Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 19 🌺

   Burnuma hafif bir koku yayıldı. Bu ölümsüz lordun birkaç bin yıldır bir cilveleşmesi olmamıştı ve Ölümsüz İnfaz Terası'na gönderilmeden önce hassas bir güzelliği kucaklamanın avantajını elde etmeyi hiç beklemiyordum. Genç kız panik içinde kollarımdan kurtulmaya çalıştı. Güzel boynu bile kıpkırmızı olmuştu. Reverans yaptı, sonra eteğini kaldırdı ve telaş içinde kaçtı.

   Başımın üzerindeki nesneyi indirdim. Şaşırtıcı bir şekilde pembe, şeffaf bir mendildi ve kokusu burnuma kadar geliyor, beni etkisi altına alıyordu.

   Birden önümde bir kişi durdu; bu kişi hemen dizlerinin üzerine çöktü. "Lordum, ne tesadüf. Onca insan arasından Leydi Qingxian'ın mendili sizin üzerinize düştü. Belli ki bu kaderin işi. Binamıza gelip oturmaya ne dersiniz?"

   Bu, az önce bana çarpan genç kızın mendili değil miydi?

   Tül perdeleri dalgalanan ve ipekleri sarkan binadan, tedarikçiye benzeyen bir kadın elindeki mendili sallayarak yanıma geldi. "Lordum, Qingxian'ın mendilini aldınız, o da bu yaşlı kadını size hoş geldiniz demek ve teşekkürlerini iletmek için bir fincan çay içmeye davet etti. Lütfen varlığınızla bizi onurlandırın lordum."

   Beklendiği gibi, cennette geçirdiği binlerce yıl bu ölümsüz lordu yıpratmıştı, kokulu bir mendil beni daha güzel bir cinsin tuzağına düşürmek üzereydi. Bunu duyduğumda ilk tepkim yan tarafıma bakmak oldu.

   Hengwen cübbeme tutunmuş, merak dolu bakışlarla beni izliyordu. Tianshu da şaşkın bir ifadeyle etrafına bakınıyordu. Bir kez öksürdüm ve kuru bir kahkaha ile cevap verdim: "Oğullarım yanımda, bu yüzden bugün gerçekten uygunsuz bir gün. Genç hanıma iyi niyetleri için teşekkür ederim. Hanımefendi, lütfen bu mendili hanımefendiye geri verin. İleride zamanım olursa tekrar ziyarete geleceğim."

   Kadın tedarikçi ağzını kapattı ve gülerek şöyle dedi: "Lordum, siz gerçekten sağduyulu bir adamsınız. Kader bugün kapınızı çaldı ve ayrıca bu sadece bir fincan çay. İki genç efendi de dünyanın gidişatının ve hayatın gerçeklerinin farkında olmaları gereken bir yaştalar. Tesadüfe bakın ki, kızlarım arasında genç efendilerle aynı yaşta olan biri var. Onlarla oynayabilir. O zaman varlığınızla bizi onurlandırabilir, bir fincan çay ve bir şarkı için içeri girebilir ve kızımın teşekkürlerini iletme arzusunu yerine getirebilirsiniz."

   Hengwen'in yüzündeki merak derinleşiyordu. Soğuk terlerim durmaksızın damlıyordu. Eğer Cennet Sarayı genç ve masum Hengwen Qingjun ve Tianshu Xingjun'u geneleve getirdiğimi öğrenirse, Ölümsüz İnfaz Terası'na gitmeme bile gerek kalmazdı; çünkü beni tamamen yok etmek için büyük bir yıldırım gönderirlerdi.

   "İkinize de nezaketiniz için teşekkür ederim," dedim sert bir yüz ifadesiyle, "ama şu anda gerçekten müsait değilim. Lütfen beni bağışlayın."

   Kadın tedarikçi derin bir üzüntüyle, "Lordum teklifi reddetmekte çok ısrarcı. Sakın bana küçümsediğinizi söylemeyin..." dedi.

   "Bu mütevazı kişiyi sizi tatmin etmek için hizmet edemeyecek kadar bayağı bulduğunuz için mi?" Gül pembesi giysili bir kadın zarifçe önümde durdu. Korkuluklara yaslanmış, boş boş uzaklara bakan aynı güzel kadındı. Büyüleyici, narin, ince kemerli kaşlar; etkileyici, parlak ve baştan çıkarıcı gözler. Ay kadar berrak ve aydınlık bir yüz. Kavranacak kadar ince ve zarif bir bel. Sabah çiyi gibiydi, bütün bir bahar çiçeği bahçesini aşan bir güzelliği vardı.

   Gülümseyerek, "Güzel bir kadın tarafından davet edilmek bir lütuf, ama ne yazık ki bugün gerçekten bir işim var. Başka bir gün boş zamanım olursa bana bir fincan kokulu çay ısmarlamanızı rica etmeliyim ve eğer qin'inizin sesini de duyabilirsem, bu benim için iyi bir şans olur." dedim.

   Güzel kadın gülümsedi, yüzü gökyüzünde sürüklenen sarhoş edici pembe bulutlar gibiydi. "Görünüşe göre bugün genç efendi için gerçekten de uygunsuz bir gün. Sizi kalmaya zorlamaya cesaret edemem ama umarım bugünkü anlaşmamızı hatırlarsınız. Pencerenin yanında olacağım ve her gün ziyaretinizi özlemle bekleyeceğim. Bu mendilin sizinle bir yakınlığı olduğu için, küçümsemiyorsanız lütfen kabul edin. Bunu karşılıklı anlaşmamızın bir simgesi olarak kabul edin."

   Sadece mendili alıp koynuma koyabildim. Yanımda, Hengwen aniden hapşırdı.

   Aceleyle yere baktım. "Neyin var?"

   Hengwen burnunu ovuşturdu. "Bir şey yok."

   Qingxian'a baktı ve gülümsedi, Qingxian da bunu görünce elinde olmadan tatlı bir şekilde gülümsedi. Sonra reverans yaptı ve genelev hizmetçisi ve tedarikçiyle birlikte binaya döndü.

   Her zamanki Hengwen ile birlikte burada duruyor olsaydım, bu mendilin başıma düşmeyeceğini düşünmeden edemedim.

   Hengwen cübbemi çekiştirdi. "Ne zaman dönüyoruz?"

   "Şimdi," diye cevap verdim.


   Küçük avluya döndüğümüzde öğle yemeği vakti gelmişti. Hengwen ve Tianshu, Üçüncü Büyükanne Huang'ın buharda pişmiş çöreklerini düşünmeden edemiyordu. Tüm yemekler servis edildikten sonra, "Neden hiç buharda pişmiş çörek yok?" diye sordular.

   "Buharda pişmiş çöreğimiz kalmadı," dedim. "Bu akşamki yemek için biraz daha aldıracağım."

   Ancak o zaman Hengwen ve Tianshu yemek çubuklarını uzatmaya başladılar.

   Aşçıya tilki için biraz çırpılmış yumurta kızartmasını özellikle söyledim. Yemekten sonra Hengwen tilkiyi bizzat beslemek için tabağı aldı.

   Tüy yumağı geçici olarak küçük salondaki yumuşak bir kanepeye yerleşti. Yaralarını tedavi etmek için ilahi güçlerimi kullanmış olmama rağmen yaraları hala iyileşmemişti. Zayıf ve güçsüzdü, çok üzgün görünüyordu.

   Hengwen bir çift yemek çubuğuyla yumurtayı ona yedirdi ve o da her seferinde bir lokma yedi. Tianshu yan taraftan büyük bir ilgiyle izledi. Yumurta bittiğinde, tüy yumağı dudaklarını şapırdattı ve Hengwen'in elini yaladı.

   Hengwen onun sırtını okşadı. "Song Yao'nun sana tüy yumağı dediğini duydum. Senin adın Tüy Yumağı mı?"

   Tüy yumağı göz kapaklarını araladı ve bana kızgın kızgın baktı.

   "Aslında adı Xuan Li," dedim.

   Hengwen hemen onu okşadı ve adını iki kez söyledi: "Xuan Li, Xuan Li."

   Tianshu da "Xuan Li kulağa hoş bir isim gibi geliyor," diye yorum yaptı.

   Tilki Hengwen'in avucuna sokuldu, gözlerinin kenarlarından yeniden yaşlar akmaya başladı.


   Sabah hizmetçilere ve genç hizmetkâra yan odayı toparlattım, böylece her birimiz öğleden sonra uykusu için kendi odalarımıza çekildik. Tianshu'yu odasına gönderdim, sonra da Hengwen'i kendi odasına götürdüm. Tam Hengwen'in odasından çıkmak üzereyken arkamdan seslendi: "Uyumayacak mısın? Neden dışarı çıkıyorsun?"

   "Odam hazır," diye açıkladım, "artık benimle yatakta sıkışmak zorunda değilsin. İyi dinlen."

   "Ah," dedi Hengwen, "odan nerede?"

   "Yürüyüş yolunun sonunda," diye cevap verdim.

   "Nasıl bir yer?" diye sordu Hengwen.

   "Neden seni oraya bir göz atmaya götürmüyorum?" diye cevap verdim.

   "Elbette," diye yanıtladı Hengwen.

   Hengwen'i yeni düzenlenmiş yan odaya götürdüm. Kapalı yürüyüş yolunun sonundaydı, bu yüzden Hengwen'in ve Tianshu'nun odaları kadar aydınlık değildi. Arka bahçedeki gölet buradan görülebiliyordu, yaz mevsiminde olsaydık manzara güzel olurdu. Ama şimdi, kış hemen köşeyi dönmüşken, manzaranın sunabileceği en fazla şey göletin üzerinde ara sıra yüzen bir iki yapraktı.

   Hengwen odamın etrafında yürüdü, pencereden dışarı baktı, sonra yorganı hissetmek için yatağa oturdu.

   Ona nazikçe, "Eğer burada biraz daha kalmak istiyorsan, neden benimle öğleden sonra kestirmiyorsun?" diye sordum.

   Hengwen başını sallamadan önce bir an düşündü. "Elbette."

   Böylece kendime beklenmedik bir öğleden sonra daha kazandırmış oldum. Yatakta yatan Hengwen'e bakarken kendimi aşağılık bir şekilde mutlu hissediyordum. Dış cübbemi çıkarıp yatağa girmeye hazırlanırken Qingxian'ın mendili göğsümden dışarı fırladı. Bakmak için elime aldım. Sonunda romantizm konusunda şansımın yaver gideceği kimin aklına gelirdi ki? Sonsuz yalnızlık kaderimi değiştirmek artık gerçek bir olasılık olabilir miydi?

   Tekrar yatağa baktım. Hengwen yastığın üzerinde yatıyor, siyah, parlayan gözleriyle bana bakıyordu. Mendili bir kenara koydum ve uzandım. Hengwen bana sokuldu, esnedi ve gözlerini kapattı. Yorganı üzerine örttüm ve ben de gözlerimi kapattım.


   Bu şekerleme iki saat kadar sürdü. Öğleden sonra kalktıktan sonra manzaraya bakmak için bahçede bir gezintiye çıktım. Sokaktaki çocuklar, burada iki yeni gencin yaşadığını bildiklerinden, etrafı çevreleyen duvara yapıştılar ve bahçeye bakmak için boyunlarını duvarın üzerinden uzattılar.

   Tianshu ve Hengwen'i küçük yaşlarına rağmen olgun buldum, Cennet Sarayı'nda büyümüşlerdi ve bu ölümlü dünyaya nadir bir yolculuktu, bu yüzden onları çocuklarla oynamaya teşvik ettim. Ölümlü dünyada, onların yaşlarındaki gençler bu çocuklarla oynamayı uzun süre kendilerine yakıştıramazlardı, bu yüzden bu grup Hengwen ve Tianshu'nun istekli olduğunu görünce sevinçten çılgına döndü. Tianshu ve Hengwen daha önce hiç çocuklarla oynamamışlardı, bu yüzden bu sevinci paylaştılar.


   Tianshu ve Hengwen ancak hava karardığında geri döndüler. Ancak sevinçlerinin yanı sıra şaşkınlıkları da vardı.

   "O çocuklar bana adımın ne olduğunu sordular," dedi Hengwen. "Adımın Zhao Heng olduğunu söyledim ve bana sizinki Song iken benim soyadımın neden Zhao olduğunu sordular. Seninle aynı soyadına sahip olmalıydım. Neden böyle oldu?"

   "Benim adımı da sordular," diye araya girdi Tianshu. "Adımın Tianshu olduğunu ve soyadımın olmadığını söyledim. Benim de Song soyadını almam gerektiğini söylediler."

   Şakaklarımı ovuşturdum. "Bu mütevazı ölümsüzün görünüşü yüzünden, o ölümlüler beni sizin babanız sandılar. Kimliklerimizi gizlemek için cesurca bunun böyle olduğunu iddia ettim. Bunun için sizden af diliyorum. Ölümlülerin dünyasında, oğul babasının soyadını almak zorundadır."

   Hengwen gerçekten anlamamış gibi gözlerini kırpıştırırken Tianshu ekledi: "Hengwen ve ben öğleden sonra birkaç büyükle satranç oynadık. Bizi yenemediler, bu yüzden masayı tokatladılar ve bizimle tekrar satranç oynarlarsa oğlumuz ve torunumuz olacaklarını söylediler. Birinin oğlu olmak ölümlü dünyada aşağılayıcı bir eylem mi? Eğer öyleyse, neden..."

   Bu ölümsüz lord gözünü bile kırpmadan cevap verdi: "Ah, çünkü ikinizden de çok daha yaşlı olduklarını düşünüyorlardı. Ölümlülerin dünyasında, sizden daha genç ve kan bağı olmayan birinin oğlu olduğunuzu söylemek çok aşağılayıcıdır. Ben ikinizden de çok daha yaşlıyım, bu yüzden şimdilik rolümü oynayabilirim. Bu şekilde kimliklerimizi ölümlülere ifşa etmeyiz."

   Tianshu'yu ikna etmek her zaman çok kolay olmuştu ve beklendiği gibi bu sözleri duyduktan sonra dalgın görünüyordu. Gülümseyerek, "Aslında biz onlardan çok daha büyüğüz, bu yüzden böyle şeyler söylememeleri gerekir ve söyleseler bile kaybeden taraf olmazlar, değil mi?" dedi.

   "Doğru," dedim, "ama onlara söyleyemezsin, yoksa kendimizi ifşa ederiz."

   "Tamam," diye başını salladı Tianshu.

   Böylece anlaşmazlık çözüldü ve akşam yemeği sorunsuz bir şekilde servis edildi.


   Hengwen ve Tianshu, Üçüncü Büyükanne Huang tarafından yapılanlara takılıp kaldıkları için aldığımız buharda pişmiş çörekler hakkında pek bir şey düşünmediler. Hengwen sadece iki tane, Tianshu ise bir tane yedi.

   "Yarın başka bir tezgahtan almaya ne dersiniz?" diye sordum. "Ya da köfte yapabiliriz."

   Ancak o zaman ilgilerini çekti.

   Hengwen tüy yumağını besledikten sonra, bir gün önce yaptıkları gibi banyo kurası çektirdim. Bugün ilk sırayı Tianshu çekti ve banyosunu bitirdikten sonra Hengwen sırasına başlarken o da odasına döndü. Kendi sıram geldikten sonra, bakmak için Tianshu'nun odasına gittim; çoktan uykuya dalmıştı. Daha sonra Hengwen'in odasına gittim ama o ortalıkta görünmüyordu.

   Bir hizmetçi bana, "Küçük genç efendi odanıza gitti," dedi.

   Odama döndüğümde Hengwen'in yatağın üzerinde oturmuş bir kâğıt parçasını katladığını gördüm. Bana bakıp gülümsedi ve bir an için gözlerim ışığın altında bana oyun oynadı: Yataktan bana gülümseyen yetişkin Hengwen'e baktığımı sandım.

   İçeri girdim. "Neden odana dönmüyorsun? Geç oldu."

   Hengwen, "Bugün öğlen biraz kestirdim, o yüzden gece pek uyuyasım yok," diye açıkladı. "Tianshu çoktan yattığı için benimle oynamadı, o yüzden buradayım."

   Masaya oturdum. "Ama geceleri yapacak eğlenceli bir şey yok. Yatağa gitmelisin."

    "Song Yao, fani dünyadaki öğrenme deneyimimizden sonra, bizimle birlikte Cennet Sarayına dönecek misin?" Hengwen sordu.

   Elbette. Elbette, birlikte döneceğiz. Kahretsin ki Ölümsüz İnfaz Terası muhtemelen şu anda beni bekliyordur.

   "Cennet Sarayı izin verirse," diye muğlak bir şekilde cevap verdim.

   Hengwen hemen gülümsedi. "Bu harika. Cennet Sarayı'na döndükten sonra, biraz eğlenmek için seni aramaya devam edeceğim."

   Başımı salladım. "Elbette."

   Yatağın üzerinde oturan Hengwen, buruşturduğu kâğıdı salladı; yelpazesini salladığında tamamen büyümüş Hengwen'i andıran bir görüntüyle karşılaştım. Kalbim yeniden çırpınmaya başladı.

   Hengwen esnedi ve ben de kendimi tutamayıp "Bu gece de burada mı uyuyacaksın?" diye sordum.

   "Elbette," dedi Hengwen. "Odama dönmek çok zahmetli."

   Işığı söndürdüm, sonra yatağa uzandım ve yorganı çektim. Hengwen bana doğru sokuldu. Gözlerim açık bir şekilde uzandım, geçmişi düşündüm ve içimdeki pişmanlık duygusunu bastırmaya çalıştım.

   İşlerin bu noktaya geleceğini bilseydim...

   Bilseydim bile hiçbir şey değişmezdi. Kendim için bunca binlerce yıl kazandıktan sonra, aslında memnun olmalıydım.

   Ama yine de kendi kendime düşündüm: Keşke şu an yanımda yatan kişi her zamanki Hengwen olsaydı.

   Keşke şu anda yanımda yatan kişi her zamanki Hengwen olsaydı...

   Ölümlü dünyada sadece şu birkaç günüm kalmıştı.

   Yüreğime hüzün doldu, sanki yeniden kederli şiirler ve trajik dizeler okuyormuşum gibi umutsuz hissettim.

   Ani bir dürtü beni ele geçirdi.

   Kendimi kaldırdım, yanıma doğru eğildim ve onu öptüm.

   Hengwen mışıl mışıl uyumasına rağmen "mn" diye mırıldandı ve beklenmedik bir şekilde giysilerime tutundu. Duygularım kaynama noktasına ulaştı. Onu kucaklamak için uzandım ve dudaklarını aradım. O da uysalca dudaklarını ayırdı ve yumuşak dili benimkine dolanarak karşılık verdi. Ona daha sıkı sarıldım.

   Birden kendime gelerek irkildim.

   Aceleyle tuttuğum yeri bıraktım, doğruldum ve kendime bir tokat attım. Song Yao, seni canavar. Bir gence bile acımıyorsun! Bir hayvandan bile daha kötüsün! Ah, Yeşim İmparator, böyle bir şeyi nasıl yapabildim?!

   Masaya doğru tökezledim ve bir ağız dolusu soğuk çay içtim.

   Hengwen -Hengwen olsa bile- sadece bir gençti.

   Bir yudum daha içtim ve pencere kağıdından sızan gecenin kasvetli rengine baktım.

   Sadece şu birkaç gün kalmıştı, ama Hengwen hala bir gençti - Song Yao'nun kim olduğunu anlayamayan bir genç.

   Uzun ve kederli bir iç geçirdim. Sadece şu birkaç gün kalmış olsa bile, artık bu şekilde uyumaya devam edemezdik.


Sonraki Bölüm