Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 13 🌺

   Bu tekneyi kullanan beş kişi vardı: daha önce gelen kayıkçı teknenin baş tarafını kullanıyordu ve bir çift genç delikanlı da sırasıyla baş ve kıç tarafta kürek çekiyordu. Tekne hızla yol alıyor, gövdesi sallanıyordu.

   Bir esinti nehrin nemli havasını kamaranın içine taşıyordu. Mu Ruoyan tahta bankın üzerinde dimdik oturuyordu, giysileri hafifçe dalgalanıyordu ama yüz ifadesi biraz gergindi. 

   Nanming gerçekten de insanlık dışı biriydi. Yatağın sallanması dün gecenin neredeyse tamamı boyunca devam etmiş, ardından da bugün tekneye yetişmek için aceleyle Tianshu'yu sürüklemişti. Yüz ifadesi gergin olmasaydı bir mucize olurdu.

   Sonunda Mu Ruoyan'ın başbakanlık konutunun genç efendisi olmasına rağmen neden bu kadar hasta olabileceğini anladım. Büyük olasılıkla, Nanming'e ona bu şekilde eziyet ettiği için teşekkür etmeliydi.

   Öte yandan, Tianshu Nanming tarafından eziyet edilmeyi sevdiği için bu hale gelmişti. Bu ikiliyi Zhou Yu ve Huang Gai'ye benzetiyorum. Biri dayak atmaya, diğeri de dayak yemeye istekliydi.

   Mu Ruoyan ve Shan Shengling -bu iki isim parmak kalınlığında kırmızı bir kader ipliğiyle birbirine bağlıydı, o halde Tianshu Nanming tarafından eziyet görmeye nasıl razı olmazdı?

   Shan Shengling'in sesi aniden, "Bu tilki ve And kedisinin ikisi de Genç Efendi tarafından mı yetiştirildi? İkisi de gerçekten nadir bulunan hayvanlar gibi görünüyor." dedi.

   Yolculuk sırasında kendini yalnız hisseden Shan Shengling sohbet etmeye başlamıştı.

   Hengwen gülümsedi ve ben de "Teşekkür ederim." dedim.

   Shan Shengling devam etti: "Genç Efendi de Luyang'a mı gidiyor?"

   "Doğru," diye cevapladı Hengwen. "Güney Kumandanlığı'ndaki manzaranın çok güzel olduğunu duydum ve bir göz atmak istedim."

   Shan Shengling, "Önceki gün Doğu Kumandanlığı Prensi'nin malikanesinde durum baskı altındaydı," dedi. "Genç Efendi Luyang'a vardıktan sonra sakıncası yoksa, lütfen mütevazı konutuma gelip sohbet etme ve ev sahipliği yapmama izin verme onurunu bana bahşedin."

   "Çok naziksiniz, Hayırsever Shan," dedim.

   Tüy yumağı, Shan Shengling ve Hengwen'in konuşmalarını dinlerken büzüşmüş olsa da boynundaki tüyler diken diken olmuştu. Hengwen onun başını okşadı ve ancak o zaman boynundaki tüyler tekrar aşağı indi. Bu fırsattan yararlanarak Hengwen'in kucağına tırmandı.

   Tilki kendine iyi bakmıştı. Vücudu dolgun ve yumuşak, kürkü ise şık ve parlaktı. Kar beyazı kürkü hafif bir esintide usulca dalgalanıyordu. Postunun uçları bile gümüşi bir parıltı taşıyor gibiydi. Mu Ruoyan'ın gözlerini yakından ona dikmesine neden olmuştu. Biraz tereddütlü görünerek usulca, "Bu bir kar tilkisi, değil mi? Kürkü gerçekten çok güzel." dedi.

   "Doğru," diye yanıtladı Hengwen.

   "Handayken satın aldık. Ne olduğunu kim bilebilir?" Ben de ekledim.

   Hengwen'in kucağındaki tilki kulaklarını kıpırdattı. Mu Ruoyan sormadan edemedi: "Bu mütevazı kişi... ona dokunabilir mi?"

   Hengwen telaşsızca, "Bunu ona sormanız gerekir," diye cevap verdi.

   Mu Ruoyan ayağa kalktı ve yanına gelirken elini çekingen bir şekilde uzattı. Ancak tilki gururlu ve boyun eğmez biriydi ve şu anda kasıtlı olarak böyle bir duruş sergilemesi, muhtemelen homoerotik özlemini hafifletmek için başka bir şekilde Hengwen'e karşı çapkınlık yapma fikriydi. Üstelik Mu Ruoyan onun düşmanının sevgilisiydi. Bu yüzden Mu Ruoyan'ın eli tam kafasına dokunmak üzereyken tilki meydan okurcasına başını yana eğdi.

   Mu Ruoyan'ın eli havada dondu kaldı. Gülümseyerek, "Görünüşe göre istekli değil. Çok küstahça davrandım." dedi.

   Bu sözlere rağmen, tilkiye tekrar uzanmaktan kendini alamadı. Tilki bu kez ondan kaçamadı ve Mu Ruoyan'ın başının üstünü okşamasına izin vermekle yetindi. Kulakları kıpırdadı ve sonra aniden başını salladı.

   Mu Ruoyan ise elini geri çekip arkasına yaslanırken keyifle gülümsedi. Ben soğukkanlılıkla bakarken tilki tekrar Hengwen'in kucağına uzandı. Dudaklarımın kenarlarını gülümsemek için çekiştirerek hayretle, "İnanılmaz. Hayırsever Shan da denemek ve dokunmak ister mi?" dedim.

   Tilki irkilerek yuvarlandı, keskin dişlerini gösterip Hengwen'in kucağından atlarken tüyleri diken dikendi. Bir homurtuyla tahta bankın üzerinde bir yer buldu ve hınçla kaynayarak uzandı.

   Tekne yavaş bir tempoda sallanırken kürekler gıcırdıyordu.

   Kayıkçı bize Pingjiang Karşı Geçişi'ne ancak akşam varabileceğimizi söyledi. Hengwen okumaya bir kitap bulmak için kolunu karıştırırken, iyi görünmeyen Mu Ruoyan gözlerini kapatıp dinleniyordu. Bu durumda ben ve Shan Shengling sadece birbirimize bakıyorduk. Bakışlarını bu ölümsüz lordun başının üzerindeki manzaraya sabitledi ve bu ölümsüz lord da başının üzerindeki manzaraya baktı.

   Shan Shengling aniden şöyle dedi: "Taoist Rahip'in kehanete düşkün olduğunu duydum. Handa kaldığım süre boyunca size danışamadım. Şimdi bu mütevazı kişi için bir okuma yapabilir misiniz?"

   Bu ölümsüz lord kendini hazırladı. "Ne okumamı istersiniz?"

   "Lütfen avuç içimi oku Taoist Rahip," dedi Shan Shengling, "ve bana geçmişim ve geleceğim hakkında bilgi ver." Sol elini uzattı ve ben de okumak için bileğinden tuttum. Geçmişi ve geleceği uzun zamandır Yaşlı Adam Mingge tarafından Kader Kitabı'na yazılmıştı ve bu ölümsüz lord bunların hepsini hafızasına kaydetmişti.

   Gözlerimi kısmen kapattım. "Hayırsever Shan'ın avuç içi çizgileri tuhaf. Hayatınızda sıradan bir insandan farklı olan pek çok şey var. Erken yaşta ebeveynlerinizden ve kardeşlerinizden ayrılmışsınız. Gençliğinizde çok zorluklar yaşamışsınız. Hayatınız boyunca bir yerden bir yere sürüklenmeye mahkumsunuz. Ayrıca..." Sözümü yarıda kestim ve tereddütlü bir ifade takındım.

   Shan Shengling, "Taoist Rahip'in söyleyecek bir şeyi varsa, lütfen söyleyin," dedi.

   "Hayırsever," dedim yavaşça, "senin uğursuz bir kaderin var; başkalarını uğursuzluğa sürükleyecek ve onları dize getirecek bir kader bu. Ebeveynlerin ve kardeşlerin, arkadaşların ve akrabaların, hepsi bu işe bulaşacak. Bunun da ötesinde, kaderinizde hiç torun sahibi olmamak var. Bu hayatta evlilik olmayacak, sadece lanetli bir ilişki olacak."

   Gözleri kapalı oturan Mu Ruoyan'ın kaşları aniden çatıldı ve vücudu titrer gibi oldu.

   Sözlerime şöyle devam ettim: "Ayrıca yakın gelecekte sizi büyük bir felaket bekliyor olacak. Bunun işaretleri şimdiden belli belirsiz görülüyor. Bu göz ardı edilecek bir felaket değil. Hayırsever, dikkatli davranmalısınız."

   Yeşim İmparator tarafından bizzat ayarlanan bir felaketin büyük bir felakete dönüşmemesi mucize olur. Ve sizin için bu sıkıntıyı yaratan kişi de bu ölümsüz lorddur.

   Shan Shengling'in gözleri parladı. "Öyle mi? O zaman Taoist Rahip'in bunu engellemek için bir yolu var mı?"

   Bir an için merhametim uyandı ve Batı Cenneti'ndeki buddhaların yöntemlerini taklit etmeye karar verdim: Nanming'e hâlâ yapabiliyorken kendini uçurumun kenarından çekmesi için bir şans vermek. Olası bir kurtuluş için tövbe etmesine izin vermek. "Hayırsever, eğer şimdi kılıcınızı bırakıp Tao'yu geliştirmek için tek başınıza dağlara çıkabilirseniz, çok geç olmadan felaketi önlemek hâlâ mümkün olabilir. Onlarca yıl Tao'yu geliştirdikten sonra tünelin ucundaki ışığı görebilirsiniz."

   Shan Shengling uzun ve sert bir şekilde güldü. "Tavsiyeniz için teşekkürler Taoist Rahip." Kaşlarını kaldırdı. "Taoist Rahip'e muhterem yaşını ve bunca zamandır Tao'yu nerede geliştirdiğini sorma cüretinde bulunabilir miyim?"

   Sakalımı sıvazladım. "Bu mütevazı Taoist kırk sekiz yaşında ve bunca zamandır evim diyebileceği sabit bir yer olmadan dünyayı dolaşıyor."

   Shan Shengling masanın üzerine bir külçe gümüş koydu. "Bu kehanetin parasal ödülü, Taoist Rahip'i rahatsız ettiğin için bir teşekkür simgesi."

   Gözlerimi gümüş külçeye diktim ve sahte bir gülümseme takındım. "Hayırsever Shan, bu kadar kibar olmanıza gerek yok. Hepimiz aynı teknede seyahat ettiğimize göre aramızda iyi bir yakınlık var. Ödül gerekli değil."

   Shan Shengling, "Taoist Rahip, lütfen reddetmeyin," dedi. "Okuma için ödeme yapmak doğru ve uygun olan. Lütfen kabul edin."

   İki kuru kahkaha attım. "O halde teşekkür ederim." Sonra uzanıp gümüş külçeyi aldım ve kolumun içinde sakladım.


   Bu kadar uzun süre devam ettikten sonra biraz susamıştım. Rattan askının dibinden bir su kabağı çıkardım. Tam ağzını açmak üzereydim ki Mu Ruoyan'ın çok yorgun göründüğünü, dudaklarının beyaz ve kuru olduğunu gördüm. Nanming, Tianshu'nun tekneyi yakalamak için temiz su ya da kuru erzak olmadan yola çıkmalarını sağlamıştı. Kendisi güçlü bir adam olduğu için buna dayanabilirdi ama Mu Ruoyan böyle bir eziyete nasıl dayanabilirdi? İçimden başımı salladım. Er ya da geç, sağlığına kavuşturduğum beden Shan Shengling'in işkencesi yüzünden parçalanacaktı.

   Su kabağını tutarak bir an tereddüt ettim ama sonunda onu bu halde görmeye dayanamadım. "Bu mütevazı Taoist'in burada biraz temiz suyu var. Her iki hayırsever de biraz ister mi?"

   Shan Shengling teşekkür etti ve kayıkçıdan bir çay fincanı istedi. Yarım fincan doldurdu ve Tianshu'ya uzatmadan önce bir yudum aldı. Tianshu birkaç yudum aldı ve bana teşekkür ederken rengi yerine geldi. Teşekkürünü geri çevirmek için acele ettim. Kendime bir yudum doldurmak için su kabağını aldım. Birden Tianshu'nun yüzü dondu, gözleri aramızdaki rattan askıya sabitlendi.

   Bakmak için başımı eğdim ve ben de biraz korktum. And kedisi, ölümsüz lordun bir zamanlar Mu Ruoyan'a verdiği, kehanette bulunmak için kullanılan bambu tüpe sarılıyordu.

   O bambu tüpü her zaman seyahat çantamda bulundururdum ve hana vardığımda onu rahatça masanın üzerine koymuştum. Nedense And kedisi ruhu ondan hoşlanmıştı. Bu ölümsüzün bir bambu tüp yüzünden bir çocuğa delici bakışlar atması uygun olmazdı, bu yüzden And kedisi ona sarılıp oynadığında görmezden geldim.

   And kedisi bambu tüpe o kadar kapılmıştı ki bırakmayı reddetmişti. Daha sonra, içine yarım tüp kurutulmuş balık doldurmuştu. Belki de açlıktan ve yarım günlük yolculuğumuzun verdiği can sıkıntısından tüpü raftan dışarı sürüklemişti. Şimdi onu kısmen kucaklıyordu - yan yatmış bir şekilde karnının altında, sol ön pençesi tüpün üzerine bastırıyordu. Sağ ön pençesi ise istiflediği kurutulmuş balıkları çıkarıyordu.

   Şaşırtıcı bir şekilde Mu Ruoyan bu bambu tüpü tanıdı. İlk şokun ardından vücudu yavaş yavaş gevşemeye başladı; yüzünde belirgin bir ifade olmamasına rağmen tüpe bakmaya devam etti.

   Onun tereddütsüz bakışlarını üzerinde gören And kedisi ruhu geri çekildi ve ürkek bir miyavlamayla haykırdı.

   Mu Ruoyan'ın gözleri parıldıyor gibiydi.

   And kedisi bambu boruyu bağrına bastı ve iki kez daha inledi. Mu Ruoyan ayağa kalktı ve yavaşça masaya doğru yürüdü; elini nazikçe uzatarak kedinin başını okşadı.

   Parmağı And kedisinin başına dokunduğu anda kedi geri çekildi ama Mu Ruoyan, Tianshu Xingjun'un reenkarnasyonuydu ve tüm ruhların sevdiği bir ölümsüz aurasına sahipti. And kedisi kıpırdamadan yattı ve Tianshu'nun onu birkaç kez daha okşamasına izin verdi, ardından başının üst kısmını Tianshu'nun avucuna dayamak için inisiyatif almadan önce iki kez daha inledi.

   Tianshu'nun eli titredi.

   Bu ölümsüz lord, kayıtsızca izleyen Shan Shengling'e dikkatle baktı. Bu sahnede bir şeylerin yanlış gittiğini hisseden ölümsüz lord, kaşlarını çatarak onu da izledi. Tianshu'nun ifadesi normale döndü. And kedisi onu sevmesine izin verirken miyavladı.

   "Bu kedi çok ilginç." Tianshu neredeyse hazırlıksız bir şekilde, "Bir adı var mı?" diye sordu.

   "Evet," diye düşünmeden ağzımdan kaçırdım. "Adı A-Ming."

   Hengwen elindeki kitabı yuvarladı ve avucuna vurdu.

   Birden kafamda bir şeyler canlandı. Tianshu... And kedisine Li Siming muamelesi yapıyor olamazdı, değil mi...?

   Hayal gücü bu kadar geniş olamaz, değil mi...?

   Kuru bir öksürükle, "Bu And kedisi handa kurutulmuş balıkları çalarken garsonlar tarafından yakalandı. Tilkiyle birlikte onu kurtardık, haha..." dedim.

   Mu Ruoyan bir "oh" çekti ve tahta bankın üzerindeki koltuğuna dönmeden önce tekrar başını okşadı.

   Bir kez daha gözlerini kapattı.

   And kedisi bir kez miyavladı ve balık bulmak için cesurca kazmaya devam etti.

   Batan güneş kızıl rengini nehrin üzerine yansıtırken tekne Pingjiang Karşı Geçişi'ne yanaştı.

   Geçişin kıyıları görkemli bir manzara oluşturuyordu: Tamamı zırhlı askerlerden oluşan bir manga ve nöbet tutan atlar Shan Shengling'in önünde diz çökmüş, generallerini büyük bir saygıyla karşılamıştı.

   Bu, Güney Kumandanlığı bölgesinin General Shan'ıydı.

   Bir asker ateş kırmızısı bir atı büyük generalin yanına götürdü ve diz çökerek ata binmesini istedi. Büyük general kibarca ellerini bu ölümsüz lorda ve Hengwen'e doğru kaldırdı ve ata bindi. Shan Shengling'in astı en azından biraz vicdanlıydı, Mu Ruoyan'ın oturması için bir at arabası getirmişti.

   Mu Ruoyan çok kibar bir şekilde "tekrar görüşürüz" diyerek veda etti.

   Ben de veda etmek için avucumu kaldırdım ve Hayırsever Yan'a kendine dikkat etmesini söyleyerek, kaderde varsa tekrar görüşeceğimize söz verdim.

   Mu Ruoyan daha sonra, "Taoist Rahip bu mütevazı kişinin Mu Ruoyan olduğunu zaten biliyor olmalı, bu yüzden gelecekte bana sahte soyadımla hitap etmenize gerek yok." dedi.

   Ben de bir kez daha Hayırsever Mu'ya kendine dikkat etmesini, kaderde varsa tekrar görüşebileceğimizi söyledim.

   Mu Ruoyan dönüp arabaya bindi. Tüm insan ve at alayı dörtnala, arkalarında uçuşan toz izleri bırakarak uzaklaştı.

   Kavşakta dururken, "Acaba buradan Luyang Şehri ne kadar uzakta?" diye sordum.

   Kendini yelpazeleyen Hengwen, "İleride bir çay tezgahı var. Bir fincan çay içmek için oraya gidelim ve soralım." dedi.

   "Bütün bir gün teknede oturduktan sonra... yorgun olmalısın." Hengwen'e kısık bir sesle sordum. "Hala orada kalabilir misin?"

   Hengwen kaşlarını çattı, beni bir aşağı bir yukarı süzdü, sonra yelpazesiyle omzuma vurdu ve endişeyle iç çekti. "Uyan. Tianshu çoktan gitti."

   Ona alaycı bir kahkaha attım.

   Çay tezgahında adres sorduk, yol kenarında bir at arabası kiraladık ve hava karardıktan sonra Luyang Şehrine girdik.

   At arabası Luyang'daki en iyi hana kadar gitti. Attan indik ve en lüks odalardan ikisini ayırttık. Elimizi yüzümüzü yıkadığımızda, odalardaki yataklara yepyeni yastıklar ve nevresimler serilmişti ve masanın üzerindeki yepyeni demlikte en güzel çaylar demlenmiş hazırdı. Guangyunzi'nin cesedini diğer odaya attım ve tüy yumağı ile And kedisi ona eşlik ederken ben de yastığımla yorganımı yan odaya götürdüm. Hengwen masada çay içiyordu. Yorganı serdim ve "Yorgun olmalısın. Hemen yatağa git ve biraz dinlen." dedim.

   Çay fincanını tutan Hengwen'in dudaklarının kenarları seğirdi. "Bütün gün Nanming ve Tianshu ile teknede otururken aklın kısa devre yapmış olmalı. Sözlerinin ne kadar duygusal olduğuna bak."

   Sadece alaycı bir kahkaha daha atabildim. Ağzımdan çıkar çıkmaz ani bir kahkaha -net ve yüksek sesle- kalabalığın arasına karıştı. "Kesinlikle, kesinlikle, o kadar duygusal ki içim sızlıyor."

   Sesin düştüğü yerde altın ışık parladı ve iki figür belirdi.

   Öndeki kişi bulut desenli brokar bir cübbe giyiyordu ve başının tepesinde güzel bir yeşim taç vardı. Gülümseyerek selam verdi: "Hengwen Qingjun, Song Yao Yuanjun. Ölümlüler diyarındaki bu yolculuğunuz nasıl geçiyor? Tesadüfen buradan geçiyordum, bu yüzden ikinizi de görmeye geldim."

   Onu gördüğümde gözlerim neredeyse yaşlarla doldu. Mingge'yi görmek gibiydi.

   Bu ölümsüz lordun eski bir dostuydu, Kuzey Cennet Kapısı'nın anahtarını alıp Cennet Sarayı'nı kargaşaya sürükleyen yüce lord Bihua Lingjun.

   Ancak arkasındaki kişi bu ölümsüz lordun başını biraz ağrıttı.

   Pembe bulutlar renginde resmi bir kıyafet giymiş, saçlarını bir toka ile düzgün bir şekilde tutturmuştu. Düzgün ve titiz bir yüz ifadesiyle, kılını bile kıpırdatmadan önce bu ölümsüz lordu selamladı, sonra da Hengwen'in önünde eğildi. "Qingjun, bu mütevazı ölümsüzün ölümlü dünyaya gelmesinin sebebi Qingjun'un şahsen okuması gereken önemli belgeler olması."

İki Kui Xing'den Wenqu Xing ve Wuqu Xing'e kadar Hengwen'in altındaki çeşitli ölümsüz görevlilerin hepsi oldukça iyiydi. Sadece dosyalardan ve arşivlerden sorumlu ölümsüz Lu Jing'le uğraşmak tam bir eziyetti.


Sonraki Bölüm