Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Ekstra: Öğretmen-öğrenci ilişkileri hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

 

Soru: Öğretmen-öğrenci ilişkileri hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?


231 Yanıt


        Anonim Kullanıcı


    Hikayem nispeten temelsiz. Bu yüzden gecenin bir yarısı yapacak hiçbir işim olmadığından kurgu yazmaya kalktığımı düşünün ve ciddiye almayın.


Aslında şunu söylemek istiyorum; öğretmenlerle öğrenciler arasındaki ilişki hiçbir şey, hiç bir yöneticiyle aşk yaşamayı deneyimlediniz mi?


Tamam, en baştan başlayalım.


Sevgilimle tanışma sürecim oldukça tuhaftı, sanki feodal batıl inançlar yayıyormuş gibi geliyordu o yüzden burada ayrıntıya girmeyeceğim, kısacası onu ilk kez gerçekten üniversite kampüsünde gördüm.


O sırada arkadan birinin "Beş Yıllık Üniversite Üç Yıllık Öğrence’yi bitirdin mi?” diye sorduğunu duydum. Liseyi bitirmiş çoğu insan bu kitap setini biliyordur. O sırada hayretler içinde arkama döndüm ve orta yaşlı (üzeri çizili), takım elbiseli, oldukça iyi bir vücuda sahip yakışıklı bir adamın orada durduğunu gördüm (daha sonra bu adamın kıyafetlerini çıkardığında benden bile daha kaslı olduğunu öğrendim).


Daha önce iletişim halindeydik ama onu hiç şahsen görmemiştim. Aslında aklımda dırdırcı ve sivri dilli bir sınıf öğretmeni imajı vardı. Onun uzun boylu, yakışıklı bir adam olacağını kim bilebilirdi -ki bu da çok şaşırtıcıydı.


Sonradan öğrendim ki aslında okulumuzun yeni atanan müdür yardımcılarından biriymiş ve aynı zamanda okulumuzun gelmiş geçmiş en genç yöneticisiymiş. Atanma arifesinde bir trafik kazası geçirmiş ve tam üç ay komada kalmış. Sonra mucizevi bir şekilde uyanmış, hem de hiçbir yan etkisi olmadan. Sonra çok kısa bir süre içinde görevine yeniden başlamış. Benimle tanıştığında eskiden nasılsa öyleymiş.


——————


    Bu kadar çok soru ve beğeni gelmesini beklemiyordum. Desteğiniz için çok teşekkür ederim, o yüzden cevaplamak için bazı soruları seçeceğim.


        1. Merhaba, siz ikiniz nasıl bir araya geldiniz?


——Bunun biraz alengirli olan önceki deneyimle ilgisi var. Sadece onu rüyamda gördüğümü ve onun da beni rüyasında gördüğünü varsayın. Ama o zaman tam olarak farkında değildim, bu yüzden asıl ilişkimiz üniversitede tanışmamızla başlamış olsa gerek.


Bir keresinde seçmeli derste yanlış sınıfa gitmiştim. O içeri girip derse başlayana kadar bilmiyordum. Fakat o an dışarı çıkmak için çok geçti, başka çarem olmadığından dersi dinlemeye devam ettim. Sonra benden kalkıp bazı cevaplamamı isteyerek bana birbiri ardına sorular sordu. Bir düzinesinden sonra nasıl cevaplayacağımı hiç bilemedim. Sonunda dayanamadım. Hocam, dedim, lütfen bana artık sormayabilir misiniz, yanlış sınıfa gelmişim. Hiç beklemediğim bir şekilde güldü ve, biliyorum, dedi. Sadece ne zaman açıklayacağımı bilmek istemiş. O an çok kızgındım, anlıyor musunuz? Benimle kasten dalga geçiyormuş! Vicdanı sızlamıyor muydu? Herkesin alay konusu olmuştum.


Daha sonra gönlümü almak için beni yemeğe davet etmek istediğini söyledi ama ben gitmedim. İkinci dönem zorunlu derslerden birinin ondan olacağını kim bilebilirdi? Her şey daha da kötüleşmişti, onun eline düşmüştüm. Uzun lafın kısası bir sürü ileri geriden sonra her şey tatlıya bağlandı.


Belki de çoğu insanın söylediği gibi kaderdir bu.

  

        2. Müdür yardımcısı kesinlikle bir erkek, değil mi? Peki sen bir erkek misin yoksa bir kadın mı? Sesin bir kadınınkine benzemiyor.


——Bunu söylemeye gerek olduğunu sanmıyorum.


        3. Yakışıklı ve karizmatik müdür yardımcısı hangi okulda çalışıyor? T Üniversitesinden olamaz değil mi? Ben T Üniversitesindenim, müdür yardımcımız gerçekten çok yakışıklı ve çok hayranı var, hatta bazıları ona destek kulübü bile kurdu. Üstelik bahsettiğiniz ders anlatım tarzı da onunkine çok benziyor, sınıfta gerçekten çok esprili ve çekici biri, öyle değil mi?


——Bu kişisel mahremiyetle ilgili, geçiyorum.


        4. Bir öğrenci ile yöneticinin birbirlerine aşık olması çok havalı. Lütfen bana günlük hayatınızdan bahsedin. Bunu duymak istiyorum!


——Günlük hayat şöyle ki, bana bağırıp duruyor... Neyse ki iyi huyluyum, aksi olsaydı uzun zaman önce ayrılırdık. Böyle birini idare edebilirim.


Başkalarının önünde bir beyefendi ama benim karşımda sivri dilli bir adama dönüşüyor. Sivri dilli olmadığı tek zaman, o zaman.


        5. İlişkiniz onun kariyerini etkileyecek mi? Sonuçta öğretmen-öğrenci ilişkisi, bir yönetici olduğunda iyi bir etkisi olmaz, değil mi?


——Aslında diplomamı kısa süre önce aldım, bu yüzden bir önemi yok. Gelecekte onunla aynı akademik yönü izleyeceğim ancak doktora için başka bir okula kabul edildim. Benden geri dönmemi istedi, direkt okulun altındaki hastanede çalışacaktım. Duruma göre değişir, dedim. Aslında geri dönmek istemiyorum. Yoksa ömrümün sonuna kadar onun altında kalmaz mıydım? Ah, pozisyondan bahsediyorum, yanlış anlaşılmasın.


Tamam, burada bırakalım. Dırdırcı kocam bana kahvaltı hazırlamış, yataktan kalkayım diye bağırıyor. Bunları paylaştığımı görmesine izin veremem.