Lupin'de Ara

Son Bölümler: Qian Qiu Radyo Dizisi

Qian Qiu Radyo Dizisi -- 2. Sezon -- 4. bölüm yüklendi. (Bilgisayardaki bir sıkıntı nedeniyle devam edemiyorum.)

Son Bölüm

Qian Qiu yeni ekstra!! Geçmiş Günler yayınlandı!!

Bölüm 6: Ann Savage


  Bununla birlikte ikisi de nereye koşacaklarını bilmiyorlardı; Oliver hâlâ yaralıydı. Silahsız olarak ormanın derinliklerine dönüp bilinmeyen bir canavarla yüzleşmektense, ırkı bilinen aynı türle yüzleşmek daha iyiydi. Karşı tarafın onları bulabileceği bir yol olduğundan yavaş yavaş yer değiştirmenin pek faydası yoktu.

  "Bana birkaç büyü daha öğret Bagelmaurus. Savunma için olanlar iyidir." Nemo ayağa kalktı ve parşömeni Oliver'a fırlattı. "Üstün bir iblis olmasan bile bunu yapabilirsin."

  "Savunma mı?" Çürütemeyecek kadar tembel olduğu kimlik sorusunu bir kenara bırakırsak, gri papağan hâlâ itaatsiz müteahhitten pek memnun değildi. "O kadının elini ayağını öpüp merhamet için ağlasan iyi olur."

  "Ormana kaçmadığımız sürece er ya da geç bizi bulacaktır. Oliver şu anda savaşamaz ve sen de işe yaramazsın." Nemo kararlı bir şekilde şöyle dedi: "Başka seçeneğim var mı?"

  "İşe yaramaz mı? Şimdi biraz iyileştim ve elimden geleni yaparsam onu ​​tek vuruşta öldürebilirim." Gri papağan yüksek sesle tıkladı, "Ama görüyorsunuz, herkesin kendine bir çıkış yolu bırakması gerekiyor, değil mi? Sonuçta ikiniz de işe yaramazsınız, bu yüzden siz başka hiçbir şey yapamayacak duruma gelene kadar bu gücü saklamam..."

  "Büyüler." diye ısrar etti Nemo.

  "Saldırı büyüsü yapmayı düşünebilirsin. Kadının hayatta kalacağını garanti ederim. Her ne kadar bunu kabul etmek istemesem de ama şimdi ölürsen başım ağrır."

  "Savunma büyüleri." diye ısrar etti Nemo. "Bana söylemeden başka bir şey öğretirsen, sana bir daha inanmamızı bekleme."

  "Sanki ilk başta söylediklerime inandın da." Papağan şikayet etti.

  "Bekle." Oliver sonunda kendini tutamadı, "Nemo, büyüyü nasıl kullanacağını bilmiyorsun değil mi?"

  "Her ihtimale karşı." Nemo hâlâ papağana bakıyordu, sanki bakışlarıyla büyüyü ondan kazımaya çalışıyormuş gibiydi. "Dün gece çok önemli bir şey öğrendim; ölüm sancıları işe yarıyor."

  "Akıllanmaz aptal." Papağan küçümseyici bir şekilde homurdandı, "İyi dinle, sadece bir kez göstereceğim. Bunun bir saldırı mı yoksa savunma mı olduğunu kendin görebilirsin."

  Büyü kısa sürdü. Avuç içi boyutunda yarı saydam bir gölge yavaş yavaş önünde dikildi ve kenarları kıvrılan garip şekilli bir gölge kalkanına dönüştü.

  "Yalnızca büyüleri engelleyebilir." dedi. "Üstün iblislerin sıradan kılıç saldırılarına karşı savunma yapmasına gerek yok, biliyorsun."

  Nemo büyüyü tekrarladı ama beklendiği gibi büyünün etkinleştirildiğine dair hiçbir işaret yoktu. Bu sefer pes etmedi, ağzında tekrarlamaya devam etti ve bu arada eline bir taş aldı.

  Gerçekten ne yapacağını şaşırmıştı ama iyi tarafından bakıldığında, bu duyguya nasıl alıştığını acı bir şekilde düşündü.

  "Bu bayan mantıksız bir tipe benzemiyor." Oliver ağaç gövdesine yaslanırken ayağa kalktı, yaralı bacağı hâlâ biraz titriyordu. "Belki de gerçekleri açıklama şansımız olur..."

  Konuşmasını bitiremeden bir yıldırım çaktı ve tutunduğu ağaç gövdesini doğrudan kavurdu. Oliver kuru bir şekilde öksürdü ve sessizce elini çekti.

  Karşı taraf düşündüklerinden daha hızlı geldi.

  Kadın savaşçı beyaz bir ata biniyordu ve sağ elindeki av mızrağı uzaktan onlara dönüktü. Av mızrağının ucu mavi beyaz şimşeklerle sarılmıştır. Nemo, koşan atın onu yere sereceğini hissettiği anda atın dizginlerini çekti ve neredeyse kıçının üzerine düşen Nemo'ya kaşlarını kaldırdı.

  "Göremediğime inanamıyorum." Mızrağı işaret etti, av mızrağının keskin ucu Nemo'nun boğazına dokundu ve şimşek daha da parlak bir şekilde parladı. "Siz iki küçük adam aslında 'tehlikelisiniz'. Bugünlerde gençlerin oyunculuk becerileri gerçekten muhteşem."

  Nemo güçlükle yutkundu. Büyüyü aklında çılgınca tekrarlarken açıklama yapmaya çalıştı. Sağ elindeki taşı çoktan unutmuştu. "Hanımefendi, durum öyle değil, biz aslında..."

  Konuşmasını bitirmeden mızrak geri çekildi, omzuna saplandı. Nemo o kadar korkmuştu ki hemen konuşmayı bıraktı ve mızrağın ucundan kıl payı kurtularak yere yuvarlandı. Elektrik ışığı sırtını sıyırarak acıdan çığlık atmasına neden oldu.

  "Düşmanın hikaye anlatmasını bekleyen bir aptala mı benziyorum?" Kadın savaşçı Ann alay etti. Av mızrağını salladı ve yıldırım gibi bir yılan yörünge boyunca yüzdü. Nemo için şu an "ya şöyle olursa"nın hiçbir anlamı yoktu, kendisine doğru gelen yıldırımı izledi.

  Oliver yaralı bacağını sürükledi ve beceriksiz bir hamleyle mızrağı yakalamaya çalıştı ama Ann dönüp kaçtı. Av mızrağı havada yarım yay çizdi, mızrağın kuyruğu doğrudan göğsüne çarptı ve Oliver iki adım geri püskürtüldü.

  Yıldırımdan yeni kurtulan Nemo, bu fırsatı değerlendirerek bir taş fırlattı. Güçlenen fiziği nihayet işe yaradı ve taş, Ann'e bir gülle gibi fırladı. Ancak taş mızrak tarafından savruldu.

  Nemo ağzının kenarındaki kanı elinin tersiyle silerken bu kadınla uğraşmak kurt köpeğiyle uğraşmaktan daha zor, diye düşündü.

  "Siz ikiniz gerçekten 'tehlikeli' misiniz?" Şüpheyle bir soru yöneltti ama ellerinin hareketleri hiç durmadı. Mızrak yine Nemo'nun omzunu deldi.

  Uğursuz mor-siyah parıltı ortaya çıktı ve Nemo keskin bir şekilde arkasına döndü.

  "Dur!" diye bağırdı. "Bagelmaurus, o öldürmedi!"

  Ne yazık ki çok geç olmuştu, parlaklık başının üzerinden geçip doğrudan kadın savaşçının kafasına çarpmak üzereydi.

  Nemo'nun zihni bomboştu, eski su şişesi hala kemerinde asılıydı... Bu şekilde ölmeyi hak etmedi.

  Kaçmadı, omzunu delen mızrak ucunu görmezden geldi ve içgüdüsel olarak elini kaldırdı-

  Bir anda havadan kapkara bir gölge fırladı ve neredeyse görüş alanının dışına çıkan karanlık bir perde oluşturdu. Papağanın gösterdiği yarı saydam kalkanın aksine, kalın ve büyüktü, diğer tarafını görmek kesinlikle imkansızdı. Sanki bir şey ona çarptı ve göl yüzeyine düşen su damlacıkları gibi önemsiz dalgalanmalara neden oldu.

  Kadın savaşçı ve Nemo şaşkına dönmüştü.

  "Bunu... sen mi başardın?" Oliver topallayarak kalın siyah gölgeye yaklaştı, eliyle onu dürtmeye çalıştı ama hiçbir şeye dokunamadı.

  "Bilmiyorum," diye cevapladı Nemo kuru bir şekilde, gözleri perdeye dik dik bakarken "Bence-"

  Sonra başının arkasına künt bir cisimle vurulmanın acısını hissetti. O anda refleks olarak gözlerini kocaman açtı ve sonunda bilincini kaybetti.

  Gözlerini tekrar açtığında güneşin hâlâ gökyüzünde olduğunu ve batmaya niyeti olmadığını gördü.

  "Ah, uyandın." Beyaz at çok uzakta serbestçe otluyordu, sahibi ise onun önünde çömelmişti. Ann çenesini ovuşturdu, gözleri merakla doluydu. "Fiziğin iyi evlat; arkandaki hâlâ baygın."

  Nemo kendini su geçirmez bir kozanın içinde bulduğunda dehşete düştü. Oliver sıkıca arkasına bağlıydı. Vücudunun haline bakılırsa hâlâ uyuyor olmalıydı. Oliver'ın vücut ısısı ince kumaştan sızıyordu ve hava hâlâ biraz sıcaktı. Nemo içinden hafifçe iç çekti.

  "Artık konuşabiliriz." Ann sol elini kaldırdı, başparmağını uzaktaki bir dalın üzerinde duran gri papağana doğrulttu. "Sizin ilişkiniz ne?"

  Nemo onun sağ elinde tuttuğu av mızrağına ve ardından göğsündeki parlak gümüş takılara baktı.

  "Bu ne?" Gergin bir şekilde boğazını temizledi. "Ne yapmaya çalışıyorsun?"

  "İlk soruyu soran bendim...unut gitsin." Ann silahını bırakmadı, "Bu sihirli bir mühürleme tılsımı, seni yalnızca zayıflatır. Merak etme aşırı bir şey yapmadım." Aşırı kelimesini vurguladı.

  Nemo kendisinde bir zayıflık olduğunu hissetmiyordu ama bu keşfini savaşçı kadınla paylaşacak kadar aptal da değildi.

  "Masumuz! ...Belki o, o kadar da masum değil ama bir nedeni var." Saçma sapan konuşmadı, hızlıca açıkladı. "Tutuklama emrindeki suçlamaları gördünüz, aslında..."

  "Sen o Nemo Light'sın, iblise tapan biri, değil mi? Bu senin iblisin mı? Bu türden bir iblisi ilk kez görüyorum." Gri papağana baktı ve sıradan bir şekilde elini salladı. "Suçlamalarınız beni ilgilendirmiyor. Ordu genellikle bir tane oluşturduğunda ne olursa olsun seni öldürürler.

  Çenesini Oliver'a doğru kaldırdı. "Ben bunu daha çok merak ediyorum."

  Nemo, "Babası ondan bunu yapmasını istedi" diye itiraf etti. Başını kaldırdı ve suçluluk duymadan Ann'e baktı. "Sebebi... Sebebini bilmiyorum. Oldukça uzakta duruyordum. Ama bir şey açıktı; o sırada babası ölmüş gibiydi."

  "Bundan da fazlası." Ann kayıtsızca dilini şaklattı, "Bu tür şeyler en iyi ihtimalle 'anormal' olarak kabul edilebilir. İblise tapanların doğrudan 'tehlikeye' geldiğini anlayabiliyorum. Alban imparatorunun iblislere alerjisi var gibi görünüyor. Ama sadece bir sivili öldürmek 'tehlikeli' olarak değerlendirilemez evlat."

  "Ayrıca bir kurt köpeğini de yaraladık." Nemo'nun düşünebildiği tek şey buydu.

  "O halde senin yüzünden mi buna bulaştı?"

  "Daha doğrusu bir kurt köpeğini yaraladı."

  "Öldürdü!" Gri papağan uzaktan yüksek sesle araya girdi.

  Hala kimsenin umurunda değildi.

  "İlginç." Kadın savaşçk mızrağına yaslanarak ayağa kalktı. "Alban ordusunun kurt köpeğini avlamak ha? Dürüst olmak gerekirse, onun önünde ancak güvenle kaçabilirim. Arkadaşın bazı güçlü silahları mı çaldı?.."

  "Kılıcı yolda aldı. Onunla kaçarken hiçbir şey göremedim, bu yüzden düşmüş olmalı." Nemo, kirli kılıcın güçlü bir kökene sahip olduğunu düşünmeden hızlı bir şekilde yanıtladı. Öyle olsaydı orman hazinesi avcılığına meraklı maceracılar tarafından götürüldü.

  Ann tek kaşını kaldırdı.

  "Peki sen, neden iblisleri çağırıyorsun?" dedi. "Senin o türde olduğunu düşünmüyorum..." Durdu ve sözlerini seçti. "Vicdansız bir insan."

  "...Ben de yolda yakaladım. Hayır, kesinlikle şaka yapmıyorum! Ben çağırmadım. O sırada Oliver'a saldırmak istedi." Kadın savaşçının yüzündeki ifadeyi görünce, Nemo paniğe kapıldı.

  "Anlasan iyi olur, bunu sana merakımdan sormadım." Ann dudaklarını kıvırdı, "Noer Şehri'nin kapısında sizi bekleyen bir düzine ödül avcısı olmalı. Kimse "tehlikeli" seviyedeki sizi canlı yakalamak için uğraşmaz. Ama sen... nasıl söyleyeyim, o noktaya gelmiş gibi görünmüyorsun."

  Nemo ona şaşkın bir şekilde baktı.

  "Yeterince 'tehlikeli' olarak aranan suçlu öldürdüm ve onların tam olarak ne olduklarını biliyorum." Gözlerini devirdi, "Eğer gerçekten 'tehlikeli'ysen, az önce olan şey bir soygun olmalı, bir alışveriş değil. Ama elbette... Sen de oyunculuk yapıyor olabilirsin. Bunu yapmadığından emin olmalıyım, o yüzden bu saçmalığı bana söylemeyi bırak."

  "Yalan söylemiyorum." diye fısıldadı Nemo başını eğerek.

  "Eğer az önce o darbeyi benim için engellemeseydin, başlarınızı tutar ve parayı beklerdim."

  "...Gerçekten yalan söylemedim."

  Ann kahkaha attı, av mızrağını elinde tarttı, elini kaldırdı ve Nemo'ya sapladı. Nemo olduğu yerde dondu, yanlışlıkla Oliver'ı canlı kalkan olarak kullanma korkusuyla geri çekilmeye cesaret edemedi. Gri papağan yüksek sesle çığlık atarak o tarafa uçtu.

  Ancak bir sonraki anda kanın uzuvlarına doğru hücum ettiğini hissetti. Halat yıldırımla kavruldu ve kırılganlaştı. Her yere dağıldı. Av mızrağı onu bıçaklamadı, sadece vücudundaki ipi kesti.

  Gri papağanın çığlıkları aniden kesildi ve utanç içinde kanatlarını havada çırptı.

  "Senin o pisliklerden biri olduğunu düşünmüyorum." Ann omuz silkti ve sırıttı. "Eğer öyle olsaydın, arkadaşın şu anda kesinlikle bıçaklanmış olurdu."

  "Ann Savage, ödül avcısı." Mızrağını yere sapladı ve nasırlı sağ elini uzattı.

  "Nemo Light, bir kütüphane çalışanı." Nemo başını kaşıdı ama yavaşça kendi başına ayağa kalktı. "Ah, eski kütüphane çalışanı. Ellerim oldukça kirli, o yüzden el sıkışmayacağım..."

  Ann güldü ve sağ elini çekti. "Önce arkadaşının ipini çöz, uyanması biraz zaman alacak. İlacın etkisi neredeyse şimdi ortaya çıkıyor."

  "Sen..." Nemo biraz rahatsızdı, "Bize güveniyor musun?"

  "Elbette hayır, ben aptal değilim." Ann yavaşça homurdandı, "Sadece göze oldukça hoş geldiğini düşünüyorum. Eğer seni yanlış okuduysam bu sadece aldatma konusunda iyi olduğun anlamına gelir. Kısacası bu benim kararımdaki talihsizliğim.

  "...Teşekkürler."

  "Bana çok erken teşekkür etme, resmi olarak seni bırakmaya karar vermedim." Ann, sakin bir ifadeyle omzuna hafifçe vurdu. "Üç bin altın az bir miktar değil."

  "..."


-

Yazarın tek cümlelik özeti, 
Ölüm sancıları etkilidir. 





                «Önceki  ∥İçindekiler∥  Sonraki»