Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 14 🌺

   Donghua Dijun'un ifadesiyle, tüm Cennet Sarayı'nda benden, Song Yao Yuanjun'dan daha aylak, Bihua Lingjun'dan daha gösterişli ve Lu Jing'den daha dar görüşlü bir ölümsüz yoktu.

   Yeşim İmparator kaynaklarını en iyi şekilde kullandı. Edebi metinlerden sorumlu ölümsüzler arasında Lu Jing, dil kurallarının yanı sıra resmi yazışmaların düzenlenmesi ve doğrulanmasından da sorumluydu. Lu Jing'in ayakta durmaktan yatmaya, yürümekten oturmaya kadar her hareketi başlı başına bir kuraldı.

   Aslında Lu Jing iyi kalpliydi. Örneğin, bu ölümsüz lordun gün boyu Weiyuan Sarayı'na ve Wensi Salonu'na girip çıkması onu epey rahatsız etmiş olmalıydı ama bir kez bile kızmamış veya beni eleştirmemişti; bunun yerine, alicenaplıkla hoşgörüyle karşılamıştı. Nanming Dijun benimle ilgili bir kusur bulduğunda, o da konuşmuş ve benim için bir iki iyi söz söylemişti. Bunun için ona teşekkür borçluyum.

   Wensi Salonu'nda Hengwen'i aramaya her gittiğimde, Lu Jing beni masasının önünde gülümseyerek karşılardı. Onu gülümserken gördüğümde, bir insanın nasıl bu kadar kibarca gülümseyebildiğini merak etmeden edemezdim. Sonra, Hengwen Qingjun'u aramak, içmek, ziyafetlere katılmak ve etrafta dolaşmak için orada olduğumu düşününce, kendimi suçlu hissetmekten alamadım.

   Hengwen bir keresinde bana şöyle demişti: "Suçluluk duymanı gerektirecek bir şey yok. Gelecekte yer değiştirecek olsaydık, sen benim yerimde oturup sekiz yüz ya da bin yıl boyunca her gün onun masasının başında bir direk gibi dikilmesini izleyecek olsaydın, doğal olarak dostça ilişkiler kurardın."

   Ve şimdi, göksel alemin üç rakipsiz ölümsüzü aynı yerdeyken, bu basit, ölümlü han odası ilahi bir aura ile dolup taşıyordu.

   Büyük ve her zaman göz kamaştıran Bihua Lingjun kendini evindeymiş gibi hissetti, oturdu ve kendine bir fincan doldurdu. Gözleri yarı kapalı bir şekilde bir yudum aldıktan sonra başını salladı. "Ölümlüler dünyasının çayı rafine edilmemiş ama lezzetli."

   Lu Jing, içinde aynı derecede düzgün, kare bir resmi yazışma yığınının sarılı olduğu düzgün, kare bir kumaş bohça sundu. Yığını Hengwen'in önüne koydu, bir fırça ve mürekkep taşı yarattı, kollarını sıvadı ve mürekkebi hazırladı. Tüm bunlar Hengwen'in artık resmi yazışmaları okuyabilmesi içindi.

   Bihua Lingjun fincanına bir fiske vurdu ve misafir odasını gözden geçirdi. "Ölümlülerin dünyasındaki binalar basit ama kendilerine has bir çekicilikleri var. Daha sık inip onları denemeliyim."

   Hengwen elindeki çay fincanını bir kenara bıraktı, kıyafetlerini düzeltti, dik oturdu ve rastgele bir resmi yazışmayı eline aldı. Sözlerini ağır ağır söyleyerek, "Elbette, devam edin ve onları ölümlü dünyada deneyin. Bu arada Lu Jing size Kuzey Cennet Kapısı açılamadığı için Cennet Mahkemesi'nin şu anda kargaşa içinde olduğunu söylemedi mi?" dedi.

   Bihua Lingjun, "Dünyada bir ya da iki gün, Cennette göz açıp kapayıncaya kadar geçer," dedi. "Acele etmeye gerek yok. Ben her zaman dostluklara değer veren biri oldum, bu yüzden iki ölümsüz dostuma uğramak için mutlaka yolumu değiştirmeliydim."

   "Teşekkür ederim, teşekkür ederim. Onur duydum," dedi Hengwen gülerek. Mektubu açtı ve okumaya odaklandı. Sağ eliyle ince fırçayı aldı ve mürekkebe batırdı.

   Artık kendimi tutamıyordum: "Bugün geç oldu. Önce uyumalısın. Yarın okuyamaz mısın?"

   "Yuanjun," dedi Lu Jing, "bu mektuplar belirlenen saatten önce okunmalı ve gözden geçirilmeli. Her biri fani dünyadaki edebi nabzı etkiliyor. Geciktirilmemeli."

   Bunu o kadar sert ve ciddi bir şekilde söyledi ki bu ölümsüz lordun tek yapabildiği susmak oldu.

   Hengwen fırçayı kaldırdı ve mektubun üzerine birkaç satır yazdı. Kısa bir duraksamadan sonra fırçayı tekrar yerine koydu ve mektubu kapattı. İkinci mektubu eline aldı.

   "Düzinelerce resmi yazışma var," dedim. "Bunların hepsi gözden geçirildiğinde şafak sökmüş olacak. Bihua'nın daha önce söylediği gibi, dünyada bir gece, cennette göz açıp kapayıncaya kadar geçer. Devam etmeden önce bir gece uyursa ne kadar uzun bir gecikme olabilir?"

   Lu Jing hiç de ikna olmamış bir şekilde ciddi bir bakış attı. Hengwen çalışırken gürültü yapmaktan utandığım için sadece çaydanlığı alıp kendime bir fincan doldurabildim.

   Birden Bihua Lingjun konuştu: "Az önce yan odadan geçtim ve yerde sakallı bir Taoist rahibin cesedini gördüm. Şu anda kullandığın beden bu, değil mi? Mingge Xingjun kesinlikle iyi bir zevke sahip."

   Umutsuzca, hiçbir şey söylemedim. Bihua Lingjun bir ağız dolusu çay içti ve devam etti, "Yandaki iki şeytani canavar da oldukça iyi."

   Bihua Lingjun'un nadir hayvanları toplamak gibi çok kötü bir alışkanlığı vardı. Yandaki iki küçük iblisten hoşlanmış olabilir miydi? Büyük olasılıkla gözünü tilkiye dikmişti.

   Alaycı bir kahkaha atarak, "Bizimle birlikte gelmeleri tamamen tesadüftü. O tilki bir kar tilkisi, ama xiulian uygulaması ortalama düzeyde. Kar tilkisi nadir bir tür değil, yoksa öyle mi?" dedim. Bu ölümsüz lord, Bihua Lingjun'un evinde tek kuyrukludan dokuz kuyrukluya kadar her türlü kürk renginde çok sayıda tilki olduğunu hatırladı.

   "Bu kar tilkisinin rengi oldukça saf, ama gerçekten de nadir bir tür değil. Şu And kedisi bana iyi görünüyor." Çay fincanını yere bıraktı. "Onu Cennet Sarayı'na geri götürmek isteyebileceğimi hissediyorum."

   Bu ölümsüz lord çok şaşırmıştı. Bihua Lingjun'un zevklerinin her zaman farklı olduğunu biliyordum ama bu kadar özel olmasını hiç beklemiyordum. Sahte bir kahkaha atarak, "Eğer bir tane istiyorsan, şimdi bir buluta binip rastgele bir dağa gidebilir ve benzer bir şey seçebilirsin." dedim.

   Gözleri yarı kapalı olan Bihua Lingjun başını salladı. "Hiçbir fikrin yok. Hiçbir fikrin yok."

   "Hm?" diye sordum.

   "Sana söyleyemem. Söyleyemem," diye cevap verdi Bihua Lingjun uzak bir ses tonuyla.

   Gözlerimi diktim ve hiçbir şey söylemedim. Bihua Batı Cenneti'ne yaptığı her yolculukta, birkaç gün boyunca bu şekilde esrarengiz bir şekilde konuşurdu, ancak üzerindeki Buda kokusu dağıldıktan sonra doğal olarak kendine dönerdi.

   Lu Jing masanın önünde ciddiyetle duruyordu. Birden aklıma bir fikir geldi ve ona sordum: "Cennet Sarayı'nda bugünlerde herhangi bir ölümsüzün indiğini duydun mu?"

   "Qingjun, Song Yuanjun ve Bihua Lingjun dışında, çeşitli ölümsüzler her gün Lingxiao Sarayı'ndaki sabah çağrısında hazır bulunuyorlar," diye cevap verdi Lu Jing.

   "Bu durumda, son zamanlarda Cennet Sarayı'nda bulunmayan veya maaş almayan ölümsüzlerden herhangi biri kayıp mı?" diye sordum.

   "Bu mütevazı ölümsüz, mahkeme oturumlarına katılmayanlar hakkında bir şey bilmiyor."

   Lu Jing'in ağzından böyle bir dedikodu duymayı beklemiyordum, bu yüzden konuyu kapatmaktan başka çarem yoktu.

   Cennet Sarayı'ndaki mahkeme oturumlarına katılan ölümsüzlerin hepsi oradaydı. O halde bu katılımcı olmayan veya maaş almayan ölümsüzler arasından kim Nanming'i kurtarabilirdi?

   Bu arada, Hengwen birkaç resmi belgeyi incelemeyi çoktan bitirmişti, ancak hâlâ önünde uzun bir yığın vardı. Fincanındaki çayı yeniden doldurdum.

   Bihua Lingjun ise esnemek için ağzını kapattıktan sonra etrafına bakındı. "Song Yao, bu iki odadan hangisinde dinlenmek daha iyi? En son dinlenmemin üzerinden günler geçti ve bu odadaki yatakları ve perdeleri görünce biraz uykum geldi."

   Bihua Lingjun soruyormuş gibi yaptı ama gözleri çoktan Hengwen'in arkasındaki büyük yatağa kaymış ve bakışları orada kalmıştı. Bu ölümsüz, isteği düşünüyormuş gibi yaptı ve hiçbir şey söylemedi. Sonunda Bihua Lingjun şöyle dedi: "Ya da bu lord sadece bu yatakta dinlenebilir. Uyurken yer kaplamayacağım, bu yüzden içeride uyuyacağım. Qingjun, resmi yazışmaları okumayı bitirdiğinde dışarıda uyuyabilirsin. Yan odada Song Yao ve Lu Jing'in yatması için bir yatak daha var." Tekrar esnedi ve kalkmak için hamle yaptı.

   "Bihua," diye seslendim. "Günlerdir uyumuyorsun ve ikisi de burada ışıklar yanarken resmi belgeleri okuyorlar. Korkarım iyi dinlenemeyeceksin."

   "Sorun değil," dedi Bihua Lingjun. "Satranç oynamak için Maori Xingjun'u bulmaya gittiğimde sık sık onun evinde dinlenirim, bu yüzden aydınlıktan hiç çekinmem."

   "Ama bu oda yandaki oda kadar sessiz değil," dedim. "Üstelik o And kedisi de orada. Gidip ona bakmak istemez misin?"

   Bihua Lingjun gülümsedi. "Beklediğim gibi, Song Yao kalbimi bir ruh eşi gibi tanıyor!" Neşe içinde duvardan yan odaya geçti. Sadece onu takip ettim. Yine de ondan önce geri döndüm ve Hengwen'in çay fincanını ona doğru ittim. "Ben gidip Bihua Lingjun'a göz kulak olurken sen de biraz çay iç. Ben hemen döneceğim."

   Hengwen başını bile kaldırmadan, "Pekâlâ," dedi. Fırçasının ucu durakladı, sonra fırçayı bıraktı, mektubu kapattı ve bir sonrakine başladı.

   Duvardan yan odaya geçtim. Tilki vücudunu yarı kaldırmış, soğukkanlılıkla Bihua Lingjun'a bakıyordu. Bu sırada And kedisi tortop olmuş, tilkinin sırtına yaslanmış, karnının altında bir yastıkla mışıl mışıl uyuyordu. Bihua Lingjun, şaşırtıcı bir şekilde tamamen kayıtsız kalan And kedisine imrenerek baktı. Tilki sırtını dikleştirdi, ayağa kalktı, kürkünü salladı ve yere sıçrayarak insan formuna dönüştü.

   Tilki durumu fark etti. Bihua Lingjun'un üzerindeki ölümsüz aura çok güçlüydü, bu yüzden onun yüce bir lord olduğunu hemen anladı. Saygıyla başını eğdi ve selamladı: "Bu mütevazı iblis Xuan Li. Saygıdeğer şahsınızın Cennet Sarayı'ndaki yüce lordlardan hangisi olduğunu öğrenebilir miyim?"

   Bu kargaşa And kedisini uyandırdı. Uykulu gözlerini açtı ve boş gözlerle etrafına bakındı. Bihua Lingjun'u görünce irkildi ve titreyerek büzüldü.

   Bihua sevecen bir gülümseme takındı. "Korkmayın. Bu lord, Cennet Sarayı'ndan Bihua Lingjun'dur. Bir işimi bitirmiştim ve ölümsüz dostlarımı ziyaret etmek için uğradım. Buraya iblisleri bastırmak için gelmedim." Konuşurken yatağa yaklaştı. Doğal davranarak elini And kedisinin başının üstüne koydu. And kedisinin her tarafı titredi ve küçülerek daha küçük bir top haline geldi. Onu okşayan Bihua gülümsedi. "Ne kadar uslu, ne kadar uslu." Yüzündeki müstehcen ifade "ölümsüz dostu"nu -bu ölümsüz lordu- biraz terletti.

   And kedisinin acınası bir şekilde titrediğini görünce sonunda vicdanıma teslim oldum. "Bihua, muhtemelen yabancılara karşı utangaçtır ve senden biraz korkuyordur. Önce mesafeni koru. Çocuğu korkutma."

   Bihua Lingjun onu biraz daha sevdi, ondan ayrılmak istemiyordu ama sonunda elini çekti ve uzaklaştı. And kedisi hemen koşarak yere indi ve tilkinin arkasına sinmeden önce o genç, saf çocuğun görünümüne bürünmek için yuvarlandı.

   Tilki bilinçsizce And kedisinin önüne geçerek onu görülmekten korumaya çalıştı.

   Bihua Lingjun birkaç zarif adım geri attı. "Yaklaşık iki bin yıldır xiulian uyguluyorsun, değil mi? Xiulian uygulaman oldukça iyi."

   Tilki yumuşak bir sesle, "Övgüleriniz için teşekkür ederim," diye cevap verdi.

   Ellerini arkasında tutan Bihua Lingjun gülümsedi. Aniden bu ölümsüz lorda doğru yöneldi ve sivrisineklerin mırıltıları kadar yumuşak birkaç kelime kulaklarıma doldu. Bihua benimle gizlice iletişim kurmak için telepati kullanıyordu. "Song Yao, tilki ve And kedisi aynı inden mi?"

   Sadece aynı şekilde cevap verebilirdim. "Evet, tilki And kedisinin kralı. Tüm iblis ininden geriye sadece bu And kedisi kaldı. Bu yüzden, eğer bu And kedisi için bir niyetin varsa lütfen sana yardım edemeyeceği için bu arkadaşının kusuruna bakma."

   Elleri hâlâ arkasında duran Bihua Lingjun, bir ölümsüzün ruhani havasıyla gülümsedi.

   Aniden, "Bir dakikalığına bu lordla gel," dedi ve pencereden dışarı süzüldü. Bir an için geri çekilen tilki, ona yetişmek için acele etti.

   Bu sırada And kedisi, bu ölümsüz lordu destekçisi olarak görerek bana acıyarak baktı. Onu okşadım ve gösteriyi izlemek için onları pencereden dışarı kadar takip ettim.

   "Bu çocuk senin ininden mi?" Bihua Lingjun parlak ayın altında tilkiye sordu. "Bu lord onu Cennet Sarayı'na götürmek istiyor. Gitmesine izin verecek misin?"

   Tilki bir an için sersemledi ve sonra şöyle dedi: "Gözünüze çarpmış olması onun için bir lütuf. O benim inimden olsa da, inimdeki iblislere hiçbir zaman kısıtlama getirmedim ve onlar istedikleri gibi gelip gitmekte özgürler."

   Bunun üzerine Bihua Lingjun bir kez daha odaya döndü ve And kedisi ruhuna sordu: "Benimle birlikte Cennet Sarayına dönmek ister misin?"

   And kedisi tilkinin giysilerinin ön kısmına tutunarak ona yaklaştı. Başını iki yana salladı.

   Bihua Lingjun küçük bir iç çekti. "Boş ver, unut gitsin. Bunların hepsi kaderde var. Sadece..." Kollarını sıvadı ve gözlerini hem tilkinin hem de bu ölümsüzün üzerinde rahatça gezdirdi. "Aksi yönde ikna edemezsen birkaç gün sonra pişman olmasan iyi edersin."

   Yatağa doğru yürüdü ve uyumak için üzerine yuvarlanmadan önce koluyla yüzeyi sildi.

   Tilki kararsızca Bihua Lingjun'a baktı.

   Tüy yumağı, sen bunu bilmiyorsun ama bu Bihua Lingjun Batı Cenneti'nden yeni geldi ve hâlâ o zihniyetten kurtulamadı.

   Bihua Lingjun uzandıktan sonra gözlerini yere dikti. Başını salladı. "Song Yao, ah Song Yao. Bu Taoist Rahip'in bedeni Lü Dongbin'in ölümlü dünyadaki İkinci Ustası gibi görünse de onu uzun bir süre kullandın. Onu yerde bırakmak biraz fazla sefilce değil mi? En azından yatması için ona tahta bir bank verin."

   "Sen bilmezsin ama bank dar ve rahatsız edici derecede sert," diye açıkladım. "En iyisi onu düz ve pürüzsüz bir zemine yatırmak."

   Bihua sözlerimi düşünmek için bir an durdu. "Bu mantıklı ama ölümlüler dünyasının karıncaları, böcekleri ve farelerinin oldukça etkileyici olduğunu duydum. Onu dikkatle izle, kemirilmesin."

   "Bihua, endişelenmeden uyuyabilirsin," dedim. "Karıncalar ve fareler bu şeyi yemez."

   Bihua Lingjun ancak o zaman bana iyi geceler diledi ve rüya alemine girdi.

   And kedisi ise tilkinin arkasına sinmiş, Bihua Lingjun'a bakarken hâlâ titriyordu. Bu ölümsüz lord onları yandaki odaya götürmeyi düşündü ama Lu Jing o odada o vakur haliyle dimdik duruyordu ve Hengwen de sabah olana kadar resmi yazışmalarını bitirmeyecekti. Bu da bu ölümsüz lorda sessizce oturmaktan başka bir seçenek bırakmıyordu. And kedisi ancak o zaman yanımdaki sandalyeye atlamaya ve kıvrılıp uyumaya cesaret etti. Muhtemelen bu gece Hengwen'i aramanın ümitsiz olduğunu düşünen tilki de uzanmak için daha uzakta başka bir sandalye buldu.

   Gün ağarana dek.


   Hengwen ancak sabahın ilk ışıklarıyla birlikte resmi belgelerini tamamladı. Lu Jing yazışmaları özenle tamamladı ve Bihua Lingjun ile birlikte Cennet Sarayına döndü.

   Bihua ayrılmadan önce, ayrılmaktan nefret ediyormuş gibi bir gösteri bile yaptı. "Beyler, dikkatli olun. Kuzey Cennet Kapısı'nın anahtarını iade edebileceğim Cennet Sarayı'na gideceğim. Vaktim olduğunda gelip sizi tekrar göreceğim."

   Hengwen ve ben ellerimizi vedalaşmak için kavuşturduk ve altın ışığın kaybolmasının ardından iki figürün gözden kayboluşunu memnuniyetle izledik.

   Bütün bir gece boyunca resmi yazışmaları okumuş olan Hengwen bitkin görünüyordu. Çaydan iki yudum içti ve yorganı silkeleyerek açtı. Uzanmadan önce, "Lu Jing'e Cennet Sarayı'na döndüğünde Mingge Xingjun'a bir hatırlatma bırakmasını söyledim bile. Mingge Xingjun bu görevle ilgili her şeyi gerçekten unutmamış olsa iyi olur." dedi.

   Onu rahatça yorganın altına soktum. "Aynen öyle. Mingge'nin ağır bir iş yükü var; bazı şeyleri gözden kaçırması olağandır."

   Hengwen esnedi. "Bütün gece meditasyon yaptığını söylemiştin. Şimdi uyumak istemiyor musun?"

   İçimi çektim. "Garsonlar muhtemelen daha sonra su ve yemeklerle kapıyı çalacak. Uyumadan önce aşağı inip hancıya bize servis yapmamasını söyleyeceğim."

   "Daha çok erken," dedi Hengwen tembelce. "Garsonlar konuklarla ilgilenme konusunda nasıl bu kadar anlayışsız olabilirler? Daha önceki tüm hanlarda, çağrı olmadan kapıyı çalmazlardı ve ancak öğlen vakti gelip konuklarla ilgilenmek için inisiyatif alırlardı, değil mi? O yüzden önce uyuyalım."

   Belki de her şeye rağmen durum böyleydi. Yorganı kaldırdım ve yatağa girdim. Nereden bilebilirdim ki altı saattir daha başım yastığa değmeden, gözlerim kapanmadan kapı çalınacaktı? "Beyefendi, beyefendi, hâlâ dinleniyor musunuz?"

   Öfkeliydim. Gün daha yeni başlamıştı. Hangi garson bu kadar anlayışsız ve düşüncesizdi?

   Hengwen kaşlarını çatarak elini yorgandan kaldırdı ve havada rastgele salladı. "Gönder onu. Ben uyumaya devam edeceğim."

   Hiç de haksız olmayan bir tavırla içe döndü.

   Yorganı kaldırdım ve kapıya bakmaya gittim. Daha kapıyı yeni açmıştım ki garsonun, "Sonunda kalkmışsınız. Bu genç efendi bir şeyi olduğunu söylemişti... ha? Ha, ha???"

   Garsonun şaşkınlıktan ağzı açık kaldı ve kalbim buz kesti. Olamaz, ne kadar aptaldım? Bu ölümsüz lord Guangyunzi'nin bedenini geri almayı unutmuştu. Kapıyı gerçek halimle açmıştım.

   Garson beni baştan aşağı süzdü ve kekeleyerek, "Bayım, bu mütevazı kişi bu odanın ve yandaki odanın bir Taoist rahip ve Zhao soyadlı bir genç efendi tarafından tutulduğunu hatırlıyor... Bir hata mı yaptım... Genç Efendi, kim olduğunuzu öğrenebilir miyim...?" dedi.

   Bu ölümsüz lord son derece kederliydi, çünkü garsonun arkasında duran ve birkaç görevliyle çevrili olan kişi... Mu Ruoyan'dı.

   Bir çift göz kımıldamadan bana bakıyordu.

   Kederli halime rağmen Tianshu'nun neden sabahın bu erken saatinde burada olduğunu merak ediyordum.

   Kapıyı tamamen açtım ve garsona zarif bir gülümseme gönderdim. "Hata yapmadınız. Genç Efendi Zhao bu odada; hâlâ uyuyor."

   Mu Ruoyan'a baktım ve nazik bir gülümseme takındım. "Sabahın bu erken saatinde gelmeniz bir soruna mı işaret?"

   Garsonun sesi titredi: "G-G-G-Genç, Genç Efendi, siz...?"

   "Unuttunuz mu?" Şaşkınlıktan nefesim kesildi. "Bu mütevazı kişi Genç Efendi Zhao'nun büyük kuzeni. Dün gece yarısı küçük kuzenimi aramak için bu hana geldim. Yanlış hatırlamıyorsam beni buraya getiren de sizdiniz."

   Şaşkınlık içindeki garson başını kaşıdı. "Bu, bu mütevazı olan hatırlamıyor..."

   Kaşlarımı çattım. "Sakın bana başka biri olduğunu söyleme? Dün gece çok acelem vardı, iyi bakamadım." Elimi koluma attım ve gümüş bir parça çıkardım. "Dün gece bana yol gösterdiğin ve taviz verdiğin için sana teşekkür ederim. Kuzenimi bulmak için acele ediyordum ve teşekkür etmeyi unuttum. Lütfen bu gümüşü minnettarlığımın küçük bir nişanesi olarak kabul edin."

   Garson, bu ölümsüz lordun büyük bilgeliğiyle boy ölçüşemezdi, yüzünde bir ışıltıyla gümüşleri kabul etti. "Doğru, doğru, şimdi siz hatırlatınca hatırladım. Dün gece kuzeninizi aramak için yol yorgunu bir halde geldiniz ve bu mütevazı kişi sizi bir fenerle merdivenlerden yukarı çıkardı. Gerçekten çok naziksiniz. Ben sadece gerekeni yapıyordum. Her neyse, bu genç efendi Genç Efendi Zhao ve Taoist Rahip ile görüşmesi gereken önemli bir şey olduğunu söyledi. Neden önce onunla konuşmuyorsunuz? Bu mütevazı kişi müsaadenizi istiyor. Bir şeye ihtiyacınız olursa beni çağırmanız yeterli."

   Yüzünde bir sırıtışla geri çekildi ve bu ölümsüz lord ile Mu Ruoyan'ı birbirlerine bakar halde bıraktı.

   Ellerimi kavuşturdum. "Küçük kuzenimi aradığınıza göre çok önemli bir mesele olmalı. Bu mütevazı kişi onu uyandırırken biraz dışarıda beklemenizi rica edebilir miyim?"

   Mu Ruoyan selamıma karşılık verdi. "O halde, size zahmet vermek zorundayım." Bir an durdu; sonra ekledi: "Bu mütevazı kişi Mu Ruoyan. Saygıdeğer soyadınızı öğrenebilir miyim?"

   "Sizinle tanışmak bir onur. Bu mütevazı kişi Zhao Heng'in büyük kuzeni." Ellerimi kavuşturdum ve cevap verdim. O anda ilk karşılaşmamızı hatırladım; birkaç bin yıl önce, yüzen bulutların üzerinde Tianshu Xingjun'a secde etmek için nasıl kenarda beklediğimi. "Bu mütevazı ölümsüz Song Yao, Cennet Sarayı'na yeni gelen biri. Xingjun'a selamlar."

   Elimde olmadan nazik ve telaşsız bir sesle cevap verdim: "Soyadım Song, gerçek adım Yao. Eğer Genç Efendi Mu için bir sakıncası yoksa, bana Song Yao diyebilirsiniz."


Sonraki Bölüm