Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 2 🌺

   Ben aslında Cennet Sarayı'nda resmi bir görevi olmayan, Guangxu Yuanjun unvanını alçakgönüllülükle almış kaygısız bir ölümsüzdüm. Unvanımı telaffuz etmek oldukça zor olduğu için cennetteki ölümsüzlerin hepsi bana Song Yao Yuanjun der.

   Song Yao, ölümsüz olmadan önce bana verilen isimdi.


   Ölümlüler dünyasında bir insan olarak bile, uzun zamandır boş zamanlarında yaşayan kaygısız bir insan olarak tanınıyordum. Gençliğimin en güzel zamanlarını şehirde özgür bir ruhla dolaşarak geçirdim.

   Taishang Laojun'un fırınını açarken tutuşunu kaybedip altın iksir haplarından birini aşağıdaki ölümlü dünyaya düşürdüğü güne kadar "Tao" veya Yol kavramı o zamanlar benim dünyamdan çok uzaktı. Bu altın iksir tesadüfen bir pazar yerindeki erişte tezgahındaki tencerenin içine düşmüştü. Tezgâh sahibi, bunun sadece gökten düşen bir kuş pisliği olduğunu düşünerek büyük bir kepçeyle tencereyi karıştırmış ve bir kaşık erişte çorbasını servis etmek üzere bir kâseye doldurmuştu.

   Erişteyi yiyen talihsiz müşteri...

   O bendim.

   Şimdi bile, o zamanlar beni kör eden açlığın yoğunluğuna hayret ediyorum. Aynen öyle, çorbayla birlikte fare dışkısı büyüklüğünde altın bir iksiri de yuttum.

   Ve böylece, tam da o gece -altın karga batıya indiğinde ve ay sarayı yükseldiğinde- özüm, enerjim ve ruhum bir araya geldi, uğurlu bulutlar ayaklarımın altında yükseldi ve ben yükseldim.

   O andan itibaren bir ölümsüz oldum.


   Cennet elçisi beni Yeşim İmparator'a saygılarımı sunmak üzere Lingxiao Sarayı'na götürdüğünde, Yeşim İmparator şöyle dedi: "Ölümsüzlerin her birinin kendi ölümsüzlük kökü vardır. Bazıları onu geliştirir, bazıları onunla doğar ve bazıları da şans eseri ona sahip olur."

   Şans eseri ölümsüz olan ölümsüzlere verilecek bir unvan yoktu, bu yüzden Cennet Sarayı'ndaki çeşitli beyefendiler beni Ölümsüz Song Yao ismiyle çağırdılar. Karanın denize dönüşmesi ve defalarca geri dönmesi için yeterli zaman geçtikten sonra Yeşim İmparator bana Guangxu Yuanjun unvanını vererek lütfunu bahşetti.

   Ölümsüz dostlarım uzun zamandan beri bana Ölümsüz Song Yao demeye alışmışlardı ve benim bu yüzümü gördüklerinde Guangxu demeye dilleri varmadı, bu yüzden hepsi bana Song Yao Yuanjun dedi. Zaman geçtikçe ben bile bu unvanı unutmuştum.

   Belirli bir gün, Donghua Dijun bir çay ziyafeti verdi ve Guangxu Yuanjun'un katılımını saygıyla rica etmek için nazik bir davetiye yayınladı. Davetiyeyi elimde tutarken mesajı getiren masmavi kuşa, "Guangxu Yuanjun kim ve neden bu davetiyeyi yanlışlıkla Song Yao Yuanjun'un evine getirdin?" diye sordum.


   Ölümlülerin dünyasında "bir ölümsüz kadar kaygısız olmak" diye yaygın bir deyiş vardı ve ölümsüz dostların bolca bulunduğu Cennet Sarayı'nda zaman, sürüklenen bulutlar kadar geçiciydi.

   Günler birbiri ardına geçti, Taibai Xingjun'un bu ölümsüz lordun konutuna geldiği ve Yeşim İmparator'un emriyle gizli bir emri bana iletmek için burada olduğunu söylediği belirli bir güne kadar.

   Konutumun arka bahçesinde bulutların süzüldüğü bir noktada Taibai Xingjun bana Tianshu Xingjun ve Nanming Dijun'un gayrimeşru bir ilişkiye girdikleri için suçlu ilan edildiklerini söyledi. Yeşim İmparator Ölümsüz İnfaz Terası'nda onların ölümsüz köklerini çoktan kesmiş ve onları ölümlü dünyaya sürgün etmişti.

   Böyle nadir bir olay binlerce yıldır duyulmamıştı, bu yüzden bu ölümsüz lord doğal olarak en önemli soruyu sormadan önce bir kez daha düşünmek zorunda kaldı. "Bu Tianshu Xingjun ve Nanming Dijun arasındaki gayrimeşru ilişki... her ikisinin de göksel bakireleri baştan çıkarması değil ya...?"

   Jinxing hiçbir şey söylemedi.

   Bu ölümsüz lord garip bir şekilde gülümsedi. "Demek onlar ölümlüler dünyasının kesik kollular dediği kişiler..."

   Bu olağan bir durumdu ve kendi içinde nadir görülen bir şey değildi. Olağan dışı olan şey, aslında Tianshu Xingjun ve Nanming Dijun'un ortaya çıkmasıydı.

   Cık cık.

   Nanming Dijun her zaman kitlelerden uzak, ciddi bir mesafeli duruş sergilerken Tianshu Xingjun rafine ve dünyevi işlere bulaşmamış biri olarak tanımlanabilirdi. Her iki beyefendi de benim gibi tamamen şans eseri yükselmiş bir ölümsüzü hiç akıllarına getirmemiş yüce lordlardı. Peki böyle bir şey nasıl olabilirdi?

   Bununla birlikte, bir araya geldiklerinde oldukça mükemmel bir eşleşmelerdi.

   Jinxing, "Yine de her iki lordun günah defterini henüz kapatamayız," dedi. "Yeşim İmparator merhametlidir ve onları ömür boyu sürecek aşk sınavlarından geçmeleri için ölümlü dünyaya göndererek kefaretlerini ödemeleri için bir şans verdi. Eğer içlerindeki şeytanları görüp hatalarının farkına varabilirlerse bir kez daha ölümsüzlüğe doğru xiulian uygulayabilir ve Cennet Sarayı'na geri dönebilirler. Bu nedenle, Yeşim İmparator sizin de Guangxu Yuanjun olarak ölümlü dünyaya bir yolculuk yapmanızı isteyen bir kararname yayınladı."

   Şaşırmıştım. "Neden?"

   Jinxing sakalını sıvazladı ve gülümsedi. "Yeşim İmparator bu konuyu düşündü ve ölümlüler dünyasında onları cezalandırmak için mahkemeler kurma görevinin en iyi sana verilebileceğine karar verdi."

   Şimdi anlamıştım. Bu ölümsüz lordun Nanming Dijun ve Tianshu Xingjun ile geçmişte bazı husumetleri vardı ve Yaşlı Adam Yeşim İmparator bu yüzden beni seviyor olmalıydı.

   Kaşlarımı çatarak içimi çektim. "Her iki lordla da binlerce yıldır tanışıyorum. Nasıl olur da onları yargılamaya cesaret edebilirim?"

   Jinxing, "Yeşim İmparator, ölümlü dünyadaki ölümsüz dostlarınızı aydınlatmak için inişinizden sonra Cennet Sarayı'na döndüğünüzde, şahsen bir kararname hazırlayacağını ve katkılarınızdan dolayı size Guangxu Tianjun unvanını vereceğini benimle paylaştı" dedi.

   Sonra sakalını tekrar sıvazladı ve gülümsedi. "Tianshu ve Nanming Cennet Sarayına döndüklerinde hiçbir resmi görevi olmayan ölümsüzler olarak başlayacaklar. O zaman da Tianjun'un onlara rehberlik etmesine ve onları aydınlatmasına ihtiyaçları olacak."

   Yeşim İmparator'un şartları oldukça iyiydi. Ölümlü dünyaya bir kez inen bu ölümsüz lord, yüce bir lord unvanını ve rütbesini kazanabilirdi. Söyledikleri gibi, ölümsüz olmak tüm arzuları ve endişeleri zihinden atmak ve doğanın akışına bırakmak demekti. Dolayısıyla, yüzeysel bir rütbeden anlamlı bir rütbeye yükselmek, arada bir sevinmek için bir neden sayılabilirdi.

   Tekrar iç çektim. "Pekâlâ. Aşk için bir ömür boyu acı çekmeye maruz kalmak, ancak yüce xiulian sanatında aydınlanmak. Onların ölümsüz dostu olarak, kalp ağrıma katlanmaktan ve gönülsüzce boyun eğmekten başka seçeneğim yok."


   Altı veya yedi gün sonra, Yeşim İmparator Mingge Xingjun'u bana inişimde ne yapmam gerektiği konusunda talimat vermesi için gönderdi.

   Yeşim İmparator iki lordu ölümlü dünyaya sürgün ettiğinde benim için orada bir beden hazırlamıştı. Oynayacağım rol, Nanming ve Tianshu'nun aşka giden yolunu tıkayan aşılmaz dağ, muhabbet kuşlarının ilişkisini mahveden tüm çubukların anasıydı.

   Bu hayatta, Nanming Dijun büyük cesaret sahibi bir adamken Tianshu Xingjun narin, zarif bir genç efendiydi. Evlilik ve aşk tanrısı Yue Lao, onların isimleri arasından parmak kalınlığında bir kader ipliği geçirdi ve bunu büyük, kusursuz bir düğümle sabitledi. Gençliklerinden beri birbirlerine derinden aşık olan ikili, zamanın sonuna kadar sonsuz bir aşk için karşılıklı olarak ciddi bir söz vermişlerdi.

   Bu ölümsüz lord onların yoluna çıkmaktan sorumluydu. Onlar konuşurken ben araya girecek ve tekrar bir araya geldiklerinde onları ayıracaktım. Ne hayatta birbirlerini görecekler ne de ölümde birlikte olacaklardı.

   Kalbimde bu berbat senaryoyu düşündüm ve nasıl bakarsam bakayım, Ölümsüz İnfaz Terası'na gönderilmesi gereken kişinin ben olduğumu hissettim.


   Birkaç gün daha geçti ve iniş zamanım geldi. Ölümsüz dostlarım beni Güney Cennet Kapısı'na kadar uğurladı. Kapının dışında Hengwen Qingjun'un elini tuttum. "Birkaç gün içinde döneceğim. Benim için malikânenin enfes şarabından biraz ayır."

   Hengwen Qingjun'un gözleri bir gülümsemeye dönüştü. "Merak etme. Eve dönüş ziyafetin için biraz bırakacağımdan emin olabilirsin." Omzumu okşadı ve yaklaştı. "Her zaman özüne ve bir ölümsüz olarak doğuştan sahip olduğun bütünlüğe sadık kal. Her gece Tianshu Xingjun ile aynı yatakta uyurken ölümsüz köklerinden asla vazgeçmemelisin."

   "Ne?" Şaşkınlıkla ağzımdan kaçırdım.

   Hengwen Qingjun'un zarif yüzündeki gülümseme, altındaki çürümüş doğaya ihanet ediyordu. "Hâlâ aptalı oynuyorsun. Cennetteki herkes senin olmak üzere olduğun vasal prensin oğlunun Tianshu Xingjun'dan hoşlanıyormuş gibi davranması gerektiğini biliyor. Yeşim İmparator onu cezalandırmak için, aşkına özlem duymaya bile vakti kalmasın diye, her gün yanında olmanı ve her gece yatağını paylaşmanı emretti."

   Yeşim İmparator beni kandırdı!

   Mingge Xingjun bu konuda bana tek kelime bile etmedi!

   Gitmek için hamle yaptım ama Hengwen kolunu kaldırarak önümü kesti. "Ne yapıyorsun sen?"

   Onu atlattım. "Yeşim İmparator'u bulmaya. Bunu yapmayacağım!"

   O moruk Yeşim İmparator beni Tianshu ile yatmam için kandırdı!

   Hengwen talihsizliğime neşeyle karşılık verdi. "Bu aşamada geri adım atman için artık çok geç. Karar artık senin elinde değil."

   Şiddetli bir rüzgâr bana çarptı ve bu ölümsüz lordun ayağı kayarak Cennet Kapısı'ndan aşağı yuvarlandı.


Sonraki Bölüm