Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 11 🌺

   Mu Ruoyan ve Shan Shengling, rüzgârın ve dalgaların şiddetlendiği ve yağmurun sağanak halinde yağdığı bir öğleden sonra buluşacaklardı.

   Ertesi gün tilki ve And kedisi yavrusunu hana yerleşmeleri için getirmiştim.

   Hengwen ve ben alt kattaki salonda öğle yemeğimizi yerken biri hanın sıkıca kapalı kapılarına sertçe vurdu. Garson kapıları bir aralık açtı ve fırtına yağmur suyunu hanın içine doğru savurarak önümdeki kızarmış vejetaryen yemeğinin üzerine köpükler sıçrattı.

   Bambu şapkalı, sırılsıklam bir figür eşikten içeri girdi, tam o sırada gökyüzünde ani bir gök gürültüsü patladı.

   Bambu şapkalı bu adam tilkinin tüylerini diken diken ederek bambu şapkasını çıkardı.

   Bu keskin gözlü ölümsüz lord tilkiyi tutmak için hızla hareket etti.

   Shan Shengling salonda uzun ve gururlu bir şekilde durdu ve parlak gözleriyle çevresini inceledi. Gözleri bu masaya ve Hengwen'e takıldı.

   Bir anda gözleri kısıldı ve kaşları neredeyse fark edilmeyecek şekilde seğirdi. Ancak yüz ifadesi en ufak bir değişikliğe uğramadı, duygularına asla ihanet etmedi.

   Hengwen kibarca ona yarım yamalak bir gülümseme gösterdi. Nanming Dijun gerçekten de bir şeydi. Hengwen'in gülümsemesine aynı şekilde karşılık verdikten sonra, delici bakışları hemen bu ölümsüz lordun yüzüne kaydı.

   Bu ölümsüz lord başlangıçta selamlamak için avucunu kaldıracaktı ama iki elim de mücadele eden tilkiyle meşguldü, bu yüzden sadece başımı sallayabildim. Shan Shengling'in bakışları kayıtsızca tilkinin üzerinden geçti.

   Tam o sırada hancı koşarak geldi ve beline kadar eğilerek selam verdi. "Efendi Chen, sonunda döndünüz. Sizin için hemen sıcak su ve kıyafet hazırlayacağız. Isınmak için önce bir kavanoz şarap ister misiniz?"

   Bu hancı gerçekten çok cahil, banyo suyu ve sıcak şarapla iyilik yapmaya çalışıyor, diye düşündüm. Yukarıdaki odada sevgilisi olan o çelimsiz âlimden başka bir şeye yer var mı şu anda kalbinde? Yine de o kadar şey arasından onu atlamak zorunda kaldın.

   Beklendiği gibi Shan Shengling konuştu: "Yukarıdaki Genç Efendi Yan birkaç gündür nasıl?"

   İşte o zaman hancı aniden aydınlandı. "İyi, iyi" diye cevap verirken garsona yolu gösterdi. Ardından yetersiz hizmet için özür diledi ve diğer genç efendiye kötü bir ev sahipliği yaptıklarını, bu yüzden Efendi Chen'in onları affetmesini söyledi.

   Shan Shengling merdivenleri büyük adımlarla çıktı. Henüz yolun ortasına gelmişti ki aniden durdu ve önüne baktı.

   Mu Ruoyan merdivenlerin sonunda durmuş, bir eliyle korkulukları sıkıca kavramıştı. İki çift göz birbirlerine bakarken kilitlendi.


   Böyle bir manzara ölçülemeyecek kadar dokunaklıydı.

   Ve inanılmaz derecede duygusal.

   O kadar duygusaldı ki tilki bile buna dayanamadı. Ellerimin altında seğirdi ve hareketsiz kaldı.

   Bir süre sessizce bakıştıktan sonra Shan Shengling Mu Ruoyan'a, "Bugünlerde kendini daha iyi hissediyor musun?" diye sordu.

   Mu Ruoyan, "Şimdi çok daha iyiyim," diye cevap verdi.

   Shan Shengling bir "Oh" çekti, merdivenlerden yukarı çıktı ve Mu Ruoyan'la birlikte odaya döndü. Konuşmalarının geri kalanı duyulmuyordu.

   Yemekten sonra odaya döndük ve kapı sürgülenir sürgülenmez küçük And kedisi fırladı. "Yüce Kral, Yüce Kral! Mağaraya kilitlediğiniz adamı gördüm... O adam, o..."

   Tilki insan formuna geçti, sesi buz gibiydi. "Onu çoktan gördüm." Yumrukları sımsıkı sıkılmıştı, gözlerinde öldürücü bir parıltı vardı. Mağarasındaki iblislerin ve ruhların yakalanmasının getirdiği düşmanlık deniz kadar derindi. Yan tarafa geçip Shan Shengling'in derisini canlı canlı yüzmek için can atıyor olmalıydı.

   Bu ölümsüz lordun tüy yumağına sakin olmasını tavsiye etmekten başka çaresi yoktu. Shan Shengling hana tek başına dönmüştü ve bir mağara dolusu iblisi canlı canlı ele geçiren kişinin kim olduğu hakkında hâlâ hiçbir fikrimiz yoktu. Nanming'in Cennet Sarayı'nda pek çok iyi dostu vardı. Nanming'e bu ölümlü dünyada yardım etmek için Yeşim İmparator'un fermanına karşı gelmeye cesaret edebilirler miydi? Ben de dedim ki, "İndeki iblislerin nerede kilitli olduğunu hâlâ bilmiyoruz. Eğer dikkatli düşünmeden hareket eder ve Nanming'e zarar verirseniz, küçük iblisleriniz hayatlarını kaybedebilir. Şimdilik aceleci davranmayalım."

   Tüy yumağı yumruklarını o kadar sert sıktı ki kıtladılar. Masanın yanında hareketsiz durdu.

   Kapıyı açtım ve bir tabak kızarmış çin sazanı için seslendim -And kedisinin öğle yemeğiydi. Garson dilini şaklattı ve hayretle şöyle dedi: "Taoist Rahip, çok iştahlısın. Öğle yemeğini daha yeni yedin ve şimdi de atıştırmalık istiyorsun."

   Güldüm. "Sadece sindirime yardımcı olacak bir şey."


   Öğleden sonra Shan Shengling bu ölümsüz lordun kapısını çaldı. Çoktan banyo yapmış ve kuru, temiz kıyafetler giymişti. Yanakları hafifçe çökmüştü, tilki mağarasında geçirdiği esaret günleri düşünüldüğünde bu hiç de şaşırtıcı değildi. Yine de ruh ve enerji doluydu.

   Odaya girdiğinde ellerini kavuşturdu ve şöyle dedi: "Taoist Rahip, Yan Zimu'yu mucizevi bir şekilde ölümden nasıl kurtardığını duydum. Yan Zimu bu mütevazı kişinin yeminli kardeşidir ve bu yüzden teşekkürlerimi sunmaya geldim."

   Bıçaklar kadar keskin bakışları bu ölümsüz lordu soğukkanlılıkla süzdü. İki eliyle kırmızı kâğıttan bir zarf uzattı. "Bu sadece mütevazı bir minnettarlık göstergesi. Lütfen geri çevirme Taoist Rahip."

   Avucumu kaldırdım ve dedim ki, "Hayırsever, çok kibarsınız. Bu sadece bitkisel bir ilaçtı. Bir Taoist olarak, bu mütevazı kişi maddi dünyadan para kabul etmemelidir. Ancak samimi olduğunuz için, bu mütevazı Taoist bunu Taoizm sanatına yaptığınız bağış olarak kabul edecek ve şimdilik kabul edecektir." Parayı kabul ederken ve elimde sıkarken hiç de törensel bir tavır takınmadım. Ağırdı, belki de bir altın külçeydi.

   "Bana öyle geliyor ki Taoist Rahip ve yandaki genç efendi yol arkadaşı mı?" Shan Shengling sordu.

   Hemen bir hikâye uydurdum. "Bu doğru. Genç efendi Taoizm sanatına çok düşkündür. Xiulian uygulamak için sakin bir yer bulmak istiyor, bu yüzden bu mütevazı Taoist ile seyahat ediyor. Sık sık iksir sanatını birlikte çalışırız."

   Shan Shengling, "Yani Taoist Rahip iksir hapları hazırlama sanatında yetenekli," dedi.

   "Tam olarak değil," dedim. "Aslında bu mütevazı Taoist, geleceği görme ve fengshui okuma konusunda daha becerikli. Alnınızın ortası dolgun ve kemik yapınız rafine. Bu, hayatta rahat ve seçkin bir konumun yüzüdür ve böyle bir yüze sahip olan kişi atalarının kutsamaları ve huzurlu, kaygısız bir yaşamla kutsanır. Hayırsever, bu mütevazı Taoist'in sizin için bir fal bakmasını ve son günlerdeki şansınızı okumasını ister misiniz?"

   Shan Shengling bakışlarını geri çekti. "Bu mütevazı kişi bugün biraz yorgun. Belki başka bir sefere." Gitmek için döndü.

   İleriye doğru büyük, dramatik bir adım attım. "Hayırsever, gerçekten de falınıza bakmamı istemiyor musunuz? Bu mütevazı Taoist'in kehanet sanatı bizzat Taishang Laojun tarafından bir rüyada verildi. Bir fal sadece on sikkeye mal olur. Bu mütevazı Taoist yeminli kardeşinizi tanıdığına göre, sadece sekiz sikke yeterli olacaktır. Ayrıca falınıza bakmak için bir karakter de okuyabilirim. Ne dersiniz?"

   Shan Shengling başka bir gün mutlaka falına baktıracağını söyledi ve uzaklaştı.

   Uzun bir iç geçirdim ve kapıyı kapattım.

   Arkamdan bir ses, "Yirmi sikke vereceğim. Taoist Rahip'ten falıma bakmasını isteyebilir miyim?"


   Döndüm. Hengwen masanın yanında otururken sırıtıyordu. Yanına oturmak için bir sandalye çektim ve fincanını ağzına kadar doldurmak için çaydanlığı aldım. "Kral Wen'in bakır paralı kehanetini mi yoksa Guiguzi'nin sekiz karakterli kehanetini mi istiyorsun?"

   "Bu Song Yao Yuanjun'un kehaneti değil mi?" Hengwen sordu.

   Sonunda gülmekten kendimi alamadım. "Ne kadar kaygısız birisin. Odanda tüy yumağını izlemek yerine gelip burada gösteriyi izliyorsun."

   "O birkaç sözün onun üzerinde oldukça etkili oldu. Düşüncesizce hareket edeceğini sanmıyorum," dedi Hengwen. "İndeki iblislerin tamamı esir alınmıştı. İkisi de çok acınası görünüyordu, sakinleşmeleri için onları diğer odada bıraktım. Shan Shengling tesadüfen kapıyı çaldı ve ben de gelip izleme isteğime karşı koyamadım." Bir ağız dolusu çay içti. "Taoist bir rahip gibi davranman oldukça inandırıcı. Gittikçe daha çok bir uygulayıcı gibi görünüyorsun."

   "Elbette," dedim kendini beğenmiş bir şekilde. "Ölümlüler dünyasındayken gün boyu fal baktırdım, sayısız fal tezgahından fal baktırdım, öyle ki bu mesleğe yeni başlayanlardan daha iyisini yapabilirim. Eğer bir gün Cennet'in kurallarını ihlal eder ve ölümlüler dünyasına geri sürülürsem, gerçekten gidip falcı olurum. İşlerin iyi olacağı garanti."

   Kadehini tutan Hengwen başını salladı. "Daha çok bir Taoist rahibi oynamaya bağımlı olmuşsun gibi. Tüm ölümlülerin fal baktırmayı sevdiğini duymuştum. Tıpkı senin eskiden sürekli fal baktırman gibi. Ne sormuştun?"

   "Sana daha önce söylemedim mi?" dedim. "Ben yedi yaşındayken babam dağdan bir ustayı falıma bakması için çağırdı. O usta büyük bir şansım olduğunu ve çok nadir bir nimetin tadını çıkaracağımı, ancak sonsuz bir yalnızlığa mahkum olduğumu söyledi. Buna inanmayı reddettim ve falıma baktırmak için her yere gittim. Ancak konu evliliğime geldiğinde söylenecek hiçbir şey yoktu."


   Bu konuyu açınca bir kez daha iç geçirdim. Bu ölümsüz lord yedi yaşındaydı ve şimdiden pek çok şeyin farkındaydı. Kahya Xu'nun kızı Fang-niang'ı hala hatırlıyorum, o zamanlar on iki ya da on üç yaşlarında küçük bir kızdı. Ondan çok hoşlanmıştım. Tam babama büyüdükten sonra onunla evleneceğimi söylemeyi planlıyordum ki yaşlı Taoist rahip bana öyle sert bir darbe indirdi, yıldızları gördüm.

   Ama o Taoist rahibin ağzından çıkan uğursuzluk gerçekten de doğru çıktı ve Fang-niang on dört yaşında bir tüccarın oğluyla evlendi. Öfkeyle, ona yağdırdığım onca sevgiyi -osmanthus kekleri, puf börekleri ve cevizli kurabiyeler- neden unuttuğunu sormak için koşmuştum. Fang-niang başımın üstünü okşadı ve şöyle dedi: "Genç Efendi, siz hala dünyanın işleyişini bilmiyorsunuz. Ayrıca, benim gibi biri sizinle ilişki kurarak sosyal basamakları tırmanmayı nasıl hayal edebilir?" Fang-niang'ın kırmızı sedana binişini ve büyük bir tantanayla götürülüşünü çaresizce izlemiştim.

   Babam benim için bir nişan da ayarlamıştı. Bir bakanın değerli kızıydı. Çöpçatan onun büyüleyici bir güzelliğe sahip olduğunu, sekiz karakterinin ve almanak okumalarının benimkilerle son derece uyumlu olduğunu söyledi; o ve ben cennette yapılmış bir eşleşmeydik. Sonunda Üçüncü Prens'in varisine aşık oldu ve aysız, rüzgarlı bir gecede ikisi de yüzsüzce kaçtılar.

   Tekrar nişanlandım, bu sefer imparatorun kayınbiraderinin kızıyla. O da büyük kuzeniyle kaçtı.

   Bir başka nişan da bir komutanlık prensinin prensesi ile oldu. İmparator ondan hoşlandı ve haremine aldı.

   Bunu telafi etmek için imparator bana küçük kız kardeşi Sekizinci Prenses'i verdi. Genç bir bakan yardımcısıyla gayrimeşru bir ilişki yaşadı ve hatta onun çocuğuna hamile kaldı.

   Zevk mahallelerinde dolaştım ve en iyi fahişeye ilk görüşte aşık oldum. Tüm sevgimi ve samimiyetimi ona döktüm, ama nasıl sonuçlandı? Yine de fakir bir bilginle sevgili oldu.

   Tamamen şans eseri ölümsüz oldum ve gerçekten de sıradan insanların asla deneyimleyemeyeceği bir nimetin tadını çıkardım.

   Yaşlı Taoist'in her öngörüsü doğru çıkmıştı. Bu yüzden insan kader denen şeye inanmadan edemiyordu.


   Hengwen esnedi. "Pekâlâ, pekâlâ. Anlıyorum. Ne kadar zavallı ve kimsesiz olduğunu anlıyorum. Binlerce yıldır seni dinliyorum, kulaklarım nasır tuttu. Üslubunu değiştiremez misin? Her zaman sonsuz bir yalnızlığa mahkum olduğunu söyleyip duruyorsun. Cennette bir ölümsüz olmaktan mutlu değil misin?"

   "Öyleyim," diye cevap verdim. "Ama sen bir ölümsüz olarak doğdun, bu yüzden aşk denen şeyin gücünü bilmiyorsun. Bir kez tadına baktın mı asla unutamazsın. Yoksa neden yandaki Tianshu ve Nanming yüce lordlukları yerine bugün böyle bir duruma düşsünler ki?"

   Hengwen çay fincanını çevirirken, "Ah, bu mantıklı," dedi. "İlginç, ne kadar ilginç. Eğer Yeşim İmparator seni duysaydı kesinlikle bunu ölümlü köklerinden hâlâ kurtulamadığın şeklinde algılar ve seni ölümlü dünyaya geri gönderirdi."

   Ama bu kadar boşboğazlık ettiğim için gerçekten pişmanlık duyuyordum. Hengwen'in kolunu tuttum ve şöyle dedim: "Yeşim İmparator'un beni duyup duymaması ikinci derecede önemli. Ben sadece saçmalıyordum. Sırf ilginç buluyorsun diye bunu deneyecek birini bulmayı aklından bile geçirme."

   Hengwen omzuma vurdu ve gülümseyerek beni rahatlattı. "Merak etme. Denemek için başka birini bulmayacağım."


   Hava kararmaya başlamıştı. Yemek için aşağıya indiğimizde, Mu Ruoyan ve Shan Shengling'i sordum. Garson çoktan yemeklerini yediklerini ve odalarına döndüklerini söyledi.

   Tilki ve And kedisi hâlâ iblis arkadaşlarına üzülüyorlardı, bu yüzden onları yas tutmaları için Hengwen'in odasında bırakırken, Hengwen ve ben odama geçtik. İçimden düşündüm ama Nanming'i kimin kurtardığını hâlâ bulamamıştım. Sonra aklıma geldi, Nanming gidip döndüğüne göre Tianshu'ya tüm hikayeyi anlatacaktı. Muhtemelen Tianshu'yu bu konular hakkında bilgisiz bırakmayacaktı.

   Nanming'in odasında casusluk yapmak için Hengwen ile görüştüm.

   Shan Shengling'in odası koridorun sonundaydı. Tianshu'nun odası onun yanındaydı ve bu ölümsüz lordun odası da Tianshu'nun odasının hemen yanındaydı. Hengwen benim gerçek formumu kaldırdı. Havada gizlenerek hedefimize doğru ilerledik ama Nanming'in odasına o kadar yol gidip de içeriyi boş bulacağımızı hiç tahmin etmemiştik. Tianshu'nun odasında olmalıydı.

   Böylece Hengwen ve ben Tianshu'nun odasına girdik.

   Ve bizi ne manzara karşıladı.

   Mu Ruoyan ve Shan Shengling birbirlerine sarılmış, öhm, çarşafların altında fırtına koparmak üzereydiler.


   Mu Ruoyan'ın sırtı yatağın direğine yaslanmıştı. Vücudunda kalan tek şey, göğsünden kısmen sıyrılmış ince bir cübbeydi. Gözleri kısmen kapalıydı ve hafifçe nefes alıyordu. Bu sırada Shan Shengling Mu Ruoyan'ın boynunu kemirirken bir eli yavaşça Mu Ruoyan'ın cübbesini çıkardı ve diğer eli aşağıya doğru indi...

   Amitabha. Bu ölümsüz lord gerçekten de çok uzun zamandır ölümsüzmüş. En uygunsuz zamanın gelip çatacağını unutmuşum.

   "Hah, çifte xiulian uygulamaları konusunda çok hevesliler, değil mi?" diye belirtti Hengwen.

   Hengwen Qingjun'u aceleyle sürükledim ve odamıza geri döndüm. "Ne günah, ne günah. Bunu gören ölümlülerin gözlerinde arpacık çıkacağı kesin."

   "Bu lord bir ölümsüz," dedi Hengwen. "Ayrıca, sen ve ben tamamen tesadüf eseri içeri girdik ve sadece bir kez bakabildik."

   Sessizce yatağın önüne oturdum.

   Hengwen yıpranmış yelpazesini salladı. "Rahatsız olmanı gerektirecek bir şey yok. Sakın bana bunu bir ölümlü olarak hiç yapmadığını söyleme."

   Kuru kuru öksürdüm. "Yaptım, ama hepsi kadınlarla oldu... bu tür, öhm, xiulian uygulamaktan biraz farklı..."

   "Evet," diye onayladı Hengwen. "Kitaplardaki illüstrasyonları gördüm. Gerçekten de biraz farklılar."

   Hayret etmiş bir halde ayağa fırladım. "Kitaplarda mı? Hangi kitaplarda?! Neden onlara bakıyorsun ki?!"

   Yüce efendim. Yeşim İmparator, Hengwen Qingjun'un ölümlüler diyarına yaptığı bu yolculuktan sonra zihni müstehcen şeylerle dolu olarak geri döndüğünü öğrenseydi kesinlikle kafama bir yıldırım gönderir ve beni küle çevirirdi.

   "Neden bu kadar ürktün?" dedi Hengwen. "Dünyada edebi etiğin öğretilmesinden sorumlu olduğum için doğal olarak her tür kitaba bakmak zorundayım. O zamanlar Dongjun'un malikanesindeyken yapacak hiçbir şeyim yoktu, bu yüzden birkaç illüstrasyon kitabı satın almak için pazara gittim ve çift xiulian uygulamasının nasıl yapıldığını görmek için onları karıştırdım."

   Kollarını yokladı ve avucundan küçük bir nesne çıkardı. Nesne bir anda büyüyerek mürekkep mavisi kapaklı bir kitap yığınına dönüştü. Onları kaldırdı ve masanın üzerine koymadan önce her birini okşadı.

   Göz gezdirmek için kitaplardan birine uzandım ve yıldızları gördüm - erotikti.

   Dahası, eylem halindeki erkeklerin homoerotizmiydi.

   Bir ölümlüyken erotizmden payıma düşeni almıştım. En yakın arkadaşlarım ve ben sık sık kitaplar hakkında yorum yapar ve onları birlikte takdir ederdik. Hatta elimizdeki nadir baskıları takas ederdik.

   Ancak Hengwen Qingjun'u erotik kitaplara bakmaya teşvik etmek Cennet Mahkemesi'nde şakası olmayan bir suçtu. Bir ölümsüz olarak görevimde hâlâ rahattım ve yıldırım çarpması için Ölümsüz İnfaz Terası'na kadar bana eşlik edilmesini istemiyordum.

   Kitaplara bakarken soğuk terler döktüm.

   "İkili xiulian uygulamasının gerçekten de dikkatli bir çalışma gerektiren bir sanat olduğunu ancak baktıktan sonra anladım," dedi Hengwen özellikle rahat bir tavırla. "Ne yazık ki resimler iyi çizilmemişti ve biraz iticiydi."

   "Piyasadaki sıradan kitapları aldığın için böyle oldu," demekten kendimi alamadım. "O türlerin hepsi kabaca çizilmiş. Onlarda yeni olan hiçbir şey yok. Gerçek, nadir baskılar pazar kitapçılarından satın alınamaz. Onları ele geçirmek için özel yollardan geçmen gerekir. Bunların içindeki çizimler büyüleyici diyebilirim."

   "Yaa?" dedi Hengwen büyük bir zevkle.

   İçimden şu lanet olası ağzımı tokatlamak geldi.


   Nanming ve Tianshu uzun zamandır birbirlerini görmedikleri için tutkudan kıvranıyorlardı, Hengwen'le ben yatmak için lambaları söndürdüğümüzde yan taraftaki hareketliliğin sesi patlamalar halinde yankılanıyordu.

   Gıcırdayan yatak tahtası.

   Mu Ruoyan'ın aralıklı inlemeleri.

   Bu sesler bu ölümsüz lordu zihnen huzursuz ve kalben tedirgin hissettiriyordu. Neyse ki Guangyunzi'nin bedeni yerde dümdüz yatıyor ve birçok günahkâr arzuyu frenliyordu.

   Guangyunzi'ye bakarak sinirlerimi ve nefes alış verişimi sakinleştirdim. Yanımdaki Hengwen, "Ne yapıyorsun, boynunu büküp başını yataktan dışarı mı çıkarıyorsun?" diye sordu.

   "Havada şehvet var," dedim, "ve Hengwen Qingjun yanımda yatıyor. Ölümsüz köklerimin sarsılacağından ve büyük bir günah işleyeceğimden korkuyorum. Bu yüzden zihnimi sakinleştirmek için Guangyunzi'ye bakıyorum."

   Hengwen kıkırdadı. "Yerde yatan yaşlı adamın görüntüsü gerçekten de sakinleştirici bir etkiye sahip. O zaman bakmaya devam et."

   Yuvarlandığını ve daha fazla hareket etmediğini duydum. Muhtemelen uykuya dalmıştı.

   Guangyunzi'ye bakmak beni yavaş yavaş yordu ve ben de uykuya daldım.

   Ve sonra bir rüya gördüm.


   Ölümsüz olduktan sonra nadiren rüya görürdüm ve bu rüya son derece farklıydı.

   Şaşkınlık içinde şeftali çiçeği ağaçlarından oluşan bir korunun ortasında duruyordum. Şeftali çiçeklerinin açan parlaklığı cennetin pembe bulutlarınınkini aşıyordu. Sisin iç kısımlarında belli belirsiz bir figür duruyordu, ben yaklaştıkça başını geriye çevirerek beni sersemletti.

   Bir ölümsüzün rüyasında gördüğü onun gerçek arzusuydu. Şu anda bir rüyada olduğumu fark ettim ve onu gördüğümde, bu rüyanın benim tek gerçek arzum olduğunu anladım.

   Bu arzuyu bastırabilirdim ama kendimi kandıramazdım. Emin olamadığım şey, bu tür bir arzuya ne zaman sahip olmaya başladığımdı.

   Belki de her şey birkaç bin yıl önce, onu cennetin sarayında uzaktan gördüğümde başlamıştı. Seçkin ve zarif, gözlerimin önünde çok yakındı ama yine de ulaşamayacağım kadar uzaktaydı.

   Yine de ona yaklaşmak istemeden edemedim.

   Binlerce yıl boyunca, Cennete karşı minnettarlıkla dolu, kaygısız bir yaşam sürmüştüm. Aslında sonsuz yalnızlık kaderine mahkûm edilmiştim, isteyerek aradığım şeyi bulamamıştım. Ama onu sık sık görebiliyordum ve bunun için mutluydum.

   Her halükarda tesadüfen ölümsüz olmuş biriydim ve ölümlü köklerimden kopamasam da mazeretlerim vardı. Tıpkı yükselişimden önceki zamanlardaki gibiydi, aya sahip olamayacağımı açıkça bildiğim halde onu gökyüzünden koparmak istediğim zamanlar olmuştu.

   Ve rüya, şu anda, kirli kalbimin bir yansımasıydı.

   Bu benim gerçek arzumun bir rüyası olduğu için kendimi gönlümce bırakabilirdim.

   Karşımdaki insana sarıldım ve onu öptüm.

   Rüyalar ne içindi? Öpmeye cesaret edemediğim dudakları öpmek, çıkarmaya cesaret edemediğim kıyafetleri çıkarmak içindi.

   Bir ölümsüz olarak asla yapamayacağım işler yapmak içindi.

   Belini kaldırdığım anda her şeye değdiğini düşündüm. Yeşim İmparator beni bir yıldırım darbesiyle küle çevirecek olsa bile, her şeye değerdi.

   Bu sadece bir rüya olsa da hiç pişmanlık duymadım.

   Uyanmadan önce kendimi muazzam bir şekilde tamamlanmış hissettiğimi hatırlayabiliyordum. Şeftali çiçekleri gibi pembe bulutların altında onu kollarımla kucaklarken, aslında onu birkaç bin yıldır sevdiğimi söyledim.

   Binlerce yıldır onu düşündüğümü söyledim.

   Omzuma yaslanırken usulca "Ben de birkaç bin yıldır seni düşünüyorum." dedi.

   Ve sonra uyandım.

   Gözlerimi açar açmaz yatağın güneşliğini gördüm. Başımı sola çevirdim, boş yorgan ve yastığı gördüm, sonra başımı sağa çevirdim ve yerde yatan Guangyunzi'yi gördüm.

   Hengwen dinlenmiş ve tazelenmiş bir halde benimle kahvaltı etmek için odasında bekliyordu.

   Tüy yumağı taburenin üzerinde hüzünle çömelmiş, And kedisi ise yatağın yanında kederle yatıyordu.

   "Dün gece nasıl bir tatlı rüya gördün?" diye sordu Hengwen. "Kalktığımda aptal gibi sırıtıyordun ve müstehcen bir ifade takınmıştın."

   İki kuru kahkaha attım. "Rüyamda Yeşim İmparator'un bana bir terfi verdiğini gördüm."


Sonraki Bölüm