Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 3 🌺

   Ateş faresi yılının beşinci ayının ikinci gününde, bu ölümsüz lord uğurlu bir bulutun üzerinde Shangchuan Şehrine indi. Hafif bir esinti yükseldi. Yoldan geçenler bir bakış atmak için başlarını kaldırdılar, sonra kabuklarına çekilip kaçıştılar, sokak satıcıları ise mallarını toplamak için çabaladılar.

   Bu ölümsüz lord uzaktan gelen bir bağırış duydu. "Hava kapalı; yağmur yağacak. Çabuk, toparlanın ve eve gidin!"

   Köylüler kalın kafalıdır. Bu ölümsüz lord, onlar gibilerle tartışmasa iyi olur.

   Mingge Xingjun beni Doğu Kumandanlığı'ndan Ningping'in Vasal Prensi'nin malikânesinin üzerinde süzülene kadar yönlendirdi. Prensin malikanesinin arka bahçesindeki bir noktayı işaret etti ve "Bu senin ölümlü bedenin." dedi.

   Arka bahçede, iki küçük çocuğun etrafını sardığı ve şimdi de yüzükoyun yatan bir bedenin üzerine tırmandıkları uzun bir sandalye vardı. Bu hareketsiz olan Li Siming'di, vasal prensin en genç efendisi ve bu ölümsüz lordun müstakbel kendisiydi. Onu dikkatle süzdüm. Bakışları boştu; ifadesi boş ve odun gibiydi. Hatta başının üstü, iki küçük çocuğun elinde çiçek ve bitkilerle süslenmişti.

   "Bu kişi... aptalın teki gibi görünüyor."

   Mingge Xingjun kuru bir kahkaha attı. "Öhöm. Bu ölümlü beden senin için özel olarak hazırlandı. Sen onu ele geçirmeden önce doğal olarak ruhsuzdur ve şu anda sadece yiyebilir, içebilir, idrar yapabilir ve dışkılayabilir. Vakit geldi. Yuanjun, bedene gir. Acele et lütfen."

   Bu ölümsüz lordun başka bir şey söylemesini beklemeden büyüyü okumaya başladı. Parmağının bir hareketiyle görüş alanımda altın bir ışık belirdi ve kısa süre içinde büyü beni bahçeye itti.

   Binlerce yıl öncesinden gelen bir aşinalık hissi tüm bedenime yayıldı. Böylece bu ölümsüz lordun bedene başarılı bir şekilde sahip olması sona erdi.

   Binlerce yıl boyunca ağırlıksız bir ölümsüz olduktan sonra, her şey hızla geri geldi - ayaklarımın sert zemindeki hissi, uzuvlarımın tanıdık ağırlığı, göğsümdeki his karmaşası, kulaklarıma dolan dünyevi sesler. Beklenmedik bir şekilde, güven verici bir şekilde sevimliydiler. Kıvranan ve ağır bir şey bedenime tırmandı. Gözlerimi açtım, beni karşılayan ilk şey lekelerle kaplı minik bir yüz oldu. Bir çift yuvarlak göz yuvalarında dönüyordu ve iki dişi eksik bir ağız son derece rahatsız edici bir gülümsemeyle açılmıştı. Kirli küçük pençeleri bir avuç siyah çamuru ağzıma doğru kaldırdı.

   "Heh heh, Küçük Amca, uslu dur ve bunu ye. Uslu dur ve bunu ye."

   Nazikçe gülümsedim ve başını okşamak için bir elimi kaldırdım. "Tatlım, şimdi küçük amcandan in ve ailenin yanına dön."

   O yuvarlak gözleri iki kez kırpıştı ve bana bakmak için küçük başını eğdi. Kenara döndüm ve bu ölümsüz lordun kafasına çiçek yapıştırmak için dizlerine tırmanmaya hazırlanan başka bir çocuğu kucağıma aldım. "Dik oturmak ve düzgün yürümek insan davranışının temelleridir. Öğretmeniniz size bunu öğretmedi mi?"

   Bir çift yuvarlak göz daha bana doğru baktı. Bu çocuk öncekinden daha parlaktı. Ağzını büzdü ve bir vaaah ile hüngür hüngür ağlamaya başladı. "Anne- Anne- Anne- Dede- Küçük Amca korkunç!!!"


   Öyle bir gürültü yarattı ki çığlıkları hizmetkârları, onlar da kâhyayı ve sütanneleri çağırdı, onlar da madamların odalarından çıkmasına yardım etti. Her ikisi de bir kaplanla savaşmak için dağa çıkan Wu Song'un heybetli havasıyla şişirilmiş güçlü adamlar olan iki sadık hizmetçi, iki küçük genç efendiyi yanımdan aldılar.

   Her ikisine de nazikçe gülümsedim ve her iki adam da dehşet dolu bakışlarla yürüme yoluna çekildi. Uzaklardan başlarını uzatıp bu ölümsüz lorda hayalet görmüş gibi bakıyorlardı.

   Gerçek bir ölümsüzü tanımamak için katıksız bir cehalet gerekiyordu. Bu ölümsüz lord da onlar gibilerle tartışmaya girmezdi.

   Birkaç silahlı muhafız yaklaşan bir adamın etrafında toplandı. Vahşi bir kaplan motifiyle işlenmiş kırmızımsı mor bir cübbe giymişti. Kırlaşan şakakları, sakalı, geniş alnı, kare çenesi ve yıpranmış yüz hatları vardı. Söylemeye gerek yok, bu Doğu Kumandanlığı'nın Vasal Prensi'nin ta kendisiydi.

   Bu ölümsüz lordun uzunca bir süre oğlu rolünü oynaması gerekecekti, bu yüzden ilk karşılaşmamızda biraz yakınlık kurmam gerekiyordu.

   Yavaşça yaklaştım, mütevazı bir duruş sergilerken ellerimi indirdim ve onu son derece saygılı bir şekilde selamladım.

   "Baba."


   Doğu Kumandanlığı Prensi'nin bu ölümsüz lorda bakarken kaplanı andıran bakışlarında garip bir ışık parlıyordu. Aptal oğlunun birdenbire aklı başına geldiği için ne kadar heyecanlandığı ancak tahmin edilebilirdi. Heyecanı o kadar aşikârdı ki artık yüzü ölümcül derecede solgundu ve kontrolsüzce titriyordu.

   Sonra o siyah gözleri döndü ve bayıldı.

   Böylece Li Siming'e dönüşümümü başarıyla tamamladım.

   Doğu Kumandanlığı Prensi'nin malikânesindeki halk bütün gün boyunca beni görünce titredi. Doğu Kumandanlığı Prensi uyandıktan sonraki gün, önümde büyük bir tanrıyı çağırması için bir Taoist rahibi davet etti. Şeftali ağacından yapılmış bir kılıç tutan rahip bir süre dans etti, ardından bir süre daha tutarsızca ilahiler söyledi. Sanki gerçekten tanrıyı bedenine çağırmış gibi yaptığı gösteriden büyük keyif aldım. Gösteri tam doruk noktasına ulaştığında, rahibin gözleri aniden açılarak bu ölümsüz lorda aval aval bakmaya başladı. Dizlerinin üzerine çöktü, o kadar sert diz çöktü ki gümbürtüleri duyduk. "Bu mütevazı Taoist, yüce ölümsüzü saygıyla selamlıyor."

   Bu beni ürküttü. Uzun yıllardır ölümlülerin işleriyle ilgilenmemiştim. Son zamanlarda Cennet Sarayı'nda yeni yükselmiş bir ölümsüz olmadığından Taoizm sanatının düşüşe geçtiğini düşünmüştüm. Sokaklarda bu ölümsüz lordun gerçek kimliğini bir bakışta anlayabilecek kadar ustalıkla xiulian uygulayan birinin olacağını asla beklemezdim.

   Rahip dehşet içinde diz çökmeye devam etti. "Bu mütevazı Taoist'in xiulian uygulaması, Baihu Xingjun'un saygıdeğer kişiliğini bir bakışta tanıyamayacak kadar sığ. Lütfen suçum için beni affedin!"

   Baihu Xingjun -Beyaz Kaplan Yıldızı mı? Göksel Saray'da yetmiş iki ay konağı ve sekiz yıldız lordu vardı. Ne zamandan beri bir kaplan yüce bir lord oldu? Cennet Sarayı'nda gerçekten de birkaç beyaz kaplan vardı ve hepsi de cennetin kapılarını korumak için yetiştirilmişti ama ne zamandan beri sarayın kendisinde bir kaplana lord deniyordu?

   Rahip dizlerinin üzerinde dönerek Doğu Kumandanlığı Prensi'nin önünde eğildi. "Tebrikler, Lord Hazretleri! Bu mütevazı Taoist, cennetin sırrını ifşa etme cesaretini gösterecektir. Bu küçük genç efendi, göksel alemden Baihu Xingjun'un bir enkarnasyonudur. Lord Hazretleri büyük bir talihin adamıdır ve bu, ölümsüz yakınlık dövmesi için cennetten bir lütuftur."

   Doğu Kumandanlığı Prensi hâlâ biraz titreyerek bana baktı. "Usta rahip, bana doğruyu mu söylüyorsunuz? Bu oğlum çocukluğundan beri donuk ve dünyanın yollarından habersizdi, ama birdenbire aklı başına geldi ve okur yazar oldu. Bu gerçekten..."

   Rahip ayağa kalktı. "Lord Hazretleri, bu küçük genç efendi beden bulmuş bir ölümsüzdür. Doğal olarak sıradan bir insandan farklıdır. Eskilerin dediği gibi, çömelmiş bir kaplan bir kaya gibidir. Xingjun birkaç yıldır uykuda yatıyor ve sıradan insanlar sıradan oldukları için bunu bilemezlerdi."

   Doğu Kumandanlığı Prensi bu açıklamadan - oğlunun ölümlü dünyalarına inen kaplan yıldız olduğu - o kadar memnun olmuştu ki, kaplan yıldız bir süredir uyuduğu için en küçüğünün aptal olduğu gibi bir saçmalığa bile inandı. Bu ölümsüz lorda tekrar baktı, artık titremiyor, yüzü mutlulukla parlıyordu.

   "Ama rahip efendi, eğer söyledikleriniz doğruysa ve bu oğlum bunca yıldır uykudaysa, neden aniden uyandı?"

   Masadan bir çay fincanı aldım ve boğazımı ıslattım.

   Rahip esrarengiz bir pozla -bir eli arkasında, diğeri sakalını sıvazlıyordu- "Cennetin sırları ifşa edilemez." dedi.

   Ne kadar saçma!


   O andan itibaren bu ölümsüz lord, Doğu Kumandanlığı Prensi'nin malikanesinde çok rahat yaşadı.

   Prens hiç vakit kaybetmeden tüm ev halkına en küçük oğlu Siming'in bir kaplan yıldızı olduğunu söyledi; birkaç gün boyunca gizlice aval aval bakıldım. Prensin malikânesindeki insanlara yavaş yavaş aşina olmaya başladım. Prensin malikanesinde dolaşıp etrafı incelediğimde, hizmetkarlar yanlarından geçiyormuş gibi yapıyor ve küçük efendileriyle sohbet etmeye çalışıyorlardı.

   Doğu Kumandanlığı Prensi'nin eşleri konusunda şansı yaver gitmemişti. Ardı ardına on kadar eş ve cariyeyle evlenmiş ve bunların hepsini de uğursuzluktan öldürmüştü. Bu ölümsüz lordun artık ölümlü olan bedeni Li Siming de dahil olmak üzere, toplam üç oğlu vardı. En büyük oğlu Sixian ve ikinci oğlu Siyuan, varisi olmak için hem açık hem de gizli olarak sık sık birbirleriyle yarışırlardı.

   Kaplan yıldızı söylentisi yayıldıktan sonra, her iki büyük kardeş de küçük kardeşleri olan bu yeniliğin peşine düştü. Fazladan çaba sarf ederek, bir yan yerleşkenin bahçesinde şaraplı bir ziyafet hazırladılar. Burada manzaraya hayran kaldık ve gece boyunca sohbet ettik.

   Benim, Song Yao Yuanjun'un, birkaç bin yılımı cennetin her yerinde dolaşarak, çay içerek, şarap tadarak, satranç oynayarak ve Tao'yu açıklayarak geçirdiğim bilinmeliydi. Ölümsüzler diyarında, Hengwen Qingjun dışında hiç kimse benden daha iyi konuşamazdı. Konuya daha yeni değinmeye başlamıştım ki ne olduğunu anlamadan sabah oldu. Buna karşılık, iki ağabeyim ertesi gün boyunca uyudu ve bu ölümsüz lordun gerçekten de kaplan yıldızı olduğu fikrini daha da pekiştirdi.

   Birkaç gün sonra, Nanming Dijun ve Tianshu Xingjun'un mevcut durumlarını pazar yeri, çayevleri ve prensin malikanesi aracılığıyla az çok kavradım.

   Mingge Xingjun bir keresinde bana Nanming Dijun'un bu hayattaki adının Shan Shengling olduğunu, Tianshu Xingjun'un reenkarnasyonunun adının ise Mu Ruoyan olduğunu söylemişti. Her ikisinin de bu seküler dünyada oldukça ünlü olduklarını ancak birkaç gün süren soruşturmalardan sonra öğrenebildim. Özellikle de Tianshu Xingjun, bu ölümsüz lord için sürpriz olan bir sorun mıknatısıydı. Şehrin her sokağındaki duvarlara Mu Ruoyan için tutuklama emirleri ve büyük, yarı vücut portresi asılmıştı.

   Shan ve Mu klanlarının nesiller boyunca İmparatorluk Sarayı'nın yüksek rütbeli memurları olduğu söylenirdi. Her iki klan da birbirini uzun zamandır tanıyordu ve dostlukları çok derindi. On yıldan daha uzun bir süre önce, Nanming Dijun'un büyükbabası imparatora hakaret etmiş ve tüm klan idam edilmişti. Mu klanı Shan Shengling'i gizlice kurtarmış ve onu yetişkinliğe kadar büyüttükleri evlerine getirmişlerdi. Nanming Dijun, Göksel Saray'da heybetli bir figürdü ve ölümlü dünyaya sürgün edildiğinde bile sessizce aşağılanmaya katlanabilecek biri değildi. Çeşitli topraklardaki vasal prenslerin muazzam askeri güçlere sahip olduğu ve imparatorluk gücünü neredeyse sıfıra indirdiği çalkantılı zamanlardı.

   Shan Shengling, Güney Kumandanlığı'nın Vasal Prensi ile aynı safta yer aldı. Ve sadece bir ay önce, Güney Kumandanlığı Prensi'ni tahtı gasp etmek amacıyla açıkça bir isyan başlatması için kışkırtmıştı.

   İmparator öfkeden deliye döndü ve soruşturmalar bu belanın hayatını kurtaranın Mu klanı olduğunu ortaya çıkarınca, tüm klanı ölüm cezasına çarptırdı.

   Elbette Yeşim İmparator, Tianshu Xingjun'un bir infazla perişan olmasına ve her şeyin burada bitmesine izin veremezdi. Bu yüzden Mu klanının hizmetkârları, canını kurtarmak için kaçan küçük efendileri Mu Ruoyan'ı korumak için kendi boyunlarını tehlikeye attılar. Şu anda saklanıyor ve dünyanın dört bir yanına sürükleniyordu.

   Arananlar ilanında yer alan Mu Ruoyan'ın sivri bir yüzü ve ince kaşları vardı; son derece sevimsizdi. Bu ölümsüz lord portreye bakarak birkaç kez iç çekti.

   Tianshu Xingjun, Cennet Sarayı'ndayken beyazlar giymiş ve yeşim taşından bir saç tokası takmıştı; büyüleyici bir şekilde zarif ve kayıtsız görünüyordu. Onun aurası böyleydi, lekesiz ve ruhani.

   Yeşim İmparator'un onu ölümlüler dünyasına sürgün ettikten sonra onun için böyle bir beden ayarlaması açıkça iğrençti. Ne de olsa bu ölümsüz lordun hâlâ oynaması gereken bir aşk senaryosu vardı ve bu senaryo bizzat Yeşim İmparator'un emriyle yazılmıştı. En azından ona yüce lordun görünüşünün bir parçasını bırakın. Onu elime geçirdiğimde böyle bir yüze tatlı sözler söylemeye kendimi nasıl ikna edebilirim?

   Gece qi'mi ayarladım ve nefes alış verişimi düzenledim. İlkel ruhumu Cennet Sarayı'na geri götürmeyi ve Yeşim İmparator ile kaderimi müzakere etmeyi umuyordum ama yapamadım. Sanki ruhum bu bedene çivilenmiş gibiydi. Ancak o zaman Mingge Xingjun'un, o yaşlı alçağın, ölümsüz yeteneklerimin en kritik kavşaklar dışında inişimde bana yasaklanacağını söyleyen sözlerini hatırladım. Bilseydim istifa edeceğimi bildiği için gerçeği benden saklamış olmalı.

   Başka seçeneğim kalmayınca malikânede çay içip uyuyarak birkaç boş ay geçirdim.

   Doğu Kumandanlığı Prensi, aniden aklı başına gelen bu yıldız kaplan oğluna karşı alışılmadık derecede şefkatliydi ve yaşamam için bana özel olarak bir avlu tahsis etti. Her iki ağabeyimle de sık sık şarap içiyor ve satranç oynuyordum; hatta birlikte eğlence bölümüne gidip oradaki şarkıları dinliyorduk. İlişkimiz her geçen gün daha da gelişti.


   Üç ay sonra, Mingge Xingjun nihayet ölümlü dünyaya döndü. Bu ölümsüz lordu Li Siming'in bedeninden gece yarısı serbest bıraktı ve bana - prensin malikanesinin üzerindeki havada - gösterinin başlamak üzere olduğunu söyledi.

   Saklanırken yaralarını iyileştiren Tianshu Xingjun, hizmetkârları tarafından Güney Kumandanlığı'ndaki sevgilisinin yanına götürülüyordu. Doğu Kumandanlığı Prensi'nin küçük genç efendisi Li Siming, bu sırada hücuma geçecek ve Mu Ruoyan'ı malikâneye kaçıracaktı.

   Yarından sonraki gün, öğleden önce, Mu Ruoyan'ın at arabası Shangchuan Şehri'nin dışındaki dağın eteklerinden geçecekti.

   Güney Kumandanlığı Prensi ordusunu toplayıp kendini imparator ilan ettikçe, Doğu Kumandanlığı Prensi de huzursuzlanmaya başladı. İki bölge birbiriyle sınırdaştı; silahlı çatışmalar kaçınılmaz olacaktı. O günlerde Doğu Kumandanlığı Prensi ve en büyük oğlu, kumandanlığın yetki alanındaki sınır garnizonundaki askeri kampları teftiş ediyordu. İkinci oğul Siyuan prensin malikanesinde yönetici olarak kalırken aynı zamanda küçük kardeşine -bu ölümsüz lorda- iç işlerinde rehberlik ediyordu.

   İlk sabah, Doğu Kumandanlığı'nın casuslarından bir ihbar aldığımı iddia ettim ve şehrin dışındaki dağ yolunda pusuya yatmaları için yirmi ila otuz sağlam muhafız istedim.

   Sabahtan öğlene kadar bekledikten sonra bile arabayı bir an bile göremeyeceğimizi kim bilebilirdi?

   Dağ yolu tamamen boştu. Araba yoktu. Yoldan geçen yoktu. Bir yaban tavşanı bile yoktu.

   Böyle bir senaryo imkânsızdı. Tianshu'nun bu yoldan geçişi bizzat Mingge Xingjun tarafından ayarlanmış ve her şey onun defterine kaydedilmişti. Tianshu Xingjun artık sadece bir ölümlüydü ve cennetin onun için belirlediği kaderden kaçması mümkün değildi. Ayrıca, İhtiyar Mingge bu ölümsüz lorda bunun sabah olacağını açıkça söylemişti, o halde neden hâlâ öğle vakti ortaya çıkmamıştı?

   Düzinelerce muhafızın kıyafetleri terden sırılsıklam olmuştu. Li Siming'in midesi guruldadı. Bu ölümsüz lord açlıktan yanıyordu. Rahatlama bahanesiyle tenha bir yere gidip yerel bir yeryüzü tanrısını yakalayıp soruşturma mı yapsam? Tam bunu düşünürken, kulağımın dibinden bir ses geçti.

   "Tianshu Xingjun'un arabası buradan bir kilometre ötede yolda haydutlarla karşılaşmış. Çoktan dağdaki kalelerine kaçırılmış. Şimdi gidin!"

   Bu sesi duyduğumda öfkem alevlendi. Mingge, o yaşlı bunak, benimle oyun mu oynuyor?!

   Şu anda en acil mesele Tianshu'yu tekrar ellerime almaktı. Bu yüzden Şef Wang'ı yanıma çağırdım. "Bu dağda bir haydut kalesi var mı?"

   "Genç efendiye rapor veriyorum," diye yanıtladı Şef Wang, "gerçekten de dağda saklanan bir veya iki haydut çetesi var."

   Kolumu salladım. "Kardeşlerimiz sıraya girsin. O haydut çetesini yakalamak için dağa doğru yola çıkacağız."

   Doğu Kumandanlığı Prensi'nin malikânesindeki muhafızların hepsi iyi eğitimliydi. Şef Wang kararsız görünse de başka bir şey söylemedi ve emrini verdi. Muhafızlar derhal sık otların arasından kalkarak dağa doğru hücuma geçti.


   Bir dağ olarak adlandırılabilirdi, ama aslında sadece bir tepecik olarak düşünülebilirdi; Shangchuan'dan gelenlerin hepsi ona Büyük Yamaç demesine rağmen özel bir adı bile yoktu. Oduncular tarafından aşındırılmış bir patika, tepeciğin kenarlarından yukarı doğru kıvrılıyordu. Bu ölümsüz lord, muhafızlarını gizlice dağa doğru götürüyordu, yolu yarılamıştı ki, uğursuz bir soğuk esmeye başladı ve ormandan iki adam fırladı. "Heifeng Kalemizi kim arıyor?!"

   Bu iki haydut darmadağınık ve pejmürde giyinmişlerdi. Belli ki bu bedelsiz iş onlar için iyi gitmiyordu. Daha ayaklarının üzerinde durup isimlerini bile söyleyemeden muhafızlar etraflarını sarmış ve onları yere sermişti. Adamları iki bohça haline getirdiler ve yukarı doğru hücumlarına devam etmeden önce yolun kenarına attılar.

   Tepede sadece harap bir dağ tanrısı tapınağı vardı ve tapınağın önünde bir kasenin kenarı kadar büyük iki kelimenin yazılı olduğu bir sancak yükseliyordu -Heifeng Kalesi.

   Tapınağın içinde sadece on ila yirmi kadar pejmürde giyimli haydut ve kendini haydut reisi ilan eden iri yarı bir adam vardı. Muhafızlar dağ tanrısı tapınağına hücum etti ve bir saatten kısa bir süre içinde tüm haydutlar bağlandı. Ben şahsen dağ tanrısı tapınağında dikkatli bir arama yaptım, ancak Tianshu'yu göremedim. Bunu umursamadan haydutlardan birini öne doğru sürükledim ve sordum, "Bugün soyduğunuz arabadaki adamı nereye kilitlediniz? Onu bulduğumda hepinizin gitmesine izin vereceğim."

   Haydut reisi ve yardakçıları bu talep karşısında kulaklarını dikti ve boyunlarını yukarı kaldırdı. Sorguladığım haydut hemen sırıttı. "Yani, o hükümsüzü mü arıyorsun? Dağ tanrısı heykelinin içi boş ve tütsü kabı da bir anahtar. Gizli bir kapı açmak için sola çevir. Aradığın adam içeride."

   Haydutlardan biri kıpırdandı ve kısık bir sesle, "Son on gün içinde sadece bir soygun yapabildik. Atlar, arabalar ve hatta eskortlar göz önüne alındığında büyük bir vurgun olacağını düşündük. Ama içeride sadece bir sakat vardı ve bu bize talihsizlikten başka bir şey kazandırmadı." dedi.

   Bu ölümsüz lord onun mırıldanmalarına kulaklarını tıkadı. Mekanizmayı çevirdim, dağ tanrısı heykelinin arkasından dolaştım ve gizli kapıdan içeri girdim.

   Odanın içinde, muhtemelen dağ haydutları tarafından uyuşturulmuş, belli belirsiz birkaç insan şekli zifiri karanlıkta yarı uzanmış yatıyordu.

   Ölümsüzleri görmek için sessizce büyüyü okudum.

   Karanlıkta, zayıf bir gümüşi ışık tabakasının bir insanı tamamen sardığını gördüm. Berrak ve buz gibiydi; bu Tianshu Xingjun'un ölümsüz ışıltısıydı. Bu kişinin Mu Ruoyan olduğuna şüphe yoktu.

   Tianshu Xingjun'un şu anda neye benzediğini öğrenmek için can atıyordum. Onu kucağıma alıp toprak heykelin dışına taşıdım ve bakmak için ters çevirdim. Yüzü çamur içindeydi ve saçları darmadağınıktı. Dağınık olması dışında neye benzediğini söyleyemiyordum. Başka seçeneğim olmadığı için Şef Wang'a seslendim. "Diğerlerini bağlayın ve bu adam için bir sedye bulun. Onu prensin malikânesine geri götürün."

   Ancak ayrılmadan önce haydutları çözdüm ve işledikleri suç için af diledim. Bu ölümsüz lord her zaman merhametli olmuştur. Böyle çalkantılı zamanlarda, herhangi bir ticaretle geçinmek kolay değildi.

   Ve böylece bu ölümsüz lord, Tianshu Xingjun'u Doğu Kumandanlığı Prensi'nin malikanesine sorunsuz bir şekilde geri getirdi.

   Ama nasıl oldu da bu kişiyi kaçırmak yerine onu kurtardım?


   Li Siyuan'a ihbarın bu kişilerin Güney Kumandanlığı casusları olduğunu gösterdiğini ama soruşturmadan bir şey çıkmadığını söylemiştim. Li Siyuan, Prens'in malikanesinin işlerine boğazına kadar batmıştı, bu yüzden "Bu meseleyi sana bırakıyorum Üçüncü Kardeş; uygun gördüğün şekilde araştır." dedi.

   Ve böylece Tianshu haklı olarak bu üçüncü genç efendinin özel avlusuna götürüldü.

   Mingge Xingjun'un düzenlemesine göre, Mu Ruoyan uyandığında bu ölümsüz lord ondan hoşlandığını iddia edecekti. Avludaki sedyede yatan bu yüze bakarak iki kez iç geçirdim ve ardından görevlilere onu tepeden tırnağa yıkamaları talimatını verdim.

   Yatak odama girip kapıyı sürgülediğimde kırmızı bir ışık parladı ve ardından Mingge Xingjun masanın yanında duruyordu, yaşlı yüzü kahkahalarla buruşmuş, ellerini selamlamak için kavuşturmuştu. "Song Yao Yuanjun, ilk görevini başarıyla tamamladığın için tebrikler!"

   Yüzüm asıldı. "Xingjun, benimle oyun oynadın. Onu sabah dağ yolunda kaçıracağımı açıkça söylemiştin. Nasıl oldu da iş onu bir dağ kalesinden kurtarmaya geldi?"

   Mingge Xingjun kuru bir kahkaha atarak, "Yazarken basitleştirmiş olabilirim." dedi. "Bu genel durumu etkilemeyecek. Hem de hiç." Ardından kader kitabını çıkardı ve belirli bir sayfaya çevirdi. Bakmam için bana uzattı, şok edici bir şekilde kitapta şu kelimeler yazılıydı:

   Mu Ruoyan sabah saatlerinde dağ yolundan kaçırılır; Li Siming Mu Ruoyan'ı alır.

   İşte böyle olmuştu.

   Bu tembel, kolaya kaçan ihtiyar! Yazdıkları kesinlikle yerinde!

   Bu ölümsüz lordun düşmanca bakışını gören Mingge Xingjun, Kader Kitabı'nı koluna geri soktu ve ciddi bir ifade takındı. "Her şeyin kendine özgü değişkenleri vardır ve kader de böyledir. Bu olayın ortaya çıkış şekliyle, Tianshu artık size bir iyilik borçlu ve bu da başlı başına iyi bir şey."

   "Öyle mi?" dedim hiç etkilenmeden.

   Mingge Xingjun ellerini kollarının içine soktu. "Yeşim İmparator'un emriyle hareket ediyorsun ve Tianshu'nun reenkarnasyonunun ömür boyu aşk sınavları çekmesini sağlıyorsun. Gerçekten ve derinden aşık olan bir adam için dünyada kırık bir kalpten daha büyük bir keder yoktur. Aşk acıtır. Aşk olmadan, acı nereden gelebilir ki?"

   Kalbimden bir ürperti geçti. "Bana sevgi gösterisinde bulunmamı ve Tianshu'yu bana aşık olması için ikna etmemi mi söylüyorsun?"

   Mingge Xingjun anlamlı bir şekilde, "Bunu yapmanın bir yolu da bu," diye cevap verdi. "Bulutlara binmek mi yoksa rüzgârlara binmek mi, karar sana kalmış Yuanjun."

   Yüzüm buruştu. Bu ölümsüz lordun Tianshu Xingjun'a karşı kin beslediği ölümsüzler arasında herkes tarafından biliniyordu. Elbette Yeşim İmparator benim acımasız olacağımı düşünmüş olmalıydı. Tianshu Xingjun'un sadece Nanming Dijun'u sevmeye kararlı olup olmadığı veya Li Siming'e aşık olması için ikna edilip edilmediği önemli değildi. Bu ölümsüz lordun tek yapması gereken, ne kadar vicdansızca olursa olsun, elimdeki tüm kozları ortaya dökmekti.

   Mingge Xingjun gittikten sonra odamda birkaç kez volta attım. Sonra kapıyı çekip açtım ve dışarı çıktım.


   Bir hizmetçi gelip adamın artık temizlendiğini ve boş bir yan odaya yerleştiğini bildirdi.

   Odanın kapısına doğru yürüdüm ve kapıyı iterek açtım. Yatağa doğru ilerlerken bir an donakaldım.

   Yatakta yatan adam, bu ölümsüz lordun Cennet Sarayı'nda tanıdığı Tianshu Xingjun'du. Yüz hatları tamamen aynıydı, ancak ten rengi solmuş da solmuştu. Biraz daha zayıftı ve hasta görünüyordu.

   Her ne kadar portresi beni endişelendirmiş olsa da bu görüntü bir anda kendimi şanslı hissetmeme neden oldu. Yeşim İmparator iğrenç biri olabilirdi ama bu konuda aşırıya kaçmamıştı.

   Simsiyah saçları omuzlarına ve yastığa dökülürken hâlâ biraz nemliydi. Yastığın yan tarafına birisi bir parça yeşim taşı koymuştu. Bakmak için elime aldım. Pürüzsüz ve parlaktı, sanki biri onu sık sık okşuyormuş gibiydi. Bu Nanming Dijun'dan bir sevgi nişanesi olabilir miydi?

   Tianshu Xingjun, şu andan itibaren bu ölümsüz lordun yapması gereken bir iş var, bu yüzden beni suçlama. Ben, Song Yao Yuanjun, özel bir kinin intikamını almak için makamımın gücünü kötüye kullanacak biri değilim. Yeşim İmparator böyle emretti; başka seçeneğim yok. Bu ölümsüz lord olmasa bile, Yeşim İmparator yine de başka bir ölümsüzü aşağı gönderecektir. Bu hayat boyunca acı çekmen gerekiyor.

   Mürekkep siyahı yeşim taşını yastığın yanına geri koydum.

   Yataktaki kişinin nefes alış verişi hafifçe değişti ve göz kapakları titredi. Yatağın yanındaki pozisyonumda kendimi hazırladım.

   Şüpheyle karışık berrak bakışları bu ölümsüz lordun yüzünde belirdi. Binlerce yıldır tanıdığım bu zarif yüze nazikçe gülümsedim.

   "Genç Efendi Mu, uyandınız mı?"

   Şaşkın ifadesi hafif bir değişime uğradı ve solgun yüzü birkaç ton daha soluklaştı. Ağzımın kenarlarını çekiştirerek gülümsememi daha da genişlettim.

   "Bu mütevazı kişi Li Siming. Babam Doğu Kumandanlığı Prensi Li Jutang'dır. Size uzun zamandır hayrandım. Tesadüfen bu küçük komutanlıktan geçtiğinizi öğrendim, bu yüzden mütevazı evimde kalmanız için size özel bir davetiye sunmak istiyorum."

   Mingge Xingjun'un emri üzerine uyandığında Tianshu'ya duygularımı itiraf ettim. Buna, kendini toparlayamadan ona ağır bir darbe indirmek diyoruz.

   Ayrıca, bunu er ya da geç yapmak zorunda kalacaktım. Bu yüzden kendimi çelikleştirdim ve nazik gülümsememi dizginleyip yerine şehvet dolu bir gülümseme koyarken kendimi zorladım.

   "Birkaç yıl önce, bir ölümsüzün benimle tek gecelik bir kaçamak yaptığını hayal etmiştim. Ancak bugün Genç Efendi Mu'yu gördüğümde rüyamdaki ölümsüzün tam karşımda olduğunu anladım." Mu Ruoyan'ın o kadar kemikli olan bileğini tuttum ki elime rahatsız edici bir şekilde çarptı.

   "Ruoyan, seni ömür boyu yanımda tutacağım, asla bırakmayacağım, asla."


Sonraki Bölüm