Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

🌺 Bölüm 21 🌺

   Akşam olduğunda, bir kez daha Zuiyue Köşkü'ne vardım.

   Ancak bu sefer Qingxian'ın odasına gitmedim.

   Dün tedarikçi kadınla yazılı bir anlaşma yapmıştım. Beyin yeğeninin hala Qingxian'ın fiyatını tedarikçi kadınla görüşmediğini görünce, onu geçerek Qingxian'ın özgürlüğünü almak istediğimi söyledim. Tedarikçi kadın tereddüt ediyormuş gibi göründü, en çok kazandıranından ayrılmak istemedi ve fahiş bir fiyat verdi. Parasıyla boynuzlanmış bir liberal rolü oynayarak iş birliği yaptım ve samimiyetle başımı salladım. Tedarikçi kadın çok heyecanlanmıştı.

   Parayı önüne koydum ve bahardaki çiçeklerden bile daha parlak bir ışıltı kazandım. "Teşekkür ederim lordum. Bugünden itibaren Qingxian tamamen sizindir."

   Zuiyue Köşkü'nden hanımlar Qingxian dışarı çıkarken etrafına toplandı. Gözlerinde parlayan yaşlarla bana derin bir reverans yaptı.

   En azından bu ölümsüz lordun ölümlüler dünyasında geçirdiği birkaç gün boyunca iyi bir iş yaptığı söylenebilirdi.

   Tedarikçi kadın, Qingxian'ı uğurlamak için küçük, pembe bir sedan göndermek için özel bir çaba bile sarf etti. Ve böylece bu ölümsüz lord, Qingxian'ın küçük sedanını gecenin karanlığında mütevazı yerleşkeme götürürken bu şehrin sıradan insanlarının gözleri önündeydi.

   Qingxian sedandan indi ve bu ölümsüz lordun yanındaki avluya girdi. Avluda hizmetçiler, genç hizmetçi ve aşçı tahta kazıklar gibi hareketsiz duruyordu, genç hizmetçinin elindeki bakır leğen gürültülü bir takırtıyla yere çarptı.

   Qingxian yanımda durdu, başını ürkekçe eğerken çiy damlalarıyla süslenmiş bir yaban elması çiçeğine benziyordu.

   Hengwen ve Tianshu'nun ana salonun kapısından kapalı geçide doğru yürüdüklerini ve orada ikimizi tekrar tekrar süzdüklerini gördüm.

   Kalabalığa, "Bayan Qingxian geçici olarak avluda yaşayacak, lütfen misafir odasını düzenleyin." dedim.

   Hizmetçiler, genç hizmetçi ve aşçı çok kıvrak zekâlıydı. Genç hizmetçi bakır leğeni eline aldı ve hemen, "Elbette, elbette, bu mütevazı olan hemen gidecek," diye cevap verdi.

   Hizmetçilerden biri Qingxian'ı kolundan tutarak desteklemeye geldi. "Hanımefendi, lütfen önce salonda dinlenin."

   Diğer hizmetçi Hengwen ve Tianshu'ya şöyle dedi: "Geç oluyor. Genç efendiler, siz dinlenirken bu mütevazı kişi ikinizle ilgilensin." Hengwen ve Tianshu daha sonra onunla birlikte odalarına döndüler.


   Hizmetçi Qingxian'ın küçük salona girmesine yardım etti, çay servisi yaptı -Qingxian bir fincan yudumladı- ve sıcak suyun hazır olduğunu söyleyerek ona banyoya kadar eşlik etti.

   Hizmetçilere ona iyi hizmet etmelerini söyledim, sonra yan odalara doğru yürüdüm. Bir anlık tereddütten sonra Tianshu'nun odasının kapısını iterek açtım.

   Tianshu ışığın altında kitap okuyordu ama içeri girdiğimi görünce kitabı bıraktı.

   "Henüz yatmadın mı? Erkenden dinlenmelisin," dedim.

   Tianshu bir onay sesi çıkardı ve "Şu Qingxian..." diye sordu.

   "Zengin bir aile tarafından evliliğe zorlanıyordu," diye açıkladım, "ona acıdım ve onlar yapamadan özgürlüğünü geri aldım. Yarın ona hala güvenebileceği bir akrabası olup olmadığını soracağım. Büyük olasılıkla, önümüzdeki birkaç gün içinde Cennet Sarayına dönmemiz gerekecek, bu nedenle dönmeden önce onu yerleştirmek, ölümlü dünyaya yaptığım yolculuk sırasında faziletli bir davranış olarak kabul edilecektir."

   Tianshu şaşkın bir ifadeyle de olsa başını salladı, ardından kitabını kapattı ve itaatkâr bir şekilde yatağına gitti. Daha sonra Hengwen'in odasına gittim.

   Hengwen yatağın üzerinde oturmuş tüy yumağının bandajını açıyordu. Bakmak için içeri girdim. Birkaç gündür güçlerimi onun yaralarını tedavi etmek için kullanıyordum. Hengwen de küçük bir büyü yapmıştı ve şimdi tüy yumağı tamamen iyileşmişti. Geriye sadece kürkünün henüz çıkmadığı kel noktalar kalmıştı.

   "Bu günlerde giderek daha da canlanıyor," diye yorum yaptım.

   "Evet," diye karşılık verdi Hengwen gülümseyerek. "Yaraları iyileşti." Tilkinin sırtını okşamak için uzandı ve tilki dudaklarını şapırdatarak Hengwen'in diğer elini yaladı.

   Tüy yumağını kenara çektim ve yatağın kenarındaki yerini aldım. "Geç oluyor. Erken uyu."

   Hengwen esnedi. "Şimdi sen söyleyince, gerçekten biraz uykum geldi."

   Tek söylemem gereken, "O zaman uyu. Ben gidiyorum." idi 

   Hengwen gülümsedi. "Pekala."


   Hengwen'in odasından çıktım ve kendi odamın kapısını iterek açtım.

   Ağustos böceklerinin kanatları kadar ince bir elbise giyen Qingxian lambanın altında oturmuş, aynı anda hem utangaç, hem boğucu, hem de büyülenmiş gözlerle bana bakıyordu.

   Kapının dışında dururken nazik bir gülümseme takındım. "Lütfen önce iyice dinlenin, Bayan Qingxian. Alışkın olmadığınız bir şey olursa, yarın bana bildirmekten çekinmeyin."

   Gitmek için döndüğümde Qingxian arkamdan sessizce şöyle dedi: "Genç Efendi, beni çoktan kurtardığınıza göre bugünden itibaren sizinim. Yoksa böylesine erdemli bir beyefendiye layık olmayan, yaşını başını almış iffetsiz bir kadın olduğum için beni küçümsüyor musunuz?"

   Ona dönmekten başka çarem yoktu. "Bunu nasıl söylersiniz Bayan Qingxian? Ben sadece özgürlüğünüzü kurtararak size yardım eli uzatıyordum; bu eylemin kendisi kayda değer bir şey değil. Kendinizi bana borçlu hissetmenize gerek yok. Birkaç günlüğüne benim mütevazı evimde kalabilirsin. Eğer hala güvenebileceğin bir akrabanız ya da sevgiliniz varsa, bana söylemekten çekinmeyin. Sizin için gerekli düzenlemeleri yapacağım."

   Qingxian'ın yüzünden tek bir düşünce bile geçmedi fakat çok geçmeden hıçkırıklara boğuldu. "Bunu söyleyerek beni geri mi çeviriyorsunuz? Genç Efendi, o gün binanın önünden geçerken zarif cazibenizden etkilendiğimi biliyor musunuz? Bu yüzden sizi tanımak umuduyla çöpçatanlık yapmak için mendilimi cesurca kullandım. Özgürlüğümü geri verdiğinizde çok sevinmiştim, Cennet'in nihayet benim kötü durumuma gözlerini açtığını ve Buddha'nın nihayet beni kutsadığını düşünmüştüm. Ama kim bilebilirdi ki... Genç Efendi... sizin... bana böyle sözler söyleyeceğinizi... Ben... Ben..."

   Uzun bir iç geçirdim. "Bayan Qingxian, kalbime çoktan talip olunduğunu bilmiyor değilsiniz, evlenme umudum olmadan sonsuz bir yalnızlığa mahkûm edildim. Gözyaşlarınızı silin ve rahat uyuyun. Yarın sizin için yine bir çıkış yolu bulacağım."


   Avluya doğru yürümeden önce kapıyı arkamdan kapattım. Bir kez daha uyuyacak yerim kalmamıştı, çatı kiremitlerinin üzeri ise oturmak için soğuktu, gece esintisi giderek daha da soğuyordu. Çalışma odasında başka bir sert kanepe olduğunu hatırladım, bu yüzden gizlice içeri girdim ve onu büyük, yumuşak bir yatağa dönüştürmek için bir büyü okudum. Kapıyı sürgüleyerek içeri döndüm.

   Qingxian'ı geri getirerek gerçekten de başıma dikenli bir bela davet etmiştim. Yanımda iki refakatçim vardı ama o yine de ilk görüşte bana aşık olmuştu. Görünüşe göre, bu ölümsüz lordun cazibesini saklamak mümkün değildi.

   Gözlerimi kapattım, tam uykuya dalmak üzereydim ki uzaktan ağlamaklı bir melodi yükseldi. Kapının aralığından süzülüp kulaklarımın içine kadar girdi.

   Qingxian daha önce bu ölümsüz lordla bir engele takıldığını görünce, kafasını dağıtmak için bambu flütünü çıkarıp bir iki ezgi çalmıştı. Şarkı kederli ve yürek burkucuydu; onunla uykuya daldım.


   Ertesi gün, avludaki tüm hizmetkârlar halsiz görünüyordu, sürekli esnedikleri için gözleri donuklaşmıştı. Hiçbir şey fark etmemiş gibi davrandım. Bu arada Qingxian kendini odasına kapatmıştı, ona aldırış etmedim.

   Hengwen ve Tianshu kahvaltı sırasında birkaç kez esnemekten kendilerini alamadılar.

   Tianshu bana, "Dünkü..." dedi.

   "Ona Bayan Qingxian diyebilirsiniz," dedim öksürerek.

   "Pekâlâ," diye kabul etti Tianshu. "Bayan Qingxian neden kahvaltıya gelmiyor?"

   "Muhtemelen henüz kalkmamıştır," dedim. "Daha sonra ona kahvaltı götürmesi için birini çağırırım."

   Tianshu başını salladı ve yemekleri servis eden hizmetçi başını eğerek kolunun arkasına bir gülümseme gizledi.

   Öğleden sonra aşçı bana baktı ve şöyle dedi: "Efendim, konu sizin işleriniz olduğunda yersiz konuşmak haddimiz değil ama iki genç efendinin hanımefendiye Bayan Qingxian demesi biraz uygunsuz değil mi? Sonuçta... burada göz önünde bulundurulması gereken bir hiyerarşi var. Sadece efendinin yatak ısıtıcısı olsa bile, yine de..."

   İlk başta durumu açıklamak istedim ama kadın ve erkek arasındaki ilişkileri açıklamak, hele hele net terimlerle ifade etmek çok zordu. Bu yüzden basitçe şöyle dedim: "Bayan Qingxian burada sadece bir ya da iki gün kalacak. Hepiniz ona Bayan Qingxian olarak hitap etmelisiniz. Ona nazikçe ve misafir adabına göre davranın."

   Aşçı bana şöyle bir baktı, talimatımı onayladı ve gitti.

   Qingxian'ın odasına gittim ve hâlâ danışabileceği bir akrabası olup olmadığını sordum. Qingxian dudaklarını ısırdı ve tek kelime etmeden başını öne eğdi. Uzun bir süre sonra şöyle dedi: "Genç Efendi, Genç Bayan Feng ile evlenmek istediğinizi biliyorum. Benim burada bulunmam durumu daha da zorlaştıracak. Ben zaten sizinim, bu yüzden beni taşraya da gönderseniz, başkasına da satsanız hiçbir şikayetim yok."

   Onunla uzun süre konuştum ama bir ilerleme kaydedemediğim için ancak ayrılabildim.

   Qingxian yine qin'ini çıkardı ve odasında oturup birkaç hüzünlü ezgi çalıp söyledi.

   Aşçı, hizmetçiler ve genç uşak arka bahçeye kaçana kadar şarkı söyledi, Hengwen ve Tianshu'nun oyun arkadaşları ise dağılmadan önce çeyrek saatten daha kısa bir süre geldiler.

   Çok sıkılmış olan Hengwen tilkiyi odasından dışarı taşırken çaresizce izledim. Tilki hapşırdı ve kulakları titredi. Gözleri sımsıkı kapalı, başını Hengwen'in göğsünün derinliklerine gömdü.

   Tüm bunlar bana çok yakışıksız göründü. Ne de olsa tilki hâlâ bir iblisti; Hengwen ergen gibi görünse bile ona yapışıp kalması uygunsuzdu.

   Hengwen'e dedim ki, "Hiç değilse onu bir kenara koy ve uyumasına izin ver. Sürekli ona sarılmak biraz ağır değil mi?"

   Hengwen, "O zaman onu odama geri götüreceğim," dedi ve içeri döndü.

   Çatı saçağının altında oyalanırken aşçı ve genç hizmetçi önümü kesti.

   Genç hizmetçi eğildi ve yüzünü buruşturarak bana baktı. "Efendim, Bayan Qingxian'ı teselli etmeyecek misiniz?"

   Şimdilik sakin bir an geçirmesine izin vereceğimi söyledim ve ilerlemeye devam ettim.

   Aşçı aceleyle bir adım öne çıktı ve eğildi. "Efendim, lütfen yersiz konuştuğumuz için biz hizmetkârları suçlamayın. Dün geceden beri, Bayan Qingxian'ın ezgileri içimizde öyle bir... kalp ağrısı uyandırdı ki! Efendim, gidip onu teselli etmelisiniz!"

   Umutsuzca iç çektim. "Aslında sabah geç saatlerde onu teselli etmekten döndüm ama nafile. Madem çalmak istiyor, o zaman bırakın çalsın."

   Aşçı ve genç hizmetçi oldukça üzgün görünerek ayrıldılar.


   Qingxian öğle yemeği sırasında ara verdi, ancak öğleden sonra Madam Lü-Hu tekrar aradığında, Qingxian'ın kederli melodisiyle karşılandı. Oturup biraz hoşbeş ettikten sonra konuya girdi. "Genç Efendi Song, bu ihtiyar sadece bir mesaj iletmek için burada. Umarım sakıncası yoktur. Bu ihtiyarın geçen sefer size bahsettiği konu hakkında, lütfen bundan hiç bahsetmemişim gibi davranmanızı rica ediyorum."

   Bunun Qingxian yüzünden olduğunu hemen anladım. Bu benim için de iyi oldu ve "Mesajı ilettiğiniz için teşekkür ederim. Onlara başka bir mesaj iletmenizi rica edebilir miyim? Bu mütevazı kişi anlıyor. Gerçekten üzücü bir durum ve kesinlikle bu konuyu bir daha açmayacağım." dedim.

   Ancak Madam Lü-Hu fikrini değiştirdi ve şöyle dedi: "Aslında bu ihtiyar yersiz konuşacağından değil ama tam da bir evlilik gerçekleşmek üzereyken böyle bir oyun oynadınız. Fengler bunu çok aşağılayıcı buldu. Sizin gibi seçkin bir kişinin evlerinin genç hanımını pek düşünmediğinden ve genç hanımlarını size zorla vermeye çalışan kendileriymiş gibi göründüklerinden korktular. Eğer bu genelevden gelen fahişeyi gönderirseniz işleri tersine çevirmek imkansız olmayacaktır..."

   Bu konuda daha fazla enerji harcamak istemediğim için üstünkörü bir cevap verdim: "Dediğiniz gibi. Bu mütevazı kişi tavsiyenizi kesinlikle dikkatle değerlendirecektir. Bunu birkaç gün sonra tekrar konuşalım." Her halükarda Madam Lü-Hu'yu savuşturmayı başarmıştım.

   Tam su içmek için odama dönmek üzereydim ki Qingxian kapımda beni görmek istediğini söyleyerek bekliyordu. Odama girdiğinde ilk sözü şu oldu: "Madam Lü'nün öğleden sonra geldiğini duydum. Görünüşe göre evliliğiniz hakkında konuşmak için gelmiş. Genç Efendi, beni dikkate almanıza gerek yok. Eğer beni göndermek istiyorsanız, o zaman..."

   İçimi çektim.

   Ağzını mendiliyle kapatan Qingxian hıçkıra hıçkıra ağladı: "Ama ben sadece sizi seviyorum ve size hayranım. Genç Efendi... Sadece bir gün, hatta bir gece, Qingxian'ın size bir kez hizmet etmesine izin verin. Sonrasında benimle ne yapmak isterseniz, ben..."

   Onu içeri aldım ve onun bu koca dünyada sadece bir aşk kadını olduğunu düşündüm. Ölümsüz İnfaz Terası'na gönderilmeden önce birinin bana bu kadar aşık olacağını hiç tahmin etmemiştim. Sonsuz yalnızlık kaderimle ilgili o kısım bile çürütülmüştü. Gerçekten de çok şey kazanmıştım.

   Kalkmasına yardım etmek için elimi uzattım. Nazik bir sesle, "Genç Bayan Feng ile evlenmeyeceğim. Size gelince, kesinlikle gerekli düzenlemeleri yapacağım. Önce kalkın ve odanıza dönün."

   Qingxian gözyaşlarını sildi, ayağa kalktı ve reverans yaptı, sonra da dediğimi yaptı.

   Fırıldak gibi döne döne işkenceye maruz kaldığım için bitkin düşmüştüm. Akşam yemeği sırasında esnemekten bile kendimi alamadım.

   Başlangıçta bunun gece iyi bir uyku çekebileceğim anlamına geldiğini umdum. Sonra ikinci gece nöbeti sırasında havada bir melodi dolaşmaya başladı ve guguk kuşunun hüzünlü çığlıklarına ve kocasının mezarı başındaki bir dul kadının kederli feryatlarına benziyordu. Hatta her notanın ardında bir titreme vardı, o kadar ki ben bile onunla birlikte titredim. Ama dinlemek için kulaklarımı diktiğimde, bu sesin Qingxian'ın odasından değil, arka bahçeden geldiğini fark ettim.

   Bu yüzden yuvarlandım ve gizlenmiş formumu fiziksel bedenimden kaldırarak araştırmak için çalışma odasından dışarı süzüldüm. Ancak, flütün sesi aniden kesildi. Karanlığın örtüsü altında, gölgeli bir figür arka bahçedeki ay kapısından hızla geçti.

   Onu arka bahçeye kadar takip ettim, ancak bir figürün avlu duvarından atladığını gördüm. Çiçek kümelerinin yanındaki yıldız ışığının altında, bu figürün bakışları buradaki başka bir kişinin siluetiyle karşılaştı.

   Diğer kişi narin ve kıvrak bir vücuda sahipti -Qingxian. Avlu duvarından atlayan diğer kişiye gelince, onun flüt çalan bir adam olduğunu tahmin ettim. Ancak her nasılsa, bu ziyaretçinin şekli tanıdık geliyordu.

   Yanlarında durdum. Flüt çalan adam Qingxian'ın ellerini tutmuş, acil bir sesle şöyle diyordu: "Qingxian, benimle gel. Uzak bir yere kaçalım."

   "Gitmek mi?" Qingxian hüzünle sordu. "Nereye gidebiliriz ki? Neden yine benim için buradasın?"

   "Ben..." Flüt sanatçısı daha yeni bir şeyler söylemişti ki duvarın tepesinden bir ses aniden araya girdi.

   "Doğru He Jingxuan, onu nereye götüreceksin?"

   Flütçü ve Qingxian irkilerek başlarını kaldırdılar. Avlu duvarının tepesinde duran bir figür duvardan hafifçe sıçradı, flütçüye doğru yürüdü ve tekrar sordu. "He Jingxuan, onu nereye götüreceksin?"


   Bu kişi erkek kıyafetleri giymişti ama tatlı, narin bir sesi ve ince, zarif bir vücudu vardı. Genç bir kızdı.

   Birdenbire Kelebek Aşıkların Buluşması senaryosu İki Genç Kız Bir Kahramanla Buluşuyor'a dönüştü.

   Tekrar kenarda durdum ve telaşlı flütçünün kekelemesini izledim: "Genç Bayan Yueying, siz, neden..."

   "Jingxuan, artık gitmelisin," dedi Qingxian yumuşak bir sesle. "Genç Bayan Yueying, endişelenmeyin. Jingxuan bir daha asla beni aramaya gelmeyecek. Genç Efendi Song beni çoktan satın aldı ve kendisi de ailenize evlilik teklif etmeyeceğini söyledi. Genç Bayan Yueying, siz... Jingxuan'la gönül rahatlığıyla evlenebilirsiniz. Ben... Genç Efendi Song beni bir fahişenin hayatından kurtardı, bu yüzden ona tüm hayatım boyunca borcumu ödeyeceğim. Jingxuan, sana ve Genç Bayan Yueying'e evliliğinizde ömür boyu mutluluk diliyorum..."

   Gitmek için döndü. Flütçü kolundan tutarak onu durdurdu. "Qingxian, sırf Genç Bayan Yueying ile beni bir araya getirmek için mi Song denen adamı kandırıp kendini bağışlattın? Nasıl bu kadar aptal olabilirsin?! Bunca zamandır kalbimde sadece..."

   "Sadece Qingxian mı var?" Genç Bayan Yueying soğuk bir tavırla onun sözünü kesti ve flütçüye doğru bir adım daha attı. "Vay, vay, He Jingxuan, bugün nihayet doğruyu söylüyorsun."

   Acı bir kahkaha atarak devam etti: "Doğru. Gözünün sadece Qingxian'da olduğunu bilmeliydim. Genelevin dibinde allık satmak için eyalet imparatorluk sınavlarını geçmiş bir bilgin olarak saygınlığını bir kenara bıraktığın anda anlamalıydım. Sadece... sadece biz çocukken benimle evleneceğini söylemiştin ve ben de bir aptal gibi bunu ciddiye almış, sonunda başka birine aşık olacağına inanmak istememiştim." Yere bir nesne fırlattı ve duvara doğru döndü.


   Böylece flüt çalan kişinin Zuiyue Köşkü'nün zemin katında allık satan genç delikanlı olduğu ortaya çıktı. Onun görüntüsünü tanıdık bulmama şaşmamalı.

   Yueying duvara doğru yürüdü, sonra arkasını döndü ve devam etti: "Bayan Qingxian, Jingxuan'ın hatırı için, aileme evlenme teklif edemesin diye Song denen o kişiyi engellemek için kendinizi bile kullandınız. Gerçekten çok aptalsınız. Ailem beni onunla evlenmeye zorladığında onlara ölmeyi tercih edeceğimi söyledim. Beni köşeye sıkıştırsalardı olmadı giderdim ve bu işi sonsuza dek bitirirdim. Jingxuan'a kimi sevdiğini hiç sormadın ve doğrudan kendini feda etmeye gittin. Bunun onu nasıl inciteceğini bilmiyor muydun?"

   Bu ölümsüz lord, bu avlu duvarımın gerçekten de çok alçak olduğunu fark etti. Genç Bayan Feng Yueying'in yukarı tırmanıp atlaması hiç de fazla çaba gerektirmedi.

   Bu sırada Qingxian ve He Jingxuan hâlâ birbirlerine bakıyorlardı.

   "Qingxian," diye yalvardı He Jingxuan, "benimle gel."

   Qingxian başını salladı. "Artık çok geç. Genç Efendi Song'u kandırdım. Onun parası var, bu yüzden gücü ve nüfuzu da olmalı. Eğer seninle gidersem, sadece sana zarar vermiş olurum. Xuan-lang, bensiz git."

   Ay kapısına doğru süzüldüm, kendimi gösterdim ve öksürdüm.

   He Jingxuan, Qingxian'ın ellerini sıkıca kavramanın tam ortasındaydı. Birbirine aşık bu çift öksürdüğümü duyunca, rüzgârda savrulan yapraklar gibi titremeye başladılar.

   "Korkmayın," dedim nazik bir gülümsemeyle. "Daha önce gölgelerin arasında olduğum yerden her şeyi gördüm." Kolumdan bir kâğıt parçası çıkardım ve yırtarak parçalara ayırdım. Qingxian'a, "Bu senin sözleşmen," dedim.

   Qingxian bana kımıldamadan baktı ve aniden He Jingxuan'ın yanında dizlerinin üzerine çöktü.

   Tüm samimiyetimle, "İkinizin arasındaki aşk o kadar sarsıcı ki, benim gibi anlamayan biri bile derinden etkilendi," dedim. "Erdemli bir beyefendi olmayabilirim ama birlikte olma isteğinizi yerine getirmeye hazırım. He Jingxuan, Bayan Qingxian'ı götür."


   Gecenin bir yarısı, rüzgar soğukken, açık ve geniş arka bahçede durdum ve bir kahkaha attım. Demek bu ölümsüz lordun kaderi buymuş. Ölümsüz İnfaz Terası'na gönderilmeden önce iki aşk yaşadığımı sanıyordum ama meğer hâlâ başka çiftler için aracılık yapıyormuşum.

   Arkamdan bir ses boş bir anımda, "Ee, son zamanlarda kadınlarla olan romantizm şansın nasıl gidiyor?" diye sordu.


Sonraki Bölüm