Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 17 🌺

   Kader iş başında olmalıydı. Shan Shengling o gün onları susturmak için valiyi ve tüm adamlarını öldürmüştü ama kaçmayı başaran bir danışman vardı. Şehir sınırında haykırılan sözler danışmanın ifadesiyle örtüştüğünde halk ayaklandı ve ordu derhal kargaşaya sürüklendi. Kendilerini korumak için içeride sadece yetersiz kuvvetler varken dışarıdaki büyük birlikler karşısında paniğe kapılan kalabalık, tüm bu karmaşanın iki faili olan Shan Shengling ve Mu Ruoyan'ı öldürmek için harekete geçti.

   Kalabalık önce ellerinde meşalelerle generalin konutuna doğru hücum etti ama Shan Shengling çoktan gitmiş, bu uğurda ölmeye hazır birkaç adamı tarafından götürülmüştü. Konutu boştu. Kalabalık her yeri arıyor, etrafa bir şeyler fırlatıyor ve onları parçalıyordu. Bir süre sonra birisi şöyle bağırdı: "Shan Shengling'in çoktan kaçtığına şüphe yok. Mu adındaki kişinin evine!"

   Meşaleler bir araya geldi ve generalin konutundan dışarı çıktı. İnsanlar birkaç meşaleyi bir yan odaya attılar ve oda derhal alevler içinde kaldı.

   Tüm bu gecikmelerden sonra Shan Shengling'in Mu Ruoyan'ı çoktan konuttan çıkarmış olması gerekiyordu.

   Ancak şehirdeki herkes onların ölmesini istiyordu ve Doğu Kumandanlığı ile İmparatorluk Sarayı'nın orduları şehri tamamen kuşatmıştı, peki ikisi nasıl kaçacaktı?

   Rüzgâra kapıldım ve aceleyle Mu malikânesine gittim. Sokaklardaki meşaleler kıvrımlı bir ateş ejderhasını andırıyordu.

   Mu Ruoyan'ın konutunun ana girişi ardına kadar açıktı ama Shan Shengling ve Mu Ruoyan iç avluda ayakta durmuş, birbirlerine bakıyorlardı.

   Bu ölümsüz lord uzun bir iç geçirdi.

   Tanrım, Nanming. Zamanın çok önemli olduğu bir anda, orada öylece dikilerek ne yapıyorsun? Gitmek istemiyorsa, onu bayıltıp kaldırın gitsin. İkinizi de parçalara ayırmak isteyen kalabalık neredeyse kapıya dayandı!

   Bulutları indirdim ve Nanming'in şöyle dediğini duydum: "...Haha, bu harika. Senin bile beni kurtuluşu olmayan bir zalim olarak gördüğüne inanamıyorum. Başka ne diyebilirim ki?"

   "Bu günahın tohumunu eken aslında benim." dedi Mu Ruoyan. "Bunun seninle hiçbir ilgisi yok.

   Nanming aniden Mu Ruoyan'ı çenesinden yakalamak için uzandı. "Bu noktada bile, Li Siming'i öldürdüğün için hâlâ pişman mısın?"

   Mu Ruoyan, "Bu noktada, bu çıkmazdan ancak beni teslim ederek kurtulabilirsin," dedi. "Bunca yıldır tüm bunlara sessizce katlanıyorsun. Şimdi her şeyin boşa gitmesine izin mi vermek istiyorsun?"

   Meşaleler çoktan girişe ulaşmıştı ki kalabalık ana kapıların açık olduğunu görünce bir an duraksadı. "Bu da ne?" diye bağırdı biri. "Bizimle Boş Kale Stratejisi mi oynuyorlar?"

   Başka bir ses hemen cevap verdi: "Kimin umurunda? Hadi fırtına gibi içeri girelim!" Oradan buradan onay sesleri yükseldi ama kimse kıpırdamaya cesaret edemedi.

   Shan Shengling hâlâ Mu Ruoyan'ın çenesini kavramış, birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı. Birdenbire bıraktı. "Klanın idam edildi ve aile mülklerine el konuldu, sırf sen beni yanına aldın diye. Seninle benim aramda, kim kime borçlu?"

   Aniden şimşek gibi hızlı bir yumruk savurdu ve Mu Ruoyan tepki veremeden boynuna çarptı.

   Mu Ruoyan gevşedi ve yere yığıldı.

   Shan Shengling ellerini çırparak siyahlar içindeki birkaç muhafızı çağırdı. Soğuk bir sesle, "Hayatınızı riske atmanız gerekse bile Genç Efendi Mu'yu şehir dışına gönderin," diye emretti.

   Meşaleler gökyüzünü kızıl bir renge boyadı. Shan Shengling zırhını ve miğferini çıkararak Mu Ruoyan'ın üzerine eğildi.

   "Ben, Shan Shengling, yaptıklarımın sorumluluğunu üstleneceğim," diye fısıldadı nefesinin altından. "Suçu benim yerime başkasının üstlenmesine ihtiyacım yok."

   Bununla birlikte, uzun kılıcını aldı ve kapıya doğru yürüdü.

   Orada durup uzun kılıcını havaya kaldırarak, "Siz beni öldürmek istiyorsunuz, peki ya ilk kim gidecek?" dedi.

   Meşaleler etrafa yayıldı ve kılıçların gölgeleri yükseldi. Savaş sesleri havayı kapladı.

   Siyahlar içindeki bir muhafız Mu Ruoyan'ı sırtında taşırken, diğerleri onun etrafında koruyucu bir bariyer oluşturdu. Arka bahçeye doğru koştular.


   Hengwen yumuşak bir sesle, "Tianshu'yu kurtarmak istiyorsan şimdi tam zamanı," dedi.

   "Gidip şehrin dışına bir göz atmalısın," dedim. "Ben burada kalacağım."

   Hengwen gülerek, "İkimiz de suçu paylaştığımıza göre ceza biraz daha hafif olabilir," dedi. Avucunu omzuma vurdu. Bu ölümsüz lordun ayaklarının altındaki zemin boşaldı ve ben ağır bir gümbürtüyle yere çarptım.

   Hengwen arkamdan zarifçe yere indi. Serinletici bir hava esip geçti ve siyahlar içindeki birkaç muhafız patlıcanlar gibi devrildi.

   Hengwen ve ben bulutlara bindik, bu kez Tianshu da yanımızdaydı.

   Mu Ruoyan'ın konutunun girişinin dışında, kan bir nehir gibi sıçradı. Shan Shengling tepeden tırnağa kana bulanmış, insan kalabalığının ortasında hâlâ yakın dövüş içindeydi. Hengwen parmağıyla bir fiske vurarak Shan Shengling'in üzerine mavi bir ışık gönderdi. "Ne de olsa Nanming bir zamanlar Dijun'du. Tianshu'yu kurtardığımıza göre, onu bir süreliğine ruhani bir bariyerle koruyalım."

   Birden Mu Ruoyan'ın konutunun etrafını çevreleyen duvarın tepesinde toplanmış küçük bir figür gördüm. "Bu And kedisi ruhu değil mi?" Şaşkınlıkla ağzımdan kaçırdım.

   Hengwen bakışlarını oraya odakladı. "Gerçekten de öyle."

   Çaresizce, "Hadi iki kere dalalım ve onu buraya getirelim," dedim.

   Bulutlar alçalırken Mu Ruoyan ani bir kıpırdanma gösterdi. Uyandı.

   Belki de o jinluo lingzhi kâsesinden aldığı besin Mu Ruoyan'ın bünyesini yeniden düzenlemişti, öyle ki artık sıradan insanlardan biraz farklıydı. Nanming'in o darbesinden sonra bile bu saatte uyanabiliyordu.

   Bu ölümsüz lord, onun sarsılarak ayağa kalkmasını ve bulutların üzerinde sallanarak çevresini incelemesini izledi.

   Ona açıklamak zorunda kaldım: "Korkma. Bu ölümsüz lordun buluta binme tekniği. Seni şehrin dışına çıkaracağım."

   Mu Ruoyan bulutun kenarında durdu. "Siz iki beyefendi beni böyle mi kurtaracaksınız?"

   Sessizliğim onayımdı ve Mu Ruoyan yumuşak bir şekilde cevap verdi: "Bunun benim hak ettiğim sonuç olduğunu zaten söylediniz. Borcumu ödemem gerekiyor. Önceki enkarnasyonumda neler olduğunu bilmek istemiyorum ama şimdi bir sona sahip olmak istiyorum. Lütfen bana bunu bahşedin."

   Kendini aşağı atmaya çalışırken silueti hareket etti.

   Kolunu yakaladım ve çaresizlik içinde, "Bana hiçbir şey borçlu değilsin. Aslında... gerçek şu ki sana borçlu olan benim." dedim.

   Mu Ruoyan gözlerini bana dikti ve ben de "Ben Li Siming'im" dedim.

   Mu Ruoyan bana baktı, yüz ifadesi sakin ve durgundu.

   "Li Siming de Guangyunzi gibi benim kılık değiştirmiş halimdi," dedim. "Eğer bana inanmıyorsan..." Diğer elimi cübbemin göğüs kısmının altına uzattım ve yeşim taşından bir kolye çıkardım. Kolyeyi ona doğru uzattım. "Bu yeşim kolyen hâlâ benimle. O gün Doğu Kumandanlığı Prensi'nin malikânesinde seni kandırdım ve onu gölete atma şovu yaptım ama aslında onu sakladım. Ben..."

   İçimi çektim ve her şeyi anlattım. "Ölümlüler dünyasına senin için duruşmalar düzenlenmesi emriyle geldim. Sen aslında Cennet Mahkemesi'nden Tianshu Xingjun'dun, ancak Cennet yasalarını ihlal ettin ve Nanming Dijun, Shan Shengling ile birlikte insan dünyasına sürüldün. Bana verilen emir, bu hayatta senin için aşk sınavları düzenlemekti ve yaptığım pek çok kaba eylemi kasıtlı olarak gerçekleştirdim. Senin o tek saldırını hak ettim, bu yüzden bana hiçbir şey borçlu değilsin."

   Mu Ruoyan yeşim kolyeye sessizce baktı ve birden yavaşça, "Bu yeşim kolye... Kendimi bildim bileli bende. Güya gezgin bir Taoist rahip hediye etmişti ve bu yeşim kolye ile benim geçmiş yaşamdan gelen bir yakınlığımız olduğunu söylemişti. İster geçmiş yaşam, ister şimdiki yaşam ya da falancanın kimliği olsun... ne fark eder ki?" dedi. O berrak bakışlar yüzüme inene kadar hareket etti. "Bu Cennet'in cezası olduğuna göre, bir sonuç var demektir."

   O anda bu ölümsüz lordun kalbi sayısız, tarif edilemez duygularla doldu.

   Altımızdan aniden kör edici bir şimşek çaktı. Başımı çevirdim ve yere baktım.

   "Bir terslik var," dedi Hengwen.

   Shan Shengling kalabalığın ortasındaydı, sağa sola saldırıp öldürüyordu, bitkin ve tükenmiş bir haldeydi. Hengwen'in ona uyguladığı bariyer çoktan dağılmış, kesikler vücudunu delik deşik etmişti. Etrafını giderek daha fazla insan sarıyor, kılıçları ve baltaları hep birlikte düşüyordu. Shan Shengling kalabalığın bıçakları altında şiddetli bir sonla karşılaşmak üzere gibi görünüyordu.

   Uzun bir balta Shan Shengling'in omzuna ağır bir darbe indirdi. Kan fışkırdı ve Mu Ruoyan'ın konutunun duvarına, And kedisinin küçük, karanlık figürünün büzüldüğü yerin hemen altına sıçradı.

   Bir anda, göz kamaştırıcı bir şimşek parıltısı duvarı kapladı. Bu ölümsüz lord bulutların üzerinde durdu ve gökyüzünü delip geçen keskin bir uluma duydu.

   And kedisi ruhunun silueti duvarda belirdi ve gittikçe büyüdü. Şimşek parıltısı Shan Shengling'i sardı ve onu çevreleyen tüm insanlar kan donduran çığlıklar attı. Bir çarpışma oldu; kömürleşmiş ve kaskatı kesilmiş birkaç ceset yere yığıldı!

   Uluma kesilmek üzereyken bu ölümsüz lord garip, devasa bir canavarın cızırdayan şimşeklerin ortasında duvardan sıçrayarak Shan Shengling'in önüne düştüğünü gördü. Kalabalığın üzerine atladı ve her yere kan fışkırdı.

   Bu ölümsüz lord bulutların üzerinde donup kalmıştı.

   "Kar aslanı..." Hengwen mırıldandı. "... Bu aslında kar aslanı!"

   Efsanevi vahşi ruhani canavar, kar aslanı mı?!

   Tianshu'nun sol kolunu tutuşum elinde olmadan gevşedi. Hengwen'e baktım ama daha bir şey söyleyemeden elim boş kaldı. Kalbim buz kesti ve başımı geriye attım. Mu Ruoyan çoktan bulutların üzerinden atlamıştı.

   Şiddetli bir bora yükseldi ve Mu Ruoyan'ı anında bulutların içine sürükledi. Bu ölümsüz lord aceleyle bulutlardan atladı, ancak aniden ilahi bir bariyere çarptı.

   Ayaklarımın altında bir bulut parçası belirdi, beni yüzdürdü ve yanımdan bir figür geçti. "Korkarım senin xiulian uygulamanla kar aslanıyla başa çıkmak zor olacak. Ben giderim." Bu sözlerle birlikte, figürü rüzgârın arasında kayboldu.

   Adını haykırdım ve elimi uzattım ama elim boş havadan başka bir şey tutmadı.


   Mu Ruoyan hızla daldı. Hengwen de hızla hareket etti. Şaşırtıcı bir şekilde, o bulut bacaklarıma dolandı ve beni hareketsiz bıraktı.

   Efsanevi canavarın büyük keskin pençeleri Mu Ruoyan'a doğru savruldu, Mu Ruoyan gözlerinin önünde düşmek üzereydi. Hengwen darbeyi engellemek için ilahi ışığı savurdu, ardından Mu Ruoyan'ın etrafına ipek bir kuşak sararak onu sabit tuttu.

  Efsanevi canavar şiddetli bir öfkeye kapıldı. Anında birkaç şimşek çaktı ve Hengwen kolunun bir hareketiyle hepsini savuşturdu. Ben de havadayken aşağıya inmek için elimden geleni yaptıysam da canavarın pençesinin Hengwen'in sırtına doğru inişini yalnızca çaresizce izleyebildim.

   Bir gölge ileri atılıp Hengwen'i yolundan çekerken, canavarın darbesini sağlam bir şekilde alırken onun adını tekrar haykırdım.

   Canavarın pençelerinden kan damlıyordu. Birdenbire hareketsiz kaldı ve gölge yere düştü.

   Tüy yumağı.

   Canavar tekrar uludu. Aniden başını salladı ve kuyruğunu savurarak başını defalarca yere vurdu. Bir çocuğun genç ve şefkatli sesi belli belirsiz haykırdı: "Yüce Kral, Yüce Kral, koş!"

   Canavar başını gökyüzüne kaldırdı, gözleri kıpkırmızı parlarken böğürdü.

   Mu Ruoyan kolunun altındayken, Hengwen canavarı engellemek ve hâlâ yerde yatan tüy yumağını kurtarmak için harekete geçti.

   Bulut bağımı parçalamak için tüm gücümü harcadım ve yere doğru koştum.

   Canavar Hengwen'e doğru hamle yaparken kılları öfkeyle kabardı. Hengwen'in bariyerine çarptı ve tüm figürleri yutan garip bir ışık patlaması gönderdi.

   Gök gürültüsü gibi bir gürültünün ortasında, kendimden tonu kaçmış gibi görünen bir uluma duydum. "HENGWEN-"

   Gökyüzünden devasa bir altın kalkan düştü ve garip ışığı ve zemini tamamen sardı.

   Bir el aniden bu ölümsüz lordun omzuna vurdu. "Song Yao, endişelenme. Bu lord bu kar aslanını bastırmak için burada."

   Bihua Lingjun yanıma süzüldü, parıldayan altın kalkanı izlerken kollarını kavuşturdu. İçini çekti, "O kediyi götürmeme izin vermediğin için kesinlikle pişman olacağını söylemiştim. Ne yazık! Neyse ki bu lord bu senaryoyu öngördü ve Taishang Laojun'un Ruh Bastıran Kalkanını ödünç aldı. O olmadan bu kar aslanını nasıl bastırabilirdim?"

   Altın ışık yavaş yavaş sönerken bile Ruh Bastıran Kalkan altın ışığın dalgalanması altında gittikçe küçüldü. Yıkılmış duvarların kalıntılarını ve yere saçılmış cesetleri gördüm; bu manzara iç karartıcıydı.


   Bihua Lingjun ve ben karaya çıktık. Boş arazideki altın kalkan küçük, ters çevrilmiş bir kâse büyüklüğünde ve şeklindeydi.

   Hiç vakit kaybetmedim. "Hengwen nerede?" diye sordum.

   "Endişelenmeyin, rahat olun. Hepsi bu kalkanın içinde," dedi Bihua Lingjun. Ardından avucunu uzattı; altın kalkanın altından gümüşi bir ışık çıktı ve yavaşça avucuna doğru uçtu.

   "Burada kalmamız iyi olmaz," dedi Bihua Lingjun. "Konuşmadan önce tenha bir yere gidelim."

   Bihua Lingjun ve bu ölümsüz lord bir bulutun üzerine çıktılar, Luyang Şehri'nin dışına uçtular.

   "Song Yao, ah Song Yao, sen gerçekten şanslı birisin," dedi Bihua Lingjun. "Tianshu'yu kurtarmak için Cennet'in sırrını ifşa ettin ve Yeşim İmparator'un fermanına karşı geldin. Tesadüfe bakın ki Yeşim İmparator doktrin diyaloğu ile meşgul ve Mingge de bir görev için çağrıldı. İkisi de olanlardan hâlâ bihaber. Daha da tesadüfi olarak, Mingge Ölümlü Âlem Gözlem Aynası'nı bana emanet etti ve benden sana göz kulak olmamı istedi. Ayrıldığı anda bakmak için aldım, tam zamanında yetişip acil yardım sağlamak için."

   Gönülsüzce dinlerken, cevabım iki kuru kahkaha şeklinde geldi.

   Bihua Lingjun iç çekerek devam etti: "Ama bu seferki kargaşa o kadar dehşet verici ki, bazı liyakat elçilerinin ve devriye gezen tanrıların bunu Yeşim İmparator'a rapor edeceğinden hiç şüphem yok." Boştaki eliyle omzumu sıvazladı. "Cennetin seni cezalandırması an meselesi."

   "En fazla Ölümsüz İnfaz Terası'na gönderilirim," dedim.

   Bihua Lingjun bir kez daha uzun bir iç çekti.

   Doğuda gökyüzünü mavinin tonları kaplamıştı; çoktan şafak sökmüştü. Bihua Lingjun ve ben ıssız bir dağın tepesine vardık.

   Bihua Lingjun altın kalkanı yere koydu ve bir ilahi okudu. Kase boyut olarak büyüdü. Bihua Lingjun kalkanı dikkatlice araladı, küçük parmağıyla beyaz bir figür çıkardı.

   Bihua Lingjun onu avucunun içine koydu ve inceledi. "Kar aslanı. Sen onu daha önce hiç görmedin ve Hengwen de sadece resimlerde gördü. Bu lord onu bir kez görme ayrıcalığına sahip oldu, bu yüzden geçen gün onu bir bakışta tanıyabildim. Nanming Dijun daha önce onun hayatını kurtarmıştı ve Nanming işlediği suçtan dolayı hapsedildikten sonra onu kurtarmak için Cennet Mahkemesi'ne gizlice girmişti. O zaman onu yakalamayı başaramadım ve yaralı bir canavar olarak kaçtı. Görünüşe göre ölümlü dünyaya geldikten sonra izlerini gizlemek için o And kedisini ele geçirmiş. Genellikle kedinin içinde uyur ama Nanming'in kan kokusu onu uyandırabilir. Daha önce bir kez uyanmış olmalı ki bu lord onu bu şekilde tanıyabildi."

   Demek durum böyleydi. Nanming'i kurtaran sözde mavili kişi hiç var olmamıştı. O gün Nanming'in üzerindeki kan kokusu canavarı uyandırmış, canavar da tilkinin inindeki herkesi öldürmüş ve Nanming'in gitmesine izin vermişti. Ancak And kedisi uyandıktan sonra bunu hatırlamamıştı. Büyük olasılıkla canavar, zihninde sahte bir rüya yaratmıştı, böylece And kedisi bunu daha sonra anlatacağı tüm hikâye olarak kabul edecekti.

   "Bihua," diye seslendim. "Devam edip durmayı keser misin? Hengwen nerede... Tianshu ve Nanming?"

   Bihua Lingjun, "Evet, evet, yakında onları göreceksin," diye cevap verdi. Altın kalkanı kaldırdı ve yerdeki gümüş ışık kütlesi yavaş yavaş dağılmadan önce giderek büyüdü.

   Bihua'nın avucunda soluk altın ışıktan bir küre oluştu. "Bu Nanming Dijun'un ölümsüz ruhu. Bir ölümlünün bedeni Kar Aslanı, Hengwen Qingjun ve Ruh Bastıran Kalkan'ın eşzamanlı güçlerine aynı anda karşı koyamaz ve çoktan yok edildi. Şimdilik Nanming Dijun'un ruhu bu ışık küresinin içinde mühürlü kalacak."

   Ancak bu ölümsüz lordun Nanming'in ruhunun yuvarlak mı yoksa düz mü olduğunu umursayacak ne zamanı ne de enerjisi vardı. Ağzım açık bir şekilde yere baktım. Gümüş ışık kaybolduktan sonra, on bir ya da on iki yaşlarında görünen iki genç gözleri kapalı bir şekilde yerde yatıyordu. Biri Hengwen'in yelpazesini tutarken diğeri Tianshu'nun yeşim kolyesini boynuna takmıştı.

   "Bu-bu-bu-bu-bu-bu-bu-bu-bu..." diye kendi kendine mırıldandığını duydu bu ölümsüz lord.

   Bir öksürük. "Peki, bu konuda..." Bihua Lingjun şöyle dedi: "Hengwen Qingjun, bariyeri kar aslanının canavar enerjisiyle çarpıştıktan sonra ağır yaralar aldı. Neyse ki Ruh Bastıran Kalkan onu zamanında korudu ve ölümsüz enerjisi bedenine geri döndü. Ancak bu Ruh Bastıran Kalkan..." Başka bir öksürük. "... ölümsüzleri de bir şekilde etkileme eğiliminde... Yani Qingjun şimdilik böyle olabilir ve bazı anılarını kaybedebilir. Ölümlüler dünyasında birkaç gün kaldıktan sonra muhtemelen iyileşebilecektir..."

   Gözlerim odaklanamaz hale geldi ve ellerim hafifçe titredi.

   Bihua Lingjun sözlerine şöyle devam etti: "Öte yandan, Tianshu Xingjun'un sonunun Nanming Dijun gibi olmaması biraz garip ama bu onun gerçek ölümsüz formu. Tıpkı Nanming Dijun'unki gibi onun ölümlü bedeni de çoktan yok edilmiş olmalıydı. Tianshu muhtemelen Hengwen Qingjun onu büyülü bir bariyerle koruduğu için bu hale geldi ve Cennet Sarayında her zaman üzerinde taşıdığı yeşim kolye de ruhani bir aygıt olduğu için bunda rol oynamış olmalı. Muhtemelen... şimdilik bir gencin görünümüne ve zihinsel kapasitesine gerileyecek ve tıpkı Hengwen Qingjun gibi ölümlü dünyada birkaç gün geçirdikten sonra iyileşecektir."

   Bu ölümsüz lord, Hengwen ve Tianshu'nun dönüştüğü iki gence sadece boş boş baktı sadece.

   Hengwen'den çok uzakta olmayan bir yerde, dövülerek eski formuna döndürülmüş kanla kaplı tüy yumağı yatıyordu. Hâlâ nefes alıyor gibi görünüyordu, karnı hafifçe inip kalkıyordu.

   Tüy yumağı soluk, yeşil bir ışık kütlesiyle örtülmüştü. Bu ölümsüz lord ona yaklaştı ve bu zayıf ışık yavaş yavaş yoğunlaşarak tilkinin kafasına doğru sokulan küçük bir top haline geldi. Yavaşça söndü ve dağıldı.

   And kedisi her şeye rağmen ruhunu kar aslanının bedeninden kurtarmayı başarmış, ruhunu ve yetersiz xiulian'ını tilkiyi korumak için kullanmış ve tilkinin o çok önemli iplikle hayata tutunmasını sağlamıştı.

   Bihua Lingjun tilkinin yaralarının tedavisine yardım etmek için bana katıldı. İçini çekti. "Bu kar tilkisinin binlerce yıllık xiulian uygulamasının yok olması çok yazık. Tekrar sadece sıradan bir tilki olabilir."

   Ölümsüz güçlerimin bir kısmını tilkiye verdim.

   Bihua Lingjun, "Bu lordun kar tilkisini ve Nanming Dijun'un ruhunu Yeşim İmparator'a rapor etmek üzere Cennet Mahkemesi'ne geri götürmesi gerekiyor," dedi. "Sen..." diye iç geçirdi "...Cennet tarafından kaçınılmaz olarak cezalandırılacaksın..."

   Bu ölümsüz lordun omzunu sıvazlarken bir kez daha iç çekti. "Sen ve ben uzun zamandır ölümsüz dostlarız, bu yüzden sana bir iyilik daha yapacağım. Hengwen Qingjun ve Tianshu Xingjun geçici olarak ölümlüler dünyasında seninle kalacaklar ve sen de onların yanında olacaksın. Ben Cennet Sarayı'na dönüp raporumu bitirdiğimde siz ölümlü dünyada birkaç gün geçirmiş olacaksınız. O zamana kadar Hengwen Qingjun ve Tianshu'nun iyileşmiş olacağını tahmin ediyorum. Zamanı geldiğinde," -yine iç çekti-"Yeşim İmparator'un kararının nasıl olacağını göreceğiz."

   Ellerimi kavuşturdum. "Teşekkür ederim!"

   Bihua Lingjun, "Benimleyken resmi davranmana gerek yok," dedi. "Donghua, Jinxing, Laojun ve diğer birkaç ölümsüz arkadaş senin adına araya girecek, bu yüzden Ölümsüz İnfaz Terası'na gönderilmen gerekmeyebilir. Bu iş bittiğinde, içkiler sizden."

   "Kesinlikle, kesinlikle." Ellerimi tekrar birleştirdim.

   Bihua Lingjun daha sonra bir ruhani ışık huzmesi halinde yükseldi ve Cennet Sarayına geri döndü.


Sonraki Bölüm