Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 10 🌺

   Bir şerit kurutulmuş fasulye çiğniyordum ve şimdi Mu Ruoyan'ın ayağa kalkıp şaşkın şaşkın etrafına bakmasını boş gözlerle izliyordum.

   Yanımda duran ve Hengwen ile benim için bizzat şarap dolduran hancı şaşkınlıktan donakalmıştı.

   Mu Ruoyan'ın çok uzun süredir yatalak olduğu bilinmeliydi, bu yüzden hancı onu kendi başına otururken gördüğünde, Chang'e'nin aya yükselişini kendi gözleriyle görmüş gibi oldu. Bu onu her yeri titreyene kadar heyecanlandırdı. Bir süre sonra bir gümbürtüyle dizlerinin üzerine çöktü ve "Taoist Rahip gerçekten de yaşayan bir ölümsüz! Gerçekten yaşayan bir ölümsüz!"

   Sakalımı sıvazladım ve önce hancıya, sonra da Mu Ruoyan'a gülümsedim. Ağzımı açtığımda, kurutulmuş fasulye şeridini henüz yutmadığımı fark ettim. Bunu soğukkanlılıkla yaptım ve sonra tekrar gülümsedim.

   Önce hancıya "Önemli bir şey değil; diz çökmene gerek yok" dedim.

   Ardından Mu Ruoyan'a nazikçe, "Genç Efendi, şimdi biraz daha iyi hissediyor musunuz?" diye sordum.

   Mu Ruoyan gözlerini bana dikti, hâlâ biraz şaşkın görünüyordu.

   "Genç Efendi," dedi hancı, "birkaç gündür o kadar hastaydınız ki baygınlık geçirdiniz. Hepsi bu Taoist Rahip'in ilahi ilacı sayesinde oldu. Şu anda nasıl hissediyorsunuz?"

   Mu Ruoyan'ın yüzündeki şaşkın ifade yavaş yavaş kayboldu. Zihni berraklaşmış olmalıydı. Kendini toparladı, yüzünde kısmen kendine dönük bir yorgunluk vardı. Sonra ifadesini düzeltti ve yorganı kaldırdı. Jinluo lingzhi son derece etkiliydi, beni şaşırtarak ilk denemesinde ayağa kalkmayı başardı. Üzerini örtmek için garsondan dış cübbesini aldıktan sonra bana baktı ve şöyle dedi: "Lütfen pasaklı görünüşüm için beni affedin. Duyduğuma göre bu mütevazı kişiyi kurtarmışsınız. Teşekkür ederim."

   Ayağa kalktım ve avucumu kaldırdım. "Bu sadece bu mütevazı Taoist'in dışarıda dünyayı dolaşırken rastladığı bir ilaç. Sağlığınıza kavuşmanıza yardımcı olduğu sürece sorun yok."

   "Ben sadece bir bilginim," dedi Mu Ruoyan. "Size teşekkür edecek hiçbir şeyim yok, bu yüzden lütfen şükranlarımı kabul edin."

   Dizlerini kırdığında hayrete düştüm. Mu Ruoyan'ın gerçekten de benim önümde diz çökmek isteyeceğini kim düşünürdü? Yaşamak istemeyen birinin, hayatını kurtaran kişinin önünde diz çökmesi şaka değilse nedir bilmiyorum.

   Bu düşünceye rağmen bacaklarımın ileri doğru attığını fark ettim, Mu Ruoyan'ın diz çökmesini engellemek için uzandım.

   Masaya konan şarap kadehinin şangırtısı duyuldu; ellerimi bıraktım ve geri çekildim. Avucumu tekrar kaldırarak, "Hayırsever, bu mütevazı Taoist'in kabul edemeyeceği kadar büyük bir hürmet." dedim.

   Mu Ruoyan, "Madem Taoist Rahip hürmetimi kabul etmek istemiyor, o halde lütfen selamımı kabul edin," dedi ve derin bir şekilde eğildi.

   Başka çarem kalmadığından, sadece avucumu kaldırıp jeste karşılık verebildim ve belime kadar eğildim.

   Mu Ruoyan, "Gelecekte, gücüm yettiğinde, bana gösterdiğiniz nezaketin karşılığını mutlaka ödeyeceğim," dedi. "Mütevazı şahsım Yan soyadını taşıyor ve adı Zimu. Saygıdeğer adınızı öğrenebilir miyim?"

   Vay, vay, Tianshu ölümlüler dünyasında bile başka bir şeydi. Bilinci daha yeni yerine gelmişti ve gözünü bile kırpmadan anında sahte bir isim uydurmuştu.

   Avucumu selamlamak için tekrar kaldırdım. "Bu biraz ağır oldu, hayırsever. Bunu gerçekten hak etmiyorum. Bu Taoist'in mütevazı adı Guangyunzi'dir. Diğerleri bana Taoist Rahip Guangyun der."

   Biraz daha konuştuktan ve karşılıklı nezaket alışverişinde bulunduktan sonra, "Sağlığınız yeni yeni iyileşmeye başladı, bu yüzden birkaç gün daha sessizlik içinde dinlenmeniz gerekiyor. Başka bir soğuk algınlığına yakalanmayın. Yatakta dinlenmeniz daha iyi olur."

   "Teşekkür ederim, Taoist Rahip." Mu Ruoyan masaya baktı. "Yemeğinizi böldüğüm için lütfen özürlerimi kabul edin."

   Kuru bir kahkaha attım. Belli ki odasında sadece biz yemek yiyorduk ama o yine de bu kadar kibar davranıyordu.

   Bunca zamandır sırtı yatağa dönük oturan Hengwen dönüp ona yan yan gülümsedi. "Bunun için endişelenmeyin, Genç Efendi. Sizi rahatsız eden biziz."


   Mu Ruoyan sanki buz gibi bir dağın zirvesindeymiş ve başından aşağı bir leğen buzlu su dökülmüş gibi anında dondu.

   Bakışları şaşkınlık içindeydi ve teni korkunç derecede solgundu.

   Hengwen yavaşça ayağa kalktı. "Görünüşe göre bu mütevazı kişiyi hâlâ hatırlıyorsun."

   Hancı sağına soluna baktı. "Demek ki iki genç efendi birbirini tanıyor. Taoist Rahip'in genç efendiyi iyileştirmek için bu kadar çaba sarf etmesine şaşmamalı. Haha, haha, görünüşe göre hepiniz eski tanıdıklarsınız. Benim mütevazı hanemde tanıştığınıza göre birbirinize gerçekten de bir yakınlığınız olmalı, haha."

   Bu Taoist rahip bir yabancıyı oynamak zorundaydı, bu yüzden olduğum yerde durmaya devam ettim.


   Mu Ruoyan Hengwen'e baktı ve boğuk bir sesle, "Sen..." dedi.

   Hengwen, "Bizi burada bir araya getiren şey gerçekten de bir yakınlık," dedi. "Ağır bir hastalıktan sonra sağlığına kavuşmak, hayata yeniden başlamak gibi bir şey. Yaşanan her şey geçmişte kaldığına göre, bunları sadece eski bir yaşamın geçmişi olarak ele alalım. Her şeyi unutun ve gelecekte iyi yaşayın."

   Ellerini kavuşturduktan sonra hancıya şöyle dedi: "Tabakları aşağıya taşımanızı rica edebilir miyim? Taoist Rahip ve ben yemeklerimizi salonda yiyeceğiz. Bırakın bu genç efendi dinlensin."

   Hancı ricayı kabul etti ve garsonlar tabakları çevik bir şekilde kaldırdılar. Tilki sandalyeden atladı ve Hengwen'in kollarına girdi.

   Hengwen yanımda fısıldadı, "Burada mı kalacaksın yoksa benimle alt katta mı yemek yiyeceksin?"

   Mu Ruoyan'ın bakışları onu takip etti, gözleri parlıyordu. Gözlerinde öncekinden çok farklı bir şeyler vardı. Omurgamda bir ürperti hissettim. Avucumu kaldırarak, "Hayırsever, lütfen iyi dinlenin. Bu mütevazı Taoist olarak ben gidiyorum." Hengwen'in peşinden kapıdan çıktım ve döndüğüm anda Mu Ruoyan'ın neşesiz gözlerini gördüm.


   Tilkinin jinluo lingzhi'sinin gücü son derece iyiydi. Tianshu'yu tedavi ettiğim için pişmanlık duymaya başlamıştım.

   Alacakaranlıkta, Hengwen ve ben alt kattaki aydınlık salonda yemek yerken, Mu Ruoyan dışarı çıktı ve etrafta dolaşmaya başladı.

   Uzun, açık mavi bir elbise giymişti, çok sessiz ama istikrarlı bir şekilde yürüyordu. Elbisesi vücudunun etrafında dalgalanıyordu. Ağır bir hastalıktan kurtularak ayağa kalktığı ilk bakışta anlaşılmıyordu bile.

   Mu Ruoyan merdivenlerden indi ve salona yöneldi. Ayağa kalktım, avucumu kaldırdım ve arkasından sordum. Bu sırada Hengwen başını salladı. Mu Ruoyan selamıma karşılık verdikten sonra bizimkinin yanındaki masaya oturdu. Siparişini verirken bir garson onunla ilgilendi.

   Hengwen pek konuşkan değildi, bu yüzden bu ölümsüz lord biraz asık suratlıydı. Ben Hengwen'in karşısına oturdum, Tüy yumağı ise onun yanındaki sandalyeye çömelmiş, Hengwen'in yedirdiği çırpılmış yumurtayı yerken tam bir kurnazlık timsali gibi görünüyordu.

   Hengwen yumurtanın içinden doğranmış yeşil soğanı aldı ve çubuklarını kullanarak parçaları teker teker tilkinin tabağına taşıdı. Tilki her seferinde bir lokma olmak üzere onları yedi ve işi bittikten sonra bıyıklarını yaladı. Kuyruğunu sallayarak Hengwen'e baktı.

   Bu ölümsüz lord kayıtsızca izledi ve yulaf lapasını kayıtsızlıkla yedi.

   Zaman zaman yemeğimin içindeki sonbahar kasımpatısı yapraklarını koparıyordum.

   Garsonlar da kenarda durmuş beni izliyorlardı. "Genç Efendi, çok şaşırtıcısınız. Bu canavar sizin önünüzde çok itaatkâr. Yemek yeme şekli çok ilginç."

   Kendi kendime alay ettim, insan formuna dönüşüp göğüs kaslarını sergilese daha da ilginç olurdu -düşünsene, tam yetişkin bir adam başını eğmiş kuyruğunu sallıyor.

   Kıyı Hanı'nda kalan birkaç misafir vardı. Mu Ruoyan gibi salondaki herkes tilkiye bakıyordu.

   Köşedeki bir masada oturan birkaç iri yarı adamdan biri -tüccarlara benziyorlardı- "Siz iki beyefendinin vahşi bir yaratığı böylesine itaatkâr bir hayvana dönüştürmek için mucizevi bir yöntemi mi var?" diye sordu.

   Hengwen hafifçe gülümsedi, ben ise şöyle cevap verdim: "Hayır, bizi pohpohluyorsunuz. Aslında bu sadece küçük bir numara."

   Tilki göz ucuyla bu ölümsüz lorda saygısızca baktı.

   Ben de ekledim, "Aslında vahşi bir hayvanı evcilleştirmek kolaydır. İhtiyacınız olan tek şey bu mütevazı Taoist'in tılsımının külleriyle kutsanmış bir tas su ve vahşi doğaları anında ortadan kalkacaktır."

   O masadaki diğer herkes konuşan iri yarı adama "Dong Bey" diye hitap ediyordu. Dong Bey bu ölümsüz lorda şüpheyle baktı ve şöyle dedi: "Bu mütevazı kişi dünyanın büyük bir kısmını dolaştı, Taoist sanatların hâlâ bu şekilde kullanılabildiğini bilmiyordum."

   Sakalımı tuttum ve hiçbir şey söylemedim. Uygun zamanda konuşmamak büyük bir ustanın alametifarikasıydı.

   Hemen bir garson söze karıştı: "Dong Bey bunu bilmiyor olabilir ama bu Taoist Rahip Guangyun gerçekten de büyük bir usta. Şu masadaki genç efendiye bakın. Onu sadece bir doz ilaç kullanarak iyileştiren Taoist Rahip Guangyun'du. O gerçekten de mucizevi bir hekim, ölmekte olanları hayata döndürme yeteneğine sahip."

   Dong Bey ve diğer tombul adamlar anında derin bir saygıyla doldular ve görgü eksikliğinden dolayı defalarca özür dilediler. Aynı şekilde ben de tevazu göstererek onların övgülerini defalarca geri çevirdim.

   Sonra Dong Bey şöyle dedi: "Taoist Rahip'in bir ölümsüzünki gibi parlak bir havası var, bu yüzden kötülüğü bastırma ve ölüleri diriltme sanatında da usta olmalısınız."

   Konudan çok uzaklaştığını görünce sadece şunu söyleyebildim: "Bazen, kötü varlıkların musallat olduğu bir evde huzursuzluk olduğunda, bu mütevazı Taoist onları kovmak için yetersiz yeteneklerimi toplayabilir. Ölüleri diriltmeye gelince, bununla övünmeye cesaret edemem. Yaşam, ölüm ve kader doğal olarak yeraltı dünyasının yetki alanına girer. Bu mütevazı Taoist, ölümsüzlüğe ulaşmak için varoluşun altı yolundan henüz kurtulamadı, bu yüzden yaşam ve ölüm hakkında büyük konuşmaya nasıl cüret edebilirim?"

   Dong Bey, bu ölümsüz lordun alçakgönüllülüğüne hayran kalarak takdirle iç çekti.

   Hengwen yemek çubuklarının ucuyla boş boş tabağın etrafını işaret etti. Bütün yumurta tabağını tilkiye yedirmişti ve geriye sadece daha önce seçtiği siyah mantar, doğranmış yeşil soğan ve zencefil kalmıştı.

   Çubuklarımı siyah mantarlara doğru uzatırken Mu Ruoyan'ın şöyle dediğini duydum: "Dedikleri gibi, karmik yakınlık doğumla başlar ve ölümle yok olur. Peki o zaman, borçlarını tahsil etmeye gelen, öfke ve kin dolu ruhlar nereden geliyor? Yoksa bu sadece bir söylenti mi?"

   Yulaf lapamın içine koymak için siyah mantarları elime aldım ve nasıl cevap vereceğimi düşünürken Hengwen aniden söze girdi: "Bu tür konularda bir şey söylemek gerçekten zor. Bunun bir söylenti olup olmadığını zaman gösterecek. Bu dünyada yaşamak bir insanın bir evde kalmasına benzetilebilir. Ev artık yaşanabilir olmaktan çıktığında, işte o zaman ölüm ve yakınlığın yok olması yakındır. Ancak bu evle olan yakınlığınız sona ermiş olsa bile, başka bir evle hala bir yakınlığınız olabilir." Yemek çubuklarını bana doğru tuttu. "Örneğin, bu Taoist Rahip ölümden dönmeyeceğini söyledi, ama belki de yaşamak için başka bir eve geçebilir."

   Hengwen, benim maskemi düşürmeye ve beni sabote etmeye mi çalışıyorsun?

   Mu Ruoyan'ın gözleri bir anda bu ölümsüz lorda takıldı. Kuru bir kahkaha attım: "Genç Efendi Zhao'nun şakası o kadar zekice ki, bu mütevazı Taoist nasıl tepki vereceğini şaşırdı."

   Hengwen yemek çubuklarını bıraktı ve tilki onun kucağına sıçrayıp esnedi. Sonra Hengwen izin isteyip kucağında tilkiyle merdivenlerden yukarı çıktı.


   Böylece ben de odama döndüm.

   Koridorda, odama mı dönsem yoksa Hengwen'in odasına mı gitsem diye tereddüt ettim. Bir süre düşündükten sonra Hengwen'in odasına gittim ve kapıyı iterek açtım. Hengwen masada oturmuş çay içiyordu. Ben de ona katıldım. Hengwen çaydanlığı kaldırdı, ben de bir fincan aldım ve musluğun önüne tuttum.

   "Bu kadarcık enerjiden bile tasarruf etmek mi istiyorsun?" Hengwen alay etti.

   "Benim için bir fincan doldur, ben de kalan çayı senin için yeniden doldurayım," dedim gülümseyerek.

   Hengwen güldü ve elimdeki çay fincanını ağzına kadar doldurdu.

   Yatağın üzerinde yatan tilkiye baktım. "Tüy yumağı, seninle konuşmam gereken bir konu var. Bu gece sen önden git. Qingjun ve ben mağarana bir yolculuk yapacağız ve hapsettiğin Shan'ı serbest bırakacağız."

   Tilki yere atladı, insan formuna dönüştü ve kaşlarını çatarak karyolanın direğine yaslandı. Shan Shengling'in kolunda açtığı yara hâlâ oradaydı. Tilki hâlâ kızgın hissediyor olmalıydı, ona tutsağını bırakmasını söylediğimi duyunca yüzü mosmor oldu.

   "Qingjun ve ben emir üzerine resmi bir iş için ölümlüler dünyasına indik," diye açıkladım, "ve hapsettiğin kişi kilit bir oyuncu. Gerçeği söylemek gerekirse, bu ölümsüz lordun bu kişiyle bir kan davası var. Eğer Cennet'in fermanı beni engellemeseydi, bu ölümsüz lord akşam yemeğinde onu kızartmak için ateş yakmaya bile razı olurdu, tabii istersen."

   Tilki kollarını kavuşturdu, Hengwen "Song Yao Yuanjun sana doğruyu söylüyor. Bu senin için haksızlık olsa da, yine de bize yardım edebileceğini umuyoruz." dedi.

   Tilki hemen uysalca cevap verdi: "Qingjun onu serbest bırakmak istediğine göre, bu gece gitmesine izin vereceğim." Onun için hayatını feda etmeye hazır gibi görünüyordu.

   Ve böylece, gecenin bir yarısı, tilki ve ben inine doğru yola çıktık. Hengwen gerçek halimi çıkardı ve şu anki görüntüsü gerçek görüntüsüne benzediği için gitmeyeceğini söyledi. Shan Shengling'in bunu öğrenmesi halinde işlerin karışacağından korkuyordu.

   Hengwen'in gitmeyeceğini duyan tilkinin yüzü asıldı. Bu ölümsüz lordu dağdaki kalesine götürdü ve yol boyunca hiçbir şey söylemedi.

   Gece karanlıktı ve rüzgar hızlı esiyordu. Yola çıktığımızda kuyruk rüzgârı vardı, bu yüzden rüzgârı ve bulutları aşarak tilkinin dağdaki evine varmamız çeyrek saatten biraz fazla sürdü.

   Tilkiyle birlikte uzun ağaç gölgeleri ve kalın, uzun otlarla kaplı dağın yarısına kadar indik. Tilkiye bu dağın adını sordum ve tilki bana soğuk bir ses tonuyla "Xuanqing Dağı" diye cevap verdi.

   Xuan Li'deki gibi Xuan, Hengwen Qingjun'daki gibi Qing.

   Bu ölümsüz lord bir an için ürperdi. "Sen bu ismi vermeden önce bu dağın adı neydi?"

   "Kuteng Dağı," diye yanıtladı tilki kızgınlıkla. Başını eğerek birkaç adım yürüdükten sonra, "İsmi değiştirdiğimi nereden biliyorsun?" diye sordu.

   Cevap vermedim.

   Dostum, bu ölümsüz lord aşkından ölürken ve ölümlü dünyada şiirler okurken, sen hala dışarıda bir yerlerde bazı evlerin tavuklarını çalıyordun.


   Tilkinin mağara girişi, dağın tepesine tırmanan asma yapraklarının arasında, içeriye doğru kıvrılan uzun ve dar bir taş yol boyunca gizlenmişti. Bu, nasıl yaşayacağını bilen bir tilkiydi. Yolun karşısına bir su kanalı kazmış, üzerine de taş bir köprü kurmuştu. Köprüyü geçtikten sonra bir taş perdenin kenarından döndük. Tilki kolunu kaldırdı ve dört duvardaki meşaleleri yakan bir alev çıkararak başka bir doğal meskeni ortaya çıkardı: Mobilyalı bir salona benzeyecek şekilde dekore edilmiş oldukça geniş bir taş mağara. Taş masanın üzerinde meyve ve sebzeler, şarap ve atıştırmalıklar sergileniyor, taş sandalyeler saten ve brokar minderlerle kaplanıyordu. Sağ tarafta, renkli sırlı, yaban mersini kakmalı bir perde bile vardı.

   Tam tilkinin taş inini övmek üzereydim ki, salonun ortasında duran tilki kaşlarını çattı ve "Bir terslik var." diye mırıldandı. Sonra paravanın diğer tarafına doğru yürüdü.

   Bu ölümsüz lord da onu takip etti. Paravanın arkasında sayısız çatalı olan başka bir taş yol vardı. Tilki hızla ilerledi, ben de hemen arkasındaydım. Birkaç virajı döndükten sonra taş bir kapı açtı ve başka bir mağaraya girdi. Tilki bir meşale yakmak için elini kaldırdı. Mağarada sadece çıplak bir sütun vardı, sütunun dibinde kırık zincir parçaları etrafa saçılmıştı.

   Görünüşe bakılırsa tilki Shan Shengling'i buraya kilitlemişti.

   Dağınık zincirlere kaşlarımı çatarak baktım. Shan Shengling'in zincirlerini kırıp kaçacak kadar cesur ve güçlü olduğunu kim bilebilirdi ki?

   Tilki dişlerini gıcırdattı ve mağaradan fırlamadan önce nefretle bir şeyler tısladı. Bir başka taş kapıyı açmadan önce taş patika boyunca yetmiş ya da seksen viraj döndü. Dışarıdan gelen bir rüzgâr içeri doğru esmeye başladı. Başımı kaldırdım ve şaşkınlıkla karanlık gökyüzüne baktım. Burası tilkinin iç avlu haline getirdiği dağdaki bir yarıktı.

   Gölgelerin arasından küçük, siyah bir figür fırladı ve doğruca bize doğru sıçradı.

   Figür kendini tilkinin kollarına gömüp bir süre kıvrandıktan sonra bir hıçkırık sesi duyuldu. Sonra genç, masum bir çocuğa dönüştü ve kollarını tilkiye sarıp "Ah, Yüce Kral! Sonunda döndünüz!" Bir hıçkırık. "Güçlü biri geldi ve mağarada kilitli kalan adamı kurtardı! Honghong, Qiujiu, Huahua, Xiaoqi ve diğerleri... o kişi hepsini bir kafese koydu..." Hıçkırık. "Kolay olmasa da kendimi saklamayı başardım. Çok korktum," hıçkırık ve hıçkırık, "ah, Yüce Kral..."

   Çocuk başını tilkinin kollarına gömdü, ağlıyor ve olanları anlatırken gözyaşlarını ve sümüğünü bulaştırıyordu.

   Sonunda durduğunda, tilki ikimizi de taş salona geri götürdü. Çocuk bir sandalyeye büzüldü, hala hıçkırarak ve burnunu çekerek bu ölümsüz lorda gizlice bakıyordu. Bir çift yemyeşil gözü vardı ve başının tepesindeki iki sivri kulak hala grimsi kahverengi çizgilere sahipti. Görünüşe göre bu çocuk aslında bir And kedisi ruhuydu.

   Küçük And kedisi ruhunun konuşması net değildi ve tutarsız konuşuyordu. Olanları kabaca anlatmayı başarana kadar uzun bir süre kekeledi.

   İddiaya göre, at kuyruğu çırpıcısı olan biri bu sabah mağaraya girmiş, Shan Shengling'i kaçırmış ve burada yaşayan bir düzine kadar iblis ve ruhu yakalamıştı. Aralarında güzel cadalozlar ve xiulian seviyeleri yeterince yüksek olmayan diğer küçük iblisler de vardı. And kedisinin xiulian uygulaması en sığ ve şeytani aurası en zayıf olanıydı. Sadece bir köşedeki yarığa sığınarak küçük hayatını koruyabilmişti.

   Tilkinin ifadesi öfkeliydi ve bakışları sertti. Bu ölümsüz lord, Shan Shengling ile artık ezeli düşman olduklarını biliyordu.

   Küçük And kedisi, Shang Shengling'i kurtaran at kuyruğu çırpıcılı misafirin görünüşünü tam olarak tarif edemiyordu. Biraz ileri geri gittikten sonra, tek söylediği "sakalı olmadığı", "Taoist bir rahibe benzediği" ve "mavi giysiler giydiği" oldu. Sonra da tilkiye göstermek için yaralı iki ön pençesini üzüntüyle uzattı.

   Bu ölümsüz lord dinledi ve baktı, ama şunu söylemek zorunda kaldım: "Mağaradaki adam çoktan gittiğine göre, buradaki işim bitmiş sayılır. Artık geç oldu ve hana dönmem gerekiyor." Tilkiye ve küçük And kedisine baktım. "İkinizin planı nedir?"

   Tilki hiçbir şey söylemedi. Küçük And kedisi toparlandı ve sandalyede geriye doğru büzüldü.

   Tilkinin iblisler ve ruhlardan oluşan küçük dağ kalesi artık boştu ve orada başı öne eğik otururken oldukça mutsuz görünüyordu.

   At kuyruğu çırpıcılı güçlü misafirin tekrar içeri girip girmeyeceği belli değildi. Tilki ve bu küçük And kedisinin ikisi de tehlikedeydi.

   Bu ölümsüz lord aslında kolayca yufka yürekli biri olabiliyordu. Şimdi böyle bir manzarayı görünce, kalbim ister istemez biraz yumuşadı.

   Sadece bu kadarcık ve Hengwen'in odasına döndüğümde, arkamda bir tilki ve gri çizgili bir And kedisi vardı.

   Tilki Hengwen'in kucağına atladı, bir inilti çıkardı, kendine sarındı ve uzandı.

   Hengwen tilkinin başını okşadı. Tilki yukarı baktı ve Hengwen'in elini yaladı.

   Küçük And kedisi yatağın ucundaki yorganın köşesine sıçradı, orada yatarak dudaklarını şapırdattı ve yaralı ön patilerini yaladı.

   Kalbimdeki bu küçük yumuşamadan dolayı gerçekten pişmanlık duydum.


Sonraki Bölüm