Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 16 🌺

   Muhteşem kırmızı bulutlar ufku süslüyordu. Hava kararmak üzereydi.

   Yamaçta bir ormanlık alan vardı, dışarıda solmuş, dökülmüş sarı yapraklarla dolu sarı çimenlerden oluşan bir alan. Bu noktadan bakıldığında gökyüzü çok daha uzakta görünüyordu.

   Hengwen ve ben burada kendimize bir yer bularak her şeyi seyre daldık.

   Hengwen esneyerek, "Gerçekten biraz uykum var." dedi. Sonra gözlerini kapattı ve çimlerin üzerine uzandı.

   Ben de oturmuş uzaktaki gökyüzünü izliyor, farkında olmadan içimdeki şaire dalıyordum. Çok yüksekte ama bir o kadar da uzaktaydım ve orada sayısız yıl geçirdiğimi düşündüm. Bana dağıtılan iyi bir eldi.

   Gece çökerken Hengwen bana vakit geçirmek için nereye gitmemiz gerektiğini sordu.

   "Bir göz atmak için Mu Ruoyan'ın evine gitmeyi düşünüyorum," diye cevap verdim.

   "Ah," dedi Hengwen telaşsızca. "And kedisinin nasıl olduğunu görmeye mi gidiyorsun?"

   "Hayır," diye cevap verdim, "Mu Ruoyan'ı kontrol etmeyi düşünüyorum. Öğleden sonra Mingge'nin söylediklerini duyduktan sonra kendimi biraz kötü hissediyorum. Mingge'nin bana bir şey söylememiş olması gerçekten büyük şans, yoksa çoktan ayrıntıları ona anlatmış olurdum. Şimdi... bana söyleyecek bir şey kalmadı... ama yine de onu kontrol etmek istiyorum."

   Hengwen iç çekti. "Tamam, o zaman git. Luyang Şehri'nde başka bir formda dolaşmayı düşünüyorum, bu yüzden seninle gelmeyeceğim. Kaldığımız hanın çatısında buluşalım."

   Luyang Şehri'nin üzerindeki bulutlarda ilerlerken, Hengwen bulutların üzerine bastırdı ve ben de kendimi tutamayıp "Hengwen!" diye seslendim.

   Yıldız ışığının altında Hengwen dönüp bana baktı. "Ne?" diye sordu.

   Ne diyeceğimi bilemediğim için kekeledim: "Gönlünce gez. Ben seni hanın çatısında bekleyeceğim."

   Hengwen gülümsedi ve "Anlaşıldı." diye cevap verdi.

   Bu ölümsüz lord bir bilgin görünümüne büründü ve Luyang sokaklarında bazı soruşturmalar yaptı. Çeyrek saat sonra Mu Ruoyan'ın çatısının tepesinde duruyordum.

   Şaşırtıcı bir şekilde, Shan Shengling her şeyi çok gizli tutuyordu. Konutu şehrin kuzeyindeydi ve Mu Ruoyan'ı şehrin doğusuna yerleştirmişti. Konut hiç de büyük değildi; her yere çiçekler ve ağaçlar dikilmişti ve bu da ona zarif bir görünüm veriyordu. Çatının tepesinde durduğum yerden, arka avluda parlak bir şekilde aydınlatılmış birkaç yan oda gördüm.

   Tam kendimi gizleyip avlunun ortasına yerleştiğim sırada, bir hizmetçinin yürüme yolundan süzülerek elinde bir tabakla yan odalardan birine girdiğini gördüm. Bakmak için onu takip etmekten kendimi alamadım.

   Bu yan oda zevkle döşenmiş ve parlak bir şekilde aydınlatılmıştı, brokar yatak takımı ve işlemeli yorgan uyumak için özenle serilmişti. And kedisi yorganın üzerinde mutlu bir şekilde yatıyor, küçük patileri benim bambu tüpümle oynuyordu.

   Orada çok rahat görünüyordu. Burası Mu Ruoyan'ın yatak odası olmalıydı.

   Hizmetçi tabağı masaya koydu, reverans yaptı ve kapıyı kapatarak geri çekildi.

   Küçük tabakta küp şeklinde sarılmış minik atıştırmalıklara baktım. Renkli kâğıtların arasından sızan yağ lekeleri tatlı bir aroma yayıyordu.

   Hengwen şekerli şeyler yemeyi pek sevmezdi ama görünüşe göre Tianshu için durum böyle değildi.

   Birkaç gün sonra Mu Ruoyan'ın trajik sonunu -henüz bilinmiyor- düşündüm ve kendimi kederli hissettim.

   Yatağın üzerindeki And kedisi doğruldu, boynunu masanın üzerindeki tabağa doğru uzatırken burnu seğiriyordu. Yere sıçradı ve masaya tekme atarak atıştırmalıklara baktı, sonra ağzıyla bir tanesini aldı, yere bıraktı ve patisiyle dürtmeye başladı. Atıştırmalık sıkıca sarılmıştı ve açılmıyordu. Başını ona doğru eğdi, bıyıklarını yaladı. Etrafına birkaç kaçamak bakış attıktan sonra nihayet yere düştü ve anında sekiz ya da dokuz yaşındaki bir çocuğa dönüştü. Zekice kapıya doğru yürüyüp sürgüyü çekti, sonra parmak uçlarında masaya geri döndü, ağzına atmadan önce paket kağıdını soydu.

   Paravanın arkasından bir kişi çıktı -Mu Ruoyan.

   Sanki onun varlığını hissetmiş gibi, And kedisi arkasına baktı. Yüzündeki renk soldu. Kaçmak için döndü ama Mu Ruoyan onu omzundan yakaladı. And kedisi bir anda haykırarak Mu Ruoyan'ın elinden kurtulmak için kıvranmaya başladı. Saldırgan kolu pençelemek için bir elini kaldırdı. Hızlı hareket eden bu ölümsüz lord uzandı ve sakince ön pençesini kaldırdı. And kedisinin eli bir an durakladı, darbesinin gücü zayıfladı ama yine de Mu Ruoyan'ın açık renkli ipek cübbesinin kolundan birkaç kumaş şeridi koparırken bir yırtılma sesi duyuldu.

   And kedisinin ellerini görünmez bir iple birbirine bağlayan bir bağlama büyüsü okudum. Güç uygulayamadığı için çabaları kıvranmaya ve debelenmeye dönüştü. Mu Ruoyan'ın bileğini ısırmak için başını eğdi ama her seferinde sadece bir iki ıska geçti.

   "Korkma," dedi Mu Ruoyan And kedisine nazik bir sesle. "Sana zarar vermeyeceğim. Sadece sana bir iki soru sormak istiyorum. Cevap vermek istemezsen seni zorlamayacağım ve ondan sonra gitmene izin vereceğim. Tamam mı?"

   Mu Ruoyan'a karşı hiçbir avantaj elde edemeyeceğini gören And kedisi yeşil, ağlamaklı gözlerini kırpıştırdı. Tereddütle de olsa sonunda başını salladı ve itaatkâr bir şekilde hareketsiz durdu.

   Mu Ruoyan yavaşça omzunu bıraktı ve oturması için onu masaya doğru çekti. Ona bakarken sinen ve burnunu çeken And kedisinin önüne bir avuç atıştırmalık koydu. Sonra aniden gözyaşlarına boğuldu. "Beni o kötü adama teslim etme, Shan..."

   Mu Ruoyan yuvarlak yüzünü silmek için kolunu kaldırdı ve yumuşak bir sesle, "Merak etme, sorularımı sorduktan sonra gitmene izin vereceğim. Kimseye bir şey söylemeyeceğim. Seni gerçekten teslim etmek isteseydim, bunu daha önce yapabilirdim, değil mi? Neden şimdiye kadar bekleyeyim ki?" dedi.

   And kedisi hıçkırıklara boğuldu. "Bana söz ver..."

   "Söz veriyorum." Mu Ruoyan başını salladı.

   And kedisi ancak o zaman sümüğünü sildi. Hâlâ burnunu çekiyordu ama ağlamayı kesmişti.

   Bu ölümsüz lord, masadan onu izlerken biraz bıkkın hissetti. Tilkinin zeki bir adam olduğu söylenebilirdi. Ders verdiği küçük iblisler neden bu kadar aptaldı?

   Mu Ruoyan onun başını okşadı, ardından bir atıştırmalığın ambalajını çıkarıp eline sıkıştırdı.

   "Sen... A-Ming misin?" diye sordu nazikçe.

   And kedisinin başındaki kulaklar seğirdi. Başını salladı.

   "Çok hoş bir isim. Bu ismi sana kim verdi?" diye sordu Mu Ruoyan.

   And kedisi kısık bir sesle, "Yüce Kral verdi," diye cevap verdi.

   Mu Ruoyan gülümsedi. "Aslında ben sadece yatağın üzerindeki o bambu tüpü nereden bulduğunu sormak istiyorum."

   And kedisi titrek bir sesle cevap verdi: "O, ölümsüz Song'un kılığına girdiği yaşlı Taoist Rahip'e ait. Onunla oynamak için aldım."

   Sözleri öyle bir yumruk gibiydi ki, bu ölümsüz lordun yıldızları görmesine neden oldu. Görünmez bir şekilde izlediğim yerden göğsümü yumruklamaya ve ayağımı yere vurmaya çok yaklaşmıştım. Günlerce özenle oluşturduğum kimliğim, bu veledin ifşası yüzünden paramparça olmuştu!

   Mu Ruoyan'ın ifadesi hafifçe değişti, kaşları çatıldı ama ses tonu hâlâ düzdü. "O genç efendinin yanındaki yaşlı Taoist Rahip'ten mi bahsediyorsun?"

   Mu Ruoyan'ın atıştırmalıklarından bir parça yedikten sonra And kedisi daha da cesaretlendi. "İşte o, diğer ölümsüz ile birlikte genç efendi kılığına girmiş olan ölümsüz, Qingjun. Yüce Kral o yakışıklı Qingjun'dan hoşlanıyor, bu yüzden sarılmam için Qingjun'a gitmeme izin vermedi. O ölümsüz Song yaşlı Taoist Rahip kılığına girdiğinde çok korkutucu oluyor. Yüce Kralın Qingjun'a sarılmak istemesinden hoşlanmıyor ve Yüce Krala karşı çok hiddetli. Bu yüzden benimle hiç oynamıyor. Ben de oynamak için onun bambu tüpünü aldım."

   Bu ölümsüz lord şimdi kendini duvara çarpmak istiyor.

   Mu Ruoyan tereddüt etti. "Acaba... kar tilkisi senin Yüce Kralın olabilir mi?" diye sordu.

   And kedisi başını salladı.

   Mu Ruoyan gözlerini kapadı ve yavaşça, "Pekâlâ, bu kadar. Teşekkür ederim. Eğer gitmek istiyorsan hemen git." Atıştırmalıkları sardığı mendili çıkardı ve And kedisinin kucağına koydu. Kedinin başını bir kez daha okşadı. "Merak etme. Şu anda bu avluda güçlü kimse yok. O... Shan denen kişi de gelmeyecek. Sessizce gidersen kimsenin haberi olmaz. Başka hangi atıştırmalıkları seversin? Sana daha fazlasını getirecek birini bulacağım."

   And kedisi iki elinde atıştırmalıklarla, parlayan yeşil gözlerle Mu Ruoyan'a baktı.

   "Sen iyi bir insansın," dedi aniden. "Senin atıştırmalıklarını istemiyorum. O kötü adam Shan ve mavi kıyafetli bir Taoist Rahip tüm kardeşlerimi esir aldı. Nerede olduklarını biliyor musun?"

   Mu Ruoyan bir an şaşırdı. "Ben... hiçbir fikrim yok."

   Aptal kedinin gözlerinden yine yaşlar süzüldü.

   Mu Ruoyan bir koluyla onları sildi. "Şuna ne dersin?" dedi nazikçe. "Eğer öğrenirsem kesinlikle onları bırakmanın bir yolunu bulacağım."

   And kedisi sümüğünü Mu Ruoyan'ın koluna sürterek hıçkıra hıçkıra ağladı. "Kötü bir ölümsüzden dönüştürülen Shan'ın aksine, sen iyi bir ölümsüzden dönüştürülen bir insansın."

   Bu ölümsüz lordun kafası onu dinlemekten uğulduyordu. Mu Ruoyan bir an için afalladı ama hemen ardından gülmeye başladı. "Çocuk, neden etrafta dolaşıp herkese ölümsüz diyorsun?"

   Sonunda And kedisi ağlamayı bıraktı. Mu Ruoyan onun için kapıyı açtı.

   Duraksayarak Mu Ruoyan'a, "Yüce Kralım ve o iki yüce ölümsüzün handan ayrıldıktan sonra nereye gittiklerini biliyor musun?" diye sordu.

   Mu Ruoyan, "Valilikten ayrıldıktan sonra nereye gittikleri hakkında hiçbir fikrim yok," diye cevap verdi.

   And kedisi elindeki atıştırmalık paketiyle kapıdan dışarı baktı, ifadesi biraz kayıp doluydu.

   Bunu gören Mu Ruoyan, "Eğer Yüce Kralını nerede bulacağınızı bilmiyorsan neden birkaç gün burada kalmıyorsun? Yüce Kralın seni götürdüğümü biliyor. Mutlaka seni aramaya gelecektir."

   And kedisi kucağındaki atıştırmalıkları tutarken gözle görülür bir şekilde tereddüt etti ve Mu Ruoyan'ın yüz ifadesine bakarak düşündü. Sonunda çekingen bir şekilde başını salladı.

   Ve böylece, odaya geri döndü, iki atıştırmalık yedi ve orijinal formuna geri döndü. Şaşırtıcı bir şekilde Mu Ruoyan'ın kucağına sokulmayı seçti ve uykuya daldı.

   Bu ölümsüz lord alnımı silmeden edemedi.

   Mu Ruoyan And kedisini nazikçe yatağa bıraktı, ardından yan odadan çıkmak için kapıyı itti. Belki de her zaman avluda tek başına durmayı sevdiği için, etrafta ona hizmet edecek hizmetçiler ya da genç hizmetçiler yoktu.

   Onu avluya kadar takip ettim, orada bir muz ağacının yanında sessizce durdu.

   Bu ölümsüz lord bir süre düşündükten sonra karşısındaki ağacın gölgesine doğru döndü. Kendimi göstererek gölgelerin arasından çıktım ve ellerimi birleştirerek onu selamladım. "Genç Efendi Mu."

   Doğaüstü masallarda, gezgin hayaletler her zaman gecenin içinden böyle görünürdü. Dahası, burada hafif bir esinti vardı ve ay ışığı loştu. Bu ölümsüz lord dışarı çıktığı anda Mu Ruoyan irkilerek bir adım geri çekildi ama bir anlık bakıştan sonra muhtemelen benim eski bir tanıdık olduğumu anladı.

   Ellerimi tekrar kavuşturdum. "Genç Efendi Mu, bu mütevazı kişi Song Yao."

   Avluda duran Mu Ruoyan gözlerini bana dikti. "Song Yao... Taoist Usta Guangyun... Saygıdeğer şahsiyetinizin tam olarak kim olduğunu sorabilir miyim?"

   "Ben kaderi Genç Efendi Mu ile iç içe geçmiş biriyim," dedim. "Geçmişte Genç Efendi Mu büyük bir hata işledi ve şu anda sizin çektiğiniz tüm sıkıntıları çekmek zorunda. Karma hemen önümüzde beliriyor. Genç Efendi Mu, lütfen çok geç olmadan durun. Şimdi içtenlikle tövbe ederseniz, geri dönmek için hala şans olabilir."

   Hey, Yeşim İmparator. Ben onu uyarırken beni Cennet Sarayı'ndan izliyor olsanız bile, bu ölümsüz lordun samimi öğütleri sizin isteklerinize uymak olarak da değerlendirilebilir.

   Mu Ruoyan önce hiçbir şey söylemedi ama sonunda yavaşça, "Karma. Ne tür bir karma alacağımı zaman gösterecek. Ama zat-ı alinizin bahsettiği vahim yanlışın ne olduğunu az çok biliyorum. İnsan doğası en başta özgür ve kısıtlanmamış olmalıdır. Eylemlerimdeki tek hata muhtemelen dünyanın sözde ilkelerine ters düşmeleridir. Nazik hatırlatmanız için teşekkür ederim. Sadece..."

   Mu Ruoyan bana baktı ve gülümsedi. "Bugün bulunduğum yere ilk başta geri dönüp tövbe etmek istemediğim için gelmiş olmalıyım. Madem bu noktaya geldim, o halde tekrar geri dönmeme ne gerek var?"

   Nutkum tutulmuştu.

   Mu Ruoyan arkasını döndü ve yavaşça yan odaya doğru yürümeye başladı.

   Ben de arkasından bir adım attım. "Önümüzdeki günlerde kötü bir sonla karşılaşsan bile mi? Hiçbir yaşamında iyi bir sonla karşılaşmadan birkaç yaşam boyunca reenkarnasyonun zorluklarını çeksen bile mi? Tek yapmanız gereken bir hatayı kabul etmek. Bunu... dikkatlice düşünmelisiniz."

   Mu Ruoyan olduğu yerde durdu ve sadece cevap vermek için döndü. "Öyle mi? Demek ki hâlâ bir sonum varmış."

   Sonra doğruca yatak odasına geri döndü.

   Bir bulutun üzerinde yükselmeden önce bir an boş boş yerimde durdum.

   Hanın çatısındaki rüzgâr dondurucuydu ama yukarıdaki yıldızlar göz kamaştırıcıydı. Büyükayı'nın yıldızları gökyüzünde duruyor, ışıl ışıl parlıyordu.

   Arkamda, gülümsemeye benzer bir ses tembelce, "Tianshu'yu görmeyi bitirdiğine göre, Büyükayı'ya bakıp hüzünlenecek misin?" dedi.

   Kim olduğunu gördüm ve ayağa kalktım. "Hengwen."

   Hengwen ve ben çatıda yan yana oturuyorduk.

   "Tianshu'ya haber vermeye gittim," dedim. "Ona bir iki gün içinde nihai kaderinin ne olacağını üstü kapalı bir şekilde anlattım. Hatasını kabul etmesini ve çok geç olmadan durmasını söyledim ama o bunu reddediyor."

   "Sonucun böyle olacağını biliyordum," dedi Hengwen. "Tianshu'nun doğası eğilmek yerine kırılmayı tercih eden bir yapıya sahip. Ölümsüz İnfaz Terası'nda yaptığı hatayı asla kabullenmedi, bugün daha ne olsun?"

   Sadece iç geçirebildim. Konuyu değiştirerek Hengwen'e şehirdeki gezintisini sordum.

   Hengwen "Eh işte," diye cevap verdi. "Shan Shengling şehri gerdi; herkes panik halinde. Sokaklarda yürürken duyabildiğim tek şey feryatlardı. Xuan Li gerçeği açıkladıktan sonra, Shan Shengling'in biz ayrıldıktan sonra dışarı sızmasını önlemek için salondaki herkesi öldürdüğünü biliyor muydun?"

   Şok olmuştum. "Bu biraz fazla acımasızca, değil mi?"

   "Gerçekten de öyle," diye iç geçirdi Hengwen. "Nanming Dijun'un acımasızlığı ölümlüler diyarına yaptığı bu tek yolculukta daha da arttı ve Tianshu'yu da kendisiyle birlikte intikam almaya sürükledi." Kiremitlerin üzerine uzandı ve "Yarın ne olacağını merak ediyorum." diye söylendi.

   Çatıdaki kiremitler düzensiz ve engebeliydi, ne düz ne de pürüzsüzdü.

   "Hengwen, burada yatmak biraz fazla sert ve rahatsız edici," dedim. "Neden başka bir yere gitmiyoruz? Ya da uyurken bana yaslanabilirsin? Birkaç gündür dinlenme fırsatı bulamadın..."

   Hengwen hemen ayağa kalktı. Mürekkep havuzlarını andıran gözleri benimkilere baktı. Kıkırdadı. "Seni bu kadar kara kara düşündüren ne?"

   Gerçeği ağzımdan kaçırmama ramak kalmıştı. Neyse ki iradem yeterince güçlüydü. Sadece şunu söyleyebildim: "Sen... Güçlerini kullanmak fiziksel olarak yorucu. Ayrıca... ben..."

   Hengwen'in gözleri yaklaştıkça yaklaştı, sesi alçaktı. "Sen?"

   Yutkundum ve ölümlüler diyarı gözlem aynasını düşünerek kafamı temizledim. "Hengwen, Cennet Sarayına yükselebilmenin, ölümsüz olabilmenin her zaman Cennetin kucağıma bıraktığı bir lütuf olduğunu düşünmüşümdür."

   Hengwen kaşlarını kaldırarak dik oturmak için geri çekildi. "O kadar iyi mi?"

   "Evet," diye cevap verdim.

   Etrafımızdaki esinti serindi; berrak ay, uyuyan şehri ışıkla aydınlatıyordu. Çatının sırtında uzun bir iç geçirdim.

   Hengwen, insan dünyasında hiç bulunmadın, bu yüzden burada yüz yılın çok uzak bir hayal olduğunu bilmiyorsun. Oysa Cennet Sarayı'nda insan sonsuza kadar yaşayabilir.

   Hengwen çatı kiremitlerine yaslanmış uyuyordu. Bu ölümsüz lord onun yanında yatıyordu. Farkına varmadan ben de uykuya daldım.


   Bir bulutun üzerinde uyandığımda hava çoktan aydınlanmıştı. Hengwen kenarda durmuş aşağıya bakıyordu. "Sonunda uyandın," dedi. "Aşağıya bak. Sanırım yakında Luyang Şehri'nde kargaşa çıkacak."

   Hemen ayağa kalktım ve yeri gözlemlemek için ona katıldım. Hengwen bulutu biraz daha indirdi, tam bu sırada Luyang sokaklarında ilerleyen askerlerin yoldan geçenleri teker teker kontrol ettiğini gördüm. Yerleşik olmayanlar ve sokak dilencilerinin hepsi toplanmış, bağlanmış ve askerler onları valilik hapishanesine götürürken bir yandan da vurup tekmeleyerek bir iple birbirine bağlamıştı.

   O gün, Doğu Kumandanlığı Prensi ve İmparatorluk Sarayı'nın orduları Yangtze Nehri'ne ulaştı ve Güney Kumandanlığı'nın deniz birlikleriyle çatıştı. Savaş olağanüstü şiddetliydi, nehir cesetlerle dolup taşıyordu.

   Shan Shengling, Güney Kumandanlığı'ndaki başarıları konusunda her zaman kibirli davranmıştı; bu savaş onu yere sermek için bir fırsattı. Shan Shengling'in emrinde sadece dokuz bin seçkin asker vardı ve Güney Kumandanlığı Prensi ona Luyang'ı ölümüne savunma emri vermişti.

   İki orduyla boy ölçüşemeyen Güney Kumandanlığı'nın deniz birlikleri neredeyse tamamen yok edilmişti. İkinci gün, İmparatorluk Sarayı ve Doğu Kumandanlığı'nın orduları karşı kıyıda karaya çıktı; gün batımına kadar şehrin kapılarına kadar savaşarak ilerlediler.

   Ordular ertesi sabah Luyang Şehri'nin dışında düzen içinde durdu. Shan Shengling, düşmanlarıyla savaşta yüzleşmek üzere beş bin askerini şehrin dışına çıkardı.

   Li Sixian atını Doğu Kumandanlığı düzeninden dışarı doğru sürdü ve şöyle bağırdı: "Dinleyin, Güney Kumandanlığı'nın askerleri ve halk. Doğu Kumandanlığımız bu kez sadece Shan Shengling'den intikam almak için birliklerini harekete geçirdi. Halkı taciz etmek gibi bir niyetimiz yok. Shan Shengling, İmparatorluk Sarayı tarafından aranan bir kaçak olan Mu Ruoyan'ı Doğu Kumandanlığı Prensinin malikânesinden kaçırdı ve benim üçüncü küçük kardeşim ve Prensin üçüncü oğlu olan Li Siming'i öldürdü. Eğer bu kan davasının intikamını almazsak, Doğu Kumandanlığı'ndan Li Klanı olarak kendimize insan diyemeyiz! Shan Shengling ve Mu Ruoyan'ı teslim edin, Doğu Kumandanlığı olarak birliklerimizi derhal geri çekelim ve bir daha asla Güney Kumandanlığı'nı işgal etmeyelim!"

   İmparatorluk Sarayı ordusundan bir general atını sürdü ve şöyle bağırdı: "İmparatorluk Sarayı tarafından aranan bir kaçak olan Shan Shengling birkaç yıldır Güney Kumandanlığı'nda saklanıyor ve şimdi de İmparatorluk Sarayı'nın aranan bir diğer kaçağı olan Mu Ruoyan'ı barındırıyor. Majestelerinin emriyle ikisini de tutuklamak için buradayız. Umarım onları hemen teslim edebilirsiniz. İmparatorluk Sarayı doğal olarak onlar için bir ödül teklif edecektir!"

   Shan Shengling atının üzerinden kahkahalarla kükredi. "Siz serseriler nifak tohumları ekerek askerlerimin moralini bozabileceğinizi mi sanıyorsunuz?!" Uzun kılıcını salladı ve askerler ileri atıldı. Böylece İmparatorluk Sarayı ve Doğu Kumandanlığı'ndan gelen ordularla savaş başladı.

Nanming Dijun atını düşmanın ortasına doğru sürerken elbette kıyaslanamayacak kadar cesurdu, insanları ot biçer gibi biçiyordu. Ancak, beş bin askerinin on binlerce askere karşı galip gelmesi çok zor olurdu. Sonunda Shan Shengling, yanında sadece üç bin sağ kalanla şehre geri çekildi.

Ne İmparatorluk Sarayı ne de Doğu Kumandanlığı onları takip etti. Bunun yerine, bulundukları yerde kamp kurdular ve Shan Shengling ile Mu Ruoyan'ın teslim edilmesi için bağırmaları için şehrin sınırına koşucular gönderdiler.

O gece şehrin sokaklarında sayısız meşale Mu Ruoyan ve generalin evlerini kuşatmak için birleşti.

Bulutların üzerinde durup kalabalığın bu iki hainin kanını dökmesini izledim.


Sonraki Bölüm