar. Onları bu kadar kolay bırakamayız!"


Duan Wenyang güldü: "Bizi kolayca bırakmak istemiyorsun, peki bu konuda ne yapmayı düşünüyorsun?"


"Elbette hayatlarınızı burada alacağız!" Bu cümle şu anda orada toplanan hiç kimse tarafından söylenmemişti. Ses kısık ve donuktu. Konuşmacı bu sözleri söylemek için tüm gücünü harcamış olsa da sesi hâlâ yüksek değildi. Mevcut insanların dövüş sanatları becerileri olmasaydı bunu hiç duyamazlardı bile.


Herkes sesin geldiği yöne baktı, tamamen afallamışlardı.


Sanqing Salonu'nun arkasından sendeleyen bir adamı seyrediyorlardı, ayak sesleri sanki iç yaralanmalara maruz kalmış gibi kulağa ağır ve yavaş geliyordu. Bacakları yaralanmıştı ve attığı her zahmetli adımda topallıyordu. Giysileri kanla kaplıydı ve yüzü çok sayıda yarayla lekelenmişti. Sonuçta görünüşü son derece sefil ve rahatsız ediciydi.


Ama Xuandu Dağı'nda onu tanımayacak tek bir kişi bile yoktu.


"Yu Ai?!"


Bu yeni gelen kişi gerçekten de Yu Ai'ydi.


Elinde baston olarak kullandığı bir bambu çubuğu vardı. Adım adım yürüyerek yavaşça kalabalığa yaklaştı.


Duan Wenyang'ın yüzü de şaşkınlığını ortaya koydu: "Başöğretmen Yu'nin birkaç gün önce gizemli bir şekilde ortadan kaybolduğu söyleniyirdu ancak şimdi söylentinin asılsız olduğu anlaşılıyor!"


Yu Ai ona soğuk bir şekilde baktı: "Ölmediğimi görünce fena hâlde hayak kırıklığına uğramış olmalısın."


Duan Wenyang bir kahkaha patlattı: "Bunun benimle ne ilgisi var? Sadece sözde öldükten sonra, Xuandu Dağı'nın başöğretmen pozisyonu için içsel bir mücadeleye başladığını duydum. Başöğretmen Yu, şüphelerini kıdemli ağabeyine yöneltmelisin!"


Tan Yuanchun endişeli bir ses tonuyla konuştu: "Kardeş Yu, hâlâ yaralısın. Acele et, önce yaralarını sarmalı ve dinlenmelisin!"


Yu Ai ona bir bakış attı: "Yanılmışım."


Oradakilerin hepsi onun bu belirsiz sözleri karşısında şaşkına dönmüştü.


Tan Yuanchun: "Sorun ne?"


Yu Ai hafifçe konuşuyordu: "Xuandu Dağı için kalıcı bir temel inşa etmeyi tüm kalbimle arzulamıştım, bin hatta on bin yıl sürecek bir miras olacaktı. Bu son birkaç nesildeki atalarımızın çok kayıtsız olduklarını ve yollarında sıkışıp kaldıklarını, dışarıdaki dünyaya bakmak için gözlerini açmak istemediklerini düşündüm. Bu yüzden ağabeyim Shen'e karşı komplo kurarken büyük acılar çektim ve Tujue ile ittifak kurdum. Bunu benim liderliğimde olabileceğini düşündüm; Xuandu Dağı, göklerin altındaki önde gelen Taoist sekti olarak konumunu yeniden kurabilecekti. Ama en başından beri yanılacağımı beklemiyordum, Tujue ile çalışmak bir kaplandan derisini istemek ile eşdeğerdi. Onların kuklası olmayı, Xuandu Dağı'nı onlara gümüş bir tabakta sunmayı reddettim. Bu yüzden bana saldırmak ve beni başöğretmen konumundan çıkarmak için kötü yollara başvurdular. Bu şekilde kukla başöğretmen olarak hareket etmeye istekli olan başka birini destekleyebilecek ve Xuandu Dağı'nın asırlık mirasının kontrolünü ele geçirebileceklerdi."


Tan Yuanchun sersemlemiş haldeydi: "Demek istediğin şey, ortadan kayboluşunun Tujue ile bir ilgisi olduğu mu?"


Yu Ai, soğukça: "Gecenin bir yarısı inzivadaydım ki birisi posta güvercini ile mektup gönderdi. Ağabey Shen'in el yazısını taklit etmişti. Dağın arkasındaki avluda beni bekleyeceği yazılmıştı. Ortaya çıktığımda üç gizemli insan tarafından pusuya düşürüleceğimi kim bilebilirdi ki? Yüzleri tamamen kapalıydı ve siyah giyinmişlerdi. Olağanüstü dövüş sanatları vardı, onlara denk değildim. Nihayetinde ağır yaralandım ve uçurumdan aşağı düştüm. Ancak ağaç dalları düşüşümü yavaşlattığı için hayatımı sürdürecek ve bugün buraya geri dönecek kadar şanslıydım. Gökler bana karşı merhametlerini genişletmiş olmalılar ki saldırganlarıma karşı şahitlik edebileyim!"


Liu Yue kaşlarını çattı: "Yani birisi Kardeş Shen'in yazısını taklit edip sana bir mektup mu gönderdi?"


Tan Yuanchun daha fazla sordu: "Bu üç gizemli insan kimdi?"


Yu Ai başını salladı: "Bilmiyorum, yüzlerini göstermediler ama biliyorum ki kesinlikle ikinci ağabeyim değildi."


Shen Qiao yumuşaktı: "Birisi sana yazdığı bir mektupta benim yazımı taklit ediyor ve sen onlara hemen inanıyorsun, bu vicdan azabı duyduğun anlamına geliyor."


Yu Ai acı bir şekilde gülümsedi: "İkinci ağabeyim gerçekten haklı. Bugün bile eylemlerim sonuçsuz kaldı ve hiçbir şey başaramadım. Sadece sana zarar verdim, başına bela oldum…"


Zihinsel durumu o kadar tedirgin ve çalkantılıydı ki bir an için konuşmayı bırakmak zorunda kaldı. Daha sonra sakinliğini yeniden kazanmaya zorladı: "Başına bela oldum, bu da çok fazla acı ve sıkıntıya katlanmak zorunda kalmana neden oldu. Rica ediyorum, bağışla beni."


Eğer özürler etkili olsaydı artık kişinin işlediği suçların sorumluluğunu üstlenmesine gerek kalmaz mıydı? Shen Qiao bu özür karşısında bir şey hissetmedi.


"Sayın Ekselansları çok ağır konuşuyor."


Bana küçük kardeş diye hitap etmeye bile istekli değil misin? Yu Ai'nin ifadesi kasvetliydi, acı bir şekilde "Hak ettiğim bu." dedi.


Tan Yuanchun: "Kardeş Yu, düşman şu anda önümüzde duruyor. Meseleniz hakkında konuşmayı biraz erteleyebilir miyiz?"


"Hayır! Saldırıya uğramam Tujue ile ilgili!" Yu Ai derin bir nefes aldı ve Duan Wenyang'ı sorguladı: "Birkaç gün önce Tujue'nin kuklası olarak hizmet etmeyi reddederek teklifinizi reddettim. Hemen ardından bana karşı komplo kuruldu ve zarar gördüm. Bir aptal bile bununla hiçbir ilginiz olmadığı iddianıza inanmazdı!"


Duan Wenyang gülümseyerek konuştu. "Başöğretmen Yu bu tür suçlamaları bu kadar gelişigüzel yapmamalı. Xuandu Dağı'ndan biri değilim, kimse fark etmeden dağa nasıl sızabilirim? Bu süreçte en azından birkaç öğrenciyi yaralamak zorunda kalmaz mıydım?"


Shen Qiao aniden araya girdi: "Xuandu Dağı'nda seninle çalışan bir köstebek olsaydı doğal olarak göklere fark ettirmeden denizi aşabilirdin."


Bunu duyan Liu Yue, Tan Yuanchun ve diğerleri şok oldular: "Kardeş Shen, bu ne anlama geliyor?"


Shen Qiao yumuşak bir şekilde konuştu: "Yuan Ying bana daha önce Tujue'nin, Yu Ai'ye taleplerini yerine getirmesi için baskı yapma girişimlerinde başarısız olduğunu söylemişti; bu nedenle hedeflerini değiştirdiler. Tujue Yuan Ying'e eğer talimatlarına itaatkar bir şekilde uyarsa karşılığında yeni başöğretmen olması için onu destekleyeceklerini söyledi. Yuan Ying onlara uymadığı için kesinlikle başka birini bulacaklardı ve bence eninde sonunda ayartmaya karşı koyamayacak birileri çıkacaktı.”


Yu Ai öksürdü, göğsünü tuttu ve şöyle dedi: "Doğru. Önce kandırıldım ve saldırıya uğradım, sonra hepiniz tam da başöğretmen pozisyonu boşaldığında dağa tırmandınız. Birisi sizi gizlice bilgilendirmiş olsun ya da olmasın bugünün olaylarının önceden planlanmış olduğu açıktır!"


Duan Wenyang'ın şu anda dağa çıkması kesinlikle sadece konuşmak için değildi. Yu Ai'nin ortaya çıkışı öngörülemeyen bir olay olmasına rağmen beklenmedik varlığının büyük bir etkisi yoktu. Ancak Shen Qiao'nun varlığı bir sorundu.


Kısa süre sonra bir karara vardı ve Sang Jingxing ile göz göze geldi. Duan Wenyang güldü: "Başöğretmen Yu ısrar ettiğine göre kötü adam gibi davranmazsam seni hayal kırıklığına uğratır ve güvenine layık olmam!


Elini sallamasıyla arkasındaki Tujue halkı onun emrini alarak kendilerini Liu Yue, Tan Yuanchun ve diğerlerine fırlatıp tamamen etraflarını sararak bıçaklarını savurdular.


Kıdemlilerin dövüş sanatları farklı beceri seviyelerindeydi. Tan Yuanchun gibi dövüş sanatları becerisi sıradan olarak kabul edilenler bile sadece Qi Fengge'nin diğer öğrencileriyle karşılaştırıldıklarında böyleydi. Yoksa herkes tarafından kolayca alaşağı edilebilecek kadar vasat değildi. Ancak, Duan Wenyang'ın dağa çıkarken yanında getirdiği Tujue'lerle de kolayca başa çıkılamazdı. Her iki taraf da hemen bir mücadeleye karıştı, çelikler ve bıçakların parlaması canlı ve heyecan verici bir sahne ortaya koydu.


Duan Wenyang kenarda durmuş, savaşı kollarını kavuşturarak izliyordu. Gülümseyerek "Bu insanlar ustam tarafından kişisel olarak eğitildiler ve Tujue'deki en güçlü savaşçılardan bazıları olarak kabul edilebilirler. Xuandu Dağı'nın Taoist rahiplerinin dövüş sanatları yeteneklerini uzun zamandır duyuyorlardı. Bu nedenle bugün buraya tavsiyelerini almak için geldiler. Taoist rahiplerin onlara yumuşak davranarak merhamet göstermemelerini rica etmeliyim!" dedi.


Liu Yue ve diğerleri meşguldü, kimin ona cevap verecek vakti olacaktı?


Lou Liang, Duan Wenyang'ın bakışlarının onu süzdüğünü gördü ve kalbi titredi. Diğerinin onun gibi önemsiz küçük bir öğrenciyi fark etmesinden derinden korkuyordu ve saklanmak için Shen Qiao'nun arkasına çekilmekten kendini alamadı.


Liu Yue kılıcını sallayarak Tujue'yi birkaç adım geri itti. Sonra yüksek sesle bağırdı: "Kardeş Shen. Xuandu Dağı geçmişte sana büyük haksızlık etmişti ama Yu Ai seni sektten atılmış biri olarak ilan ettiğinde senin adına konuşmaya çalıştığımı bilmelisin. Taoist Efendi Qi'nin hayırı için Xuandu Dağı'nı savunmaya yardım etmeni rica ediyorum. Bu alçakların bizim durumumuzdan faydalanmasına izin verme!"


Duan Wenyang yüksek sesle güldü: "Taoist Rahip Shen, gerçekten elimde olmadan senin adına üzülüyorum! Korkunç sıkıntılar içindeyken sana bir kez bile yardım etmediler ve yine de şimdi kendileri sıkıntı içinde olduklarında hala mağduriyetlerini erdemle geri ödemeni istiyorlar. Sen kin beslemesen bile böylesi haksız bir muamele karşısında senin adına öfkeleniyorum! Benim fikrimce bu konuya müdahale etmemelisin, çünkü seninle hiçbir ilgisi yok. Hepsi ölene kadar beklersen başöğretmen pozisyonu doğal olarak bir kez daha senin olacak. Ne dersin?"


"Öyle değil." Shen Qiao kayıtsızca cevap verdi. "Yu Ai kendini başöğretmen ilan etse de ben bunu asla kabul etmedim. Beni Xuandu Dağı'ndan kovmuş olsa da ben hala Qi Fengge'nin öğrencisiyim."


Sırtına bağlanmış olan Shanhe Tongbei kılıcını çekti. Kılıç, göz kamaştırıcı güneş ışığında parıldayan dalgalanan su gibi parlıyordu. Hışırdayan rüzgarların belirsiz sesleri ve göğün gürlemesi vardı.


"Ben etrafta olduğum sürece hiçbiriniz Xuandu Dağı'na dokunmayı düşünemezsiniz bile." dedi sakin ve anlaşılır bir şekilde. Sesi gökleri hareket ettirecek ve dünyayı sarsacak kadar şiddetli olmasa da kimse sözlerini hafife almaya cesaret edemezdi.


“Kardeş Shen, sana yardım etmeme izin ver!”


Tam o sırada bu aceleyle bağıran sesle beraber üç kişi göründü: biri öndeydi, diğer ikisi arkadan takip ediyordu. Baştaki kişi Kıdemli Kong Zeng ve onu takip edenler iki öğrencisiydi: Le An ve Yun Chang, Shen Qiao'nun dağın eteklerinde tanıştığı iki kardeş.


İki adam Shen Qiao'yu uzaktan takip etmişlerdi, aslında sadece tüm bu hareketli heyecanı izlemek niyetindelerdi. Tujue ve Hehuan Sekti'nin bela aramak için dağa çıkmalarını beklemiyorlardı. Sekt içindeki iç çekişmelere müdahale etmeye cesaret edemiyorlardı ancak dış güçlerin işgali tamamen farklı bir konuydu. İkisi de hızla ustaları Kıdemli Kong Zeng'i bulmaya gitti ve Kıdemli Kong'un liderliğinde aceleyle geri döndü.


Kong Zeng, Shen Qiao'nun önünde durdu, ellerini kavuşturarak selamladı: "Kong Zeng çok gecikti, başöğretmenden yaptığım hatalar için beni cezalandırmasını istiyorum."


Shen Qiao başını salladı. "Kıdemli Kong inzivadaydı. Şimdi şu anda büyük bir aciliyet meselesi olduğuna göre acele edebildiğiniz için şanslısınız! Üzerinde durulacak ne tür bir hata var?"


"Başöğretmen" unvanıyla hitap edildiğini fark edip etmediği belli değildi, ne var ki Shen Qiao bunu inkar etmedi.


Kong Zeng'in yaşlı yüzü utançtan kızardı. İnzivada olmak sadece bir bahaneydi Aslında sektlerinin bir sonraki başöğretmeni için seçime katılmak konusunda isteksizdi.


Shen Qiao'nun bunu çoktan anlayıp anlamadığını bilmiyordu, bu yüzden sadece devam edebilirdi: "Bir düşmanla karşılaşıldığında insan sadece kendi güvenliği için endişelenmeyi nasıl göze alabilir? Bu sahtekârlara gelince onları idare etmek için yeterliyim, bırakın onlarla ben ilgileneyim. Başöğretmenin onlarla uğraşmasına gerek yok!”


Duan Wenyang, Kong Zeng'i açıkça hiçe sayarak orada durmaya devam etti: "Korkarım sen benim dengim değilsin."


Kong Zeng soğuk bir şekilde güldü: "Tartışmanın anlamı yok, yakında öğreneceksin!"


Bunu söyleyerek elinde kılıçla Duan Wenyang'ı hedef alarak ilerledi!


Bu kavga başladığında Hehuan Sekti de artık öylece durup izleyemezdi, Sang Jingxing dışında herkes harekete geçti, bir anda her yerde kavgalar patlak verdi.


Le An ve Yun Chang doğal olarak ustalarına destek sağlamak için savaşa katıldılar ancak hala genç olmaları ve dövüş sanatlarının henüz yeterince yetkin olmaması utanç vericiydi. Xiao Se ve Bai Rong ile yüzleşmek onlar için gerçekten çok fazlaydı. Kısa sürede dezavantajlı bir konuma düştüler ve savunmaya geçtiler.


Yun Chang'ın kılıç tekniklerindeki kusurları gördükten sonra Xiao Se parmaklarını pençe gibi kıvırdı ve elini Yun Chang'ın kılıcındaki rüzgarın içinden geçirerek Yun Chang'ın boğazını tuttu. Hareketi yıldırım kadar hızlıydı ve Yun Chang'ın boynu sıkı bir tutuşla ele geçirilmeden önce cevap verecek zamanı bile yoktu. Xiao Se'nin sadece biraz daha fazla baskı uygulaması gerekecekti ve o anda orada ölecekti!


Bu ani olay karşısında yanındaki Le An'ı boş verin, Yun Chang'ın bile direnecek zamanı yoktu.


Yun Chang ölmek üzere olduğunu düşünmüştü ki birinin yanından hafifçe kıkırdadığını duydu: "Xiao Se, sen en azından ünlü bir insansın. Nasıl oluyor da bu yumuşak hurmaları seçecek kadar alçalabiliyorsun?"


Bu sözleri duyan Yun Chang boynundaki baskının hafiflediğini hissetti. Bunu hemen takip eden şey hayatıyla zar zor kaçmış olduğu bilgisinden kaynaklanan gecikmiş korkuydu.


Bian Yanmei'nin avucu aşağı doğru vurdu ve Xiao Se'nin Yun Chang'ı bir kenara atmaktan başka seçeneği yoktu. Yelpazesinin rüzgarı diğerinin avuç içi vuruşunu engelledi ve düşmanının dalgalanmasını geri süpürdü. Cübbeleri ve kolları rüzgarda çırpınıyordu ve bir anda çoktan çok sayıda darbe almışlardı. 


"Yan Wushi'nin en büyük öğrencisinin çok şaşırtıcı olacağını düşünmüştüm, ama görünüşe göre pek de bir şey değilmişsin!" Xiao Se onu küçümsedi. "Gördüğüm kadarı ile dövüş sanatların Yu Shengyan'ınkinden daha iyi değil!"


Sanqing Salonu'nun önünde yakın dövüşe girmişlerdi. Hava öldürücü bir niyetle dolup taşıyordu ve durum tam bir kaosa sürüklenmişti.


Ancak Shen Qiao hareket etmemişti.


Çünkü kalabalığın içinde kıpırdamayan biri daha vardı.


Sang Jingxing.


Geçen sefer Kılıç Testi Konferansı'nda Yuan Xiuxiu yoluna çıkmış ve sonra Hulugu ortaya çıkmıştı. Shen Qiao'nun Sang Jingxing'e karşı savaşma şansı olmamıştı.


Ancak Sang Jingxing, Shen Qiao'daki tüm değişikliklere tanık olmuştu.


Öncekiyle karşılaştırıldığında, diğeri artık kimsenin merhametine sığınmak zorunda kalan kör adam değildi.


Güçlü yakışıklı görünüşü ve güzelliği önceki cazibesini çoktan aşmış olsa da artık kolayca koparılamayacak dikenli bir çiçeğe dönüşmüş olması üzücüydü.


Onu ele geçirememesinin verdiği üzüntü Sang Jingxing'in kalbinde, özellikle de bu kişinin ellerinde ciddi bir yaralanma geçirdikten sonra sonsuza dek devam etti. Taze nefret ve eski kinler birbirine yığılmışken Shen Qiao'nun bu kadar kolay gitmesine kesinlikle izin vermezdi. Ayrıca Shen Qiao'nun da daha önceki meseleleri bırakmayacağının farkındaydı.


"Shen Qiao, seni görünce, bunun üzücü olduğunu hissediyorum." Birden gülümsedi.


Shen Qiao cevap vermeden onu izledi, neyin üzücü olduğunu sormadı.


Sang Jingxing: "Yarım Adım Zirvesi altında seni bulan kişi ben olmadığım için üzgünüm." Aksi takdirde Yan Wushi liderliği nasıl ele geçirebilirdi?


Böylesi güzel ve doğuştan yetenekli bir insan doğal olarak Hehuan Sekti için uygundu. Günlerini çarşafların arasında, dövüş sanatlarını geliştirmek için bir araç olarak geçirmesi gerekiyordu.


Shen Qiao şaşırmış veya sinirlenmiş değildi. Bunun yerine alakasız bir soru sordu: "Sekt Lideri Yuan nerede? Son görüşmemizden sonra bu zavallı Taoist onu özledi.”


Sang Jingxing gülümsedi: "Sana söylemeyi unuttum. Hehuan Sekti'nin liderliği son zamanlarda değişti. Hehuan Sekti'ni ziyaret etmek istersen cesedinin derin bir göletin dibine batırıldığı yere bir göz atman için seni götürebilirim."


Shen Qiao bir kaşını kaldırdı: "Onu sen mi öldürdün?"


Sang Jingxing: “Şaşırdın mı?”


Shen Qiao yavaşça başını salladı: "İkinizin de birbirinizle anlaşmazlık içinde olduğunun farkındaydım. Sadece Sekt Lideri Yuan öylece oturup kendini ölüme teslim edecek bir insan gibi görünmüyordu."


Sang Jingxing: "Kurnaz olduğu ve zekâsından payına düşeni aldığı doğrudur. Aksi takdirde onu öldürmek için şimdiye kadar beklemezdim."


Shen Qiao: "Ne yazık."


Sang Jingxing: “Onu sevmiş miydin?”


Shen Qiao: "Sekt Lideri Yuan bir kadın olmasına rağmen bir sekt liderinkn yüce duruşuna sahipti. Eğer sekt lideri sen olacaksan korkarım ki bugünden sonra Hehuan Sekti bağlılık yemini edecek yeni bir lider bulmak zorunda kalacak."


Sang Jingxing öfkeyle güldü: "Bu ne anlama geliyor?"


Shen Qiao: "Seni öldüreceğim anlamına geliyor."


Bunu söyleyerek hareket etti.


Bileğinin hafif bir hareketiyle figürü bir hayalete dönüşmüş gibi görünüyordu. Gökyüzüne yükselen sonsuz kılıç ışığı arasında bedeni kısa sürede neredeyse görünmez olmuştu.


Beden kişinin iradesine, kılıç kişinin kalbine göre olarak hareket eder. Dağlar ve nehirler birlikte yas tutar, cennet ve dünya parlaklıklarını kaybeder.