Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 211: Anahtar

 

Etraftaki insanlar şu anda baygın olsalar da, kim bilir belki de bir saniye sonra onları seks yaparken ilgiyle izlemek için hep birlikte ayağa fırlayacaklardı.


RenDong nihayetinde utangaç biriydi ve Lian Qiao bu konuda bir şey yapamazdı. Bu öpücük sadece bir tat olmasına rağmen kalbindeki heyecan verici fantezi RenDong'un kulak memelerinin ısınmasına neden oldu.


"Tamam, kendini tut. Dışarı çıkana kadar bekle..." Yüzü kızardı ve Lian Qiao'yu itti.


Lian Qiao dışarı çıkmaktan bahsettiğini duyduğunda aniden etkilendi ve yumuşak bir şekilde gülümsedi: "Tamam. Bunu dışarı çıktıktan sonra konuşalım."


RenDong konuyu tekrar anahtara çevirdi. İkili boş bir çark buldu ve orada durup düşüncelerini düzenlemeye başladı.


"Bu anahtarın mekanizması nedir? Tüm kilit oyuncular seviyeyi geçtikten sonra bir anahtara mı sahip olacak?" Lian Qiao pirinç anahtarın üzerine kazınmış üç hecelik "Xu RenDong" yazısını okşadı ve "Eh, hayır. Daha önce başka kilit oyuncularla karşılaşmıştık. Üç kilit oyuncudan sadece Shi JianChuan'ın anahtarı vardı. Diğer ikisi, biri Yemek Borusu’ndaki küçük şişman adam, diğeri de senin Kelebek örneğindeki Zhang XiaoXiao. Ama ikisinde de anahtar yok. "


RenDong şaşırdı ve şöyle dedi: "Nereden biliyorsun? Onları araştırdın mı?"


"Hm. Onlarla ipucu alışverişi yapmaya gittim."


RenDong bu iki kişinin karakterlerini hatırladı. Zhang XiaoXiao yeni biriydi, bu yüzden ipuçlarını saklamakta iyi olmazdı. Entrikacı küçük şişmana gelince, bunu söylemek zordu.


Lian Qiao onun ne düşündüğünü tahmin etmiş gibiydi , gülümseyerek şöyle dedi "Küçük şişman muhtemelen yalan söylememiştir. Ne de olsa benim gittiğim gün basın toplantısına katılmak için acelesi vardı. Benim takip etmemden korkuyordu ve benimle vakit kaybedecek zamanı yoktu. O yüzden her şeyi dürüstçe anlattı."


"Sana başka ne anlattı?"


"Şey, işe yarar bir şey yoktu. Sadece takım arkadaşlarına kur yapmak, özel eşyaları saklamak gibi küçük numaralar anlattı."


Özel eşyalara sahip olmak gibi şaibeli şeyler bile açıklanmıştı. Muhtemelen Lian Qiao, küçük şişman kendisine her şeyi anlatmaya zorlarken "takip etmekten" biraz daha fazlasını yapıyordu.


RenDong, Lian Qiao'nun hangi hileyi kullandığını sorma zahmetine girmedi ve derin bir sesle şöyle dedi: "Eğer yalan söylemedilerse, bu anahtarın örneği temizledikten sonra kilit oyuncular için bir ödül olmadığı anlamına gelir."


"Evet." Lian Qiao, "Aslında, anahtar hakkında, başlangıçta Shi JianChuan'a sordum... Ah, Anahtarsız Kilit örneğindeydi." dedi.


RenDong konuşmasını neden yarıda kestiğini bilmeden ona baktı. Lian Qiao onun siyah beyaz berrak gözlerine baktı, kendini biraz suçlu hissetti ve dilini çıkararak şöyle dedi: "O zaman yüzük debuff'ından etkilenip aklını kaçırıp da Shi JianChuan'ın beyaz yılanı tarafından sürüklenmedin mi? Beyaz yılan bir nefeste onu tekrar tetikledi. Tüm debuff’lar, oklar ve şiddetli yağmur, sanki dünyanın sonu gelecekmiş gibi görünüyordu. Çok endişeliydim ve ne yapacağımı bilmiyordum, bu yüzden anahtarı kullanmayı düşündüm..."


Lian Qiao bunu söylediğinde sesi gittikçe yumuşadı. Gözlerini kıstı ve RenDong'un tepkisini sessizce izledi. Onu böyle gören RenDong biraz güldü ve "Sorun nedir? Konuşmaya devam et." dedi.


Lian Qiao: "Kızgın değil misin?"


"Neden kızgın olayım ki?"


"Çünkü... Aslında anahtarı uzun zaman önce biliyordum ama senden sakladım..."


RenDong gülümsedi: "Saklamakta sorun yok. Anahtarı kullanmanın yan etkileri olacağını bilseydim her gün senin için endişelenmez miydim? Ayrıca, ben de senden bir şey saklamadım mı?"


"Bu doğru." Lian Qiao aniden fark etti, "Ölüm sıfırlaması gibi harika bir eklentin var, neden bana daha önce söylemedin? Bana söylemeni engelleyen beceri kısıtlamaları mı var?"


"Hm."


"Şaşılacak bir şey yok..." Lian Qiao içini çekti, "Her zaman konuşmaktan çekiniyor gibi görünmene şaşmamalı. Ben de aptallık ettim. Bir şeyleri saklamak için nedenlerin olduğunu düşündüm ve derinlemesine düşünmedim..."


RenDong gülümsedi ve şöyle dedi: "Ama artık bunun bir önemi yok. Ölümden sonra sıfırlamayı tahmin etmekte gerçekten çok iyisin. Ben olsaydım karşı taraf bana doğrudan söylemediği takdirde bana on bin şans verilse bile tahmin edemezdim."


Onun gülümsediğini gören Lian Qiao kalbinde bir acı hissetti. Elini kaldırıp RenDong'un yanağına dokunmaktan kendini alamadı ve usulca içini çekti: "Neredeyse çıldıracaktın, sende bir sorun olduğunu nasıl göremedim?"


RenDong gülümsedi: "Her şey bitti. Sonsuz döngüm senin sayende kırıldı ve ben de senin ellerinle kurtarıldım, öyle değil mi?"


Lian Qiao derin bir nefes aldı ve düşüncelerini toparladı.


"Anahtar hakkında konuşmaya devam edelim." RenDong'un pirinç anahtarını eline aldı ve sordu: "Anahtarı aldığımda, ilk başta gerçekten hiçbir şey bilmiyordum. Daha sonra yavaş yavaş hatırladım. Şimdi sen, bu anahtar hakkında bir şey hatırlayabiliyor musun?"


RenDong başını salladı: "Hayır. Hiçbir şey."


"Bu anahtarı kullanırsan sana neye mal olur?"


RenDong başını eğdi ve bir an düşündü: "Zaten bir kez paramparça olduk, tekrar paramparça olabilir miyiz?"


"Hmm..." Lian Qiao çenesini tuttu ve derin düşüncelere daldı. Bir süre sonra aniden bir şey hatırladı ve şaşkınlıkla başını kaldırdı: "Dur bir dakika, ne dedin sen? 'Biz' çoktan paramparça mı olduk?"


"Bu doğru." RenDong onun şok olmuş yüzüne baktı ve hemen tepki verdi: "Ah, görmemiş olabilirsin. Sen paramparça olduktan sonra ben de paramparça oldum."


"Ha?!"


Lian Qiao gözlerini kocaman açtı ve sanki onun sözlerini dinlerken çok gerilmiş gibi bilinçsizce kollarını kavradı. RenDong o anda onun ses tonunu taklit ederek hafif bir gülümsemeyle, "Sorun yok, acıtmıyor." dedi.


Lian Qiao: "..." İlk başta hala üzgün hissediyordu ama dikkatlice düşündükten sonra, gerçekten acıtmadığı anlaşılıyordu.


Hayır, sadece paramparça olduğunu görmek bile korkunç!


RenDong'un üzüleceğinden korktuğu için başlangıçta sakinmiş gibi davranmamış mıydı?! Dahası, zaman tükeniyordu, hata ayıklamayı kırmak zorundaydı, bu yüzden korkacak zaman yoktu!


Şu anda bunu düşünmek bile tüylerini diken diken ediyordu! Kendi bedeninin binlerce parçaya bölünmesini izlemişti, tamamen paramparça olmuştu, tamam mı?


"Sen..." Lian Qiao, RenDong'un "Sorun değil, acıya alışkınım, sorun değil" şeklindeki hastalıklı zihniyetini düzeltmek için bir şeyler söylemek istedi, ancak bunu düşündükçe daha fazla kalp ağrısı hissetti.


RenDong örneği sıfırlamak için her zaman ölüme güveniyordu, peki kaç kez ölmüştü? Ve mevcut duruma bakılırsa, sıfırlandıktan sonra herkesin hafızası yok oluyordu ve sadece RenDong her şeye tek başına katlanıyor, acıyı yutuyor ve tek başına ilerliyordu.


Benim haberim yokken ona ne oldu?


...Hayır, ne kadar çok şeyi unuttum?


Lian Qiao'nun gözleri kızardı ve elini tekrar uzatarak RenDong'u kollarının arasına almaktan kendini alamadı.


RenDong: "?"


Lian Qiao: "Dışarı çıktığımızda bana geçmişle ilgili her şeyi anlatabilir misin?"


"..." RenDong sessizliğe gömüldü.


Göğüsleri birbirine bastırılmıştı. Lian Qiao'nun kalp atışları biraz hızlıydı, vücut ısısı biraz yüksekti ve nefes alış verişi biraz hızlıydı. Sanki içinde şiddetli duygu iniş çıkışları yaşıyormuş gibiydi.


RenDong onun kalp atışlarını dinledi. Ekşilik ve şişlik hissi kıyafetlerinin arasından geliyor gibiydi, o kadar sıcaktı ki ağlamak istedi.


RenDong bilinçsizce başını hafifçe kaldırdı. İçindeki yanmayı gizlemek için gözlerini kapattı. Gülümsedi ve "Tamam." dedi.


Lian Qiao biraz sakinleştiğinde RenDong onu itti ve gülümseyerek, "Tamam, bölme. Ciddi olup için bir an önce çıkışı bulalım." dedi.


Lian Qiao memnuniyetsizlik içinde dudaklarını büktü: "Buna nasıl bölmek denebilir, buna gerçeği göstermek denir! Az önce yaşam ve ölümü deneyimledik! Yeterince kucaklaşmadık!"


RenDong çaresizdi: "Ne kadar zamandır böyle sarılıyoruz? Ayrıca, henüz örnek tarafından serbest bırakılmadık, bu yüzden gardımızı düşüremeyiz."


"Sen böyle söyleyince aklıma bir sorun geldi." Lian Qiao etrafına bakındı. Etrafındaki çarkların hâlâ kendi kendine döndüğünü ve kimsenin uyanmadığını gördü. Burnuna dokundu ve "Burası da neresi böyle?" dedi.


"Hâlâ örnekte olmalıyız." RenDong, "Sonuçta  gerçek değil." dedi.


"Peki, şimdilik buraya çark odası diyelim." Lian Qiao ayaklarının altındaki çarka bastı ve mırıldandı: "Bu çarkın üzerinde hiçbir mekanizma yok gibi görünüyor. Sadece bir dekorasyon mu? Oldukça iyi görünüyor."


RenDong bir süre düşündü: "Bunun nasıl olacağını düşünüyorsun? Çarkların üzerindeki insanların uyanması için dişlilerin belirli bir düzene göre etkinleştirilmesi mi gerekiyor?"


"Hmm..." Lian Qiao çenesine dokundu ve başını salladı. "Sanmıyorum. Burası bana içeriden bir alan gibi değil, örneğe paralel bir alan gibi geliyor. Onları nasıl uyandıracağımdan ziyade, bu çark odasının nasıl bir yer olduğunu daha çok önemsiyorum. Önceki örnekleri temizlediğimizde neden böyle bir çark odası yoktu?"


RenDong tahmin etmeye çalıştı: "Belki de bu bizim son örneğimiz olduğu içindir?"


"Bu durumda, Anahtarsız Kilit’in bitiminden sonra bir çark odası olması gerekirdi. Ama biz o sırada doğrudan asansöre girdik. Kilit oyuncu Shi JianChuan da asansöre girdi ve birlikte çıktık..." Lian Qiao kaşlarını çattı ve etrafına bakındı. "Lafı açılmışken, asansör nerede? Düğme nerede? Bu sefer hiçbir şey bulamadık, bu örneği temizlemiş sayılır mıyız?"


RenDong düşündü: "Asansör yirmi sekiz yaşıma girdiğim gün ortaya çıkmış olmalı. Orijinal yaşam yolumu takip ettiğim ve finans şirketine girdiğim sürece, asansör 2020 akşamı saat onda görünecek. Düğmeye gelince, asansör son kez göründüğünde intihar ettim. Ölürken düğmenin bedenimden yükseldiğini gördüm. Yani düğmenin ortaya çıkması için gereken koşul gerçekten de 2020'de ölecek olmamdı."


"Hata" çözüldüğünden beri, geçmiş reenkarnasyonlarında neler olduğunu başarılı bir şekilde anlatabiliyordu. Gerçeği söylemesini engelleyen gizemli güç ortadan kalkmış gibi görünüyordu.


Lian Qiao ekledi: "Ancak ölür ölmez, tüm örnek sıfırlanacaktır. Buna sonsuz döngü deniyor ve hata da burada yatıyor. Çünkü bu durumda, örnek herkes için bir çıkmaz sokak olacaktır. Bu kurallara aykırı."


"Hm."


"Anahtarımı açtıktan sonraki ikinci ipucu, beni hatayı bulmaya yönlendirmekti. Yeniden doğuş yeteneğin ile örnek temizleme koşulları arasındaki çatışma bir hata. Çatışmayı çözmek için, örnek doğrudan döngüyü zorla durdurdu, bu yüzden önek dünyası çöktü. Sen ve ben de paramparça olduk... Ha?" Lian Qiao bunu söylediğinde, aniden şaşkınlık içinde durdu.


RenDong: "Ne?"


Lian Qiao burnuna dokundu: "Peki sen neden paramparça oldun?"


RenDong: "Tüm dünya çöktü, benim de onunla birlikte parçalara ayrılmamın nesi yanlış?"


Lian Qiao: "O zaman... ben neden paramparça oldum?"


RenDong afallamıştı: "Bu anahtarı kullanmanın bedeli değil miydi?"


Bu sözler ağzından çıkar çıkmaz, RenDong bir şeylerin yanlış gittiğini fark etti.


Lian Qiao'nun paramparça olma şekli, kendisi ve tüm dünya ile tamamen aynıydı. Bu, örneğin çöküşünün bir tezahürüydü. Örneğin çöküşü doğrudan örneği terk etmelerine ve çark odasına varmalarına neden oldu.


Eğer tüm bunlara anahtarın kullanımı neden olduysa, o zaman buna bir bedel ya da ceza denemezdi - bu sadece bir kaçış kapısı açmak ve onları dışarı göndermekti.


Tersinden düşünürsek, eğer anahtarın bedeli başka bir şeyse ve Lian Qiao'nun parçalanmış bedeni örneğin çöküşünün habercisiyse, o zaman daha mantıklı olurdu.


RenDong tahmin yürüttü: "Belki de... sen bir hata fark ettiğin için tüm dünya çökmeye başlamıştır?"


Lian Qiao başını salladı: "Ben de bunun daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. O zaman sorun ortaya çıkıyor."


Evet, işte sorun ortaya çıkıyor.


-Anahtarı kullanmanın gerçek bedeli nedir?


İkili derin düşüncelere dalmışken başlarının üstünden bir ses duyuldu.


"Lian Qiao..."


Ses dayanılmaz derecede kısıktı, sanki güçlü bir duyguyu bastırıyormuş gibi, çöldeki kum gibi inliyordu.


Ses tanıdıktı, her başarılı kaçıştan sonra asansörde duydukları bilmeceyi söyleyen sesle aynıydı.


İkisi de şoke olmuştu. Aniden başlarını kaldırdılar ve gökyüzüne baktılar.


Ancak, gökyüzünde birbirinden bağımsız olarak dönen sayısız çarktan başka bir şey yoktu.


Ses sonsuz karanlıktan geliyor gibiydi.


Ama neden "o"... 'Lian Qiao' desindi ki?